Että aamuja

Taasen...saanhan tänne kirjoittaa....:))
Taas kysyin vaikka vastata mun ja toimiston pitäis....
Ai joku meinas että tämä on naisten juttu...:(
Jeps niihän se on että suomalainen mies ei puhu...kuulemma...:)
Onkohan mut rokotettu pienenä grammarin neulalla kun osaan..( kai ) puhua ja kirjoittaa..kiitos kansakoulun...
No joka tapauksessa toimisto taasen auki...

48

1817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..*haukottelee*..

...silmäni kun auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin...*hyräilee* onha tuo koneen ruutu aika lähellä :o))

• Lähes onnellinen miees "....juu mullakin silmät jo auki....niin siinä lähellä olet..:))..ihan parin bitin päässä me

• Sani

Ja hyviä sellaisia :)
      Eikö täällä teitä miehiä, jotka kirjoitatte huumorilla ja asiaakin, kohdella kuin 'kunkkuja'..
      Sen verran ootte harvinaisuuksia,
      En oo ihan selvillä, mitä täällä 'on meneillään'.. lueskelen paremmalla ajalla.

• Vau...täytyy myöntää että kyllä mä saan ihan mukavia huumorollisia ja asiallisia vastauksia ja keskusteluja...:)Kiitos....
        Harvinainen luononvara..kiitos saanko kolmena kappaleena..meen pyytää lisää liksaa....
        Ja sinulle kyllä kahvit piffaan

• Sani
        hai kirjoitti:

Vau...täytyy myöntää että kyllä mä saan ihan mukavia huumorollisia ja asiallisia vastauksia ja keskusteluja...:)Kiitos....
        Harvinainen luononvara..kiitos saanko kolmena kappaleena..meen pyytää lisää liksaa....
        Ja sinulle kyllä kahvit piffaan

kyllä, kiitos ;)
        Kävisköhän tää aforismista: 'Jos et voi muuttaa asioita, aina voit muuttaa niihin suhtautumistasi'

• Sani kirjoitti:

kyllä, kiitos ;)
        Kävisköhän tää aforismista: 'Jos et voi muuttaa asioita, aina voit muuttaa niihin suhtautumistasi'

Varmasti ja viellä hyvä tuo...:))
        Kermalla ja sokerilla vai ihan mustana....lorautanko kossuu mukaan ??

• Sani
        hai kirjoitti:

Varmasti ja viellä hyvä tuo...:))
        Kermalla ja sokerilla vai ihan mustana....lorautanko kossuu mukaan ??

se kahvi kiitti :)
        Kyllä siihen sokeri & kossukin sopii, joskus..

• Ihmetyttää kovin..oikeestaan tää kysymys on ihan oikeesti ylläpidolle....siis loin joskus hyym. tänä vuonna tai edellisällä nikin itselle..siis toisen no en sitä juurikaan käyttänyt koska osaan olla vain haina..no kumminkin se nikki on käynyt mun sivuilla ?????siis profiilissa eilen...???? mutta siinä ilmoitetaan että se on luotu 2002..enkä silloin viellä näillä sätissä enkä keskusteluissa käynyt..ihmetyttää kyllä nyt ???

• tuffe

Hyvä että jotakuta on grammarinneulalla pistetty :))) näyttää siltä että ampiaisiakin on joskus käytetty rokotukseen ;) hmm, ja minua on rokotettu hyttysellä :/ mokoma kiusaaja...

Olipas aamu... tyttö pissinyt sänkyynsä, kissa paskinut lattialle, koira oksensi, pojan läksiäissanat oli "paskaperse"... *Nyyh* Heti tuntuu paremmalta kun muutamalle saa valittaa :) Päivän aforismi: Jaettu suru on puoli suru.

Ja sitäpaitsi, vaihtoehto on ettei noita nuppuja olisi. Mielummin näinpäin :)

• Makeeta kun jaksat olla positiivinen....:))
        Jeps lapset on hyvä kun heitä on olemassa...mullekin poika joskus sanoo " kasva aikuiseksi "...mitähän hää sillä meinaa....:)
        Hyttyset paarmat..yök..

• yks

nuo lapset...
        Asun yksin ja osaan todellakin nauttia siitä..
        ja näin vapaapäivänä niin nukun pitkään..
        Kerran poika tuli käymään ja olin vielä yöpukeissa vaikka kello oli jo kaksitoista niin se sano mulle et kyllä sullakin on tylsä elämä!!! Täällä vaan kuljet puolipukeissa keskellä päivää....
        Ja minusta on niin ihanaa just kulkea puolipukeissa vaikka koko päivän kun kukaan ei ole määräämässä et mitä saan tehdä mitä en...
        Taidan tänäänkin tehdä niin ja vaan nauttia vapaapäivästä.....

• tuffe
        yks kirjoitti:

nuo lapset...
        Asun yksin ja osaan todellakin nauttia siitä..
        ja näin vapaapäivänä niin nukun pitkään..
        Kerran poika tuli käymään ja olin vielä yöpukeissa vaikka kello oli jo kaksitoista niin se sano mulle et kyllä sullakin on tylsä elämä!!! Täällä vaan kuljet puolipukeissa keskellä päivää....
        Ja minusta on niin ihanaa just kulkea puolipukeissa vaikka koko päivän kun kukaan ei ole määräämässä et mitä saan tehdä mitä en...
        Taidan tänäänkin tehdä niin ja vaan nauttia vapaapäivästä.....

Aiai, se oli hyvä :)))

Kumma kun pienenä on niin kiire aikuistua, ja nyt sitä ei niin jaksais olla :)

• AngorVat

Samoin sinne ;) Tiesitkö että: "Jos et välitä pätkääkään siitä, missä olet - et voi eksyä!"
      (sata hymiöö) ;)

• On hyvä kuiteskin olla messissä...niih ja visa...
        Mihin haluaisit markustaa jos saisit mennä minne tahdot ????..niih ja ilmaiseksi..:)

• AngorVat
        hai kirjoitti:

On hyvä kuiteskin olla messissä...niih ja visa...
        Mihin haluaisit markustaa jos saisit mennä minne tahdot ????..niih ja ilmaiseksi..:)

niin moneen paikkaan. Egyptin pyramidit olis ilman muuta nähtävä ja Abu Simbel. Niin ja Petraan tietty Indiana J:n tyyliin täyttä laukkaa. Nikistä voi päätelle mihin sitten ja Machu Picchu olis kai listalla seuraavaksi. :)
        Luettolosta tulis pitkä ja matkasta mutkikas.
        Mihin sää menisit samoilla ehdoilla ?????

• AngorVat kirjoitti:

niin moneen paikkaan. Egyptin pyramidit olis ilman muuta nähtävä ja Abu Simbel. Niin ja Petraan tietty Indiana J:n tyyliin täyttä laukkaa. Nikistä voi päätelle mihin sitten ja Machu Picchu olis kai listalla seuraavaksi. :)
        Luettolosta tulis pitkä ja matkasta mutkikas.
        Mihin sää menisit samoilla ehdoilla ?????

Ilman muuta sinne Machu Picchuun..ja Kuubassa olis kiva käydä...Australiassakin..kenkuruita katsomassa..sit olis kiva olla veneilemässä Karibian merellä..ei missään isossa potkissa..noo ei ihan soutuveneessäkään..:))
        Niin ja napoli pitäis nähdä ja sit kuolla....ääh näppis iski...nyt kyllä öljyyn sen....

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Ilman muuta sinne Machu Picchuun..ja Kuubassa olis kiva käydä...Australiassakin..kenkuruita katsomassa..sit olis kiva olla veneilemässä Karibian merellä..ei missään isossa potkissa..noo ei ihan soutuveneessäkään..:))
        Niin ja napoli pitäis nähdä ja sit kuolla....ääh näppis iski...nyt kyllä öljyyn sen....

Mää ostan noilla monopolin rahoilla tänä iltana unikopterin, joka kulkee älynopeeta ja käyn kattoon kaikki noi paikat ;)
        Mun (ja sunkin) ja lisäks poikkeen Serengetissä ja Galapagossaarilla ;)

• AngorVat kirjoitti:

Mää ostan noilla monopolin rahoilla tänä iltana unikopterin, joka kulkee älynopeeta ja käyn kattoon kaikki noi paikat ;)
        Mun (ja sunkin) ja lisäks poikkeen Serengetissä ja Galapagossaarilla ;)

Mut kanssa mukaan...lupaan heitellä hiekkaa riittävästi että lento jatkuu...:)
        Että tiedät nähdä mut siihen kopteriin ..niin kuvailen itseäni vähän....olen mies....
        Ainakin sosturva tunnus niin kertoo..:))
        Juu ja kerran sanottiin mulle " älä hyvä mies enää ota "...

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Mut kanssa mukaan...lupaan heitellä hiekkaa riittävästi että lento jatkuu...:)
        Että tiedät nähdä mut siihen kopteriin ..niin kuvailen itseäni vähän....olen mies....
        Ainakin sosturva tunnus niin kertoo..:))
        Juu ja kerran sanottiin mulle " älä hyvä mies enää ota "...

kun annoit noin tarkan kuvauksen ittestäs etten vaan väärää miestä nää mukaan;) Lento starttaa sitten ennen puolta yötä ja palaa sopivasti silleen että saat toimistos auki ;)
        Muistakin sitten pitää hauskaa ja ottaa paljon kuvia muistoksi :))))
        Ai niin... mulla se tunnus on parillinen ja kopteri punanen - ettet joudu väärään kyytiin ;)

• PirreXX

on niin että suomalainen mies ei puhu, niin kirjoittamalla onnistuu..

• Suomalainen mies puhuu...Turussakin kysyyvät " mulkukkaan soittanut "...sori sorii turkulaiset en malttanut olla kirjaamati....
        Tai sit täällä " vippaa kybä ".....

• yks
        hai kirjoitti:

Suomalainen mies puhuu...Turussakin kysyyvät " mulkukkaan soittanut "...sori sorii turkulaiset en malttanut olla kirjaamati....

suomalainen mies osaa puhua kuin myös kirjottaa,ei kaikki ole tuppisuita...niin ja yhden asian varmasti osaa.....nimittäin pussata ja se on jo jotain ja erittäin tärkeää.....
        Mikä paikka on se machu picchu, kirjotinkohan nyt oikein sen?????????
        En ole koskaan kuullutkaan!!!!!!!

• yks kirjoitti:

suomalainen mies osaa puhua kuin myös kirjottaa,ei kaikki ole tuppisuita...niin ja yhden asian varmasti osaa.....nimittäin pussata ja se on jo jotain ja erittäin tärkeää.....
        Mikä paikka on se machu picchu, kirjotinkohan nyt oikein sen?????????
        En ole koskaan kuullutkaan!!!!!!!

Jos nyt väärin vastaan..se on se inkojen viimeinen linnake jota ne congistatoorit eivät löytäneet..siis Perussa

• AngorVat
        hai kirjoitti:

Jos nyt väärin vastaan..se on se inkojen viimeinen linnake jota ne congistatoorit eivät löytäneet..siis Perussa

"Machu Picchu on Perun merkittävin nähtävyys. Inkakaupungin raunio sijaitsee muutaman kymmenen kilometrin päässä Cuscosta, 2500 metrin korkeudessa vuoren huipulla. Lähes pystysuorat seinämät putoavat kilometrin alaspäin. Machu Picchua on vaikea nähdä kauempaa. Juuri tämän takia espanjalaiset valloittajat, conquistadorit, eivät koskaan löytäneet linnoitusta."

• PirreXX
        hai kirjoitti:

Suomalainen mies puhuu...Turussakin kysyyvät " mulkukkaan soittanut "...sori sorii turkulaiset en malttanut olla kirjaamati....

niinhä se on Turuuus..

• yks
        AngorVat kirjoitti:

"Machu Picchu on Perun merkittävin nähtävyys. Inkakaupungin raunio sijaitsee muutaman kymmenen kilometrin päässä Cuscosta, 2500 metrin korkeudessa vuoren huipulla. Lähes pystysuorat seinämät putoavat kilometrin alaspäin. Machu Picchua on vaikea nähdä kauempaa. Juuri tämän takia espanjalaiset valloittajat, conquistadorit, eivät koskaan löytäneet linnoitusta."

tuhannesti....
        On ihme etten koskaan ole kuullutkaan koko paikasta????
        Taitaa olla aukko sivistyksessä!!!
        Pitääpä ottaa oikein kunnolla selvää ko. paikasta...

• AngorVat kirjoitti:

Kiitos ..muuten minkä nimisiä heidän laivat oli..siis Espanjalaisten....kyssäri :::.9
        Vitsi tässähän keskustelun taso nousee kohisten..vaikka kyllä se kopteri jutska on kivempi..otan kuvia ..lähetän ne sit höyhenellä sinulla..:)

• yks
        hai kirjoitti:

Kiitos ..muuten minkä nimisiä heidän laivat oli..siis Espanjalaisten....kyssäri :::.9
        Vitsi tässähän keskustelun taso nousee kohisten..vaikka kyllä se kopteri jutska on kivempi..otan kuvia ..lähetän ne sit höyhenellä sinulla..:)

sen nimisiä???kyssäri!!
        Tai voihan olla mutta kuulostaa ihan hassulta ja tulee ihan joku muu asia mieleen siitä nimestä...

• yks kirjoitti:

sen nimisiä???kyssäri!!
        Tai voihan olla mutta kuulostaa ihan hassulta ja tulee ihan joku muu asia mieleen siitä nimestä...

no kysyin hassusti...kai sekin mua..:)
        Tarkoitin että minkä nimisiä ne Espanjalaisten potskit olivat millä ne sinne Amerikkaan menivät...

• taas pitää paljastaa tietämättömyyteni...mikä se lieskalogo on ja mistä tulee ja mitä varten..luin tossa yhtä viestiä ja siinä siitä sanottiin...että viesti aiheittu sen tai jotain sinne päin.....toimiston väkikin kyselee...kiva kun vastaatte..saan loistaa porukoille..:))

• yks

se tarkottaa sitä et se viesti aiheutti kirjotustulvan ja sai monen suuttumaan....
        vähän niinkuin tulenlieskat lyö ylöspäin...
        jotakin tommosta varmaan???

• yks kirjoitti:

se tarkottaa sitä et se viesti aiheutti kirjotustulvan ja sai monen suuttumaan....
        vähän niinkuin tulenlieskat lyö ylöspäin...
        jotakin tommosta varmaan???

Tällä toimistolla on sprinkelerit jos tunteet pääsee kuumenemaan ( pitäiskö kokeilla toimivatko )..tai jos mekkala kovin nousee tulee toi pomo ja huutaa " eikös ole töitä häh "
        On hää niiin mukava...:))

• tuffe

"Tulimerkki kertoo, että kyseinen keskustelu, jonka otsikossa merkki on, on erityisen vilkas ja suosittu. Tämän symbolin tilalla oli ennen pieni punainen pallo. Merkkejä on eri asteisia. Kun keskustelun aloitukseen on tullut 20 vastausta, merkki on aivan pieni. Vastaavaasti jos vastauksia on tullut yli 40, merkki on kooltaan isompi. Koko siis vaihtelee keskustelun määrän mukaan."

• yks
        hai kirjoitti:

Tällä toimistolla on sprinkelerit jos tunteet pääsee kuumenemaan ( pitäiskö kokeilla toimivatko )..tai jos mekkala kovin nousee tulee toi pomo ja huutaa " eikös ole töitä häh "
        On hää niiin mukava...:))

ne kaikki pomot ole yleensä "mukavia"????
        Onneksi on vapaapäivä!!!! No huomenna taas saa mennä täysillä...
        Niin ja kyllä ne tunteet käy aika kuumina joskus tällä palstalla....
        Ei siinä mitään saahan kaikki sanoa oman mielipiteensä kun kerta keskustelupalstalla ollaan, mut ihmetytti kun vastasin yhteen... niin jo joku epäili et olen ihan joku muu....
        Pitääpäs vastata sille...

• tukihenkilö(si)

Loistamises on luuvalosta. Älä elvistele tytöille

• tuffe kirjoitti:

"Tulimerkki kertoo, että kyseinen keskustelu, jonka otsikossa merkki on, on erityisen vilkas ja suosittu. Tämän symbolin tilalla oli ennen pieni punainen pallo. Merkkejä on eri asteisia. Kun keskustelun aloitukseen on tullut 20 vastausta, merkki on aivan pieni. Vastaavaasti jos vastauksia on tullut yli 40, merkki on kooltaan isompi. Koko siis vaihtelee keskustelun määrän mukaan."

Tack..opin taasen uutta tänäänkin...arvaa kerroinko ton .." omana " tietona porukoille...:))
        Olet mukava....:)

• tukihenkilö(si) kirjoitti:

Mulla luuvalo.....mistä tiesit...:))
        Ja kihtii on kanssa

• yks kirjoitti:

ne kaikki pomot ole yleensä "mukavia"????
        Onneksi on vapaapäivä!!!! No huomenna taas saa mennä täysillä...
        Niin ja kyllä ne tunteet käy aika kuumina joskus tällä palstalla....
        Ei siinä mitään saahan kaikki sanoa oman mielipiteensä kun kerta keskustelupalstalla ollaan, mut ihmetytti kun vastasin yhteen... niin jo joku epäili et olen ihan joku muu....
        Pitääpäs vastata sille...

sinähän olet sinä....
        ihmeessä vastaa....ei saa jättää arvelujen varaan
        Mäkin vastaan aina vaikka ei mitään kysyttäis..
        Tuo tukihenkilökin..( on muuten oikeesti mun työkaveri )..niin piti sanoman höpötän hälle päivät pääskytysten...:)

• yks
        hai kirjoitti:

Mulla luuvalo.....mistä tiesit...:))
        Ja kihtii on kanssa

tietää että mitä se tarkoitti...
        Olenkin miettinyt että mitä ne "tulet" siinä sivussa tarkoittaa, jotain tommosta kyllä ajattelin kun jos on paljon vastauksia niin se on siinä sivussa...
        ...että sulla luuvalo??? kun mielistelet...
        No sehän ihan hyvä asia....
        siis se mielistely..ei luuvalo(jos semmosta nyt on olemassakaan)...

• yks kirjoitti:

tietää että mitä se tarkoitti...
        Olenkin miettinyt että mitä ne "tulet" siinä sivussa tarkoittaa, jotain tommosta kyllä ajattelin kun jos on paljon vastauksia niin se on siinä sivussa...
        ...että sulla luuvalo??? kun mielistelet...
        No sehän ihan hyvä asia....
        siis se mielistely..ei luuvalo(jos semmosta nyt on olemassakaan)...

Mielistelisin...en en..miksi niin tekisin...
        en kyllä paljonkaan mietiskelekkään...:)
        Rupesin nyt kyllä aattelemaan tota...onko mun kirjaamiset sitä...hyym.
        Pitää soittaa otille ja varata aika..jos noita ruuveja sais kiristetty....

• tuffe
        hai kirjoitti:

Tack..opin taasen uutta tänäänkin...arvaa kerroinko ton .." omana " tietona porukoille...:))
        Olet mukava....:)

et ole nähnyt laskua vielä ;))

Mukava olet sinäkin :) *odottaa syttyiskö se luuvalo...* Ei syty, yhtä pimee kuin aina ennenkin ;) onkos mun duracellissa vikaa?

• tuffe
        tukihenkilö(si) kirjoitti:

"säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita" :))

Voi kun minäkin saisin tuollaiset tetrisenkat... *vihreänä*

• yks
        hai kirjoitti:

Mielistelisin...en en..miksi niin tekisin...
        en kyllä paljonkaan mietiskelekkään...:)
        Rupesin nyt kyllä aattelemaan tota...onko mun kirjaamiset sitä...hyym.
        Pitää soittaa otille ja varata aika..jos noita ruuveja sais kiristetty....

että aforismi päivässä pitää kallonkutistajan loitolla!!!!

"Missä äidit oppivat ne asiat joista varoittavat tyttäriään"

• oranssikisuli

Kurrrnauuu, mie oon opetellu oikes vattan pohojast karjasee, arvaa mikä laji, pitää
      aina hirmu kiirutta, oot syämmein valittu
      rapuliini, siihen ei aika ei paikka
      vaikuta: hellyyell kiehnausta t. orangepussycat

• osaat mukavasti kehrätä...:))
        Niih tässä oon ootellut...en pitkästynyt
        Aika menee haravoidessa lukiessa kirjoittaessa...voisit kyllä kuuluttaa itsestäsi useimmin...en viellä poliiseja perääsi ehtinyt laittaa...:)))

• annina.2

Saathan sinä kirjoittaa, mutta saanko minä vastata? No vastaan kuitenkin (hymiö :):))
      että hyvää päivän jatkoa vaan sulle.... :)

• oikeasti odotankin niitä....
        meinaatko jatkoja jos oma ei riitä...:)))
        auts toi oli taasen näppis.....
        Mutta myös kaikkea hyvää sinullekkin

• Hyvää huomenta, ja päivää sulle! :)
      Ja aforismi, tai sen tapainen: 'kaipaus on kuin kaivo, jonka veden näkee, mutta ei ylety juomaan'.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4856
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1949
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1928
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      170
      1580
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      295
      1502
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1199
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe