Olen lähdössä talvella Playa Doradan alueelle. Kuvien mukaan rannat siellä ovat ruskeahiekkaisia, eivätkä niin "paratiisirantojen" näköisiä kuin jossain muualla. Löytyykö läheltä Puerto Plataa upeita valkohiekkaisia rantoja? Entä koralleja ja hyviä snorklausmestoja (muita kuin Sosua)? Onko joku käynyt retkillä missään upeilla rannoilla tai saarilla?
Harrastan valokuvausta ja siksi minua kiinnostaa upeat kuvaukselliset paikat...
Puerto Plata ja rannat
5
2543
Vastaukset
- Osaksi
Lomaa Samanaan, niin saat kameralle käyttöä! Playa Doradan hotellikompleksi on aika tylsä, varsinkin, jos et ole ensimmäisellä kaukomatkallasi. Sieltä kannattaa retkeillä paljon mikäli malttaa lähteä pois notkuvien ruokapöytien äärestä...
- hiekka...
Sosuassa ainakin on hienoa valkoista hiekkaa.
- Joni
San Jose kaupungin edustalla olevassa Grigri laguunilla on hienoa hiekkaa ja kirkasta vettä. Paikka on aika pieni mutta kyllä se minusta oli ehdottomasti käymisen arvoinen paikka. Sinne mennään veneellä joka käy matkalla mm. luolassa sisällä, ihan mielenkiintoista sekin.
Sosuasta matka San Josehen kesti paikallisella Hiace-bussilla muistaakseni vähän reilu tunnin.- Kristiina
Eteläpuolella saarta on paremmat rannat, atlantin puolella merenkäynti on aina voimakkaampaa, jolloin
vesi on sameampaa ja rannat eivät ole niin hienoja.
Punta cana esim. on upea!
- ehdottomasit heino paikka
On Playa Doradan Biitsitkin aika kivat ja siistit ennen kaikkea - myös valkoiset.
En muista oliko käymäni "paratiisisaari" just tuo mainittu grigri, mutta kuvaus osuu osittain. Venematka - todella jännittävä - ja pieni todella hieno ja nimenomaan paratiisimainen saari, jonka ympärillä useita eksoottisia kaloja snorklailtavissa. Ja jos muuten tuo snorklaus kiinnostaa - mene myös katamaraani-risteilylle!
Pakko on mainita vielä pari paikkaa, jotka ainakin omalla lomallani olivat fantastisia asioita; "Sea aquarium" tai jotain ja siellä uimaan delfiinien, haiden ja merileijonien kanssa! SUOSITTELUT sekä toidena jeeppisafari (paikallisten järjestämä), pääsee meinaan luonnon vesiliukumäkeen (todella upea kokemus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882