Mitä sanoo siihen tulli ja mitenkähän kuljetus hoituu? Entä takuu siitä että tavara on suht kelvollista.
Miten Venäjältä tuodaan
17
13096
Vastaukset
- igor
kaks kertaa jos oot aikeissa tuoda taloa venäjältä ja joudut TÄÄLTÄ kysymään neuvoja!!
- matkaaja
Otin tarjouspyynnön finntree nimisestä firmasta. kuulemma kaikenlainen puuosatoimitus on mahdollista ja mittatilaustyönä pystytään suunittelemaan talot/mökit.
- Turska
Ota yhteyttä johonkin joka on toiminut Venäjällä n. 10 vuotta.
Kuulemma tosi päteviä timpureita sillä puolen rajaa ja hinta varmasti esim. hirsikehikolla jää lähelle puolta Suomen vastaavista.
No rahti, tulli ja välityspalkkio vielä niin eiköhän se siinä ole hinta. - xxxxxxxxxxxxx
Sivulla ei saa mainostaa joten en mainosta ketään siis tämä vain vastauksena kysymykseen olen ostanut saunamökin Venäjältä laatu hyvä ja toimittaja luotettava hirsi 18cm pyöröhirttä elikkä katsoppa alla olevasta osoitteesta:
http://www.pohjolanpurkutyo.com/- asialla
ja taas kerran. Jo katsomalla viitteen valokuvia, joudun toteamaan, ettei rakennus täytä edes Suomen Rakennusmääräyskokoelman oheita. Ovatkohan valokuvatkin suoraan Venäjältä?
- yksi asia
ja miten saat turvan rahoillesi, taitaa olla maan tapana maksaa etukäteen eikä niin että maksat 5% ennakkoa ja loput hyväksymääsi tavaraa vastaan.
Kyllä jättäisin tuonnin jonkin kotimaisen mutta venäjän kauppaa tekevän firman huoleksi ja maksaisin siitä hieman.- xxxxxxxxxxxxx
Mitä pirua kyselet jos luulet asian jo tietäväsi,ota yhteyttä myyjään ja kysy häneltä onko hän huijari vai ei ja onko rakennus venäjällä ja jos ei ole niin kaippa se määräykset täyttää jos sille on suomessa annettu rakennuslupa niin kaippa se on sääntöjen mukainen.
- asialla
xxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Mitä pirua kyselet jos luulet asian jo tietäväsi,ota yhteyttä myyjään ja kysy häneltä onko hän huijari vai ei ja onko rakennus venäjällä ja jos ei ole niin kaippa se määräykset täyttää jos sille on suomessa annettu rakennuslupa niin kaippa se on sääntöjen mukainen.
edelleenkin ...
Niin ... jos ... kaippa ... jos ???
Etsi tuotteellesi soveltuvempi mainospaikka? - xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
asialla kirjoitti:
edelleenkin ...
Niin ... jos ... kaippa ... jos ???
Etsi tuotteellesi soveltuvempi mainospaikka?Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!
- Montakos
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!
myit? Osoitteenhan voit sitten ihan hyvin poistaakin.
- lukea
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!
ja jopa KIRJOITTAAKIN. Kunhan kaikki muutkin osaisivat? Amatöörit asialla edelleenkin - huutoa tai ei.
- Minä
Ostimme käsinveistetyn (23 cm) hirsimökin pieneltä toimittajalta, joka tuonut mökkejä noin 10 vuotta ja tuntee venäläisten tavat. Hirsi on hyvää hitaasti kasvaneesta puusta. Mökki tuli silloin kun pitikin ja ihan piirustutsten mukaan. Toimittaja ja venäläiset pistivät rungon pystyyn ihan ok. Halvempi kuin suomesta ostettu ja tosi tukevaa tekoa. Eikä normaalituloinen suomesta käsin vestettyä pysty ostamaan. Miks muuten osa vastaajista heittelee ihan epäasiallisia kommentteja? Eiväthän ne edes liity aiheesee.
- Urpo
Kyllähän se niin on,että kun venäläiset pääsevät tehokkaammin suomen markkinoille,niin kyllä suomessa mökkien teko kannattaa lopettaa.
Laitetaan veistämöissä pellit kiinni ja työväki korvauslinjalle verorahoilla elätettäviksi. Tilataan vast'edes kaikki mökit venäjältä. - hintainen
Paljonko maksoit kehikosta pystytettynä? Minkä kokoinen kehikko oli? Olen itsekkin ajtellut ostaa venäjältä ja kiinnosta paljonko halvempia ne sielllä ovat. Puu varmasti venäläis mökeissä on huippuluokkaa.
- mietityttää
hintainen kirjoitti:
Paljonko maksoit kehikosta pystytettynä? Minkä kokoinen kehikko oli? Olen itsekkin ajtellut ostaa venäjältä ja kiinnosta paljonko halvempia ne sielllä ovat. Puu varmasti venäläis mökeissä on huippuluokkaa.
Kun ne siellä Venäjällä hirsimökkejä tekevät niin näyttäisi olevan pieni ongelma se hirren sinertyminen. Virtaava mahla saa puun sinertymään eikä se ole kovin kivan näköistä, kun näyttää puu ihan homeiselta. Myös koneellinen kuivaus on pieni kysymysmerkki. Harvalla tuntuu siellä sellaista olevan!
Kertokaahan asiasta lisää jos tiedätte. - Anonyymi
Olisin kiinnostunut ostamaan käsinveistetyn mökin venäjän karjalasta. Avaimet käteen.
040-7201939
- Setrone
Miten noi verot sitten menee kun tuo hirsimökin Venäjältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272