vastustuskyky paremmaksi

Niina

Onko tehokasta luontaistuotetta, jolla saisin vastustuskyvyn nousemaan? Lääkärit sanovat, että vastutuskyky on kaiken sairastelun ja lääkekuurien jälkeen heikko, mutta eivät siihen mitään tehoavaa lääkettä määrää.Tästä oravanpyörästä on päästävä pois, elimistö ei enää kestä.

Kokemuksia ja ehdotuksia otetaan kiitollisuudella vastaa.

15

19085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TIPI

oLEN ITSE KOKEILLUT JA KYLLLÄ LUONTAISTUOTTEET AUTTAVAT....VAIKKKA ONKIN CAPSLOOK PÄÄLLÄ....NIMITTÄIN ENNEN TUOTTEEET OLIVAT PALJON RAVINTO RIKKAIMPIA. Se on mun mieli pide ...ONNEX`S suomessa on sananvapaus.

• Herba.

Lienet saanut kaiken muun ohessa myös vahvoja antibiootteja? Jos näin on, niin siinä infektioiden sinänsä tehokkaassa torjunnassa tuhoutuvat myös elimistön, lähinnä suoliston omat hyödylliset bakteerit, jotka normaalisti sitä ravintoa jalostavat elimistön käyttöön. Kun suoliston bakteerikanta on tuhoutunut, ravinnon hyödyntäminen on hyvin heikkoa ja ohessa tulevat vatsavaivat. Kuntoutuminen siinä tilassa on vaikeaa.
      Ellet ole maidolle allerginen, aloittelisin maitohappobakteerien uudistamisen gefilus-piimällä pikkuhiljaa, vaikka vatsa voi aluksi reistata. Myös maitohappobakteerit pillereinä toimivat.
      Sitten tulisi ottaa mahdollisimman laaja repertuaari vitamiineja ja hivenaineita. Multi-kaikenlaiset, joita alati mainostetaan, eivät mielestäni ole juuri minkään väärti, koska niissä etenkin hivenainepitoisuudet ovat vuorokausitarpeeseen verrattuna mitättömiä.
      Mitään hokkuspokkusreseptiä en voi Sinulle antaa, mutta ehdottomasti tutustu vitamiini- ja hivenaineasiaan. Googlen kautta aiheesta löytyy asialinkkejä runsain mitoin. Tutumpien vitamiinien lisäksi hivenaineet ovat hyvin tärkeitä (magnesium, kalsium, kromi, seleeni, sinkki jne.) Niin apteekeissa kuin luontaistuotekaupoissa myyjät opastavat, kun kehtaa kysyä.
      Suosittelen vielä aamuisin lasillista veteen liuotettua hunajaa, ja silloin tällöin raakana silputtua valkosipulia veden kanssa nielaistuna.
      Lähtisin em. pohjalta itseäni kuntouttamaan, ja arvelen, että viimeistään parissa viikossa olo on toinen.

• maaria

Hei!

Itse olen saanut avun Antiwir-nimisestä luontaistuotteesta. Yleensä olen flunssassa noin 6 kertaa vuodessa, tämän avulla selvisin koko viime talven ilman sairauksia. tietenkin hyvä yleiskunto ja kunnon ruokavalio on myös hyödyksi.

kannattaa kokeilla!

• Pertti

Ota C ja E-vitamiinia yhdessä. Sinkki parantaa myös vastustuskykyä. Osta valmisteet erikseen monivitamiinien sijaan.

• apu löytyy täältä

hei

erittäin hyvää apua ja neuvoa saat esimerkiksi tästä kirjasta.
      Paula Heinonen ja Satu silvo: Satumaista voimaa arkeen.
      kuulostaa vähän korkealentoiselta, mutta nuo Paula Heinosen ruokavalio-ohjeet on todella mahtavia.
      Ja hän neuvoo myös vitamiineista ja hivenaineista. Ei kannata ihan tosta vaan -systeemillä syödä niitäkään.

Eikä haittaa vaikka kaikkea ei toteuttaisikaan omassa elämässään heti. Kun olet lukenut kirjan, sinulla on entistä parempi kokonaisnäkemys siitä, mistä kaikesta se immuunisuojaus eli vastustuskyky koostuu.

Ja voisit, etenkin jos asut hesassa, kysyä vaikka antioksidanttiklinikalta josko sieltä löytyisi apua.

Totta on, että ns tavalliset lääkärit eivät anna mitään neuvoja näistä jutuista!

• Auttaa

NONI mehu tai kapselit on hyvä vastustuskyvyn lisääjä. Sen lisäksi voi tarvittaessa käyttää kalaöljyä, vitamiineja ja hivenaineita, mutta jos käyttää NONIa, niin silloin niitä riittää paljon pienempi määrä.

• juttuni
        Auttaa kirjoitti:

NONI mehu tai kapselit on hyvä vastustuskyvyn lisääjä. Sen lisäksi voi tarvittaessa käyttää kalaöljyä, vitamiineja ja hivenaineita, mutta jos käyttää NONIa, niin silloin niitä riittää paljon pienempi määrä.

Nonia olen minäkin kokeillut vähän aikaa, se taitaa ainakin vaikuttaa piristävästi. Aamulla jaksaa paremmin nousta ylös, ja illalla jaksaa työskennellä kauemmin. Vastustuskykyä olen lisännyt syömällä lähes päivittäin raakaa sipula ja valkosipulia. Mitään sairauksia ei ole ollut ainakaan kahteen vuoteen. Sitten on niitä muitakin "luonnollisia lääkkeitä": Tyrni, karpalo, puolukka, kalanmaksaöljy...
        Niitä kannattaisi syödä mahdollisimman luonnollisessa muodossa, vaikka vitamiinipillerien popsiminen on paljon helpompaa kuin marjojen poimiminen, säilöminen ja valmistaminen

• Nonin onnellinen käyttäjä
        Auttaa kirjoitti:

Myös minulla on noneista vain hyvää sanottavaa.

Itse olen käyttänyt Ecoway-Noneja liki 8kk ja huomannut oloni piristyneen ja en muutenkaan ole ollut kipeänä.

Nonit lisäävät vastustuskykyä. Mutta kannattaa katsoa mitä noneja käyttää! Niitäkin kun on monenlaisia! Halvin noni ei ole parasta, joskaan tuloksien saamiseen ei välttämättä tarvitse myöskään itä kalleinta ostaa.

Lisätietoa noneista on osoitteessa: www.nonitieto.fi

ecowayn tuotteista: www.ecoway.fi

Myös minulta voi kysellä lisää!

:) Nonin onnellinen käyttäjä

[email protected]

• koukkuun

semmoseen aineeseen kun Fit line basic bio plus. Käy kattomassa Wellness Shopin sivuja. Auttoi muutenkin mahavaivoihin..

• Lex.

Ketjun loppuun kerääntyivät kauppiaat törkeästi sääntöjä rikkoen mainostamaan omia hokkuspokkus-litkujaan. Ettekö osaa lukea yläreunasta sääntöjä? Lopputulos on se, että kun ylläpitäjä huomaa teidän sääntörikkomuksenne, koko ketju häviää, ja kysyjä voi jäädä ilman infoa, jota hän olisi voinut saada myöhemmin kirjoittavilta.

• lakisetä/täti
        Lex. kirjoitti:

Ketjun loppuun kerääntyivät kauppiaat törkeästi sääntöjä rikkoen mainostamaan omia hokkuspokkus-litkujaan. Ettekö osaa lukea yläreunasta sääntöjä? Lopputulos on se, että kun ylläpitäjä huomaa teidän sääntörikkomuksenne, koko ketju häviää, ja kysyjä voi jäädä ilman infoa, jota hän olisi voinut saada myöhemmin kirjoittavilta.

kun multa kysytään kokemuksia jostain tuotteesta, en kai minä kirjoita tänne että olis mulla yks hyvä aine tiedossa, mutta enpä kerro sulle ku tullee polliisit ja vie saunan taa.... ja minähän en jauhepussiani myy kellekkään, syön kuule ite ku ovat niin kalliitaki. Sulle tietäsin yhen hyvän rauhottavan aineen, mutta en uskalla tässä paljastaa ku se on salaisuus.... (laskeppa huvikses montako mainosta tuli postiluukustas tänään. Mukaanluettuna sanomalehtiin painetut??).

• ooloffi
        lakisetä/täti kirjoitti:

kun multa kysytään kokemuksia jostain tuotteesta, en kai minä kirjoita tänne että olis mulla yks hyvä aine tiedossa, mutta enpä kerro sulle ku tullee polliisit ja vie saunan taa.... ja minähän en jauhepussiani myy kellekkään, syön kuule ite ku ovat niin kalliitaki. Sulle tietäsin yhen hyvän rauhottavan aineen, mutta en uskalla tässä paljastaa ku se on salaisuus.... (laskeppa huvikses montako mainosta tuli postiluukustas tänään. Mukaanluettuna sanomalehtiin painetut??).

Kun nään täällä nämä verkostomarkkina orjat Noneineen. Tulee sääli heitä kohtaan ja petkuttavat litkuilaan hyväuskoisia. Ostakaa vitamiinit erikseen saatte halvalla ja tarpeeksi. Älkää missäännimessä juoko tuollaisia noneja kun ei niistä tiedä mitä ovat?

• calmato

Aikuisen ihmisen suolistossa on noin kilo bakteereita, jotka huolehtivat hyvinvoinnistamme. Jos olet joutunut syömään antibiootteja, kestää pitkään, ennen kuin bakteerikanta on palautunut normaaliksi.
      Aloita totutellen vähän kerrallaan ja lisää sitten, jos ei vatsaoireita tule:
      monipuolisesti hapanmaitotuotteita, kuten bifidus-, asidofilus-, gefilus-, rela ym. piimää vaihdellen, viiliä, bulgarianjukurttia, maustamattomia jukurtteja eri valmistajilta. Näitä tärkeitä maitohappobakteereita on monta eri lajia, ja kaikkia pitäisi saada.
      Muuta terveellistä bakteerikantaa saat tuoreista marjoista, hedelmistä ja vihanneksista. Kuumennettu tuoremehu ei siis auta, vaan ihan tuorepuristettu. Marja-aronia on juuri nyt parhaimmillaan, samoin puolukat ja kotimaiset omenat. Itse olen tehnyt aroniasta ja omenasta tehosekoittimella nektaria, jonka olen siivilöinyt ja laimentanut vedellä. Porkkana-, lanttu-, kukkakaali- ja kaaliraaste ja oikein erityisen suositeltavaa punajuuriraaste, jota ei tule nauttia kohtuuttomasti, koska siinä on muuten liiaksi ytyä.
      Muuten sitten nuo hyviksi havaitut, eli kokojyväviljaa monipuolisesti, herneitä, papuja, tomaattia, salaattia, kurkkua ja kasviöljyjä sekä sopivasti kalaa tai kalanmaksaöljyä ohjeen mukaan.

Raitista ilmaa, kunnon unta ja liikuntaa ei tule unohtaa. Toipuminen ottaa aikansa, ole lempeä ja ystävällinen itsellesi, suostuttele kehosi hellästi hoitaen yhteistyöhön ja vahvistumaan. Varmaan tiedät, että alkoholi ja tupakka syövät vitamiineja ja huonontavat muutenkin terveyttä, myös kahvi haittaa vitamiinien ja mm. kalsiumin imeytymistä, joten siitä pidättäytymisestä ei ole haittaa tai ainakin kannattaa pysyä kahdessa pikku kupillisessa päivässä. Tee ja varsinkin vihreä tee on hyväksi.

• Niina

Kiitos asiallisista vastuksistanne. On ilo huomata kuinka ohjeita saa, kun vain niitä uskaltaa kysyä. Yritän poimia ohjeista ne minulle minulle sopivat. Antibioottikuurit olivat todellakin jatkuvia ennen tätä sairastelu rumbaa, tosin mukaan tulivat myös homealtistuminen työpaikalla, kilpirauhasen vajaatoiminta ( onkohan homeella ja kilpirauhasen vajaatoiminnalla yhteyttä )
      haiman toimintahäiriö, ruokatorven ja vatsalaukun hiivatulehdus, paksunsuolen tulehdus sekä keuhkojen bakteeritulehdus, lisäksi lonkkaan jouduttiin laittamaan kortisonia, kun kipuili pahasti (tulehdus ilmeisesti nivelpussissa) , viimeisenä sain kuulla sairastuneeni osteoporoosiin, löydökset lähinnä selkärangassa ( selkärankareumakin todettu aikoinaan) ja lantiossa. Epätoivo ei ole ollut kaukana, mutta masennuslääkkeet ( joita lääkärit ovat ehdotelleen) ovat saaneet jäädä apteekin hyllylle. Alkoholia en juo enkä tupakkaa polta, kahviakin juon korkeintaan kolme kuppia päivässä. Liikkuminen on pakosta jäänyt vähemmälle, lonkan vihoittelun takia. Ylipainoa ei ole. En syö makkaroita enkä pitzoja, en mässäile makealla ( haiman toimintahäiriö vaatii kevyen ruokavalion)
      valkoisesta leivästä en tykkää, mutta ohuesti oivariinia käytän ruisleivän päällä.

Nyt kun olo hiukan on parantunut, olen todella miettinyt miten saan itseni kuntoon luonnollisin keinoin, ettei ainakaan antibiootteja tarvitsisi enempää syödä.Flunssakausi on alkamassa täällä päin.

Autoitte alkuun - Kiitos :))

• Äiti

Lisännyt valkosipulia kaikkiin arkiruokiin joihin ne sopii. Laspet ja minä olemme säästyneet melkein kaikilta vuosittaisilta flunssilta mitä muut sairastavat. itse myös marinoin valkosipuleja kiehautan tilkassa vettä ja lisään hunajaa ja sittenvaan jääkaappiin odottamaan.voi syödä sellaisenaan eikä tule hajuja henkitykseen.

En tiedä toimiiko muilla mutta kannattaa ainakin kokeilla.

Niin ja määrät on aika pieniä ruuanlaitossa 2-3 kynnttä keittoihin kastikkeisiin ja laatikkoruokiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33