Cherrylle :)

Vaahtera

Hei Cherrykirsikka :)

Elämäni pitäisi olla ihan kunnossa, mutta poden epävarmuutta monien asioiden osalta. Miten näet työasioiden järjestyvän, tuleeko muutto toiselle paikkakunnalle ja toteutuuko toiveeni ihmissuhderintamalla??

Kiittäen
Vaahtera

5

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työasiasi järjestyvät parhain päin, minulle ei näytetty tarkemmin miten, mutta positiivista merkkiä sain aiheesta. Muuttoa toiselle paikkakunnalle en nähnyt, eli uskoisin asioidesi järjestyvän nykyisellä paikkakunnallasi.

      Ihmissuhteissa antaa onni vielä odottaa itseään, mutta pikkuhiljaa ovat asiat menossa eteenpäin silläkin suunnalla. Tunteesi lienevät suuntautuneet henkilöön, joka tällä hetkellä vaikuttaa hieman välinpitämättömältä, mutta tietynlaista lähentymistä ja lämpenemistä on ilmassa, tosin hyvin hitaanlaista. Takapakkiakin saattaa talven kuluessa tulla näihin 'suhdesuunnitelmiisi', mutta älä anna periksi äläkä menetä toivoasi, kevään korvalla tilanne näyttänee jo paljon paremmalta :)

      Kauhean tarkkaan en nyt asioitasi nähnyt, toivottavasti tästä sait kuitenkin jonkinlaista osviittaa. Aurinkoista alkavaa viikkoa Sinulle!

      • Vaahtera

        Kiitos Cherry vastauksestasi.
        Minulla on ihmissuhde ja olen erittäin rakastunut tähän mieheen. En kyllä koe häntä välinpitämättömäksi, kylläkin hitaaksi tekemään ratkaisuja.
        Olen tiedustellut työtä toiselta paikkakunnalta, koska haluaisin muuttaa lähemmäksi miesystävääni... Elän kuitenkin toivossa, että asia järjestyy.
        Minkälaista takapakkia näet olevan tulossa tässä suhteessa?? Olisi kiva jos selventäisit...

        Hyvää alkanutta viikkoa sinullekin :))


      • Vaahtera
        Vaahtera kirjoitti:

        Kiitos Cherry vastauksestasi.
        Minulla on ihmissuhde ja olen erittäin rakastunut tähän mieheen. En kyllä koe häntä välinpitämättömäksi, kylläkin hitaaksi tekemään ratkaisuja.
        Olen tiedustellut työtä toiselta paikkakunnalta, koska haluaisin muuttaa lähemmäksi miesystävääni... Elän kuitenkin toivossa, että asia järjestyy.
        Minkälaista takapakkia näet olevan tulossa tässä suhteessa?? Olisi kiva jos selventäisit...

        Hyvää alkanutta viikkoa sinullekin :))

        Piti vielä lisätä...että toivomukseni tähän suhteeseen olisi kihlautuminen :)))


      • Vaahtera kirjoitti:

        Kiitos Cherry vastauksestasi.
        Minulla on ihmissuhde ja olen erittäin rakastunut tähän mieheen. En kyllä koe häntä välinpitämättömäksi, kylläkin hitaaksi tekemään ratkaisuja.
        Olen tiedustellut työtä toiselta paikkakunnalta, koska haluaisin muuttaa lähemmäksi miesystävääni... Elän kuitenkin toivossa, että asia järjestyy.
        Minkälaista takapakkia näet olevan tulossa tässä suhteessa?? Olisi kiva jos selventäisit...

        Hyvää alkanutta viikkoa sinullekin :))

        Niin, en siis nähnyt takapakkia itse suhteessa vaan suunnitelmissasi sen suhteen, eli ilmeisesti asiat eivät etene niin nopeasti kuin haluaisit - ehkä tuon työnsaannin takia tms... Voit toki itse pistää energioihin vauhtia ottamalla käyttöön voimalauseen esim. Saan työtä läheltä miesystävääni - nämä toimivat, usko tai älä!

        En siis pidä ollenkaan mahdottomana tuota kihlautumistannekaan, mutta aivan lähikuukausien aikana se tuskin tapahtuu, olosuhteet ja miesystäväsi luonteenlaadun huomioonottaen. Vakaalla pohjalla suhteenne kuitenkin on, eli kärsivällisyyttä vain, eteenpäin on suunta ja hiljaa hyvä tulee :)

        Aurinkoa elämääsi :)!


      • Vaahtera
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Niin, en siis nähnyt takapakkia itse suhteessa vaan suunnitelmissasi sen suhteen, eli ilmeisesti asiat eivät etene niin nopeasti kuin haluaisit - ehkä tuon työnsaannin takia tms... Voit toki itse pistää energioihin vauhtia ottamalla käyttöön voimalauseen esim. Saan työtä läheltä miesystävääni - nämä toimivat, usko tai älä!

        En siis pidä ollenkaan mahdottomana tuota kihlautumistannekaan, mutta aivan lähikuukausien aikana se tuskin tapahtuu, olosuhteet ja miesystäväsi luonteenlaadun huomioonottaen. Vakaalla pohjalla suhteenne kuitenkin on, eli kärsivällisyyttä vain, eteenpäin on suunta ja hiljaa hyvä tulee :)

        Aurinkoa elämääsi :)!

        Tosi kiva kun täsmensit :)
        Eihän minulla oikeesti ole kiire kihloihin, vaikka siitä rakastuneena haaveilenkin... Minun täytyy vain laittaa jäitä hattuun. Uskon tämän miehen tulleen elämääni jäädäkseen. Minulla on vaikeita ihmissuhteita takana, ja nyt tuntuu, että elämä on loksahtanut paikoilleen.
        Miesystäväni välillä vaan vihjailee kaikenlaista, jotka viittaa sormukseen. Siitä kai olen saanut päähäni tämän kihloihinmenon.

        Aurinkoa ja lämpöä sinullekin Cherry!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe