Syrjähypyt

typyskä

Minusta Hää-osastoon kuuluisi isommaksi otsikoksi ilman muuta häävalmistelujen yms sekaan myös otsikko Syrjähypyt. Nehän on niin tavallisia kuitenkin hääpuuhien yhteydessä ja ravistelisi samalla sopivasti ihmeellisiä unelmia häistä ja ikuisesta onnesta.

8

6311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhuu

      vai???

    • Syrjähypännyt rouva

      Olen samaa mieltä. Onhan tuo nähty, että näitä "Olen pettänyt"-viestejä tulee kuitenkin eri osastoille; eikö olisi sama niputtaa ne kaikki saman otsakkeen alle? Eihän näiden juttujen todenperäisyydestä kukaan mene takuuseen, mutta olisipa oma osasto heillekin, jotka näitä tarinoita haluavat kertoa ja lukea.

      • vaimo

        Hääpäivää suunnitellessa ei kyllä tullut syrjähypyt mieleenkään! Kyllä suurin osa varmasti onnellisena häitään suunnittelee, ilman mitään tarvetta edes ajatella syrjähyppyjä. Tapahtuuhan pettämistä mutenkin, seurustellessa, avoliitossa, avioliitossa. Ne, jotka on sen luontoisia, että näin toimivat, voivat keskustella asioista yleisemmällä tasolla. "Suhteet"-palstallahan niitä jo on. Miksi aihe pitäsisi tuoda hääpalstalle? Häät on vain se yksi päivä, parisuhde yleensä huomattavasti pitempi juttu, johon mahtuu kaikenlaista. Nauttikoon kaikki häävalmisteluistaan ilman syrjähyppypolemiikkia.


      • Yuki
        vaimo kirjoitti:

        Hääpäivää suunnitellessa ei kyllä tullut syrjähypyt mieleenkään! Kyllä suurin osa varmasti onnellisena häitään suunnittelee, ilman mitään tarvetta edes ajatella syrjähyppyjä. Tapahtuuhan pettämistä mutenkin, seurustellessa, avoliitossa, avioliitossa. Ne, jotka on sen luontoisia, että näin toimivat, voivat keskustella asioista yleisemmällä tasolla. "Suhteet"-palstallahan niitä jo on. Miksi aihe pitäsisi tuoda hääpalstalle? Häät on vain se yksi päivä, parisuhde yleensä huomattavasti pitempi juttu, johon mahtuu kaikenlaista. Nauttikoon kaikki häävalmisteluistaan ilman syrjähyppypolemiikkia.

        No jo menee mielettömäksi, jos pettämisestä pitää tehdä niin hyväksyttävä juttu ja vielä omien häiden alla, että ihan oma palsta.. Sairasta!! Miksi ihmiset menee naimisiin ja sanoo Tahdon (jokainen tietää mitä sillä saanalla luvataan, USKOLLISUUTTA ja rakkautta) jos eivät pysty eivätkä halua olla uskollisia ja sitoutua toiseen täysin? Minua säälittää niin tämä nykyihmisten meno. Kuka tällaisissa suhteissa on onnellinen? Ei kukaan. Toisen pettäminen pitää kostaa omalla pettämisellä jne, kierre on valmis.
        Itse sanon Tahdon tämän viikon lauantaina ja olen täydellisen luottavaisella mielellä. Molemmat sitoutuvat sydämestään ja loppuiäksi.


      • Kerttu.
        Yuki kirjoitti:

        No jo menee mielettömäksi, jos pettämisestä pitää tehdä niin hyväksyttävä juttu ja vielä omien häiden alla, että ihan oma palsta.. Sairasta!! Miksi ihmiset menee naimisiin ja sanoo Tahdon (jokainen tietää mitä sillä saanalla luvataan, USKOLLISUUTTA ja rakkautta) jos eivät pysty eivätkä halua olla uskollisia ja sitoutua toiseen täysin? Minua säälittää niin tämä nykyihmisten meno. Kuka tällaisissa suhteissa on onnellinen? Ei kukaan. Toisen pettäminen pitää kostaa omalla pettämisellä jne, kierre on valmis.
        Itse sanon Tahdon tämän viikon lauantaina ja olen täydellisen luottavaisella mielellä. Molemmat sitoutuvat sydämestään ja loppuiäksi.

        Oikein! Ja olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ja kysynpähän vain, että miksi sen eteen on nähtävä niin paljon vaivaa ja tuhottava se mikä elämässä on tärkeintä, eli läheisin suhde itselle rakkaaseen ihmiseen, että voi liittää tietyn ruumiinosan toiseen? Kun sen vieläpä voi tehdä oman vaimon/miehen kanssa. Älytöntä.


      • annabelle
        vaimo kirjoitti:

        Hääpäivää suunnitellessa ei kyllä tullut syrjähypyt mieleenkään! Kyllä suurin osa varmasti onnellisena häitään suunnittelee, ilman mitään tarvetta edes ajatella syrjähyppyjä. Tapahtuuhan pettämistä mutenkin, seurustellessa, avoliitossa, avioliitossa. Ne, jotka on sen luontoisia, että näin toimivat, voivat keskustella asioista yleisemmällä tasolla. "Suhteet"-palstallahan niitä jo on. Miksi aihe pitäsisi tuoda hääpalstalle? Häät on vain se yksi päivä, parisuhde yleensä huomattavasti pitempi juttu, johon mahtuu kaikenlaista. Nauttikoon kaikki häävalmisteluistaan ilman syrjähyppypolemiikkia.

        Miksi pilata moisilla rumilla ajatuksilla elämänsä kauneinta aikaa.Häät ovat puhdasta ja kaunista ja romanttista aikaa ja silloin pitää saada hehkuttaa rakkauttaan.Jos kyllä vielä vuosien jälkeenkin.
        Arki tulee kyllä pyytämättäkin jokaiseen liittoon.
        Mutta siinä olet oikeassa ettei pidä mennä liian hyväuskoisena kenenkään kanssa naimisiin.Kuvitella että se sormus sormessa pitää ton ihmisen minulle sinetöitynä.Jokaisella on heikot hetkensä.Vaikka ehkä periaatteessa ei hyväksyisi asiaa.Mutta siitä vois tehdä juttupalstan miten on selvitty niistä karikoista.Mä selvisin mieheni usean pettämisreissun jälkeen ja rauhoittavien lääkekuurien jälkeen omille jaloilleni kun otin pesäeron miehestäni.Tässä asiassa uskon että raamatussa on hyvät neuvot siihen miten välttää joutumasta vieraaseen syliin.Ne ohjeet luotaa syvälle sieluun ja sydämeen.suosittelen lämpimästi.


      • annabelle
        Yuki kirjoitti:

        No jo menee mielettömäksi, jos pettämisestä pitää tehdä niin hyväksyttävä juttu ja vielä omien häiden alla, että ihan oma palsta.. Sairasta!! Miksi ihmiset menee naimisiin ja sanoo Tahdon (jokainen tietää mitä sillä saanalla luvataan, USKOLLISUUTTA ja rakkautta) jos eivät pysty eivätkä halua olla uskollisia ja sitoutua toiseen täysin? Minua säälittää niin tämä nykyihmisten meno. Kuka tällaisissa suhteissa on onnellinen? Ei kukaan. Toisen pettäminen pitää kostaa omalla pettämisellä jne, kierre on valmis.
        Itse sanon Tahdon tämän viikon lauantaina ja olen täydellisen luottavaisella mielellä. Molemmat sitoutuvat sydämestään ja loppuiäksi.

        Miten lähes joka kerta kun käyn juttelemassa chatissa tapaan jonkun jännitystä ja vaihtelua kaipaavan miehen joka on avioliitossa ja haluaa seksiä vieraalta naiselta.Olen sanonut suoraan etten halua pettää miestäni,koska rakastan häntä.Ja hän on ainoa jota todella haluan fyysisesti.
        Mietin joskus että toi tv-kulttuuri jossa kaikki paska tuodaan silmien eteen niinkuin se olis normaalia, sokaisee ihmiset.Ne turtuu siihen ja kohta ei enää mikään tunnu miltään.sit pitää saada jännitystä.


      • fffffffffff
        vaimo kirjoitti:

        Hääpäivää suunnitellessa ei kyllä tullut syrjähypyt mieleenkään! Kyllä suurin osa varmasti onnellisena häitään suunnittelee, ilman mitään tarvetta edes ajatella syrjähyppyjä. Tapahtuuhan pettämistä mutenkin, seurustellessa, avoliitossa, avioliitossa. Ne, jotka on sen luontoisia, että näin toimivat, voivat keskustella asioista yleisemmällä tasolla. "Suhteet"-palstallahan niitä jo on. Miksi aihe pitäsisi tuoda hääpalstalle? Häät on vain se yksi päivä, parisuhde yleensä huomattavasti pitempi juttu, johon mahtuu kaikenlaista. Nauttikoon kaikki häävalmisteluistaan ilman syrjähyppypolemiikkia.

        juup..toiset vaan laittavat koko vuoden efortin suuren päivän suunnitteluun. Siinä saattaa miehen huomioiminen unohtua, valitettavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe