Hei, olemme muuttamassa Hyvinkäälle ja saamme melkoisella varmuudella lapsemme Anttilan päiväkotiin, jonka yhteydessä sijaitsee myös alakoulu, ykkös ja kakkosluokat. Kysyisinkin onko kellään kokemuksia kyseisestä päiväkodista, varmasti hyvä, mutta näin vieraspaikkakuntalaisena haluaisin hiukan lisä infoa. Kiitos!
Vastaukset 6
- akkukaapeli
aivan ihana mellä poika käy ekaa luokkaa siellä ja toinen päivähoidossa . aivan ihana hoitajat ja opetaja ovat mukavia pienempi muotoinen koulu kun isot ja kolkot koulut. kotimaisempi . Tervetuloa Hyvinkäälle
- hönöhena
teetkö ruokaostoksesi sitten pyrtsillä?
- akkukaapeli
useinmiten muuten joskus käydään prismassa 1 x viikko muuten pyrtsillä
- Muuttamassa
Kävimmekin vkonloppuna ajelemassa Hyvinkäällä, päiväkoti pihoineen näytti oikein suojaisalta ja mukavalta. Tuo pyrtsi.... mikäs se sitten on? Veikkesimme että tarkoitatte Spar Pyrhöstä?
Iso kauppa näytti olevan.- dwadwdawdawd
No ei se nyt mikää jättikauppa oo :DD ku vaan tollanen pieni kioskin kokonen lähikauppa :))) jos ihan kaupassa pitää käydä nii nykyään olis sitte jo kauppakeskuksetki... vaikka alotus viestistä onki jo yli 7 vuotta :D
- Palaa muistot mielee
Oo... se oli ihana paikka!! olin siellä siis nuorempana (nyt oon 13), ja suosittelen lämpimästi! Kaikki hoitajat oli kivoja (vaikka ei välttämättä ookkaan enää samoja) ja kaikki oli niin ihanaa ja rentoa!!
Kaipaan vieläki sinne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696