Miten Venäjältä tuodaan

hirsitalo?

Mitä sanoo siihen tulli ja mitenkähän kuljetus hoituu? Entä takuu siitä että tavara on suht kelvollista.

17

12883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • igor

      kaks kertaa jos oot aikeissa tuoda taloa venäjältä ja joudut TÄÄLTÄ kysymään neuvoja!!

    • matkaaja

      Otin tarjouspyynnön finntree nimisestä firmasta. kuulemma kaikenlainen puuosatoimitus on mahdollista ja mittatilaustyönä pystytään suunittelemaan talot/mökit.

    • Turska

      Ota yhteyttä johonkin joka on toiminut Venäjällä n. 10 vuotta.
      Kuulemma tosi päteviä timpureita sillä puolen rajaa ja hinta varmasti esim. hirsikehikolla jää lähelle puolta Suomen vastaavista.
      No rahti, tulli ja välityspalkkio vielä niin eiköhän se siinä ole hinta.

    • xxxxxxxxxxxxx

      Sivulla ei saa mainostaa joten en mainosta ketään siis tämä vain vastauksena kysymykseen olen ostanut saunamökin Venäjältä laatu hyvä ja toimittaja luotettava hirsi 18cm pyöröhirttä elikkä katsoppa alla olevasta osoitteesta:

      http://www.pohjolanpurkutyo.com/

      • asialla

        ja taas kerran. Jo katsomalla viitteen valokuvia, joudun toteamaan, ettei rakennus täytä edes Suomen Rakennusmääräyskokoelman oheita. Ovatkohan valokuvatkin suoraan Venäjältä?


    • yksi asia

      ja miten saat turvan rahoillesi, taitaa olla maan tapana maksaa etukäteen eikä niin että maksat 5% ennakkoa ja loput hyväksymääsi tavaraa vastaan.
      Kyllä jättäisin tuonnin jonkin kotimaisen mutta venäjän kauppaa tekevän firman huoleksi ja maksaisin siitä hieman.

      • xxxxxxxxxxxxx

        Mitä pirua kyselet jos luulet asian jo tietäväsi,ota yhteyttä myyjään ja kysy häneltä onko hän huijari vai ei ja onko rakennus venäjällä ja jos ei ole niin kaippa se määräykset täyttää jos sille on suomessa annettu rakennuslupa niin kaippa se on sääntöjen mukainen.


      • asialla
        xxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Mitä pirua kyselet jos luulet asian jo tietäväsi,ota yhteyttä myyjään ja kysy häneltä onko hän huijari vai ei ja onko rakennus venäjällä ja jos ei ole niin kaippa se määräykset täyttää jos sille on suomessa annettu rakennuslupa niin kaippa se on sääntöjen mukainen.

        edelleenkin ...
        Niin ... jos ... kaippa ... jos ???
        Etsi tuotteellesi soveltuvempi mainospaikka?


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        asialla kirjoitti:

        edelleenkin ...
        Niin ... jos ... kaippa ... jos ???
        Etsi tuotteellesi soveltuvempi mainospaikka?

        Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!


      • Montakos
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!

        myit? Osoitteenhan voit sitten ihan hyvin poistaakin.


      • lukea
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!

        ja jopa KIRJOITTAAKIN. Kunhan kaikki muutkin osaisivat? Amatöörit asialla edelleenkin - huutoa tai ei.


    • Minä

      Ostimme käsinveistetyn (23 cm) hirsimökin pieneltä toimittajalta, joka tuonut mökkejä noin 10 vuotta ja tuntee venäläisten tavat. Hirsi on hyvää hitaasti kasvaneesta puusta. Mökki tuli silloin kun pitikin ja ihan piirustutsten mukaan. Toimittaja ja venäläiset pistivät rungon pystyyn ihan ok. Halvempi kuin suomesta ostettu ja tosi tukevaa tekoa. Eikä normaalituloinen suomesta käsin vestettyä pysty ostamaan. Miks muuten osa vastaajista heittelee ihan epäasiallisia kommentteja? Eiväthän ne edes liity aiheesee.

      • Urpo

        Kyllähän se niin on,että kun venäläiset pääsevät tehokkaammin suomen markkinoille,niin kyllä suomessa mökkien teko kannattaa lopettaa.

        Laitetaan veistämöissä pellit kiinni ja työväki korvauslinjalle verorahoilla elätettäviksi. Tilataan vast'edes kaikki mökit venäjältä.


      • hintainen

        Paljonko maksoit kehikosta pystytettynä? Minkä kokoinen kehikko oli? Olen itsekkin ajtellut ostaa venäjältä ja kiinnosta paljonko halvempia ne sielllä ovat. Puu varmasti venäläis mökeissä on huippuluokkaa.


      • mietityttää
        hintainen kirjoitti:

        Paljonko maksoit kehikosta pystytettynä? Minkä kokoinen kehikko oli? Olen itsekkin ajtellut ostaa venäjältä ja kiinnosta paljonko halvempia ne sielllä ovat. Puu varmasti venäläis mökeissä on huippuluokkaa.

        Kun ne siellä Venäjällä hirsimökkejä tekevät niin näyttäisi olevan pieni ongelma se hirren sinertyminen. Virtaava mahla saa puun sinertymään eikä se ole kovin kivan näköistä, kun näyttää puu ihan homeiselta. Myös koneellinen kuivaus on pieni kysymysmerkki. Harvalla tuntuu siellä sellaista olevan!

        Kertokaahan asiasta lisää jos tiedätte.


      • Anonyymi

        Olisin kiinnostunut ostamaan käsinveistetyn mökin venäjän karjalasta. Avaimet käteen.
        040-7201939


    • Setrone

      Miten noi verot sitten menee kun tuo hirsimökin Venäjältä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe