Olen lähdössä talvella Playa Doradan alueelle. Kuvien mukaan rannat siellä ovat ruskeahiekkaisia, eivätkä niin "paratiisirantojen" näköisiä kuin jossain muualla. Löytyykö läheltä Puerto Plataa upeita valkohiekkaisia rantoja? Entä koralleja ja hyviä snorklausmestoja (muita kuin Sosua)? Onko joku käynyt retkillä missään upeilla rannoilla tai saarilla?
Harrastan valokuvausta ja siksi minua kiinnostaa upeat kuvaukselliset paikat...
Puerto Plata ja rannat
5
2562
Vastaukset
- Osaksi
Lomaa Samanaan, niin saat kameralle käyttöä! Playa Doradan hotellikompleksi on aika tylsä, varsinkin, jos et ole ensimmäisellä kaukomatkallasi. Sieltä kannattaa retkeillä paljon mikäli malttaa lähteä pois notkuvien ruokapöytien äärestä...
- hiekka...
Sosuassa ainakin on hienoa valkoista hiekkaa.
- Joni
San Jose kaupungin edustalla olevassa Grigri laguunilla on hienoa hiekkaa ja kirkasta vettä. Paikka on aika pieni mutta kyllä se minusta oli ehdottomasti käymisen arvoinen paikka. Sinne mennään veneellä joka käy matkalla mm. luolassa sisällä, ihan mielenkiintoista sekin.
Sosuasta matka San Josehen kesti paikallisella Hiace-bussilla muistaakseni vähän reilu tunnin.- Kristiina
Eteläpuolella saarta on paremmat rannat, atlantin puolella merenkäynti on aina voimakkaampaa, jolloin
vesi on sameampaa ja rannat eivät ole niin hienoja.
Punta cana esim. on upea!
- ehdottomasit heino paikka
On Playa Doradan Biitsitkin aika kivat ja siistit ennen kaikkea - myös valkoiset.
En muista oliko käymäni "paratiisisaari" just tuo mainittu grigri, mutta kuvaus osuu osittain. Venematka - todella jännittävä - ja pieni todella hieno ja nimenomaan paratiisimainen saari, jonka ympärillä useita eksoottisia kaloja snorklailtavissa. Ja jos muuten tuo snorklaus kiinnostaa - mene myös katamaraani-risteilylle!
Pakko on mainita vielä pari paikkaa, jotka ainakin omalla lomallani olivat fantastisia asioita; "Sea aquarium" tai jotain ja siellä uimaan delfiinien, haiden ja merileijonien kanssa! SUOSITTELUT sekä toidena jeeppisafari (paikallisten järjestämä), pääsee meinaan luonnon vesiliukumäkeen (todella upea kokemus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5512131Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3871717Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211559Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191146- 561102
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13848Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823