Mitä sanoo siihen tulli ja mitenkähän kuljetus hoituu? Entä takuu siitä että tavara on suht kelvollista.
Miten Venäjältä tuodaan
17
13011
Vastaukset
- igor
kaks kertaa jos oot aikeissa tuoda taloa venäjältä ja joudut TÄÄLTÄ kysymään neuvoja!!
- matkaaja
Otin tarjouspyynnön finntree nimisestä firmasta. kuulemma kaikenlainen puuosatoimitus on mahdollista ja mittatilaustyönä pystytään suunittelemaan talot/mökit.
- Turska
Ota yhteyttä johonkin joka on toiminut Venäjällä n. 10 vuotta.
Kuulemma tosi päteviä timpureita sillä puolen rajaa ja hinta varmasti esim. hirsikehikolla jää lähelle puolta Suomen vastaavista.
No rahti, tulli ja välityspalkkio vielä niin eiköhän se siinä ole hinta. - xxxxxxxxxxxxx
Sivulla ei saa mainostaa joten en mainosta ketään siis tämä vain vastauksena kysymykseen olen ostanut saunamökin Venäjältä laatu hyvä ja toimittaja luotettava hirsi 18cm pyöröhirttä elikkä katsoppa alla olevasta osoitteesta:
http://www.pohjolanpurkutyo.com/- asialla
ja taas kerran. Jo katsomalla viitteen valokuvia, joudun toteamaan, ettei rakennus täytä edes Suomen Rakennusmääräyskokoelman oheita. Ovatkohan valokuvatkin suoraan Venäjältä?
- yksi asia
ja miten saat turvan rahoillesi, taitaa olla maan tapana maksaa etukäteen eikä niin että maksat 5% ennakkoa ja loput hyväksymääsi tavaraa vastaan.
Kyllä jättäisin tuonnin jonkin kotimaisen mutta venäjän kauppaa tekevän firman huoleksi ja maksaisin siitä hieman.- xxxxxxxxxxxxx
Mitä pirua kyselet jos luulet asian jo tietäväsi,ota yhteyttä myyjään ja kysy häneltä onko hän huijari vai ei ja onko rakennus venäjällä ja jos ei ole niin kaippa se määräykset täyttää jos sille on suomessa annettu rakennuslupa niin kaippa se on sääntöjen mukainen.
- asialla
xxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Mitä pirua kyselet jos luulet asian jo tietäväsi,ota yhteyttä myyjään ja kysy häneltä onko hän huijari vai ei ja onko rakennus venäjällä ja jos ei ole niin kaippa se määräykset täyttää jos sille on suomessa annettu rakennuslupa niin kaippa se on sääntöjen mukainen.
edelleenkin ...
Niin ... jos ... kaippa ... jos ???
Etsi tuotteellesi soveltuvempi mainospaikka? - xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
asialla kirjoitti:
edelleenkin ...
Niin ... jos ... kaippa ... jos ???
Etsi tuotteellesi soveltuvempi mainospaikka?Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!
- Montakos
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!
myit? Osoitteenhan voit sitten ihan hyvin poistaakin.
- lukea
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Kai sinä lukeaosaat vai etkö ymmärrä lukemaasi kirjoitin että ostin saunamökin EN MYY MÖKKEJÄ linkki on firmalle joka toimitti mökin minulle siis kuvassa ei ole minun mökkini enkä niitä myy!!
ja jopa KIRJOITTAAKIN. Kunhan kaikki muutkin osaisivat? Amatöörit asialla edelleenkin - huutoa tai ei.
- Minä
Ostimme käsinveistetyn (23 cm) hirsimökin pieneltä toimittajalta, joka tuonut mökkejä noin 10 vuotta ja tuntee venäläisten tavat. Hirsi on hyvää hitaasti kasvaneesta puusta. Mökki tuli silloin kun pitikin ja ihan piirustutsten mukaan. Toimittaja ja venäläiset pistivät rungon pystyyn ihan ok. Halvempi kuin suomesta ostettu ja tosi tukevaa tekoa. Eikä normaalituloinen suomesta käsin vestettyä pysty ostamaan. Miks muuten osa vastaajista heittelee ihan epäasiallisia kommentteja? Eiväthän ne edes liity aiheesee.
- Urpo
Kyllähän se niin on,että kun venäläiset pääsevät tehokkaammin suomen markkinoille,niin kyllä suomessa mökkien teko kannattaa lopettaa.
Laitetaan veistämöissä pellit kiinni ja työväki korvauslinjalle verorahoilla elätettäviksi. Tilataan vast'edes kaikki mökit venäjältä. - hintainen
Paljonko maksoit kehikosta pystytettynä? Minkä kokoinen kehikko oli? Olen itsekkin ajtellut ostaa venäjältä ja kiinnosta paljonko halvempia ne sielllä ovat. Puu varmasti venäläis mökeissä on huippuluokkaa.
- mietityttää
hintainen kirjoitti:
Paljonko maksoit kehikosta pystytettynä? Minkä kokoinen kehikko oli? Olen itsekkin ajtellut ostaa venäjältä ja kiinnosta paljonko halvempia ne sielllä ovat. Puu varmasti venäläis mökeissä on huippuluokkaa.
Kun ne siellä Venäjällä hirsimökkejä tekevät niin näyttäisi olevan pieni ongelma se hirren sinertyminen. Virtaava mahla saa puun sinertymään eikä se ole kovin kivan näköistä, kun näyttää puu ihan homeiselta. Myös koneellinen kuivaus on pieni kysymysmerkki. Harvalla tuntuu siellä sellaista olevan!
Kertokaahan asiasta lisää jos tiedätte. - Anonyymi
Olisin kiinnostunut ostamaan käsinveistetyn mökin venäjän karjalasta. Avaimet käteen.
040-7201939
- Setrone
Miten noi verot sitten menee kun tuo hirsimökin Venäjältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850