onko kukaan tätä kokenut? luin netistä että siihen kuuluisi paikallispuudutus. Itselleni tätä ei tehty ja toimenpiteen jälkeen silmä on nyt turvonnut tennispallon kokoiseksi...normaalia?
kyyneltien huuhtelu ja sondeeraus
4
1562
Vastaukset
- Vaankas?
En usko että tennispallon kokonen silmä olisi normaalia. oletko kysyny ettei olisi kasvain ?
- hansu
Ei ole kyse kavaimesta...ihan neste kertymää joka on jo lähes poissa mutta lähinnä haluaisin tietää onko kukaan tietoinen,kuuluuko toimenpiteeseen paikallispuudutus
- cerelia
En ole kokenut, mutta nähnyt pari kertaa. Silmään laitetaan esimerkiksi obucain tippoja, jotka puuduttavat nopeasti lyhyeksi aikaa. Laitettiinko sinulle mitään tippoja silmään ennen toimenpidettä? Turvotus ei kuulosta normaalilta. Kehoittaisin ottamaan silmälääkäriin yhteyttä, jos silmä on todella turvonnut ja ehkäpä kipeä?
- hansu
kiitos viestistä! jonkun tipan he laitto mutta mistään puuduttavasta vaikutuksesta ei ollut puhetta eikä toisiaan tullut puutunutta tunnetta,sattui niin paljon että jäi kunnon lääkärikammo ja kyyneltie ei edelleenkään oo auki...mutta hyvä tietään näistä tipoista,täytyy vaatia seuraavan kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187