kalastosta...

Nimetön

Heips!
Eli minulla on noin 50-litran akvaario jossa on taistelukala ja kaksi ppartamonnia...Voisinko ottaa joitain kaloja lisää, vai en (Mieluusti pidän tuon taiston yksikseenkin)?Ja pitäisikö minun heivata monnit pois, että käykö ne taiston kanssa, kun eläinkaupasta kysyin niin sanoi et kyl ne suurinpiirtein menee sammaa purkkii...Se vaan epäilyttää....

3

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patu

      Oikan kokoisessa 250 litraisessa akvaariossa hyvässä hoidossa niistä tosiaan tulee aikas kookkaita joten jossain vaiheessa joudut jokatapauksessa ne siirtämään pois noin pienestä ämpäristä.

      Mummiälestä kantsis haaveilla suuremmasta akvasta jonne sitten suunnittelisit suurempaa kala parvea.

      Yli kakssataa litrainen on todella helppo jo hoitaa pelkkien teknisten toteutuksien kannalta.

      Joten ei enää muuta kalastoa 50litraseesi eihän?

      Nuo kauppiaat saavat mut raivon partaalle tuolla pakko myynnillään. Niille ei merkkaa lemmikin hyvin vointi mitään, "eihän ne maksa JUURI mitään, osta uus kun toinen kuolee" ne kauppaa kalojaan. GRRRR!

      • nimetön

        Joo niin mä vähän ajattelinkin et kaikki ei oo okei kun sielt jotaa kysyin jotaa kaloihin liittyvää oli vastaus jotain tyylii "Joo kyl sinne viel muutama kala menee"....
        Mutta tehään nyt niin kuin ajattelinkin tehdä eli heivataan nuo partamonnit jonnekin muualle...


      • ashy
        nimetön kirjoitti:

        Joo niin mä vähän ajattelinkin et kaikki ei oo okei kun sielt jotaa kysyin jotaa kaloihin liittyvää oli vastaus jotain tyylii "Joo kyl sinne viel muutama kala menee"....
        Mutta tehään nyt niin kuin ajattelinkin tehdä eli heivataan nuo partamonnit jonnekin muualle...

        partiksilla on tilanpuutetta akvaariossasi. Taistelukalallesi tuon kokoinen akvaario sopii mainiosti ja jos tosiaan haluat laittaa lisää kaloja sinne, niin n.6-8 neontetraa voi sinne lisätä.

        Partiksilla nyt menee vielä aikaa tuohon huippukokoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe