Kimppakivaa

iitu-liinux

Hei. Onko täällä muita isoista ryhmäsessioista kiinnostuneita (ei siis vain näitä kolmenkimppa ja muita parinvaihdoista kiinostuneita)? Oon yrittänyt löytää muita samanhenkisiä, joita kiinnostais vähän isommat ryhmapanot. Itse pienempää kimppakivaa kokeilleena (2 naista ja 2 miestä) haluaisin kokeilla jotain hiukka isompaa sessiota.

18

7246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä päin maailmaa se vois tapahtua t, kiinnostunut

• mies 30

Moikka, olen siisti taitava suuresta kimpasta kiinnostunut mies, ikää on 30v, laita meiliä ja tietoa missä olet aikomassa juttua toteuttaa, olen valmis mukaan. Myös bi henkisyyttä löytyy. Olen ok näköinen ja mukava mies.osoite: [email protected]

• Jos mahtuu mukaan, tässä olisi 30v "kookas", siisti, samoja juttuja aikaisemminkin harrastanut mukava mies! Ehkä myös nainen saatavissa mukaan;)

Mistäpäin olet? Laita mailia [email protected] - pian touhutaan!

• olette

Mistäpäin olette, minne menette ...

• vaasa entäs te

• pohjoisen poika
        sukkaed kirjoitti:

vaasa entäs te

Olen Rovaniemeltä, meinaatteko tulla ruskareissulle ...

• dainamai

kiinnostaa ihan tosi paljon. turusta olen. 25 n.

• jokanen kaukana

• Jussi_03
      • iitu-liinux

Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia ([email protected]) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)

• iitu-liinux
        iitu-liinux kirjoitti:

Mulle tosiaan sopisi Helsinki tai Tampere, tosin paikasta en tiedä. Jos jollain olis jokin asunto, niin vois olla aika hyvä juttu. Mutta muuten mulle voipi kirjoitella sähköpostia ([email protected]) tuosta tapaamisesta, jos suinkin sellaisen saisi järjetetty. Olis kyllä kiva, jos mukaan liittyisi myös enempi naisia ja bi-miehiä (tai siis tämä olisi minun toiveeni.)

Piti tosiaan laittaa tuo edellinen yleiseksi ilmoitukseksi kaikille...

• Nautiskeleva pari

osallistua löytyisi, esim. 2-3 paria ja muutamia hyvinvarustettuja, kokeneita ja miehekkäitä 3.pyöriä niin meilläkin olisi kiinnostusta mukaan.
      Nainen bi, mies hetero.

• jep tasokastakin on riippuen teidän vaatimukisista tietenkin ja kolmaspyörä idottaa pyörimisen alkamista laittaakahan postia niin keskustellaan lisää [email protected]

• osterii

Olen 21v komea mies turusta, ja haluaisin olla myös mukana ryhmäpanoissa! [email protected]

• Eteneekö homma? Osallistujia näyttää löytyvän - miten jatketaan.. olisi vain kiva päästä eteenpäin:)

Kuulostaa hienolta! Kivalla porukalla seksi on hienoa. Kirjoittele!
      [email protected]
      Olen HKIstä,188cm,90kg. Ikää on 32v

• PassionateMale

Moikka

Täälläkin löytyy kiinnostusta isompaan ryhmäsessioihin. Toki pienimpikin ryhmä kiinnostaa, jos ei löydy tarpeksi ihmisiä isompaan ryhmään...

Olen 35v mies Turusta, [email protected]

• Jellona

Kimppa kiinnostaa eli olen 32v mies Helsingistä. 187cm,88kg. Kalu on 17.5cm ja 4.5cm paksu. Ottakaa yhteyttä! Yksinäiset naiset ottakaa kanssa yhteyttä;) [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5410
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2717
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2521
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2399
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1884
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      231
      1581
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      55
      1197
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90