R 1200 C

Cruisailija 2

Mistäköhän johtuu, että BMW R 1200 C -98 pyöräni ravistaa kiihdyttäessä? Onko olemassa jotain tyyppivikoja yms.?

3

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cruiser

Moi,

voisit antaa vähän tarkemman kuvauksen ravistamisesta, mutta kyllähän Cruiserikin ravistaa jos kierrokset on kovin alhalla vaikka vääntöä riittäisikin.

Tiedossani on pari käyntiin liittyvää "tyypivikaa":

- airboxista ruiskulle tulevat ilmaputket löystyvät joskus ja koneelle tulee liikaa ilmaa. Tämä on helppo tarkistaa ihan kuuntelemalla ettei putkesta kuulu ylimääräisiä suhinoita.

- ilmanputsarikotelon pohjalle kertyy kampikammion huohotinputken kautta nestettä/öljyä joka pitää ajoittain tyhjentää (kotelon pohjassa, vasemmalla puolella olevasta tyhjennyspropusta).

Nämä on helppo tsekata ja korjata, mutta molemmat ongelmat tuntuvat kyllä muulloinkin kuin kiihdyttäessä.

- Jouni

• Cruisailija 2

Kiitos tiedoista, lisäyksenä vielä edelliseen, että ravistaa kyllä isolla vaihteella hiljaa ajettaessa... Mutta ravistaa myös kovaa ajettaessa.?. Siis korkeilla kierroksilla... Pitänee tarkastaa mainitsemasi asiat.

• RRRRRRRRRRRRRRR
        Cruisailija 2 kirjoitti:

Kiitos tiedoista, lisäyksenä vielä edelliseen, että ravistaa kyllä isolla vaihteella hiljaa ajettaessa... Mutta ravistaa myös kovaa ajettaessa.?. Siis korkeilla kierroksilla... Pitänee tarkastaa mainitsemasi asiat.

Tarkoitatko nyt ravistuksella tärinää? Se kyllä pelin henkeen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe