Oletteko huomanneet kuinka joku ihminen vain jää piikiksi lihaan eikä lähde pois? Vaikka mitä elämässä tapahtuisi niin se tietty henkilö vaan pysyy mielessä. Ja sydämessä... Mulle se piikki olet sä: harteikas kalju mies. :)
Piikki lihassa
17
5285
Vastaukset
- se on
yksi hoikka suloinen enkeli tytsi
- ajattelen
yhtä mini-formaatin Marilyniä.Hän tuskin tietää ja tuskin sitä toivoisikaan.
- kuvaus
mini-formaatin Marilyniä. kiva ilmaisu. :) Miksi et toivo, että hän tietää?
- luulisin
kuvaus kirjoitti:
mini-formaatin Marilyniä. kiva ilmaisu. :) Miksi et toivo, että hän tietää?
eikä hän tekisi minulla mitään.Hänellä on vastustamaton vauvan katse.
- selvennys varmuuden vuoksi
luulisin kirjoitti:
eikä hän tekisi minulla mitään.Hänellä on vastustamaton vauvan katse.
Kyse ei ole siis oiekasta vauvasta (!!) vaan aikuisesta jolla on ns. suloinen babyface.
- Bob
Juu,mielessä vaan pyörii...Tulis ees käymään..
- on eräs
hoikka kaunis kolmen lapsen äiti.
- suomea
löytyy..?
- hmmm..
mutta tuskinpa mä :) kerro nyt silti missä päin tämä mies asuu.
- koukussa
täällä etelä-Suomessahan hän asuu... :)
- hmmmm..
koukussa kirjoitti:
täällä etelä-Suomessahan hän asuu... :)
kerros tarkemmin ;)
- Koukussa
hmmmm.. kirjoitti:
kerros tarkemmin ;)
en mä uskalla... ;) kyllä sun pitäisi sitä paitsi jo tietää...
- sattuu
vaalea sinisilmäinen mies..
- esztelle
olisikin ihminen vain piikkinä lihassa - taitaa olla ihan kokonaisena mäntynä...koskee.
- että näin
mutta on kuitenkin... yksi mies yliopistolta.
- -A-
...unina öisin. Ne ihanat silmät jotka näkee suoraan sieluun, se naurava suu jota tekis mieli suudella. Ne kädet joiden kosketusta huutaa koko iho ja se ääni joka saa polvet veteläksi aina. Miksi hitossa sun mies piti katsoa mua, nyt en pääse susta yli enkä ympäri, ajatuksissa oot kokoajan. Argh!!!
- -M-
lisättävää tähän. Argh! Ehkä vielä joskus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475