Mitä pidätte

Saapas

Mitä pidätte Kirkan uudesta sinkusta? Kuulin itse sen tänään eka kerran ja totesin, ettei Kirkasta ole laulajaksi!

7

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistoja, muistoja vain

Minusta kauniita kappaleita ja sopivat Kirkalla tosi hyvin.

• QueenOfTheDawn

ja aina tulee olemaan yksi suosituimpia artisteja. Joku tykkää joku ei turha mielestäni väitellä tällaisesta. Jotenkin turhaa nyt alkaa mollata Kirkaa, kun jokainen meistä on kuitenkin aikoinaan laulanut kappaleen "hetki lyö" jossakin tilanteessa. Jos ei muuten niin Kirkan mukana..

• Vastenmielistä kuunneltavaa sen raakkuminen.

• Muistoja, muistoja..

Kirkaa kuuntelen mutta en Kansaa

• pilttuu

jotenkin näis nykyisis on liikaa yrittämistä ja ikuisen nuoruuden tavoittelua. Paistaa läpi auttamatta.
        Kirkan alkuaikojen kappaleet on olleet ihan ok.
        Ääneen on minusta tullut liikaa jännitettä, ihan kun joissakin kohdin ääni jäis kiinni, eikä pääse tulemaan esiin keuhkoista asti - niinku laulajilla pitäis tulla.

• rita

Kirkan ääni on mielestäni muuttunut entistäkin karheammaksi ajan myötä.Liian karheaksi,koska aikaisemmin se oli sopivasti sellainen.Kuuntelen joskus kyllä hänen aikaisempia levytyksiään,niissä on pari sellaista joista pidän.Mielestäni tuo ko.biisi olisi sopinut jonkun muun laulettavaksi.Myös Kirkan outo tyyli venyttää omituisesti ja liikaa sanoja ja tavuja ei ole mun makuuni.Kirkalla on oma persoonallinen äänensä josta jotkut pitää mut mä en.Esiintymistyylistä en todellakaan pidä,sellaista ihme hyppelyä ja kyykistelyä etukenossa,se vaan ei iske muhun tippaakaan,ei voi mitään.Tää nyt oli mun mielipiteeni,ei pidä fanien ottaa nokkiinsa.

• rosalle

Kirkasta muutenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5317
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1108
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe