tanskalaistutkimus osoitti vihdoin sen, minkä miekin oon tiennyt ihan mutuna, että viini on viisasten juoma. Miten rakkaat,inehmoiset; mikä on lempijuomaasi? Mie lipittäisin punkkua vaikka päivittäin,,, ;)
viini viisastaa...
50
2025
Vastaukset
- kyllä niin
tehdäkin ;D
- hymyillen ;)
dreams...arkipäivinä on tuhatjasata hommaa, ei oo viinin litkimiseen aikaa,,,alkoholin kulutukseni on hyvin kohtuullista,,, ihmettelenkin, kukahan ne meijänkin perheen viinat juo,,,( 6 x n.10l = 60 litraa 100% viinaa !!!) jollekin maistuu sitäkin enemmän,,,
- ettei suomalainen
hymyillen ;) kirjoitti:
dreams...arkipäivinä on tuhatjasata hommaa, ei oo viinin litkimiseen aikaa,,,alkoholin kulutukseni on hyvin kohtuullista,,, ihmettelenkin, kukahan ne meijänkin perheen viinat juo,,,( 6 x n.10l = 60 litraa 100% viinaa !!!) jollekin maistuu sitäkin enemmän,,,
selvin päin hymyile jo aamukahdeksalta ;D
Meillekin on joku tuonut kassillisen tyhjiä kaljapurkkeja näköjään? - ccmm
hymyillen ;) kirjoitti:
kuka ne viinat juo. Kun tehdään galluppeja, ihmiset sanovat juovansa pullon keskaria puoliksi mamman kanssa lauantaiehtoolla saunan jälkeen. Viinaa juodaan tolkuttomat määrät ja tilastot eivät edes sisällä Virosta tuotuja viinaksia esim sitä 80% myrkkyä. Herkästi haukutaan juopoksi, siksi kai ollaan kaappijuoppoja.
- Marion.T
ccmm kirjoitti:
kuka ne viinat juo. Kun tehdään galluppeja, ihmiset sanovat juovansa pullon keskaria puoliksi mamman kanssa lauantaiehtoolla saunan jälkeen. Viinaa juodaan tolkuttomat määrät ja tilastot eivät edes sisällä Virosta tuotuja viinaksia esim sitä 80% myrkkyä. Herkästi haukutaan juopoksi, siksi kai ollaan kaappijuoppoja.
juo meidänkin puolestamme.
Paljon Suomessa kuitenkin juodaan, kai se en tuo melankolinen mielenlaatu joka Suomalaisilla on, vahinko vain että usein tullaan vielä surkeimmiksi juovuksissa..
Etelän maissa laulu raikuu ja ihmiset ovat iloisesti huppelissa, täällä etsitään jalkalamppu ja pamautetaan muijaa päähän... Marion.T kirjoitti:
juo meidänkin puolestamme.
Paljon Suomessa kuitenkin juodaan, kai se en tuo melankolinen mielenlaatu joka Suomalaisilla on, vahinko vain että usein tullaan vielä surkeimmiksi juovuksissa..
Etelän maissa laulu raikuu ja ihmiset ovat iloisesti huppelissa, täällä etsitään jalkalamppu ja pamautetaan muijaa päähän...Jutska on taidetta,siis performanssia???
Vai olisiko vain eräänlaista kotiteatteria jossa julkisuus on ohjaajana ja lukijat näytöksen maksumiehet.
Ja niinkuin laitosteattereissakin,myös yhteiskunta on rahoittamassa toimintaa antamalla sekä hoivaa,että turvallisen täyshoidon taiteilijalle.- Kiitos aamunauruista,
emw34 kirjoitti:
Jutska on taidetta,siis performanssia???
Vai olisiko vain eräänlaista kotiteatteria jossa julkisuus on ohjaajana ja lukijat näytöksen maksumiehet.
Ja niinkuin laitosteattereissakin,myös yhteiskunta on rahoittamassa toimintaa antamalla sekä hoivaa,että turvallisen täyshoidon taiteilijalle.ei voisi paremmin sanoa;D
- Jermu
emw34 kirjoitti:
Jutska on taidetta,siis performanssia???
Ja niinkuin laitosteattereissakin,myös yhteiskunta on rahoittamassa toimintaa antamalla sekä hoivaa,että turvallisen täyshoidon taiteilijalle.jolla sitten liikennettä ohjailtiin.
- Teivaalla
Jermu kirjoitti:
jolla sitten liikennettä ohjailtiin.
mustamakkarapamppua;D
- Jermu
Teivaalla kirjoitti:
mustamakkarapamppua;D
Se oli tehty aivan ensimmäisten mustamakkaroiden muumioituneista jämistä.v.1865...
- Mervin pitäisi oikeastaan
Jermu kirjoitti:
Se oli tehty aivan ensimmäisten mustamakkaroiden muumioituneista jämistä.v.1865...
alkaa noin ihan mainoksen vuoksi suosimaan mustaa makkaraa;D Eikös Dennis Rodman ole muuttamassa Tampereelle?
- Aina paranee
Mervin pitäisi oikeastaan kirjoitti:
alkaa noin ihan mainoksen vuoksi suosimaan mustaa makkaraa;D Eikös Dennis Rodman ole muuttamassa Tampereelle?
Kuinkahan mustasukkainen Masa enää hänestä olisikaan kun jo Teuvostakin!
- olis
ettei suomalainen kirjoitti:
selvin päin hymyile jo aamukahdeksalta ;D
Meillekin on joku tuonut kassillisen tyhjiä kaljapurkkeja näköjään?tuonut niitä itse ;DDDD
ei viisaan,siis tyhmän, siinä tukimuksessa kävi.
Lisääkö viini tyhmyyttä jos se ennestään viisasta viisastuttaa.Kerrottiinko siinä tätä puolta lainkaan.
Kyllä se on ollut yleisesti ainakin viini-ihmisten tiedossa,että viini on viisasten juoma.
Olen myös sen tiedostanut ja siksi en sitä(kää)juo,niinkuin en maitoakaan.- Marion.T
Olenkin ihmetellyt että miksi viisastun päivä päivältä.... mutta nyt syy selvisi:)
Kiireesti Alkoon, ei yhtään punkkupulloa kotona...
Punaviiniä viileänä aikana ja valkoviiniä kesällä - siinä minun juomatapani.
Niin pitäisiköhän tuohon laittaa vielä että sellanen 1-2 lasillista noin 2-3 kertaa viikossa.... On niin huono viinapää että ei oikein enenpää kestä...Viisastuiskohan lisää jos kulauttaisi koko pullon kerralla???
Itse uskon että kyllä viisastuisin, toista kertaa en niin tekisi :)) - Dokaus kunniaan
...samaan lopputulokseen. Käsittelin aihetta aikanaan huuhaa-palstalla otsikon Kahvitunnistako viinitunti alla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000004171228 - Jermu
on ihan ok, kun laittaa 10-15 euroo/plo hintahaarukkaan ja valitsee hieman kehittyneempiä viinejä. Joskus otan lasillisen (max 1,5 lasillista) aterian yhteydessä. Hyvä keksintö se on.
- Marion.T
että viinissä välttämättä maku ja hinta eivät kulje käsikädessä.
Joskus myös hieman halvemmista (noin 9-10 € ) löytää todella hyvän makuisia viinejä, ja taas jotkut todella kalliit viinit saattavat olla aika mitäänsanomattomia.
Mutta viiniähän ei ole tarkoitettukaan juotavaksi sellaisenaan pullotolkulla, vaan se on ruokajuoma, ja hyvä sellainen onkin, jota juodaan vain pari lasillista...kyllä on tänään käytävä siellä Alkossa, ei auta mikään...
Italiassa ja monissa muissa maissa syödään ns. pitkän kaavan mukaan joten viiniäkin kuluu huomattavasti enemmän:) - Jermu
Marion.T kirjoitti:
Joskus myös hieman halvemmista (noin 9-10 € ) löytää todella hyvän makuisia viinejä, ja taas jotkut todella kalliit viinit saattavat olla aika mitäänsanomattomia.
Mutta viiniähän ei ole tarkoitettukaan juotavaksi sellaisenaan pullotolkulla, vaan se on ruokajuoma, ja hyvä sellainen onkin, jota juodaan vain pari lasillista...kyllä on tänään käytävä siellä Alkossa, ei auta mikään...
Italiassa ja monissa muissa maissa syödään ns. pitkän kaavan mukaan joten viiniäkin kuluu huomattavasti enemmän:)että halvoistakin löytyy, mutta oma makuni on sellainen, että pidän kehittyneistä viineistä ja harvassa on ne halvat ja tuoreet viinit, joista pidän.
Etelä-euroopan maissa viiniä ei päivällä kuluteta välttämättä sellaisenaan, vaan sitä laimennetaan vedellä. Loppupeleissä sen litramääräinen kulutus on tietty kuitenkin suurempaa, kuin Suomen oloissa. - hymyillen ;)
Jermu kirjoitti:
että halvoistakin löytyy, mutta oma makuni on sellainen, että pidän kehittyneistä viineistä ja harvassa on ne halvat ja tuoreet viinit, joista pidän.
Etelä-euroopan maissa viiniä ei päivällä kuluteta välttämättä sellaisenaan, vaan sitä laimennetaan vedellä. Loppupeleissä sen litramääräinen kulutus on tietty kuitenkin suurempaa, kuin Suomen oloissa.naismakusi? korreloiko viineihin? kypsää, kehittynyttä ja täyteläistä,,,
- koska Jermu-poju
hymyillen ;) kirjoitti:
naismakusi? korreloiko viineihin? kypsää, kehittynyttä ja täyteläistä,,,
täällä tätipalstalla jaksaa pyöriä;DD
- Jermu
hymyillen ;) kirjoitti:
naismakusi? korreloiko viineihin? kypsää, kehittynyttä ja täyteläistä,,,
Olen sanonut miljuuna kertaa näillä palstoilla, että pidän huolitelluista naisista. Ei liikaa meikkejä ja tukahduttavaa "Poison"-tuoksua ympärillä. Nuoret naiset haluavat usein näyttää teineiltä tms. Ei jaksa kiinnostaa sellaiset.
En keskustele tuossa yhteydessä huolitellun naisen iästä niinkään, vaan siitä, miten hän tuo itsensä esille. Selvensiköhän yhtään..? - että viini on
viisasten juoma. Sun ei pitäis mun mielestä juua sitä.
- Jermu
koska Jermu-poju kirjoitti:
täällä tätipalstalla jaksaa pyöriä;DD
kerrankin sanoit nasakasti jotakin, vaikkakin samalla kertaa upotit itsesi suohon....Mietippäs vielä kerran, mitä laitoit tulemaan...
- Jermu
että viini on kirjoitti:
se yksinkertainen asia, että minä voin juoda sitä jos haluan ja sinä et pysty. Hahahhahahahahaaaa!
- sen juuri viisastavan
että viini on kirjoitti:
joten ehkä Jermullakin on toivoa;D
- Umberto U.
Marion.T kirjoitti:
Italiassa ja monissa muissa maissa syödään ns. pitkän kaavan mukaan joten viiniäkin kuluu huomattavasti enemmän:)Yleistät melko vahvasti väittäessäsi Italiassa syötävän pitkän kaavan mukaan.Siellä asuneena (Pohjois-Italia) rohkenen olla eri mieltä asiasta kanssasi. Muutoinkin asetan kyseenalaiseksi italialaisen keittiön. Arkipäivää Italiassa: Pizzaa, spagettia. Ei niihin niin kovin paljon taitoa tarvita.
- se on nääs
Jermu kirjoitti:
se yksinkertainen asia, että minä voin juoda sitä jos haluan ja sinä et pysty. Hahahhahahahahaaaa!
akkojen juomia.Tosimiesten juomat ovatten erilaisia. Turha niitä sulle o eres luetella.
- Jermu
Umberto U. kirjoitti:
Yleistät melko vahvasti väittäessäsi Italiassa syötävän pitkän kaavan mukaan.Siellä asuneena (Pohjois-Italia) rohkenen olla eri mieltä asiasta kanssasi. Muutoinkin asetan kyseenalaiseksi italialaisen keittiön. Arkipäivää Italiassa: Pizzaa, spagettia. Ei niihin niin kovin paljon taitoa tarvita.
tässä haetaan. Olet oikeassa, että nykyistä arkea ei pitkät kaavat koristele, mutta sekin on hiukka sellainen venyvä käsite. Jos menen jonkun etelänmaalaisen kanssa lounaalle, niin meikäläinen syö tavallisen tapaansa n.30 minuuttia jälkkärikahveineen ja toinen katsoo suu ammollaan mun "hotkimista". Työlounaat kestää n. tunnin puolitoista helposti.
Nykyisin myös tuo taloudellinen tilanne on mennyt sellaiseksi, että hyvin toimeentulevilla on mahdollisuus käydä usein ravintolassa koko perheen kera illalla ja köyhemmillä se on sitten kotona leipää, pastaa ja tomaattikastiketta. - Jermu
se on nääs kirjoitti:
akkojen juomia.Tosimiesten juomat ovatten erilaisia. Turha niitä sulle o eres luetella.
Tutkimuksessa kävikin ilmi, että low-life juo sitten niitä muita korvikkeista lähtien.
Tuleeko sinulla happamien röyhtäisyjen yhteydessä kuplia suuhun? Se on katsos se Lasolin pesuaineosa, kun sun mahassa kuplii... - Marion.T
Umberto U. kirjoitti:
Yleistät melko vahvasti väittäessäsi Italiassa syötävän pitkän kaavan mukaan.Siellä asuneena (Pohjois-Italia) rohkenen olla eri mieltä asiasta kanssasi. Muutoinkin asetan kyseenalaiseksi italialaisen keittiön. Arkipäivää Italiassa: Pizzaa, spagettia. Ei niihin niin kovin paljon taitoa tarvita.
mutta mies joutuu käymään siellä työnsä puolesta kerran kuukaudessa, ja hän kertoo kuinka ruokailu kestää aina monta tuntia. Ja ruoka on todella hyvää.
Voihan olla että noille bisnesmiehille tarjoillaan sen pitkän kaavan mukaan, ja parempaa ruokaa kuin tavallisille turisteille.
Muuten olen sitä mieltä että joka maasta löytyy varmasti niin hyvää kuin huonoakin ruokaa - en yleistä mitään enkä ketään. - Marion.T
Jermu kirjoitti:
Tutkimuksessa kävikin ilmi, että low-life juo sitten niitä muita korvikkeista lähtien.
Tuleeko sinulla happamien röyhtäisyjen yhteydessä kuplia suuhun? Se on katsos se Lasolin pesuaineosa, kun sun mahassa kuplii...Lasoliin ja kaikkea siltä väliltä :))
Sivistyneemmät juovat hiukan parempia aineita... - Lasolia
Jermu kirjoitti:
Tuleeko sinulla happamien röyhtäisyjen yhteydessä kuplia suuhun? Se on katsos se Lasolin pesuaineosa, kun sun mahassa kuplii...ei oo tullu maistetuksi. En olisi uskonut susta että pystyt Lasolia juomaan kun tierät sen aiheuttavan happamia röyhtäisyjä.Se o sääli ku ihminen vajoaa nois ales.
- Marion.T
Jermu kirjoitti:
Olen sanonut miljuuna kertaa näillä palstoilla, että pidän huolitelluista naisista. Ei liikaa meikkejä ja tukahduttavaa "Poison"-tuoksua ympärillä. Nuoret naiset haluavat usein näyttää teineiltä tms. Ei jaksa kiinnostaa sellaiset.
En keskustele tuossa yhteydessä huolitellun naisen iästä niinkään, vaan siitä, miten hän tuo itsensä esille. Selvensiköhän yhtään..?kuin nainen joka on kaatanut päällensä puoli pulloa halpaa hajuvettä - kallis hajuvesi on kyllä ihan yhtä kamalaa liikaa käytettynä.
Onneksi olen allerginen hajuveden hajulle, niin ei tarvitse ostaa ikuna..... - juominen on kiinni
Marion.T kirjoitti:
Lasoliin ja kaikkea siltä väliltä :))
Sivistyneemmät juovat hiukan parempia aineita...sivistyksestä vaan rahasta;D Ei ylikallista viiniä tai konjakkia juova välttämättä ole sivistynyt vaan voi olla nousukaskin...
- Jermu
Lasolia kirjoitti:
ei oo tullu maistetuksi. En olisi uskonut susta että pystyt Lasolia juomaan kun tierät sen aiheuttavan happamia röyhtäisyjä.Se o sääli ku ihminen vajoaa nois ales.
se pienikin ponnistaa...Eli eiköhän se ole niin, että tasonmittaus aloitetaan sinusta ja edetään sitten ihan minunlaisiin huipputyyppeihin asti. En jaksa edes sääliä sinunlaista alasvajonnutta tyyppiä.
Minulle kelpaavat hyvin halvatkin viinit, sillä nautiskelen niitä melkoisen reippaasti. Jos jokainen pullo maksaisi 10 - 15 €, niin maitoa pitäisi juoda useammin kuin nyt, ja silloin elämän muuttuisi huonommaksi.
Olen jo kymmeniä vuosia sitten havainnut, että viini on viisastanut minua suuresti. Essollakin pärjään väittelyissä nyt vanhempana paljon paremmin kuin poikasena, ja se on osittain viinin ansiota.
Viiniä juodessa myös ystävyyssyhteet lujittuvat ja syvenevät. Viinilasin ääressä minä olen Suhinaankin tutustunut, sillä hänkin näytti pienessä viinissä erittäin viehkeältä. Poskilla oli kaunis puna, ja huulilla hyvin kutsuva hymy, joten kyllä se ystävyys siitä alkoi melkein itsestään.- alotetaan vaan
Jermu kirjoitti:
se pienikin ponnistaa...Eli eiköhän se ole niin, että tasonmittaus aloitetaan sinusta ja edetään sitten ihan minunlaisiin huipputyyppeihin asti. En jaksa edes sääliä sinunlaista alasvajonnutta tyyppiä.
Jos tarkotat tasolla älyä, niin siihen nyt ei varmaankaan pitkä matka oo että saavuttaa sut.Meittiä täällä alakerroksissa ku o nii vähäsen.
Jos sitten meinasit tuota pituuspuolta, niin piretään sitten juhlat kun saavutan sun hulppeat 156,5cm (baskeri päässä) mittasi. - Umberto U.
Marion.T kirjoitti:
mutta mies joutuu käymään siellä työnsä puolesta kerran kuukaudessa, ja hän kertoo kuinka ruokailu kestää aina monta tuntia. Ja ruoka on todella hyvää.
Voihan olla että noille bisnesmiehille tarjoillaan sen pitkän kaavan mukaan, ja parempaa ruokaa kuin tavallisille turisteille.
Muuten olen sitä mieltä että joka maasta löytyy varmasti niin hyvää kuin huonoakin ruokaa - en yleistä mitään enkä ketään.ovat eri juttu.Mutta kuka on perheen kanssa business-illallisella ? Aivan kuten Jermukin asiaan viittasi
Hyvä, että ruoka miellyttää miestäsi. Omasta puolestani voin vain sanoa, että missään muualla en ole saanut niin huonoa ruokaa kuin Italiassa.Kala oli kyllä hyvää, edellytyksellä että se oli kylmien vesien kalaa. Sikäläiset karpit yms. ei hyvään kalaan tottuuneelle suomalaiselle maistuneet.
Makuja on niin monia. Kuitenkin heidän pääministeri menetti lopunkin kunnioituksestaan silmissäni ruokalausunnoillaan . No meni minunkin juttuni hieman sivuraiteelle. - Loistava.polku
Lasolia kirjoitti:
ei oo tullu maistetuksi. En olisi uskonut susta että pystyt Lasolia juomaan kun tierät sen aiheuttavan happamia röyhtäisyjä.Se o sääli ku ihminen vajoaa nois ales.
LASOL
- Se on vaan niin tyhmää maksaa liikaa! Loistava.polku kirjoitti:
LASOL
- Se on vaan niin tyhmää maksaa liikaa!Essollakin on myytävänä LASOL ikkunankirkastetta, mutta emme me ole siihen koskaan kajonneet. Yleensä on nautittu vain keskaria ja sitten taskumatista vähän parempaa. Hyvin tällä normaalilla lääkitykselläkin silmät ovat pysyneet kirkkaina.
Jermu kirjoitti:
vois varmaa tulla liian viisas jos vielä viiniäki juo..;))))))
- yritetään
parastaikaa taltuttaa viinanhimoa, viinaahan se viinikin on, että hehheee.
- Pirre*
lipittä, joskus otan ruoan kanssa, jos sitä sattuu olemaan tarjolla, itelle en osta.....
*varmaan pitäisi..:( *- kaikenlaisten
Minusta niin pöljät,kuin vähemmän pöljät ovat aivan yhtä oikeutettuja juomaan viiniä,kuin viisaat ja vähemmän viisaat.
Yhtä asiaa vaan ihmettelen,että miten ne niin sanotut sivistyneet tulevat parista lasillisesta viiniä niin känniin ,että ratsiassa puhaltavat pari kolme promillea.Ei mulle ainakaan kaksi viinilsillista päivällisellä mene edes päähän.
Varmaan johtuu siitä ,kun koulutus puoli on jäänyt ammattikouluun ,tosin kaksi ammattia olen opiskellut.Tietysti olen käynyt täydentäviä kursseja,mutta niistä en ihan kaikkia ole juuri noteerannut. - Blondi
kaikenlaisten kirjoitti:
Minusta niin pöljät,kuin vähemmän pöljät ovat aivan yhtä oikeutettuja juomaan viiniä,kuin viisaat ja vähemmän viisaat.
Yhtä asiaa vaan ihmettelen,että miten ne niin sanotut sivistyneet tulevat parista lasillisesta viiniä niin känniin ,että ratsiassa puhaltavat pari kolme promillea.Ei mulle ainakaan kaksi viinilsillista päivällisellä mene edes päähän.
Varmaan johtuu siitä ,kun koulutus puoli on jäänyt ammattikouluun ,tosin kaksi ammattia olen opiskellut.Tietysti olen käynyt täydentäviä kursseja,mutta niistä en ihan kaikkia ole juuri noteerannut.,kun eivät ymmärrä viinin päälle. HUOM! luin tuon yhdeltä keskustelusivulta tässä kesällä, ei siis ole minun ajatus ollenkaan. Joku maisteritohtoriinsinööri vain oli sitä mieltä. Täällä pitäisi lipittää viiniä samaan malliin kuin etelässä, vaan se vaatisi aika pitkän koulutuksen ja siihen me taidetaan olla liian huonopäisiä. Itse ne tykkää viineistä, enkä viinasta, vaniljaciideri menee, jos on tarjolla. Olen siis navettakansaa, kiva tietää vielä tällä iällä.
- Pirre*
kaikenlaisten kirjoitti:
Varmaan johtuu siitä ,kun koulutus puoli on jäänyt ammattikouluun ,tosin kaksi ammattia olen opiskellut.Tietysti olen käynyt täydentäviä kursseja,mutta niistä en ihan kaikkia ole juuri noteerannut.kännin aste, vaan ne promillet... mistä se käry käy.
Yleensä kai vakiovastauksia on tuo "otin vain kaksi lasia", sitä ei muisteta monestiko se kaksi lasia tuli nautittua illanmittaan, ja tietenkin lasin koko meinaa, sekä myös viinin nautinta aika...
- ///
Oli aikoja jolloin viini meni hyvin helposti alas, tavata muiden kanssa viinin maistajaisissa oli noin kerran viikoinen tapahtuma.
Nykyisin se on jaanyt. Tiedan viinien merkit, paljon tarhoista, tuottajamaat jne. mutta en enaa laittaisi sita suuhuni. Juomatarjouksiin voi valtavan hyvin vastata "lasi vetta".
Salaisuutena voinkin kertoa etta minunlaisiani on enemman ja enemman. - Taatto
Nimittäin valinta viineissä. Mikä on hyvää. Oikealla valinnalla muun tarjoilun oheen huokeakin viini on nautittavaa. Kalliilla ostettu ns hyvä viini voidaan pilata väärillä mausteilla ruoassa. Toi on taidetta ja samalla kliffaa.
- Ei viinistä yksin
kaliis hinta automaattisesti tee hyvää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692