honda vtx 1800

jbt

Tere, joillain on varmaan Honda vtx 1800. Hyvä vaihtoehto mutta arveluttaa pieni bensatankin koko, vain 17 l, miksi se ei ole suurempi. Tulevalla pyörällä ois tarkoitus myös matkustella pidempiäkin reissuja, kuinkahan tuo 17 l riittää. Kertokkee jos tiiättä, onko vtx 1800 bensasyöppö vai taloudellinen vehje jossa riittää tuo pienikin tankki?

17

4841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus kanssa kulutuksista koittanut hakea tietoja ja ilmeisestikin 1800 vie 8 liltraa satasella.
      Toivottavasti olen väärässä kun ois itseelläökin tarkoitus hankkia sellainen joskus.

      Mutta bensa on halpaa kun sitä saa rahalla...

      • pena

        No enpä kyllä ole muistaakseni 8l/100km onnistunut polttamaan vaikka kuin olen revitellyt. Noin seiskan pintaan on keskimääräinen kulutus. Kuudellakin pääsee jos ajaa kuten laput tien varsilla osoittaa!


      • pena kirjoitti:

        No enpä kyllä ole muistaakseni 8l/100km onnistunut polttamaan vaikka kuin olen revitellyt. Noin seiskan pintaan on keskimääräinen kulutus. Kuudellakin pääsee jos ajaa kuten laput tien varsilla osoittaa!

        No onneksi tuli parempaa tietoa. =)
        Itselläni on nyt ollut 750cc ja vaikka vähän kurnuuttaa niin ei yli viittä tahdo kuluttaa.
        4.3 on ollut aika normaali. Vain jos tarvii käyttää ryyppyä niin voi ottaa yli viisi litraa.


      • pena
        Pavell kirjoitti:

        No onneksi tuli parempaa tietoa. =)
        Itselläni on nyt ollut 750cc ja vaikka vähän kurnuuttaa niin ei yli viittä tahdo kuluttaa.
        4.3 on ollut aika normaali. Vain jos tarvii käyttää ryyppyä niin voi ottaa yli viisi litraa.

        Minulla oli 750cc super magna (kaasarikone).
        Parhat tankilliset olivat lähes kymmenen litraa sataselle! Nätisit ajellen kuusi litraa.
        Ruiskukoneella ajettaessa ajotyylillä ei niin isoa merkitystä kulutukseen kuin kaasarikoneella.


      • Anonyymi

        ei vie 8l/100km. mulla 1800c ja kulutus 5,9l/100km


    • Mika

      Vuoden -05 mallissa on 18 litran tankki. Vanhemmissa on 17l. Jopa Brandtin sivustolla on väärä tieto. Pyörän manuaalissa tankin koko on mainittu oikein.

      Mulla vie matka-ajossa jotain 6 - 6.5 litraa satasella. Bensavalo syttyy jossain 230 km tietämillä ja sillä pääsis vielä 50 km. Tankki sais olla 20 litrainen, mutta nykyiselläkin pärjää.

      • motskarikari

        Joo, jos tankki on 18l uusissa niin luulis että 300km alkaa olemaan aika lähellä ellei päästele alppiteillä olikein kiihdytellen...


      • Mika
        motskarikari kirjoitti:

        Joo, jos tankki on 18l uusissa niin luulis että 300km alkaa olemaan aika lähellä ellei päästele alppiteillä olikein kiihdytellen...

        Ei sillä taida ihan 300 km päästä vaikka kuinka liruttelisi. Pyörässä on tehoja sen verran että ajotyyli on muotoutuu väkisinkin erilaiseksi kuin vähäruokaisessa pikkuautossa. VTX1800C:ssä on pelkkä varoitusvalo, joka kertoo milloin bensa on vähissä. Tarkkaa bensamäärää ei näe mistään. Tulee seurattua tripillä tankkausvälejä.

        Muutenhan isoC on loistava matkapyörä. Kuin ajelisi kaksipyöräisellä jenkkiautolla. Voimaa ja vääntöä piisaa. Alla pitää olla vähintään Ferrari Modena tai BMW M6 jos meinaa pysyä edes rinnalla (sama varttimailin kiihdytysaika). Hyvä jousitus tekee matkasta mukavaa. Pyörällä on painoa on mutta siihen tottuu, ja ajaessahan paino ei edes tunnu. Nopeusmittari on ohjaustangossa eikä umpipotan kanssa päätä tarvi kääntää alaspäin kun vilkaisee mittariin. Jarrut on tehokkaat ja niiden ristiinlinkitys toimii.


      • Anonyymi
        Mika kirjoitti:

        Ei sillä taida ihan 300 km päästä vaikka kuinka liruttelisi. Pyörässä on tehoja sen verran että ajotyyli on muotoutuu väkisinkin erilaiseksi kuin vähäruokaisessa pikkuautossa. VTX1800C:ssä on pelkkä varoitusvalo, joka kertoo milloin bensa on vähissä. Tarkkaa bensamäärää ei näe mistään. Tulee seurattua tripillä tankkausvälejä.

        Muutenhan isoC on loistava matkapyörä. Kuin ajelisi kaksipyöräisellä jenkkiautolla. Voimaa ja vääntöä piisaa. Alla pitää olla vähintään Ferrari Modena tai BMW M6 jos meinaa pysyä edes rinnalla (sama varttimailin kiihdytysaika). Hyvä jousitus tekee matkasta mukavaa. Pyörällä on painoa on mutta siihen tottuu, ja ajaessahan paino ei edes tunnu. Nopeusmittari on ohjaustangossa eikä umpipotan kanssa päätä tarvi kääntää alaspäin kun vilkaisee mittariin. Jarrut on tehokkaat ja niiden ristiinlinkitys toimii.

        totta


    • Sari J

      Minulla vei matka-ajossa tuollaiset 12-15L/100km.

    • Sökö

      VTX 1800 löytyy tallista ja tankki on pieni.
      Ajelen 240km laukkujen ja sopankeittäjän kanssa
      ennen kuin polttoaine merkkivalo syttyy tankkaamisen merkiksi. Muuten upee pyörä, mutta tankki sais olla 4-litraa suurempi.

    • hjärup

      Mulla on VTX 1800 07 Täällä Ruattis.Todella mahtava pyärä,on Powercommando K-N filtterimkulutus on välillä 6-9,riippuu paljon kaasun asennosta,muuten mahtava peli ,vääntö ei lopu koskaan!

      • HDKing

        Hinttimopo.


    • mapex

      100 km/h 6l 100km eli tankilla pääsee280km. Käytännössä pääsee 320km.

      • 12345678543212345

        Teoriassa ehkä pääsee, ei käytännössä, harva kun tankkia täysin tyhjäksi ajaa.


    • viitiiäks

      VTX 1800 liikkuu mutkateillä yllättävän ripeästi lähes 350 kiloiseksi custom-pyöräksi, hyvien ajo-ominaisuuksien ja vääntävän moottorinsa ansiosta. Vaati toki kuskilta taitoa ja uskallusta.
      https://www.youtube.com/watch?v=Ho3FNjwYTJ0

    • Anonyymi

      mulla kulutus 5,9l 100km. tankilla ajaa n.280km silloin pitää olla huoltamon pihassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe