platinasormus

Len

Kihlasormukseni on platinaa ja nyt pitäisi teettää siihen sopiva vihkisormus (niitä on valmiina aika niukasti tarjolla).

Oliskohan kukaan teettänyt suht pelkistettyä yhden keskikok.timantin platinasormusta ja minkälaisista hinnoista puhutaan?
Ja mikäköhän voisi hinta olla valkokultaisena?

6

5198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potaattinen

mutta minua kiinnostaisi kyllä tietää missä hintaluokassa platinaiset sormukset liikkuvat. Tiedän vain että ovat kultaa kalliimpaa. =)

• Len

Meidän keskikokoiset platinakihlat maksoivat 1100 euroa yhteensä (ei kiviä).

• brunnen
        Len kirjoitti:

Meidän keskikokoiset platinakihlat maksoivat 1100 euroa yhteensä (ei kiviä).

meidän uusitut kihlasormukset teetettiin sveitsissä ollessamme siellä 2007 toinen yhdellä timantilla molemmat sormukset sileitä hinta oli noin 3200 euroa

• Sellaisen teettänyt

Itse tilasimme platinasormukset, jotka ovat hyvin yksinkertaiset (omassani pieni rubiinisydän). Hinta oli 1000€/kpl

• kultaseppo

Yli 1000 euron sormus ei käiken järjen mukaan voi maksaa jos siitä ei ole jalokiviä. Tai sitten siinä on runsaasti jotain designer lisää tai tekijä vetää melkoista tuntiliksaa.

• tinakenkäinen

katottii poikakaverin kanssa kihlasormuksia ja haku osui platinasormukseen, jossa oli kaks pientä jalokiveä nii hinta oli. n. 5443€ .. joten päätettiin, et joskus jos mennää kihloihin nii kihlasormus valkokultaa ja sit ihan vihkisormus voi olla toi platinasormus! :D (tosin tuskin tulee olemaa rahaa niin paljoo, et sais sellasen)
        Tavallinen platinasormus makso jotaa 1200€..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4334
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3770
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3459
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3060
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2548
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2469
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2242
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1906
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1682
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1642
    Aihe