naimisissa olevat xxl kaksosnaiset.

Nimetön

tulkaapa esiin,missä olette?tulkaas jutteleen täällä pieni ja pehmoinen kaksosnainen odottelee juttu seuraa.

11

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen xxl

      joop tällähän minä, xxl kokoinen perheen äitin. mistäs keskusteltais ??

      • nainen xxl

        Moi.kiva kun kirjoitit.mehän voidaan jutella mistä vaan.


      • nainen xxl
        nainen xxl kirjoitti:

        Moi.kiva kun kirjoitit.mehän voidaan jutella mistä vaan.

        Moikka sinullekin. Tämäpä oli oikein kiva ja tervetullut keskustelu aloite.
        Minullekin käy oikein mainiosti, kaikki aiheet..
        Voisin vaikka aloittaa kysäsemällä. Kuinka on syyskausi sujunnut, olettkos välttynyt syysflunssalta?
        Itselläni on tällähetkellä kunnon syysflunssa, ei ole pitkiin aikohin ollut näin tukkonen olo.


      • XXl nainen
        nainen xxl kirjoitti:

        Moikka sinullekin. Tämäpä oli oikein kiva ja tervetullut keskustelu aloite.
        Minullekin käy oikein mainiosti, kaikki aiheet..
        Voisin vaikka aloittaa kysäsemällä. Kuinka on syyskausi sujunnut, olettkos välttynyt syysflunssalta?
        Itselläni on tällähetkellä kunnon syysflunssa, ei ole pitkiin aikohin ollut näin tukkonen olo.

        toivottavasti paranet pian,minulla flunssa kesti 2 viikkoo,mutta ei sen pahempaa ollu,nenä vuosi koko ajan ei muuta.syksy on ihanaa aikaa,puut on kauniin värisiä,ilmat viilenee sopivasti.Elämä on muutenkin ihanaa :)siitä kannattaa nauttia heikkoinakin hetkinä.


      • n xxl
        XXl nainen kirjoitti:

        toivottavasti paranet pian,minulla flunssa kesti 2 viikkoo,mutta ei sen pahempaa ollu,nenä vuosi koko ajan ei muuta.syksy on ihanaa aikaa,puut on kauniin värisiä,ilmat viilenee sopivasti.Elämä on muutenkin ihanaa :)siitä kannattaa nauttia heikkoinakin hetkinä.

        joo kyllä se tästä menee, positiivistä asennetta vaan peliin. Sinulla se sitten on syys flunssa onneksi takana päin.
        Aivan totta, syksy on ihanaa vuodenaikaa. Itse henkohtaisesti pidän syksystä ja keväästä todella paljon, vaikkakin olen "kesän lapsi". Elämän on ihanaa.... Monella tapaa nautiskelenki siitä. Hetkiä jolloin on yksin ja hiljaista, käyn toreilla ja kirppiksillä, ihan vaik pelkästään katselemassa...


      • Nimetön
        n xxl kirjoitti:

        joo kyllä se tästä menee, positiivistä asennetta vaan peliin. Sinulla se sitten on syys flunssa onneksi takana päin.
        Aivan totta, syksy on ihanaa vuodenaikaa. Itse henkohtaisesti pidän syksystä ja keväästä todella paljon, vaikkakin olen "kesän lapsi". Elämän on ihanaa.... Monella tapaa nautiskelenki siitä. Hetkiä jolloin on yksin ja hiljaista, käyn toreilla ja kirppiksillä, ihan vaik pelkästään katselemassa...

        taitaa olla aika paljon samanlaisia,mä tykkään kaupoissa hypistellä ja ihailla kaikkee mut en raaski ostaa.


      • cheerleader
        Nimetön kirjoitti:

        taitaa olla aika paljon samanlaisia,mä tykkään kaupoissa hypistellä ja ihailla kaikkee mut en raaski ostaa.

        No mitäs kaksoset?


      • puskaliisa
        Nimetön kirjoitti:

        taitaa olla aika paljon samanlaisia,mä tykkään kaupoissa hypistellä ja ihailla kaikkee mut en raaski ostaa.

        Tere puskaliisa!! Täällä toinen cheekkukaksonen! Missä seurassa oot? Kilpa cheerleader???


      • Nimetön
        cheerleader kirjoitti:

        No mitäs kaksoset?

        ihan kivaa kiitos,koulu kiireet painaa päälle,muuten elämä ihanaa.viihteelle tekis mieli lähteä mut en ole puhunu miehelleni mitään,hän on meinaan autorempassa,ei viitsi häiritä että saa ajoissa kuntoon,kovin vähän on kaksosia liikenteessä,onkohan sellaisia kaksosia jotka olis tukevia ja sattuis vähän pitämään naisistakin?kaikki vaan etsii katseenkestäviä ja laihoja,missäs on tavalliset kotiäitit jotka ei kerkee olemaan peilin edessä?


      • xxl nainen
        puskaliisa kirjoitti:

        Tere puskaliisa!! Täällä toinen cheekkukaksonen! Missä seurassa oot? Kilpa cheerleader???

        oletkos XXL NAINEN?kovin on hiljaista ollut,ei meitä varmaan montaakaan ole?


    • Vapaa sinkku.pasi 43v/180/L ja Iisalmi, luotettava.reipas.fiksu, Huomijoon olen aina nainen, tilattaessa, avoin, rakastava, romattinen, huumoria, ei-tekniset, lemppeä ja älykäs herrasmies mies. Pusaan ja otan mielelläni naisen syliin ja kainaloon. En juo ja polta. I erottinen, emotionaalinen, lemppeä, avoin, jossa otetaan huomioon naisen. ja minulla ei ole lapsia. puh/045888979 kilometriä pasi.kolj2013 @ gmail.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe