Haiseva alapää...

haisuli2000

Mikähän mahtaa olla kun alapääni haisee (ja myös maistuu) pahalle...
Mitään kutinaa, kirvelyä tms.. ei ole, tuollaista pahan hajuista eritettä vaan, ei mitenkään suurissa määrin..
Tuntuu että tätä on nyt kestänyt sen aikaa kun olen nykyisen mieheni kanssa ollut (vuoden) emme käytä kortsua tms. käytän e-pillereitä..
Olen tän vuoden usein ravannut gynellä, milloin hiivan, milloin muun tulehdusten kanssa...
vaivoihin oon aina saanu lääkkeet, eikä mitää vaivoja ole sen jälkee ollu... paitsi sitten aina sen jälkeen kun olemme harrastamme seksiä... (tajuskohan kukaan nyt mitä tarkoitin??)
Voiko esim. sperma aiheuttaa näitä vaivoja?? Ennen nykyistä miestäni minulla ei ollut mitään vaivoja, vaikka harrastinkin seksiä ilman kortsua...

Apua kaivattas...en taas viittis lääkäriin mennä ;(

29

53183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpä

      hei
      voit ehkä olla allerginen spermalle? Ja joidenkin miesten sperma kuulemma on oikeesti aika pahan hajuista.
      Ennemminkin tekee mieli kysyä, että oletko ihan varma miehesi hygieniasta. Onko hän pessyt kunnolla alapäänsä ja myös kätensä ennen teidän pippaloita. Kunnolla pesu ei tarkoita että vahvalla pesuaineella, tarkoittaa että sellaisella alapesuun sopivalla miedolla aineella ja myös sieltä esinahan alta.

      Limakalvojen oma ph-tasapaino on tosi tärkeää, sen varmaan tiedätkin lääkärikäyntiesi jälkeen. Auttaisiko joku Intiimipesuaine kokeeksi, jos olet käyttänyt ehkä turhan vahvoja tai samoja aineita kuin muulle keholle suihkussa esim.

      tsemppiä!
      - kerro mistä apu löytyy sitten kun pääset selville! -

    • se syy?

      niin,
      kirjoitin äsken sulle vastauksen, ja luin uudelleen viestisi. Kerrot itse, että aiemmin ei ollut noita ongelmia, ennen tätä miestäsi. Kyllä ongelman aiheuttaja tosi vahvasti viittaa nyt häneen. Mieti vielä ja puhu hänenkin kanssa. Ja noi toistuvat tulehdukset kanssa...
      Oletko puhunut tästä lekurille myös? Seuraavan kerran mennessäsi pohdi hänen kanssa, otat vaikka tuon oman viestisi mukaan!

      kyllä se järjestyy

    • Kokemusta on

      Emätintulehdus uskoisin. Itselläni ollut useita ja sitä kutsutaan ns. hanimuuntulehdukseksi eli emättimen ph-arvot menee sekaisin esim.uuden miehen tullessa kuvioon.

      Siinä oireina pahanhaju kuin mädäntynyt kala, nestemäistä vähän harmahtavaa vuotoa ja alavatsaa saattaa jomottaa. Kannattaa mennä lääkärille niin ottavat testin ja jos on emätintulehdus niin saat lääkekuurin!

      Kyseessä ei ole mikään sukupuolitauti ja miestä ei tarvi hoitaa jos hänellä ei ole oireita (haiseva terska ja saattaa tulla myös vuotoa)

      • Nanskuli

        Itselläni todettiin emätintulehdus, tosin ei kokeita ottanut mutta sanoi ettei ole sukupuolitauteja vaan tämä viittas selvästi bakteerisekaflooraan. Kerran aiemmin olen myös saanut emätintulehduksen ja se todettiin kokeilla oikein. Silloin mua kutisi ja kirveli ja haisi housujenkin läpi, todella pahalta justiin ninkuin joku sanoi mädäntynyt kala tms. Tällä kertaa ei ole niin sellaista hajua mutta ehkäpä tämä on vielä niin alussa. Sain heti lääkkeen niin kaipa tämä tästä. Olin myös suojaamattomassa yhdynnässä ja ihmettelen mistä tämä johtuu. Gyne sanoi että yhdynnästä sen juuri saa, ei mistään muualta ja että miestä ei voi lääkitä. Mitähän siitä pitäs tuumia? Siis että ilman kondomiako saan jatkuvia tulehduksia kyseiseltä mieheltä? Mistähän tämmöinen johtuu sitten miehissä.. Hän sanoi ettei voi laueta myöskään sisään sillä lastit haisevat erittäin pahalta naisen emättimessä eikä haju lähde pois. Onko tämä normaalia vai onko silloin tosiaan miehessä jotain bakteeria ??


      • pesun tarpeessa
        Nanskuli kirjoitti:

        Itselläni todettiin emätintulehdus, tosin ei kokeita ottanut mutta sanoi ettei ole sukupuolitauteja vaan tämä viittas selvästi bakteerisekaflooraan. Kerran aiemmin olen myös saanut emätintulehduksen ja se todettiin kokeilla oikein. Silloin mua kutisi ja kirveli ja haisi housujenkin läpi, todella pahalta justiin ninkuin joku sanoi mädäntynyt kala tms. Tällä kertaa ei ole niin sellaista hajua mutta ehkäpä tämä on vielä niin alussa. Sain heti lääkkeen niin kaipa tämä tästä. Olin myös suojaamattomassa yhdynnässä ja ihmettelen mistä tämä johtuu. Gyne sanoi että yhdynnästä sen juuri saa, ei mistään muualta ja että miestä ei voi lääkitä. Mitähän siitä pitäs tuumia? Siis että ilman kondomiako saan jatkuvia tulehduksia kyseiseltä mieheltä? Mistähän tämmöinen johtuu sitten miehissä.. Hän sanoi ettei voi laueta myöskään sisään sillä lastit haisevat erittäin pahalta naisen emättimessä eikä haju lähde pois. Onko tämä normaalia vai onko silloin tosiaan miehessä jotain bakteeria ??

        kun naipotellaan, sen jälkeen pitää vehkeet pestä, niin eipä haise seuraavana aamuna eikä päivällä, kun viellä aamustakin käypii alapää pesulla.Ei se sen kummempaa tarvi eikä sit peppu lemua :)


      • kokemusta on
        pesun tarpeessa kirjoitti:

        kun naipotellaan, sen jälkeen pitää vehkeet pestä, niin eipä haise seuraavana aamuna eikä päivällä, kun viellä aamustakin käypii alapää pesulla.Ei se sen kummempaa tarvi eikä sit peppu lemua :)

        tulee aina välistä vaikka kuinka pesisin alapäätä! Liika alapään pesu sitäpaitti on huonosta(kysy vaikka gyneltäsi).


    • vanha vastaus
    • tulehduksista

      Ottakaa ihmeessä kondomit käyttöön, niin ei tule tuollaisia ongelmia. Suosittelen!!!
      Ihan turha kärsiä jatkuvista tulehduksista ja pahasta hajusta, jos ratkaisu on varsin yksinkertainen.

      • ÄRSYTTÄÄ...!

        Sitäkin on kokeiltu ja aina vaan haisee..!


    • maitohappobakteeri

      Ilmeisesti sellaiseen "normaaliin bakteeritulehdukseen" voi auttaa vaikkapa Ecovag emätinkapselit, eli maitohappobakteerit saattaa auttaa silloin kun kysymyksessä on vaan epätasapaino. Toisaalta liika maitohappobakteerien käyttö saattaa aiheuttaakin bakteeritulehdusta, koska se voi ärsyttää limakalvoja samalla tavalla kuin vaikkapa treenikuulat.

    • smellycat

      no entäs jos ei ole harrastanu miehen kanssa seksiä puoleentoistavuoteen. ja sama tappohaju ilmentyy mulla kans joka haisee ja vahvasti! en tiedä mikä voi olla kyseessä ja panikoin koko ajan että onko tauti vai mikä joka olis tarttunut silloin ajat sitten.oireina esiintyy juuri hajua ja "limaklönttejä" ja vedentapaistavuotoa joka kastelee alushousut..oireet menevät pois, unohdan koko asian ja sitten tulevat taas. a-p-u-a...

      • Nappi

        Mulla tuli myös tuota "vesivuotoa" sekä pahaa hajua, marssin gynelle ja hän antoi flagyl-nimisen antibiootti kuurin (10kpl kapseli) joka tehosi ja vaiva katosi. Kannattaa käydä gyniksellä, niin hän kirjoittaa reseptin, sulla mitä ilmeisemmin on emätintulehdus.


      • kärsivä

        siis mul on ihan samat jutut ku sulla..mitä mä teen ?????????????????????????


    • todennut

      selvähän se on kun spermaa jää emättimeen, se alkaa siellä muhia ja haista. sen aiheuttaa mm. se että sperman ph on eri kuin emättimen. ei pesut auta. hävii ajan kanssa. eli käytä kortsua tai ei spermaa sisään. kokeile myös gynofilus-puikkoja, ne tasapainottaa emättimen ph:n. saa apteekista ilman reseptiä.

      ja EI saippuaa limakalvoille, se altistaa tulehduksille, koska kuivattaa. vesi riittää.

    • bamboocha

      Voiko tämän tyyppistä tulehdusta saada järvestä?Uinnin jälkeen mulla alkoi samanlaiset oireilut eivätkä mitkään antibioottikuurit ole auttaneet..

    • kärsivä

      jooo
      mul on melkein saman tyylistä vaivaa ja vielä enemmänkin...
      mulla on alapäässä kauheen VOIMAKASTA kutinaa,kirvelyä,pahan hajuista valkovuotoo(runsaasti)ja koko ajan pissattaa,ja kirvelee samanaikaisesti ku pissaan ja kirvelee myös kun kutitan alapäätäni...ja tänään vessassa näin alapäästäni tulevan verta vähäsen ja punoittaa liikaaa alapää...:( :'( en pysty istumaan paikallani edes koulussa ku on niin pahat kutinat,ja lääkäris oon monesti käyny ja antanu kaiken näkösii testejä mutta jokakerta se vastaus on PUHDAS! miten on mahdollista jos toinen kärsii vaivoista ja lääkärit sanoo et ei oo mitään :o et jumala siunatkoon meitä :(
      PISTÄKÄÄ TÄHÄN AIHEESEEN LIITTYVIÄ KOMMENTTEJÄ JA KOKEMUKSIA::KIITOS!

      • Ärsyttää

        Hei!
        Minulla saman laisia vaivoja, alapää vuotaa jotain valkoista ja haisee TODELLA pahalle. Lääkärissä ja gynekologilla on käyty ainakin 20 kertaa eikä mitään näy. Onko tullut mitään selvyyttä mitä se voi olla...?


      • Pildeliini

        Heips! Saitko koskaan selvitystä oireillesi? Itsellä samankaltaisia oireita ja eniten huolestuttaa verinen vuoto (kuukautisten välissä tullut jo kahdesti noin viiden päivän ajan niukkaa vuotoa). Hoitaja arveli, että voisi johtua emätintulehduksesta, mutta netistä en ainakaan onnistunut moista oiretta taudille löytämään.


      • 1111121
        Pildeliini kirjoitti:

        Heips! Saitko koskaan selvitystä oireillesi? Itsellä samankaltaisia oireita ja eniten huolestuttaa verinen vuoto (kuukautisten välissä tullut jo kahdesti noin viiden päivän ajan niukkaa vuotoa). Hoitaja arveli, että voisi johtua emätintulehduksesta, mutta netistä en ainakaan onnistunut moista oiretta taudille löytämään.

        Mulla tuli kanssa veristä vuotoa aina kun poikakaverin kanssa on naiskenneltu- lopputulos on että siis sillä on epäterve bakteerikanta ja mulla kohdunnapukka ärsyyntyy tästä ja puolustautuu vuotamalla

        Ruokavaliolla on miehilläkin paljon vaikutusta niiden bakteerikantaan, samoin kun naisilla. Ja miehillähän on virtsaputki suht pitkä, joten siellä kyllä mahtuu kasvamaan vaikka mitä jos vaan elintavat sen mahdollistaa. Tästedes katon etten pullanmässyttäjien ja sokerihiirten kanssa rupea, ainakaan jos eivät juuri liiku yms..

        t. Pimppalooran puolustaja


    • ..ei oo helppoo.

      Voin myöntää, että on tullut naiskenneltua ilman kumia, useammankin miehen kanssa. Sen jälkeen kävin panikoiden sukupuolitesteissä, jotka kaikeksi onneksi osoittautuivat kaikki puhtaiksi.

      Mutta haju jäi... sen jo arvaa, että oma bakukanta on mennyt sekaisin tuosta "sekaisin naiskentelusta", joten seuraavaksi aion kokeilla jotain pH:ta tasapainottavaa. Hiivantappokapseleita kokeilin jo kertaalleen, joten ei ole ainakaan hiivatulehdus.

      Epäilen siis itsellänikin olevan jonkin sortin epätasapaino. :/ ei kivaa, ja toivonkin ettei se jäisi lopuksi elämääni, sillä en halua haista (saatika maistua) pahalle.

      Haju on sellainen outo, välillä voimakkaampi muttei todellakaan sellainen mitä joskus ennen. Sellaista aika juoksevaa vuotoa on ollut, se kastelee alushousut ja haju yltää ainakin omaan nenään asti. Enää en kylläkään siis epäile että se olisi mikään sukupuolitauti, mutta haluan silti päästä tuosta hajusta eroon.

      Mitä tästä opimmekaan? Enää en ainakaan naiskentele ihan tuosta noin vaan!

    • niin...

      Mitä mieltä olette tästä:

      Nainen pettää miestään. Nainen ei ole "antanut" omalle miehelleen pitkään aikaan. Telkkaa katsellessaan mies haistaa tämän pahan hajun ja alkaa kuulustella. Tulos: nainen jää kiinni pettämisestä. Ero tuli ja pahan hajun lisäksi jäi paha maku :(

    • jkksdjywefg

      mun alapää haisee ja on tosi rasittavaa kun se on semmonen outo haju miten saisin sen loppumaan ps ei pesu auta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!













      noloa













      ja tartten appuuu













      pliis !!!!!!!











      olkaa kilttejä ?












      apua haisee










      oon tosissani






















































































      J







































      A











































































      A








































      P





























      U





























      U
      *

      • Lääkäriin vaan

        Löysitpä vanhan ja sekavan ketjun kirjoituksellesi. Täällä on monessa ketjussa keskusteltu haisevasta alapäästä. Eiköhän varmin hoitotapa ole mennä lääkäriin koska yleisesti alapään hajuja aiheuttaa emätintulehdus ja siihen tarvitaan reseptilääke.


      • Anonyymi
        Lääkäriin vaan kirjoitti:

        Löysitpä vanhan ja sekavan ketjun kirjoituksellesi. Täällä on monessa ketjussa keskusteltu haisevasta alapäästä. Eiköhän varmin hoitotapa ole mennä lääkäriin koska yleisesti alapään hajuja aiheuttaa emätintulehdus ja siihen tarvitaan reseptilääke.

        Mulla ei Oo ikinä ollu emätintulehdusta, mutta mahdollisesti saan, kun vaihdan sukupuolen femiiniksi, kuinka usein se tulehdus silloin esiintyy.?


    • jokuuh

      APUA! Olen 11v. ja alapääni haisee kummalliselle! Myös valkovuoto on muuttanut väriä!

      • Eri_vaihtoehtoja

        Olisiko kuukautiset vähitellen alkamassa. Tai sitten on jokin tulehdus. Käy juttelemassa kouluhoitajalle.


    • jokuuh

      En kyllä tiedä. On haissu jo pitkään:(

      • Hajun_kadottanut

        Luitko koko ketjun? Ehkäpä sieltä olisi löytynyt apua sinullekin.


    • Puhdaskeho

      Sain jonkin uuden emätinvoiteen käyttöön. Minulla paha haju ja tuo ns vesivuoto. Gyne sano,että sekafloora,joka ei kuulema tarvitsisi lääkettä,mutta hajusta valitettuani määräsi voiteen. Päätin lopettaa yhdynnät. Miesystävä ei ymmärrä. Luulen,että hänen syytä tämä. Saisi maksaa tuon voiteen mokoma muikku. Hän ei kuulema kortsua ala käyttää,joten hän saa nyt veivata käteen tai etsimään uutta uhria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe