mikä teistä olisi kaunein vaihtoehto tytön nimeksi?
Emilia Aada Sofia
Julia Helmi Josefina
Jade Iida Karolina
Matilda Iina Linnea
Joku muu?
Mikä näistä
13
603
Vastaukset
- hymynaama
Matilda Helmi Josefiina on ihana:)
- heimomies112
Emilia Aada Sofia
Julia Helmi Josefina
ovat mielestäni kauneimmat!! - aada
Emilia Aada Sofia on ehdottomasti paras kokonaisuus, kaikki nimet hyviä ja nättejä, sopivat yhteen, mutta kaikki nimet ehkä hieman liian suosittuja minun makuun.
Julia Helmi Josefina -> ihan ok, josefinasta en pidä
Jade Iida Karolina -> iidasta en pidä, eikä jadekaan kuulu suosikkeihini, karolinan kahdella i:llä olisi ihan nätti nimi, kokonaisuutena jade ja iida kuulostaa tyhmältä peräkkäin kirjoitettuna
Matilda Iina Linnea-> ihan ok, iinasta en pidä ja jotenkin tuo kokonaisuus tökkii
Tällaisia nimiä tuli mieleen:
Helmi Nella Sofia
Helmi Roosa Julia
Aada Jasmin Juulia
Aada Mila Matilda
Emilia Helmi Aurora
Emilia Iisa Amanda
Matilda Aada Ilona
Matilda Saara Sofia
Linnea Elsa Julia
Linnea Sara Susanna
Julia Venla Olivia
Julia Sonja Alisa
Mitäs niistä olette mieltä!? =)- äityli
Emilia Helmi Aurora
Matilda saara Sofia
Julia Venla Olivia kuulostivat kivoilta:)
- tosi kiva nimi!
on paras!:)
- miisu
Matilda Iina Linnea (on paras yhdistelmä nimistä)
Julia Helmi Josefina (toiseksi paras vaihtoehto)
Emilia Aada Sofia = nätti, mutta kovin yleinen nimi
Jade Iida Karoliina = En pidä ollenkaan Jade nimestä muuten ihan ok. - Täti
Hyvältä kuulostaisi Matilda Helmi Linnea.
- Mami
Kiva, kaunis, kansainvälinen nimi, joka ei tunne aikaa. Sofia on nimenä vanha ja arvokas, Aada on erikoinen ja Emilia jokapäiväiseen käyttöön. Tyttökin kiittää myöhemmin vanhempiaan:)
- Jane
Ei noista kyllä löydy minun suosikkinimeäni, ei sinne päinkään.
Emilia Aada Sofia - Emilia ihan kiva nimi, Sofia kaunis, Aada... ei ole sanoja kuvaamaan miten typerä nimi tuo mielestäni on
Julia Helmi Josefina - Julia ihan ok, Helmi kaunis, Josefina on typerä nimi
Jade Iida Karolina - Jade on hirveä nimi, Iida on ok, Karolina ihan ok, mutta lisäisin toisen i:n
Matilda Iina Linnea - Kaikki nimet ovat ihan ok, mutta ei tällä vielä kiilata lähellekään kauneimpien tytönnimien listakärkeä. Ehdotuksistasi kuitenkin paras.
Joku muu? - Kyllä, ehdottomasti joku muu, vaan en kerro mikä. - tähti
Julia Helmi Josefina, aivan ihana nimi! Paljon parempaa ei enää voisi olla. Kaikki kauniita nimiä ja sointuvat hyvin yhteen.
Myös Matilda Iina Linnea on kaunis nimi. - Poison
Matilda Iina Linnea on ainoa jota voisin itse harkita antavani kenellekään josta minun kuuluisi välittää.
- nimiä
parhaat ovat Emilia Aada Sofia ja Julia Hemi Josefiina.
- Sari
Jade Iida Karolina on paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815