ADHD

kenny

14

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorkar

      Tiedän kyllä Kenny, mitä kyseinen tauti pitää sisällään. Olen seurannut lehtiä ja lukenut ko taudista myös kirjoista. Matti sairastaa mielestäni myös jotain hermostollista sairautta, joka viittaa skitsofreniaan tms.

    • paikkaansa

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • hänellä

        olla,kaksisuuntainen mielialahäiriö/viittaa kyllä paljon siihen.
        Hänen pitäisi saada/etsiä apua.
        Miksi kukaan ei ohjaa häntä etsimään apua.
        Kyllä hän olis avun ansainnu,ei ole tervettä että vaimo kaataa kuppia rinnalla,ja mitkä on ollu seuraukset.


      • hulluutta
        hänellä kirjoitti:

        olla,kaksisuuntainen mielialahäiriö/viittaa kyllä paljon siihen.
        Hänen pitäisi saada/etsiä apua.
        Miksi kukaan ei ohjaa häntä etsimään apua.
        Kyllä hän olis avun ansainnu,ei ole tervettä että vaimo kaataa kuppia rinnalla,ja mitkä on ollu seuraukset.

        voi pitää tuommoisena niin se vois pitää paikkansa. Sehän on oikeasti selvinpäin unelmavävy, mutta ollut jo ennen merviä väkivaltainen


      • ei onnistu
        hänellä kirjoitti:

        olla,kaksisuuntainen mielialahäiriö/viittaa kyllä paljon siihen.
        Hänen pitäisi saada/etsiä apua.
        Miksi kukaan ei ohjaa häntä etsimään apua.
        Kyllä hän olis avun ansainnu,ei ole tervettä että vaimo kaataa kuppia rinnalla,ja mitkä on ollu seuraukset.

        Matillahan ei omasta mielestään ole mitään ongelmia ja tällöin ei myöskään tarvetta lähteä hoitoon. Ainakaan vakavissaan. Väkisin ei ketään voi hoitoon viedä eli ongelmaan ei koskaan saada hyvin päättyvää ratkaisua.


      • ei onnistu kirjoitti:

        Matillahan ei omasta mielestään ole mitään ongelmia ja tällöin ei myöskään tarvetta lähteä hoitoon. Ainakaan vakavissaan. Väkisin ei ketään voi hoitoon viedä eli ongelmaan ei koskaan saada hyvin päättyvää ratkaisua.

        Matti sairastaa AD/HD:tä!Herra nykänen ja Rouva Nykänen-Tapiola ovat itse monissa haastatteluissa siitä kertoneet!Jos Matti suostuisi vaan sitä AD/HD:seen käytettävää lääkettä käyttämään niin asiat olisivat paremmalla mallilla..


      • joka tapauksessa
        Leena kirjoitti:

        Matti sairastaa AD/HD:tä!Herra nykänen ja Rouva Nykänen-Tapiola ovat itse monissa haastatteluissa siitä kertoneet!Jos Matti suostuisi vaan sitä AD/HD:seen käytettävää lääkettä käyttämään niin asiat olisivat paremmalla mallilla..

        Takoitinkin että hän ei tunne tarvetta mennä hoitoon tai ottaa lääkettä. Eikö se silloin ole sama kuin kieltää sairastavansa mitään. Pelkääkö hän ettei voi käyttää alkoholia AD/HD lääkkeen kanssa. Antabushan ei hänen mukaansa oikein sovi yhteen viinan kanssa.


      • sillä ole
        Leena kirjoitti:

        Matti sairastaa AD/HD:tä!Herra nykänen ja Rouva Nykänen-Tapiola ovat itse monissa haastatteluissa siitä kertoneet!Jos Matti suostuisi vaan sitä AD/HD:seen käytettävää lääkettä käyttämään niin asiat olisivat paremmalla mallilla..

        noita oireita ja lisäksi se on selvinpäin ujo kaveri


    • kenny

      muistin virkistykseksi;

      2004:
      -Yhteinen hotelliyö Itävallassa:Verta,nyrkkiä ja itkua.
      -Matti ja Mervi oikeuteen.
      -Matti ja Mervi suunnittelevat jälleen häitä.
      -Matti ottaa etäisyyttä Mervistä. Matti selvinpäin viikon.
      -Mervillä on uusi rakas.
      -Matilla salattu tytär. Matti & Mervi jälleen yhdessä.
      -Matti Nykästä uhkaa vankeustuomio.
      -"Mervi kuristi itse itseään..."
      -Mervi viilteli Matin kasvot vappuna.
      -Matti julistaa: Olen poikamies.
      -Matti vaatii Merviltä 200.000 Euroa.
      -Matti&Mervi jälleen yhdessä.
      -Matti&Mervi toisen kerran naimisiin.
      -Matista ja Mervistä tosi-TV ohjelma.
      -Kuka sopii Mervin rooliin?
      -Mattia ja Merviä epäillään tapon yrityksestä.
      -Matti vankilaan
      -Matti vankilassa: Rakkauskirjeitä tulee naisilta.
      -Mervi: Laitan avioeron heti vireille.
      -Mervi ei todista puukotusjutussa.
      -Mervi pääsee vihdoin Matin luo.
      -Mervi murtui Matin tuomiosta.
      -Mervi hakeutui psykiatrille.
      -Matin ja Mervin ero yhä vireillä.
      -Mervi perui erohakemuksensa.

      • virkistykseksi

        tapahtumat ovat alkaneet 80luvun lopulla ja 90 luvulla oli pahoinpitelysyytteitä jotka vaimo veti pois


    • hoitaja

      Voi se sairastaa ab/dl - adult baby diaper lower = aikuisvauva tykkää vaipoista.
      On se sen verran lapsellinen että pakkolaitos vaippahousut jalkaan ja lepositeisiin niuvanniemeen ennenkun se esim. jonkun tappaa.
      Ketä sitten syytetään, puolta suomen kansaa ja iltapäivälehtiäkö?

      • on selvinpäin

        niin ujo "kuin pikkupoika" ei varmasti ole mistään adhd:stä kysymys


      • kasvaa aikuiseksi
        on selvinpäin kirjoitti:

        niin ujo "kuin pikkupoika" ei varmasti ole mistään adhd:stä kysymys

        En nyt tiedä Matin persoonasta muuta kuin mitä lehtien palstoilta saa lukea mutta yleistäen: Nuo linkissä olleet ADHD oireet kuvaavat lähinnä lapsen käytöstä. Mietippä kun lapsi käyttäytyy poikkeavasti koulussa, kotona tai kaveripiirissä. Joutuu "tyhmyyttään" ja impulsiivisuuttaan tarkkailuluokalle. Kuulee jatkuvasti olevansa laiska, saamaton, riiviö. Hylätään kaveripiiristä friikkinä ja kenties kiusataan. Kyllä siinä pikkuhiljaa itsetunto kutistuu ja kanssakäyminen varsinkin uusien, outojen henkilöiden kanssa vetää ujoksi ja itseensä sulkeutuneeksi.

        Sisällä voi kuitenkin olla pahoja patoutumia ja traumoja ja kun tällainen henkilö ottaa alkoholia liikaa uskaltaa sanoa ja panna hanttiin henkilölle joka nöyryyttää. Seuraukset voivat olla kohtalokkaat. Kaikki ADHD:t toki eivät ole väkivaltaisia luonteeltaan mutta esim vankiloissa arvattavasti on suuri joukko näitä ihmisiä.


      • joutunut
        kasvaa aikuiseksi kirjoitti:

        En nyt tiedä Matin persoonasta muuta kuin mitä lehtien palstoilta saa lukea mutta yleistäen: Nuo linkissä olleet ADHD oireet kuvaavat lähinnä lapsen käytöstä. Mietippä kun lapsi käyttäytyy poikkeavasti koulussa, kotona tai kaveripiirissä. Joutuu "tyhmyyttään" ja impulsiivisuuttaan tarkkailuluokalle. Kuulee jatkuvasti olevansa laiska, saamaton, riiviö. Hylätään kaveripiiristä friikkinä ja kenties kiusataan. Kyllä siinä pikkuhiljaa itsetunto kutistuu ja kanssakäyminen varsinkin uusien, outojen henkilöiden kanssa vetää ujoksi ja itseensä sulkeutuneeksi.

        Sisällä voi kuitenkin olla pahoja patoutumia ja traumoja ja kun tällainen henkilö ottaa alkoholia liikaa uskaltaa sanoa ja panna hanttiin henkilölle joka nöyryyttää. Seuraukset voivat olla kohtalokkaat. Kaikki ADHD:t toki eivät ole väkivaltaisia luonteeltaan mutta esim vankiloissa arvattavasti on suuri joukko näitä ihmisiä.

        tarkkailuluokalle sen vuoksi, kun ei ollut koulussa vaan hyppäämässä mäkeä. Tiedän olen ollut vähänaikaa peruskoulun yläasteella hänen kanssa vain eri luokalla, mutta muistan liikunnanopettajan komentaneen häntä kouluun kun meillä oli laskettelutunti laajavuoressa ja siinä on syy miksi hän joutui tarkkailuluokalle, kun opettaja oli antanut luvan olla liikuntatunnilla laajavuoressa niin mattia ei sen jälkeen koululla näkynyt. se on kuule ujo poika ja tosi hiljainen selvinpäin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe