Olen kuullut resoluutiosta, ja kuvittelen, että se on näytön "mittasuhde". Olin kirjoittamassa tekstiä keskusteluun, ja jotain näppylää tyrkkäsin, niin teksti suureni n. 10-15%. Tuliko tässä taas ainekset uuden oppimiseen? Käyttis on W98.
Mitähän näppylää tyrkkäsin vahingossa, että jatkossa tyrkkään tarkoituksella ?
Mitä näppylää painalsin??
15
815
Vastaukset
- ukilui
(Ctrl) ( /-)
- Justiina35
ctrl ja hiirtä rullaamalla pienenee ja suurenee.
- Urpo-Örvelö.
Aina oppii ja viisastuu. Rullahiirihän se minulla sen jullikan teki. Kohta on meikällä iso pää kuin hevosella. Kiitokset molemmille !
- taistelija
(Ctrl) ( /-)
Ctrl ja hiirtä rullaamalla pienenee ja suurenee.
Ctrl o= alkuasetukset
---------------------
Mutta (Ctrl )/(Ctrl-)/(Ctrl ja Hiirenrulla)käytettäessä selaimen(firefox 1.07)sulkiessa ja uudelleen avattuna >palautuu aina tekstit pienemmiksi(Ctrl o-tilaan)-eli miten tekstit saisi pysymään isompina? - kertoja
taistelija kirjoitti:
(Ctrl) ( /-)
Ctrl ja hiirtä rullaamalla pienenee ja suurenee.
Ctrl o= alkuasetukset
---------------------
Mutta (Ctrl )/(Ctrl-)/(Ctrl ja Hiirenrulla)käytettäessä selaimen(firefox 1.07)sulkiessa ja uudelleen avattuna >palautuu aina tekstit pienemmiksi(Ctrl o-tilaan)-eli miten tekstit saisi pysymään isompina?klikkaa työkalut,asetukset,yleiset,kirjasinlajit ja värit.Laita siihen "pienin kirjasin koko" haluamasi koko.Onnistuko?
- taistelija
kertoja kirjoitti:
klikkaa työkalut,asetukset,yleiset,kirjasinlajit ja värit.Laita siihen "pienin kirjasin koko" haluamasi koko.Onnistuko?
onnistu!kiitoksia! kiitos!kiitos!kiitos! mä oon niin onnellinen...
- mutta
taistelija kirjoitti:
onnistu!kiitoksia! kiitos!kiitos!kiitos! mä oon niin onnellinen...
katso pysyykö se kun välillä suljet.
- taistelija (AITO)
mutta kirjoitti:
katso pysyykö se kun välillä suljet.
HUOM.((((jippii!-välitaistelijalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä!Hänet voi ohittaa.)))
Tuo foxin sivukoon ongelma on siis täällä vielä akuutti eli ei wörki >työkalut>asetukset>yleiset>kirj.-lajit ja värit asetuksia muuttamalla.
-kokeilin sieltä >pienin kirjasinkokoa isontaa-ei auta mitkään arvot pitämään sivutekstit isompana kuin (Ctrl 0) selaimen avauksen jälkeen.
Samat temput myös tehty vahvistamalla 'väkänen' kohtaaan>käytä määrittelemiäni kirjasinlajeja.
Kysyin asiaa myös tuolta F-foxin sivuilta minimerkiilä >tuskastuttavaa tappelua - kertoja
taistelija (AITO) kirjoitti:
HUOM.((((jippii!-välitaistelijalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä!Hänet voi ohittaa.)))
Tuo foxin sivukoon ongelma on siis täällä vielä akuutti eli ei wörki >työkalut>asetukset>yleiset>kirj.-lajit ja värit asetuksia muuttamalla.
-kokeilin sieltä >pienin kirjasinkokoa isontaa-ei auta mitkään arvot pitämään sivutekstit isompana kuin (Ctrl 0) selaimen avauksen jälkeen.
Samat temput myös tehty vahvistamalla 'väkänen' kohtaaan>käytä määrittelemiäni kirjasinlajeja.
Kysyin asiaa myös tuolta F-foxin sivuilta minimerkiilä >tuskastuttavaa tappeluamulla muuttuu kirjain koko kun muuttelee sitä "pienin kirjasinkoko".Siinä suhteellinen on "pääteviivallinen".Sitten on "arial" niisä kolmessa rivissä.Kaikissa kolmessa on koko 20.Merkistö on "länsimainen".
- taistelija (AITO)
kertoja kirjoitti:
mulla muuttuu kirjain koko kun muuttelee sitä "pienin kirjasinkoko".Siinä suhteellinen on "pääteviivallinen".Sitten on "arial" niisä kolmessa rivissä.Kaikissa kolmessa on koko 20.Merkistö on "länsimainen".
Homma tepsi ,kun vaihdoin >Länsimainen
- kertoja
Näin se homma etenee.
- taistelija (AITO)
kertoja kirjoitti:
Näin se homma etenee.
se kymysys numero 2.Duron>Athlon
- taistelija
se kymysys numero 2.Duron>Athlon
1. pykälä alempana>kys.2
- voitto vai tappio
Miten ihmeessä sait ne asetukset niin solmuun, ettet osannut itse niitä enää korjata?
Kyllä siinä tarvitaan hebrean taitoja, koska normaalikäytössä fontit toimivat ilman
temppuiluja. Paitsi jos on jotain hebreaa vaativaa muuta vikaa..
Eipä ole tullut vielä päivää vastaan, että olisi pitänyt tuskastua fonttiensa kanssa.
Mistä itse lähdit ensimmäisenä vikaa hakemaan? Kerroitko muutelleesi, kokeilleesi asetusten muutoksia umpimähkään tms? - taistelija (AITO)
voitto vai tappio kirjoitti:
Miten ihmeessä sait ne asetukset niin solmuun, ettet osannut itse niitä enää korjata?
Kyllä siinä tarvitaan hebrean taitoja, koska normaalikäytössä fontit toimivat ilman
temppuiluja. Paitsi jos on jotain hebreaa vaativaa muuta vikaa..
Eipä ole tullut vielä päivää vastaan, että olisi pitänyt tuskastua fonttiensa kanssa.
Mistä itse lähdit ensimmäisenä vikaa hakemaan? Kerroitko muutelleesi, kokeilleesi asetusten muutoksia umpimähkään tms?Hävitin tarkoituksella Foxin koneelta totaalisesti(101pros.) ja aloin kaiken uudelta pohjalta,edellisessä foxissa asetukset oli niitämitä >suurinpiirtein< nytkin käytän, vaan kukapa asetusarvoja näin mitättömässä selain-asiassa kirjaa
mappiin-paitsi öö.Selainsiivouksessa parani jo yli vuoden ikäinen ongelma kertaheitolla,jota myöskään Fox-foorumi ei osannut ratkaista.Selaimen täydellinen 'formatointi' auttoi uudelleenasennuksen myötä tähän ongelmaan:
http://www.mozilla.fi/keskustelu/index.php?topic=731.0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181