14vuotiaana malliksi?

Mallipoju91

No päätin kysäistä et kannattaako ruveta malliksi/vaatemalliksi 14vuotiaana? Tunnen olevani siihen valmis. Vastauksia ja omia kokemuksia??!!!

11

3392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SusQ

      Miten tää liittyy asumiseen? o.O

    • POIKA?????

      OOTKO POIKA??

    • vera

      Voit tehdä mallin hommia, mikäli pituutta, näköä ja ennenkaikkia kysyntää löytyy. Paikalliset mallitoimistot järjestävät usein teini- miesmallikursseja, josta kannattaa aloittaa. Muuten hommia on siis vaikea saada. Nuo kurssithan ovat tietenkin hintavia, mutta sieltä opit malleilun perusteet, kävelyn, poseeraamisen, esiintymisen jne.. Itse tein 14-vuotiaana mallinhommia käytyäni juurikin tuollaisen mallikurssin.

    • saa

      yhdestä kuvasta...?

      Mut yx juttu viel...
      oon 162cm ja painan 46kg (tyttö).
      Voiko silti tehdä mallin töitä...?
      Vaivaa, voiko kaverille kertoa, vai rupeeko hän pilkkaa mua.. Sillä kun oon sanonu et en aio ikinä tehdä mallin töitä, vaikka moni on sitä ehdotellu (aikuiset tutut, kaverit, poikaystävä, kadulla vastaan tulijat ja kaupan myyjät jne...)

      • _nanni_

        hähh??? ekassa viestissä oli mallipoju91.. ja sit yht äkkii ootki tyttö..?? missä hemmettin sukupuolileikkauksessa säki kävit??


      • saa
        _nanni_ kirjoitti:

        hähh??? ekassa viestissä oli mallipoju91.. ja sit yht äkkii ootki tyttö..?? missä hemmettin sukupuolileikkauksessa säki kävit??

        Siis, mä oon nyt ERI HENKILÖ. MUT MULLA OLI SAMAAN AIHEESEEN LIITTYVÄÄÄ. NIIN EN VIIIN EHDÄ TOISTA AIHETTA!!!!!!


      • model93

        ''vaikka moni on sitä ehdotellu (aikuiset tutut, kaverit, poikaystävä, kadulla vastaan tulijat ja kaupan myyjät jne...)' mallin ei saa olla itserakas vaa sympaattine ja kuuntelevainen eikä mikää piloillehemmoteltu lellikersa anteeks ny vaa.sinuna miettisin toisen kerra kannattaako noi itserakkaan hakea malliksi (:


    • ....

      pieniä mallinhommia voi ihan varmasti tehdä. tuskin kannattaa heti alkaa miettiä mitään huippumallin uraa, mutta mee vaikka johonkin mainostoimistoon, ja kato miltä tuntuu.. muista vaan pistää raja siihen mikä tuntuu hyvältä -tuskin heti aluksi kannattaa lähteä mainostamaan mitään alusvaatteita.

      mutta älä kuitenkaan odota liikoja, ei se niin ihmeellistä hommaa ole hymyillä hölmösti jossain anttilan kuvastossa (siitä se nimittäin yleensä lähtee kuitenkin...)

    • Iba-biba

      Siis ehdottomasti !!
      Jos on tilaisuus, ni, ei muuta, ku antaa palaa !!!

    • Sivina

      Olen miettinyt samaa!! Alkaisko malliksi 14w. vuotiaana!! Olis mukavaa poseerata hienoja vaatteita ja sitten nähdä oma kuva lehdessä!!!!

    • Claudia S

      Siis ilman muuta kannattaa ruveta malliksi. Mutta täytyy ehdottomasti aloittaa huipulta eikä mistään anttilan kuvastoista. Ehdotan, että vaadit lapsilisät omaan käyttöösi ja matkustat rahoilla Milanoon. Kun sitten nautiskelet capuccinoa Duomon aukion kahviloissa, niin sut vuorenvarmasti bongataan suoraan Armanin näytöksen päämalliksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe