Markkinaosuus

Tepolta

Miksi Fiatin henkilöautojen markkinaosuus putoaa jatkuvasti?

25

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko Jp

No uudet mallit ovat tuloillaan niin kuka ostaa vanhoja malleja?

• Nimetön

Croma ja uusi Punto kun tulevat niin katsotaan miten käy. Vanhaa puntoa mainostetaan hesarissa nyt jatkuvasti ja vielä aika näkyvästi. Onko tullut niiden myynnistä poistamisen aika?

• Kemu69

Kilpailijoilla uusia malleja, Fiatilta vasta tulossa. Edulliset korealaiset ottaneet osansa markkinoista. Tai ehkä sinä teppo olet saanut jotain aikaan. Eikös se tuntuisikin hyvältä?

Kenelle sillä sitten on merkitystä? Ei ainakaan minulle. Löytää helpommin omansa parkkipaikalta.

• wrtyudetuory

Pikku töpötin taas esittää elämää suuremman kysymyksen. Laskeeko Fiatin markkinaosuus? Ja jos laskee, niin missä? Koko maailmassa? Suomessa? Indokiinassa? Missä on faktat markkinatutkimuksesta, johon pohjaat väitteesi?

Töpötin taas esitti provon, johon kaikki ovat innokkaasti tarttumassa.

• Käki Äimänen

Eiköhän se ole melkein koko 2000-luvun noussut. Pakko sieltä on välillä tulla alaskin, ettei vallan sataan prosenttiin nouse.

Markkinaosuuden lasku on markkinaosuuden nousun kääntöpuoli. Jotta jonkun osuus voi nousta, on jonkun toisen laskettava. Tätä samaa aaltoliikettä se on joka merkillä. Mahtaakohan minkään merkin markkinaosuus olla kasvanut tauotta kymmentä vuotta peräkkäin?

• ...

osakkeita vai autoa???
      Mitä se kiinnostaa kuka muu ostaa samaa automerkkiä (tai mallia)...
      onko Sinulla jokin tarve samaistua (matkia) toisia (etkö uskalla olla yksilö?)...
      tee Itse valintasi ja elä sen kanssa???
      Oletko valinnut vaimosikin sen mukaan kuinka monelle se on aikanaan kelvannut???

???markkinaosuus???

• srtjdtufyl

No, miksi ei töpötin esitä faktoja? Vai onko Fiatin markkinaosuus pudonnut Pohjois-Koreassa? Sieltä taitaa olla tilastotietojen saanti muutenkin hankalaa?

• qerwywrtuwr

Tuleeko sitä myyntitilastoa? Vai onko töpötin Pohjois-Koreassa jututtamassa paikallisia jällenmyyjiä?

Alkaa "uskottavuus" kärsiä, jos ei väitteen tueksi faktoja esitetä.

• paranee
    • Skeidaa

Täytyy kysyä luotettavien merkkien ostajilta...

• Saabmiäs

Peugeot ja Citroen eivät ole niitä luotettavimpia merkkejä. :)

Olen omistanut kolme tai neljä Peugeot 206:sta, jotka sammuilivat kesken ajon liikennevaloihin ja risteyksiin. Olen omistanut myös kaksi Citroeniä (Xsara ja Saxo), jotka myös sammuilivat liikennevaloihin ja risteyksiin. Peugeotien ja Citroenien tyyppivikoja ovat: iskunvaimentimet, koiranluut ja taka-akselit.

• Volvomiäs56

Saabmiäs on jälleen kerran oikeassa. Uskokaa häntä. :)

• Volkkarimiäs

Peugeot ja Citroen eivät ole niitä luotettavimpia merkkejä. :)

Olen omistanut neljä Peugeot 206:sta, jotka sammuilivat kesken ajon liikennevaloihin ja risteyksiin. Olen omistanut myös kaksi Citroeniä (Xsara ja Saxo), jotka myös sammuilivat liikennevaloihin ja risteyksiin. Peugeoteissa ja Citroeneissä iskunvaimentimet, koiranluut ja taka-akselit hajoavat.

• Renaultonluotettavapeli

Renault on niitä luotettavampia. :)

• Paska_kinneri

Sun märissä unissa ehkä!

• PaSkAa_Skeidaa

Peugeot ja Citroen ovat sun märissä unissa ehkä luotettavampia merkkejä. :) Eivät ole todellisuudessa. Feikki autoja ovat ja sillä sipuli.

• Mitsumiäs

No, kertokaapas sitte mitä ne luotettavat merkit ovat?

• Kammottavatekele

Fiat ei ole edes auto!

• Petojen.sukua

Ei olekkaan,kun on petojen sukua ja susi jo syntyessään.

• Kaksieriasiaa

Lada ei ole edes auto! Fiat ja Lada ovat täysin eri asia! Renault-Nissan omistaa Ladan ja Fiat-Chrysler ei omista Ladaa! Ymmärrättekö asiaa?

• PeugeotErkki

Osta Fiat ja Lada, ja testaa itse. Kumman myyt pois ensin? Fiat-henkilöautot: http://www.fiat.fi/autot/
        Fiat-hyötyajoneuvot: http://www.fiatprofessional.fi/
        Ladaa tuli myyntiin verkkokauppaan: http://www.iltalehti.fi/autot/2016022321160922_au.shtml

Tiesittekö muuten, että kolmannen sukupolven Opel Combo C ja Ram ProMaster City perustuvat tekniikaltaan Fiat Doblòon, Alfa Romeo MiTo, Citroën Nemo, Fiat Grande Punto, Fiat Linea, neljännen sukupolven Opel Corsa D ja Peugeot Bipper perustuvat tekniikaltaan Fiat Fiorinoon, Citroën Jumpy, Peugeot Expert ja ensimmäisen sukupolven Toyota Proace perustuvat tekniikaltaan Fiat Scudoon, Citroën Jumper ja Peugeot Boxer perustuvat tekniikaltaan Fiat Ducatoon. Ducaton lisäksi Citroën Jumper ja Peugeot Boxer valmistetaan Italiassa samalla tehtaalla sekä Fiat Scudon lisäksi Citroën Jumpy ja Peugeot Expert Ranskassa samalla tehtaalla?

• Pököttisusi

Peugeot on petojen sukua ja susi jo syntyessään.

• Nostalgiaa

Itsekö keksit tämän hienon vitsin jota ei ennen ole koskaan kuultu? Sinulla taitaa olla huumoriveikon maine osuvine vitseinesi.
      Oletko harkinnut Stand Up uraa?

• Kyloleharkinnu

Kyl oon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe