Musiikkia kotisivuille

mitenmiten??

elikkäs mikä komento html on että saisin valitsemani kappaleen kuulumaan kotisivuillani?

anteeksi kieleni kömpelyys,mut oon vasta alottelija :))

17

7318

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wäsynyt

Oikea komento on luonnollisesti 'Play', eli:

Play

• Piru

tuohan vain aukaisee omalta koneeltasi sen ohjelman, joka on määritelty käsittelemään wav-tiedostot.

Ihan hyvin siinä voisi lukea

Osta mopo jookos?

Kysyjä tarkoitti mielestäni sitä, että miten saa esimerkiksi jonkun miditiedoston soimaan taustalla kun sivu avautuu.

ton lisäät sivuus:

http://www.annabella.net/music.html

• hah-hah
        Piru kirjoitti:

tuohan vain aukaisee omalta koneeltasi sen ohjelman, joka on määritelty käsittelemään wav-tiedostot.

Osta mopo jookos?

Kysyjä tarkoitti mielestäni sitä, että miten saa esimerkiksi jonkun miditiedoston soimaan taustalla kun sivu avautuu.

ton lisäät sivuus:

Anna nyt idiootille pyssy että se voi ampua omaan jalkaansa.

Etkä tunnu oikein huumoriakaan ymmärtävän...

• alkuperänen kirjoittaja
        Piru kirjoitti:

Osta mopo jookos?

ton lisäät sivuus:

voiko tiedoston pääte olla mp3 vai täytyykö sen olla aina wav?

Jos täytyy,niin mikä musiikki on sen päätteistä?

• ååna
        Piru kirjoitti:

Osta mopo jookos?

ton lisäät sivuus:

Mitä laitan tuohon "musa.wav" kohtaan 8D pitääkö se musa ladata ensin omille sivuille ja laittaa sen nimi tuohon :D

• wäsynyt

Play

• wäsynyt

Hieno foorumisofta. Ensin sanoo "error, document contains no data" ja viestiä ei näy tuntiin. Sit kun lähettää uudestaan, niin heti ilmestyy vanha...

• alkuperänen
        wäsynyt kirjoitti:

Hieno foorumisofta. Ensin sanoo "error, document contains no data" ja viestiä ei näy tuntiin. Sit kun lähettää uudestaan, niin heti ilmestyy vanha...

en saa toimiin...

• haukku

moi kaikki mulla on sivut.in niin mulla ei toimi noi linkit mitä laittelette

• alkuperänen kirjottaja taas

Jee nyt sain musan kuulumaan,mut mitenkäs saan vielä toimimaan napit, et musan saa pysähtymään jos sivuilla vierailija niin haluaa ja sit toinen nappi, et sen saa taas soimaan.

Tai mitä tästä pitäisi muuttaa,että napit toimisi:
      ja muutenkin saa korjata jos on jotain tosi hassusti!

MUSIC

• .........

Voisiko joku ystävällisesti vastata vielä tähän?

• on omasi
        ......... kirjoitti:

Voisiko joku ystävällisesti vastata vielä tähän?

tai maksat sen soitosta?

• pidäkkö
        on omasi kirjoitti:

tai maksat sen soitosta?

mua iha tyhmänä :D

• ååna

Miten siis tuota musiikkia saa soimaan kottarien taustalle? Pitääkö se oma musa ladata jostain ensin nyt esim. freewebs.comin minun sivustolle? 8D Selittäiskö joku tarkemmin 8D

• paskakakka

Koodissa ei tarvitse olla table ja center komentoja

• web suunnittelia

Korjaa ainakin alkuun tuo < font face="Comic Sans MS" color="00ffff" >. Se ei toimi noin. Pitäisi olla esim. < font face="Verdana" color=" 65bfbf" >. Elä edes kysy, se vain toimii paremmin. Minä tiedän.

Maailmassa on tarpeeksi murheita ja ikäviä asioita ilman, että ihmisiä kiusataan midi-taustamusiikilla. Ihmiset eivät halua kuulla niitä, tämänkin tiedän, usko pois. Vaihda edes tilalle jotain oikeata musiikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      77
      1816
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1192
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      954
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      869
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    6. 77
      692
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      664
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      54
      608
    10. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      561
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      63
      561
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. 36
      504
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      442
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      408
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      398
    Aihe