Hei. Onko täällä muita isoista ryhmäsessioista kiinnostuneita (ei siis vain näitä kolmenkimppa ja muita parinvaihdoista kiinostuneita)? Oon yrittänyt löytää muita samanhenkisiä, joita kiinnostais vähän isommat ryhmapanot. Itse pienempää kimppakivaa kokeilleena (2 naista ja 2 miestä) haluaisin kokeilla jotain hiukka isompaa sessiota.
Kimppakivaa
18
7246
Vastaukset
missä päin maailmaa se vois tapahtua t, kiinnostunut
- mies 30
Moikka, olen siisti taitava suuresta kimpasta kiinnostunut mies, ikää on 30v, laita meiliä ja tietoa missä olet aikomassa juttua toteuttaa, olen valmis mukaan. Myös bi henkisyyttä löytyy. Olen ok näköinen ja mukava mies.osoite: [email protected]
Jos mahtuu mukaan, tässä olisi 30v "kookas", siisti, samoja juttuja aikaisemminkin harrastanut mukava mies! Ehkä myös nainen saatavissa mukaan;)
Mistäpäin olet? Laita mailia [email protected] - pian touhutaan!- olette
Mistäpäin olette, minne menette ...
- pohjoisen poika
sukkaed kirjoitti:
vaasa entäs te
Olen Rovaniemeltä, meinaatteko tulla ruskareissulle ...
- dainamai
kiinnostaa ihan tosi paljon. turusta olen. 25 n.
- Jussi_03
kyllä. Kaikenlainen kimppakiva heteroseksinä...
[email protected]- iitu-liinux
Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia ([email protected]) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)
- iitu-liinux
iitu-liinux kirjoitti:
Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia ([email protected]) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)
Piti tosiaan laittaa tuo edellinen yleiseksi ilmoitukseksi kaikille...
- Nautiskeleva pari
osallistua löytyisi, esim. 2-3 paria ja muutamia hyvinvarustettuja, kokeneita ja miehekkäitä 3.pyöriä niin meilläkin olisi kiinnostusta mukaan.
Nainen bi, mies hetero.jep tasokastakin on riippuen teidän vaatimukisista tietenkin ja kolmaspyörä idottaa pyörimisen alkamista laittaakahan postia niin keskustellaan lisää [email protected]
- osterii
Olen 21v komea mies turusta, ja haluaisin olla myös mukana ryhmäpanoissa! [email protected]
Eteneekö homma? Osallistujia näyttää löytyvän - miten jatketaan.. olisi vain kiva päästä eteenpäin:)
Kuulostaa hienolta! Kivalla porukalla seksi on hienoa. Kirjoittele!
[email protected]
Olen HKIstä,188cm,90kg. Ikää on 32v - PassionateMale
Moikka
Täälläkin löytyy kiinnostusta isompaan ryhmäsessioihin. Toki pienimpikin ryhmä kiinnostaa, jos ei löydy tarpeksi ihmisiä isompaan ryhmään...
Olen 35v mies Turusta, [email protected] - Jellona
Kimppa kiinnostaa eli olen 32v mies Helsingistä. 187cm,88kg. Kalu on 17.5cm ja 4.5cm paksu. Ottakaa yhteyttä! Yksinäiset naiset ottakaa kanssa yhteyttä;) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655410Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842717- 2742521
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551197Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096