Eipä ole juurikaan Suomi muusta puhunut kuin Matista ja Boodomista. Kun Boodomin tapaus jotenkuten saatiin selvitettyä ja Nykänen vapautui vankilasta ja sitten hakkasi Mervi-vaimonsa, joka on tietenkin ikävä asia, niin puhetta riittää nyt sitten Matista. Ihmettelen tosin kyllä Suomen oikeuskäytäntöä, että minkä tähden ei vangittu Mattia välittömästi tapauksen tultua ilmi? Nähtäväksi jää, mitä koiruutta se keksii nyt Muuramessa. Ottaako sieltä uuden vaimon ja hakkaa senkin pahanpäiväisesti. Varmaan jos joku toinen olisi kysymyksessä, asia käsiteltäisiin kaikessa hiljaisuudessa ja annettaisiin tuomio. En halua olla katkera asian suhteen, mutta jos laki on kaikille sama, niin sen pitäisi näkyä myös käytännössä eikä teoriassa. Lakia ei pitäisi tulkita ns. MUTU-periaatteella, vaan niinkuin se on kirjoitettuna. Itse tein arvion, että katsotaanhan miten käy, kun Matti pääsee vapauteen ja menee Mervin luo. Niinhän siinä kävi, kuten arvelinkin. Tulin suorastaan raivoa täyteen, kun luin, että hän on hakannut Mervin sairaalaan. Minulla käy vaan sääliksi Merviä, että miten kauan hänen terveytensä kestää alituista pahoinpitelyä?
Matti sitä ja Matti tätä!!!
11
908
Vastaukset
- koko
kansan pellejä joilla sattuu olemaan myös sopimus seiskan kanssa, että tietyin väliajoin on saatava jotain ihmisiä kiinnostavaa lehteen.
Seiskahan melkein omistaa Matin, just sopivia seiskan tasoseen lehteen.- ====
Mervikin on möhöttynyt alkoholisti, mutta ei se silti oikeuta Mattia hakkaamaan sitä joka viikko sairaalaan.
- oho
No johan sen sanoo vähäinen järkikin ettei Matti yksin ole syyllinen. Vaimoja ja tyttöystäviä on ollut lukuisia, kaikki edelleen hengissä. Kyllä on vikaa tässä nyk. vaimossakin, alkoholisti ihan selvästi. Yhdessä juovat ja tappelevat, tempperamenntia löytyy Mervistäkin ja suuri pelko siitä että Matti löytää jonkun muun...siksi ei jätä Mattia rauhaan vaan vonkaa aina takaisin. Niinkuin tulee nytkin käymään ja taas kohta Mattia viedään kun rouva suuttuu ja käyttää sitä ainoaa valtaansa mitä hänellä on. Turha julkisuus!!!
- mietippä
sitä, että se on ostettu rivitalo-osakkeesta pihalle rähinöinnin takia ja kaikki edelliset vaimot on saanut osansa pahoinpitelystä, joissa on ollut myös lapsia läsnä. Jos lentää telkkaria sun muuta lasin läpi niin ei se ongelma ole nyt tullut vaan ollut jo 20v.
- tuumaaja
Kukaan ei pakota Merviä elämään saman katon alla noin väkivaltaisen miehen kanssa. Siksi ei säälitä yhtään, ennemminkin raivostuttaa tuollainen marttyyriasenne että katsokaa nyt kuinka minua hakataan ja haukutaan. Ei normaalijärjellä varustettu ihminen jää kerta toisensa jälkeen hakattavaksi ja sitten ottamaan yhteyttä lehtiin.
Vaikka lapset kai ovat jo aikuisia ja asuvat muualla niin voisi hän äitinä pikkuisen ajatella tekemisiään heidänkin kannaltaan. Kesällä oltiin niin taas tekemässä pesäeroa Matista ja aloittamassa uutta tervehtynyttä elämää. Kävi tyttären kanssa matkoilla ym. Silloin ajattelin että jos noiden lupausten jälkeen taas peruu puheensa niin onpa aika rankkaa lapsille ja niinhän siinä tietysti kävi. Onpa kivaa saada "märkää rättiä" päin näköä jatkuvasti. :(
Sitä kyllä ihmettelen että Matti vapautettiin kun ajattelee miksi hän vankilassa oli ja heti jatkaa samaa linjaa!- 11111111
Leena kirjoitti:
taitavat olla kumpikin..aivan sairasta puuhaa..
Mervi ei kerta kaikkiaan malta jättää Mattia, koska on niin mustasukkainen heti jos Matilla on juttua muiden naistenkanssa, no on se Nykänenkin musatasukkainen joten 2 alkoholistia 2 mustasukkaista = Ei voi kertakaikkiaan olla yhdessä.
- tekijä on
11111111 kirjoitti:
Mervi ei kerta kaikkiaan malta jättää Mattia, koska on niin mustasukkainen heti jos Matilla on juttua muiden naistenkanssa, no on se Nykänenkin musatasukkainen joten 2 alkoholistia 2 mustasukkaista = Ei voi kertakaikkiaan olla yhdessä.
60000e ulosmittaus ja miljoonaperintö
- häpeän
tekijä on kirjoitti:
60000e ulosmittaus ja miljoonaperintö
onhan se mukavaa varmaan mässäillä muitten ogelmilla, mutta miettikääpä millaise kuvan se antaa meistä suomalaisista että suosituin lööppi on kaksi alkoholistia jotka hakkaavat toisiaan? eikö suomesta muuta mielekiintoista aihetta muka löydy?? siitähä ne lehdet kirjoittavat mikä myy.
- näkyy olevan
häpeän kirjoitti:
onhan se mukavaa varmaan mässäillä muitten ogelmilla, mutta miettikääpä millaise kuvan se antaa meistä suomalaisista että suosituin lööppi on kaksi alkoholistia jotka hakkaavat toisiaan? eikö suomesta muuta mielekiintoista aihetta muka löydy?? siitähä ne lehdet kirjoittavat mikä myy.
noissa ulkomaisissa lehdissäkin juttua
- puhut asiaa
olen samaa mieltä tuumaajan kanssa.Jos mun mies löis selkä puolelta mun sukulaista tai tuttuani,niin en kyllä ottais takas.kyllä jämpti on näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363