Tuntipalkka, mitä pyytäisi?

-tuntipalkkainen TRotta-

Työ sekalaista toimistotyötä, kuten laskutusta, tilausten seurantaa, monistusta sekä mm. kuvankäsittelyä ja www-sivujen huoltoa, tavaroiden lähetystä, pakkausta jne...

Mikä olisi kohtuullinen TUNTIPALKKA? Työ aikaajoin osa-aikaista, siksi olisi hyvä pyytää riittävästi, mutta kohtuullisesti. Kertokaa ihmeessä, jos joku muu on tuntitaksalla vastaavissa töissä...

5

2647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

1800 oli mun alkupalkka suunnilleen tosta hommasta

• Köyhäläinen

Siis tunnissa vai??!!!

• alkup. TRotta

Edelleen tuntipalkkaa kyselen, toki kuukausipalkastakin pystyy laskemaan, mutta olisi kiva tietää millä tuntitaksalla olette lupautuneet töihin....

ps. tosikot älkööt hermojansa menettäkö ;)

• Laskin laskimella

Joo, toi on tosi paha kysymys kun tulee yhtäkkiä. Multa kysyttiin kans paljonko haluan tunnissa ja piti ottaa laskin käteen.
      Viimeksi kun olin saanut tuntipalkkaa joskus 80-luvulla mäkkärissä kesätöissä :)

Laskin siis mun haluaman kuukausipalkan tunneiksi ja muistaaksini siitä tuli (n.2400 e/kk) n.14-15 ekee. Ja sit tietenkin pyydät vähän enemmän jolloin voit sit mahdollisesti tulla vähän vastaan...

Toivottavasti toi auttoi.

• assistentti

mielestäni maksimi perustuntipalkka mitä voi ko työstä pyytää on 11-13 euroa/tunti.
      Useat firmatvarmasti tarjoavat vain n. 10e/tunti
      En usko että noista hommista maksetaan missään tuntipalkkalaiselle 14-15e/tunti..
      Itse teen samanapaista työtä tittelillä myyntiassistentti ja saan 0. vuoden palkkana 12,90e/tunti eli kuukausi ansiot hieman yli 2000e
      15.vuoden jälkeen ikälisä on 29% lisää palkkaan..
      AMK-restonomi olen ja ala on yleisestikin matalapalkka-ala missä olen joten olen ihan tyytyväinen
      (tosin en ajatellut ikälisiä näissä hommissa hirveästi kartuttaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      339
      11836
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7986
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3173
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2268
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2229
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1666
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1271
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1113
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      803
    Aihe