Tämä on se huippu mie uumoilinki,että joku sen vielä tekee näköjään millään ei ole väliä.Toivottavasti osa ihmisistä on ollut viisaita ja ei ole ryhtyny tämmösiin.Mie arvasin,että joku sen kaiken huipun vielä tekee ja tässä se nyt on.No onneksi Onneksi
Sisäasianministeriö puuttu asiaan nopasti.Nää alkaa olleen jo niitä viimesiä kotkotuksia tämä loppuu pian kun Eduskunta päättää asiasta.
Heitin sinne aikoinaan myös oman tiedokkeen asiasta
ja perille meni.Kuinkahan monen elämä tässäkin taas meni pilalle summa voi olla joillekki tosi suuri
aika härskiä toimintaa täytyy sanoa.
Tämä on huippu!
53
5558
Vastaukset
- Cluso627
Voi käydä sanomassa mielipiteensä http://www.satakunnankansa.fi/keskustelu
- kummaa
Kuinka yllättävää ettei täällä enää näy Movettajaa eli Me, Myself & I:ta kirjoittelemassa...
Huh mitä pellejä ne itsestään muutenkin tekivät :D- SuperMovettaja
Totta kai poliisi saa tutkia Moven. Kun tutkimus on tehty, niin Move lienee Suomen tarkimmin tutkittu verkostomarkkinonti yritys. Kuka muu voi mainostaa: "Poliisi on todennut yhtiön lailliseksi."
- oppo
viedä Dressmanin puku kirpputorille myyntiin, itkeä äitille kuinka paha setä huijasi heitä ja yrittää selitellä entisille kavereille että "hei kamoon, kai te nyt tajusitte et se koko mun verkostomarkkinointijuttu oli tsoukkia, en kai mä nyt sellaseen ryhtys...".
- hörpöti, hörpöti...
SuperMovettaja kirjoitti:
Totta kai poliisi saa tutkia Moven. Kun tutkimus on tehty, niin Move lienee Suomen tarkimmin tutkittu verkostomarkkinonti yritys. Kuka muu voi mainostaa: "Poliisi on todennut yhtiön lailliseksi."
.... polliisisetä sanoo, jotta laillista on. Mä kun oon aina luullu, että se poliisi päättää ylittyykö kynnys tutkimuksen aloittamisella ja jos ylityy, niin sitten taas se pollllliisi tutkii ja sitten se antaapi sen syyttäjälle ja...... plääp, plääp.... syttäjä päättää nostaako se syytteen vaikos, eikös hekoti-ti-rallaa.
Ette vielä Movelaiset ole vedonnu, että "pakko olla laillista, meillä on poliisi mukana toiminnassa"? - hekoheko :)
Rauhotupas nyt heti alkuunsa ja odotellaan se tutkimuksen tulos.Luulenpa ettei kukaan pääse sanomaan jälkeenpäin että poliisi olisi todennut moven lailliseksi.Päinvastoin,pääsette edustajat maksamaan sakkoja(ainakin ne jotka ovat ihmisiä rekrytoineet ja palkkioita nostaneet) ja yhdessä moven hautajaisiin.Onko kukaan palstan käyttäjistä yllättynyt tällaisesta tutkimuksesta?Minä en ainakaan.Merkit oli niin selvät että moven kaltainen yritys ei kauan hengissä selviä.Sääliksi käy niitä hyväuskoisia jotka tähän mukaan lähtivät suurien rahojen toivossa.
Osanottoni. - oppo
Tällä palstalla olet (kaikilla nimimerkeilläsi) kertonut kuinka aloitusmaksuun sisältyy sitä sun tätä.
Kuitenkin Olli Arpalahti kiistää sen, että firmalla olisi mitään 999 euron aloituspakettia.
- Kaikki toimintamme perustuu pelkästään tuotteiden myyntiin myyntiedustajien välityksellä. Jos joku on muuta väittänyt, se on väärin puhuttu. Meillä on eräänlaisia kampanjatuotteita, joita voi halutessaan ostaa ja ryhtyä myyntiedustajaksi, Arpalahti kiertelee.
Mies kiistää samaan hengenvetoon aktivointimaksunkin olemassaolon.
Omituista: kuinka toimitusjohtaja EI TIEDÄ aloitusmaksun olemassaolosta, ja SINÄ väität kivenkovaan että sellainen on.
Skitsofreenista touhua teillä. - SuperMovettaja
hörpöti, hörpöti... kirjoitti:
.... polliisisetä sanoo, jotta laillista on. Mä kun oon aina luullu, että se poliisi päättää ylittyykö kynnys tutkimuksen aloittamisella ja jos ylityy, niin sitten taas se pollllliisi tutkii ja sitten se antaapi sen syyttäjälle ja...... plääp, plääp.... syttäjä päättää nostaako se syytteen vaikos, eikös hekoti-ti-rallaa.
Ette vielä Movelaiset ole vedonnu, että "pakko olla laillista, meillä on poliisi mukana toiminnassa"?Voi lapsukaiset sentään. Poliisi voi lopettaa tutkimukset termillä "ei rikosta". Tuskin tämä tapaus etenee edes syyttäjälle.
- SuperMovettaja
oppo kirjoitti:
Tällä palstalla olet (kaikilla nimimerkeilläsi) kertonut kuinka aloitusmaksuun sisältyy sitä sun tätä.
Kuitenkin Olli Arpalahti kiistää sen, että firmalla olisi mitään 999 euron aloituspakettia.
- Kaikki toimintamme perustuu pelkästään tuotteiden myyntiin myyntiedustajien välityksellä. Jos joku on muuta väittänyt, se on väärin puhuttu. Meillä on eräänlaisia kampanjatuotteita, joita voi halutessaan ostaa ja ryhtyä myyntiedustajaksi, Arpalahti kiertelee.
Mies kiistää samaan hengenvetoon aktivointimaksunkin olemassaolon.
Omituista: kuinka toimitusjohtaja EI TIEDÄ aloitusmaksun olemassaolosta, ja SINÄ väität kivenkovaan että sellainen on.
Skitsofreenista touhua teillä.En näe ristiriitaa. Mukaanlähtijä ostaa pyörän ja muita tarvikkeita. Tätä pakettia on VM-piireissä ollut tapana kutsua aloituspaketiksi. Jotkut vastustajat vääntävät tämän aloitusmaksuksi, mutta kielenkäytössä tällä kyllä tarkoitetaan sellaista laskua, jolle ei saa vastinetta.
Onko sinulle muuten koskaan soittanut toimittaja? Niillä kun on omat tarkoitusperät tehdä lehteä myyvä juttu. Kerran eräs toimittaja soitti Alatalolle ja kysyi, onko sinulla aviotonta lasta. Alatalo tietysti kiisti. Seuraavana päivänä oli otsikko "Alatalo kiistää aviottoman lapsen". Tietysti kiistää, kun ei mitään aviotonta lasta ollut olemassakaan. Että niin niitä juttuja tehdään. - ex-pope-ii
En näe ristiriitaa. Mukaanlähtijä ostaa pyörän ja muita tarvikkeita. Tätä pakettia on VM-piireissä ollut tapana kutsua aloituspaketiksi. Jotkut vastustajat vääntävät tämän aloitusmaksuksi, mutta kielenkäytössä tällä kyllä tarkoitetaan sellaista laskua, jolle ei saa vastinetta.
Onko sinulle muuten koskaan soittanut toimittaja? Niillä kun on omat tarkoitusperät tehdä lehteä myyvä juttu. Kerran eräs toimittaja soitti Alatalolle ja kysyi, onko sinulla aviotonta lasta. Alatalo tietysti kiisti. Seuraavana päivänä oli otsikko "Alatalo kiistää aviottoman lapsen". Tietysti kiistää, kun ei mitään aviotonta lasta ollut olemassakaan. Että niin niitä juttuja tehdään.Pakkomyyntiä. Jos olisin käynyt lobotomiassa niin saattaisin silloin umpikännissä ja tajuttomana suostuakin movetuksen jatkokusettajaksi, mutta mitä hittoa mä sillä halpispyörällä teen? Tallissa kun on kesällä ostettu 21-vaihteinen MTB.
Pyörä on "ostettava" että voidaan yrittää kiertää rahankeruu.
Ja sitä paitsi, mitä kohtaa lauseesta "Olli Arpalahti kiistää sen, että firmalla olisi mitään 999 euron aloituspakettia." et ymmärtänyt???
Arpalahtihan aivan SELVÄSTI sanoo että aloituspakettia EI OLE olemassa.
Miksi sitten pakkomyydään polkupyörä???? - ex-pope-ii
En näe ristiriitaa. Mukaanlähtijä ostaa pyörän ja muita tarvikkeita. Tätä pakettia on VM-piireissä ollut tapana kutsua aloituspaketiksi. Jotkut vastustajat vääntävät tämän aloitusmaksuksi, mutta kielenkäytössä tällä kyllä tarkoitetaan sellaista laskua, jolle ei saa vastinetta.
Onko sinulle muuten koskaan soittanut toimittaja? Niillä kun on omat tarkoitusperät tehdä lehteä myyvä juttu. Kerran eräs toimittaja soitti Alatalolle ja kysyi, onko sinulla aviotonta lasta. Alatalo tietysti kiisti. Seuraavana päivänä oli otsikko "Alatalo kiistää aviottoman lapsen". Tietysti kiistää, kun ei mitään aviotonta lasta ollut olemassakaan. Että niin niitä juttuja tehdään.Kyllä, olen ollut toimittajien haastateltavana sekä ihan face-to-face että puhelimitse.
Jos viittasit Alatalo jutullasi johonkin seiskan kaltaiseen lehteen, niin kyseisen kaltaiset lehdet eivät kuulu lukemistooni. - SuperMovettaja
ex-pope-ii kirjoitti:
Pakkomyyntiä. Jos olisin käynyt lobotomiassa niin saattaisin silloin umpikännissä ja tajuttomana suostuakin movetuksen jatkokusettajaksi, mutta mitä hittoa mä sillä halpispyörällä teen? Tallissa kun on kesällä ostettu 21-vaihteinen MTB.
Pyörä on "ostettava" että voidaan yrittää kiertää rahankeruu.
Ja sitä paitsi, mitä kohtaa lauseesta "Olli Arpalahti kiistää sen, että firmalla olisi mitään 999 euron aloituspakettia." et ymmärtänyt???
Arpalahtihan aivan SELVÄSTI sanoo että aloituspakettia EI OLE olemassa.
Miksi sitten pakkomyydään polkupyörä????Verksostomarkkinoijan on tutustuttava henkilökohtaisesti niihin tuotteisiin, joita myy. Siksi pyörä on tärkeä osa liiketoimintaa. Pyörää ei ole pakko ostaa. Aloituspaketti ilman pyörää on halvempi. Arpalahden mielestä moven tapa toimia ei sisällä aloituspakettia. Minä olen sitä mieltä, että Moven aloituspaketti on samanlainen mutta parempi kuin Amwayn aloituspaketti.
Pyörää ei siis pakkomyydä, joten sinulta ja syyttäjältä on jutussa pohja pois. - ex-pope-ii
Verksostomarkkinoijan on tutustuttava henkilökohtaisesti niihin tuotteisiin, joita myy. Siksi pyörä on tärkeä osa liiketoimintaa. Pyörää ei ole pakko ostaa. Aloituspaketti ilman pyörää on halvempi. Arpalahden mielestä moven tapa toimia ei sisällä aloituspakettia. Minä olen sitä mieltä, että Moven aloituspaketti on samanlainen mutta parempi kuin Amwayn aloituspaketti.
Pyörää ei siis pakkomyydä, joten sinulta ja syyttäjältä on jutussa pohja pois."pyörä on tärkeä osa liiketoimintaa"
Ei helveta! Nyt menee loppupäivä nauraessa!!! - TBT
Verksostomarkkinoijan on tutustuttava henkilökohtaisesti niihin tuotteisiin, joita myy. Siksi pyörä on tärkeä osa liiketoimintaa. Pyörää ei ole pakko ostaa. Aloituspaketti ilman pyörää on halvempi. Arpalahden mielestä moven tapa toimia ei sisällä aloituspakettia. Minä olen sitä mieltä, että Moven aloituspaketti on samanlainen mutta parempi kuin Amwayn aloituspaketti.
Pyörää ei siis pakkomyydä, joten sinulta ja syyttäjältä on jutussa pohja pois.Sähän varsinainen p*skanjauhaja olet... otetaanpa viimeviikkoinen keskustelumme taustalle... siinä itse perustelit asiat todeksi joita nyt väität valheeksi... miten ihmeessä sua voi enää ottaa missään määrin vakavasti... kertaappa vielä tuo viimeviikkoinen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000010673769
Tätä vähän tarkoitin kun sanoin että saattaa olla tutkinta ja mahdolliset seuraamukset lähellä... ;o)
Turvallista matkaa - SuperMovettaja
TBT kirjoitti:
Sähän varsinainen p*skanjauhaja olet... otetaanpa viimeviikkoinen keskustelumme taustalle... siinä itse perustelit asiat todeksi joita nyt väität valheeksi... miten ihmeessä sua voi enää ottaa missään määrin vakavasti... kertaappa vielä tuo viimeviikkoinen
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000010673769
Tätä vähän tarkoitin kun sanoin että saattaa olla tutkinta ja mahdolliset seuraamukset lähellä... ;o)
Turvallista matkaaTBT täällä taas aukoo suutan ja heittelee linkkejä jotka eivät johda mihinkään. "itse perustelit asiat todeksi joita nyt väität valheeksi" on hyvin loukkaava väite, jolle ei ole katetta. Itse perustelen tätä linkillä TBT:n tapaan:
http://www.mofy.net/pics/perse.jpg - oppo
TBT kirjoitti:
Sähän varsinainen p*skanjauhaja olet... otetaanpa viimeviikkoinen keskustelumme taustalle... siinä itse perustelit asiat todeksi joita nyt väität valheeksi... miten ihmeessä sua voi enää ottaa missään määrin vakavasti... kertaappa vielä tuo viimeviikkoinen
Turvallista matkaa500 euroa, niin onpahan silti melkoisen kallista paperia (lomakkeet, käyntikortit etc...). Ovatko käyntikortit ihan kohopainettuja pintalakkauksella, erikoiseen muotoon stanssattuja, kultapainatuksella?
Offset-painosta kun saa jo sadalla eurolla melkoisen laadukkaat käyntikortit.
Tosin missäänhän ei edes sanota että ovatko silmiä häikäsevät moovekäyntikortit offset-painossa tehtyjä, vai kulman takana kopioliikkeessä värilaserilla ajettuja... - ZuuperMoowettajaTulloo!!!
TBT täällä taas aukoo suutan ja heittelee linkkejä jotka eivät johda mihinkään. "itse perustelit asiat todeksi joita nyt väität valheeksi" on hyvin loukkaava väite, jolle ei ole katetta. Itse perustelen tätä linkillä TBT:n tapaan:
http://www.mofy.net/pics/perse.jpgAloituspaketin sisältö
Kirjoittanut: Movettaja. 22.9.2005 klo 09.10
Aloituspaketin sisältö voi muuttua. Aloituspaketti sisältää mm. lisenssin käyttää Moven tunnuksia, se sisältää oikeuden esiintyä Moven edustajana ja saada Movelta palkkioita. Paketti sisältää myös tyylikkään salkun, jossa edustaja voi pitää tarpeellisia tavaroitaan. Se sisältää myös henkilökohtaisesti edustajalle teetetyt poikkeuksellisen korkeatasoiset käyntikortit. Mukana on myös sopimuslomakkeita ja sopimusehtoja, joiden laatimiseen menisi edustajalta tuhansia euroja. Pakettiin kuluu myös yrityksen johtajan kirjoittama kirja, jonka arvo mitataan unsseissa. Paketin tilaajat saavat myös etuja, jotka toimitetaan myöhemmin. Yksi mahdollinen lisäetu on etuoikeus osallistua Moven osakeantiin. Lisäksi pakettiin kuuluu erittäin hieno maastopyörä. Paketissa on myös vaihtuva yllätys. - TBT
TBT täällä taas aukoo suutan ja heittelee linkkejä jotka eivät johda mihinkään. "itse perustelit asiat todeksi joita nyt väität valheeksi" on hyvin loukkaava väite, jolle ei ole katetta. Itse perustelen tätä linkillä TBT:n tapaan:
http://www.mofy.net/pics/perse.jpgTämähän antaa oikein mukavaa mielihyvää tähän flunssan potemiseen... Lakipykälät joita tulkitsin, on esillä tutkinnassa... niillähän ei sanojesi mukaan ollut merkitystä tässä asiassa.. Aloituspakettia perustelit kovasti ja taas sait näpeillesi...
Et näin ollen ole kyennyt näyttämään että Move olisi laillinen... Ja kehoitankin valmistautumaan vastaamaan rekrytoinneistasi, mikäli olet siinä vielä onnistunut...
Itse olen tyytyväinen tilanteeseen... Toivottavasti kauppa käy! - Supermovettaja
ZuuperMoowettajaTulloo!!! kirjoitti:
Aloituspaketin sisältö
Kirjoittanut: Movettaja. 22.9.2005 klo 09.10
Aloituspaketin sisältö voi muuttua. Aloituspaketti sisältää mm. lisenssin käyttää Moven tunnuksia, se sisältää oikeuden esiintyä Moven edustajana ja saada Movelta palkkioita. Paketti sisältää myös tyylikkään salkun, jossa edustaja voi pitää tarpeellisia tavaroitaan. Se sisältää myös henkilökohtaisesti edustajalle teetetyt poikkeuksellisen korkeatasoiset käyntikortit. Mukana on myös sopimuslomakkeita ja sopimusehtoja, joiden laatimiseen menisi edustajalta tuhansia euroja. Pakettiin kuluu myös yrityksen johtajan kirjoittama kirja, jonka arvo mitataan unsseissa. Paketin tilaajat saavat myös etuja, jotka toimitetaan myöhemmin. Yksi mahdollinen lisäetu on etuoikeus osallistua Moven osakeantiin. Lisäksi pakettiin kuuluu erittäin hieno maastopyörä. Paketissa on myös vaihtuva yllätys.Näin lausuin. Siinä maintaan myös tämä pyörä. Lausunto on sopusoinnussa kaikkien antamieni lausuntojen kanssa.
- SuperMovettaja
TBT kirjoitti:
Tämähän antaa oikein mukavaa mielihyvää tähän flunssan potemiseen... Lakipykälät joita tulkitsin, on esillä tutkinnassa... niillähän ei sanojesi mukaan ollut merkitystä tässä asiassa.. Aloituspakettia perustelit kovasti ja taas sait näpeillesi...
Et näin ollen ole kyennyt näyttämään että Move olisi laillinen... Ja kehoitankin valmistautumaan vastaamaan rekrytoinneistasi, mikäli olet siinä vielä onnistunut...
Itse olen tyytyväinen tilanteeseen... Toivottavasti kauppa käy!TBT uskomatonta! En ole sanonut, että lakipykälillä ei olisi merkitystä tässä asiassa. Olen sanonut, että tunnen lakipykälien sisällön paremmin kuin sinä ja siihen lopputulokseen keskustelussa sitten tultiin. Aloituspaketista olen perustellut sen, että se sisältää tuotteita koko rahan edestä.
Olen pystynyt näyttämään toteen, että Move on laillinen. Kauppa käy hyvin. Juuri riittävä määrä ulkopuolisia asiakkaita erottaa Moven Amwayn tapaisesta pyramidipelistä. - ilh
TBT uskomatonta! En ole sanonut, että lakipykälillä ei olisi merkitystä tässä asiassa. Olen sanonut, että tunnen lakipykälien sisällön paremmin kuin sinä ja siihen lopputulokseen keskustelussa sitten tultiin. Aloituspaketista olen perustellut sen, että se sisältää tuotteita koko rahan edestä.
Olen pystynyt näyttämään toteen, että Move on laillinen. Kauppa käy hyvin. Juuri riittävä määrä ulkopuolisia asiakkaita erottaa Moven Amwayn tapaisesta pyramidipelistä.Osaatko selittää miksi move on tällä hetkellä poliisitutkinnassa,muutaman kuukauden olemassa olon jälkeen,mutta amway ei,46v jälkeen?
Tyypillistä yrittää kääntää puheet johonkin muuhun verkostofirmaan kun alkaa perustelut moven laillisuudesta loppumaan... - SuperMovettaja
oppo kirjoitti:
500 euroa, niin onpahan silti melkoisen kallista paperia (lomakkeet, käyntikortit etc...). Ovatko käyntikortit ihan kohopainettuja pintalakkauksella, erikoiseen muotoon stanssattuja, kultapainatuksella?
Tosin missäänhän ei edes sanota että ovatko silmiä häikäsevät moovekäyntikortit offset-painossa tehtyjä, vai kulman takana kopioliikkeessä värilaserilla ajettuja...Vertailunvuoksi todettakoon, että Amwayn aloituspaketti sisältää 250 € edestä tuotteita ja maksaa 500 €. Kyllä oikeudelle käyttää Amwayn nimeä tai Moven nimeä voidaan laittaa jokin arvo ja lisäksi aloituspaketista voidaan ottaa tavanomainen liiketoiminan kate.
Käyntikortit ovat laadukkaita, niin kuin muutkin tuotteet. Niinden arvo voisi olla mainitsemasi 100 €. Ne tehdään maan parhaimmassa Offset-painossa.
Pisnestä tehtäessä ei voida käyttää halpoja värilaserkortteja eikä automaattikortteja. - ZuuperMoovettaja
TBT uskomatonta! En ole sanonut, että lakipykälillä ei olisi merkitystä tässä asiassa. Olen sanonut, että tunnen lakipykälien sisällön paremmin kuin sinä ja siihen lopputulokseen keskustelussa sitten tultiin. Aloituspaketista olen perustellut sen, että se sisältää tuotteita koko rahan edestä.
Olen pystynyt näyttämään toteen, että Move on laillinen. Kauppa käy hyvin. Juuri riittävä määrä ulkopuolisia asiakkaita erottaa Moven Amwayn tapaisesta pyramidipelistä."Me emme tarvitse yhtään asiakasta ulkopuolelta." sanoo Arpalahti.
Ja kuitenkin nyt taas ON ulkopuolisia asiakkaita. - SuperMovettaja
ilh kirjoitti:
Osaatko selittää miksi move on tällä hetkellä poliisitutkinnassa,muutaman kuukauden olemassa olon jälkeen,mutta amway ei,46v jälkeen?
Tyypillistä yrittää kääntää puheet johonkin muuhun verkostofirmaan kun alkaa perustelut moven laillisuudesta loppumaan...Jonkun täytyy tehdä rikosilmoitus Amwaystä, ennen kuin poliisi sitä tutkii. En tiedä yhtään Amway-juttua Suomesta, mutta maailmalla niitä on paljon. Esimerkiksi Englanissa The Department of Trade and Industry tutkii Amwaytä, sen motivointipuolta.
Movea tutkitaan sen takia, että Laihon mielestä MoveStore on kulissi, jossa ei myydä mitään. - SuperMovettaja
ZuuperMoovettaja kirjoitti:
"Me emme tarvitse yhtään asiakasta ulkopuolelta." sanoo Arpalahti.
Ja kuitenkin nyt taas ON ulkopuolisia asiakkaita.En ole vastuussa Arpalahden lausunnosta, joka on todennäköisesti irroitettu asiayhteydestä. Arpalahti tarkoitti, ettei tarvita sellaista ulkopuolista asiakasta, joka voisi ostaa tuotteen verkkokaupasta suoraan ilman sponsorin apua ja ID numeroa.
- ilh
Vertailunvuoksi todettakoon, että Amwayn aloituspaketti sisältää 250 € edestä tuotteita ja maksaa 500 €. Kyllä oikeudelle käyttää Amwayn nimeä tai Moven nimeä voidaan laittaa jokin arvo ja lisäksi aloituspaketista voidaan ottaa tavanomainen liiketoiminan kate.
Käyntikortit ovat laadukkaita, niin kuin muutkin tuotteet. Niinden arvo voisi olla mainitsemasi 100 €. Ne tehdään maan parhaimmassa Offset-painossa.
Pisnestä tehtäessä ei voida käyttää halpoja värilaserkortteja eikä automaattikortteja.Amwayn kallein,täysin vapaaehtoinen paketti maksaa 500€(mukaan pääsee 119€,sis 7 tuotetta paperimateriaali) ja jos tuotteet 500€ paketista myy asiakkaalle ovh hintaan,niistä saa yli 800€.
Palaa asiaan,älä yritä ajautua muuhun aiheeseen.Ja jos haluat puhua esim amwaysta,niin älä heitä mitään potaskaa peliin.Ai niin...mut niinhän movettajilla olikin tapana...puhutaan paskaa minkä ehditään - ilh
Jonkun täytyy tehdä rikosilmoitus Amwaystä, ennen kuin poliisi sitä tutkii. En tiedä yhtään Amway-juttua Suomesta, mutta maailmalla niitä on paljon. Esimerkiksi Englanissa The Department of Trade and Industry tutkii Amwaytä, sen motivointipuolta.
Movea tutkitaan sen takia, että Laihon mielestä MoveStore on kulissi, jossa ei myydä mitään.Ilmeisesti amway on selvinnyt tutkinnoista kun sen toiminta ei ole loppunut...sa nähdä kuinka käy moven.
- oppo
En ole vastuussa Arpalahden lausunnosta, joka on todennäköisesti irroitettu asiayhteydestä. Arpalahti tarkoitti, ettei tarvita sellaista ulkopuolista asiakasta, joka voisi ostaa tuotteen verkkokaupasta suoraan ilman sponsorin apua ja ID numeroa.
Verkkokauppa josta ostamiseen tarvitaan SPONSORI ja ID on silkkaa sitä ihteään.
Kumma etteivät HobbyHall, Anttila, Ellos ole vielä keksineet että heilläkin pitää olla sponsorin id ennenkuin ostaminen on mahdollista... - YksityisYrittäjä
Vertailunvuoksi todettakoon, että Amwayn aloituspaketti sisältää 250 € edestä tuotteita ja maksaa 500 €. Kyllä oikeudelle käyttää Amwayn nimeä tai Moven nimeä voidaan laittaa jokin arvo ja lisäksi aloituspaketista voidaan ottaa tavanomainen liiketoiminan kate.
Pisnestä tehtäessä ei voida käyttää halpoja värilaserkortteja eikä automaattikortteja.Mikä on tuo offset-paino?
Edellisen painon jälkeen ja toimitusaikoihin en ollut tyytyväinen.
Uusi esite tulossa ja painopaikka pitäisi löytää, joten kerrotko tuon painon nimen niin pyydän tarjouksen sieltä.
Kiitos! - ovat ihan tavallisia
oppo kirjoitti:
500 euroa, niin onpahan silti melkoisen kallista paperia (lomakkeet, käyntikortit etc...). Ovatko käyntikortit ihan kohopainettuja pintalakkauksella, erikoiseen muotoon stanssattuja, kultapainatuksella?
Tosin missäänhän ei edes sanota että ovatko silmiä häikäsevät moovekäyntikortit offset-painossa tehtyjä, vai kulman takana kopioliikkeessä värilaserilla ajettuja...mulla on tietokonepöydälläni moven kortti.Se on tommonen tavallinen pahvikortti, jossa menee punainen kaari, siin on harmaata ja sitte teksti on mustalla, ja moven "logo" oikealla alhaalla.Harmi kun ei ole skanneria niin vois laittaa kuvan.Eli ihan tavallinen kortti.Sain sen joltaine edustajalta, joka yritti puhua sitä puppua suut ja korvat täyteen, olen seuraillu tätä keskustelua tästä movesta, ja nyt on mieli iloinen kun poliisi alkaa tota huijausta tutkia
- ei teiltä, kiitos
En ole vastuussa Arpalahden lausunnosta, joka on todennäköisesti irroitettu asiayhteydestä. Arpalahti tarkoitti, ettei tarvita sellaista ulkopuolista asiakasta, joka voisi ostaa tuotteen verkkokaupasta suoraan ilman sponsorin apua ja ID numeroa.
"sellaista ulkopuolista asiakasta, joka voisi ostaa tuotteen verkkokaupasta suoraan ilman sponsorin apua"
Hah-hah!
Miten avuttomina pidätte tämänpäivän kuluttajia??
Valtaosa tämän päivän kuluttajista osaa ostaa verkkokaupasta ihan ILMAN sponsorin apua. - SuperMovettaja
oppo kirjoitti:
Verkkokauppa josta ostamiseen tarvitaan SPONSORI ja ID on silkkaa sitä ihteään.
Kumma etteivät HobbyHall, Anttila, Ellos ole vielä keksineet että heilläkin pitää olla sponsorin id ennenkuin ostaminen on mahdollista...Mainitut firmat eivät ole verkostofirmoja. NetFonet ja Amway ovat verkostofirmoja, joista ei voi ostaa mitään ilman ID numeroa.
- Hupauuno
oppo kirjoitti:
viedä Dressmanin puku kirpputorille myyntiin, itkeä äitille kuinka paha setä huijasi heitä ja yrittää selitellä entisille kavereille että "hei kamoon, kai te nyt tajusitte et se koko mun verkostomarkkinointijuttu oli tsoukkia, en kai mä nyt sellaseen ryhtys...".
Arpa on heitetty lahteen, super movettajia on hyper kusetettu ja eventti on tulossa;)
On tämä maa kyllä hulluja puolillaan!! - SuperMovettaja
ei teiltä, kiitos kirjoitti:
"sellaista ulkopuolista asiakasta, joka voisi ostaa tuotteen verkkokaupasta suoraan ilman sponsorin apua"
Hah-hah!
Miten avuttomina pidätte tämänpäivän kuluttajia??
Valtaosa tämän päivän kuluttajista osaa ostaa verkkokaupasta ihan ILMAN sponsorin apua.Valtaosalla suomalaisista ei ole internetyhteyttä.
Valtaosalla suomalaisista ei ole internetyhteyttä.
Niin meinasitko että sponsori toimii myös ostajan "silminä" myöskin?
sillä mitenkäs kuluttaja pääsisi tarkastelemaan ostamaansa tuotetta jos hän ei sitä omin silmin pääse netistä näkemään:-) - SuperMovettaja
Ville kirjoitti:
Niin meinasitko että sponsori toimii myös ostajan "silminä" myöskin?
sillä mitenkäs kuluttaja pääsisi tarkastelemaan ostamaansa tuotetta jos hän ei sitä omin silmin pääse netistä näkemään:-)Edustaja tuo mahdollisuuden ostaa tuotteita verkkokaupasta sellaisellekin, jolla ei ole verkkoyhteyttä. Tapoja on monia. Itse olen tarvittaessa tulostanut tuotetiedot paperille.
Edustaja tuo mahdollisuuden ostaa tuotteita verkkokaupasta sellaisellekin, jolla ei ole verkkoyhteyttä. Tapoja on monia. Itse olen tarvittaessa tulostanut tuotetiedot paperille.
Ja sen jälkeen viet tiedot tuotteesta kaverillesi joka tuumaakin ettei tämä ole se tuote jota hän tarvitsisi. Sinähän menet ja tulostat uuden paperiarkin toisesta tuotteesta ja viet sen ostajalle joka jälleen tuumaa ettei tämäkään ole se tuote mitä hän etsii. Ja sinä ravaat edestakaisin esittelemässä lappusia ja hintoja tuotteista kunnes asiakas viimein kyllästyy ja marssii vaikkapa giganttiin tai mustaan pörssiin jossa hän saa paikanpäällä asiantuntevaa neuvontaa eri tuotteista.
Vai meinasitko faksata lippusesi?
Niin ja onhan ne puhelimetkin keksitty mutta kukapa nyt haluaisi ostaa sitä plasmatelkkaria puhelinmyyjältä? Itse en ainakaan.
Ei nyt kuulosta tuo sinun esimerkkisi kovin taloudelliselta saatavaan hyötyyn nähden. - jos et tiennyt
Edustaja tuo mahdollisuuden ostaa tuotteita verkkokaupasta sellaisellekin, jolla ei ole verkkoyhteyttä. Tapoja on monia. Itse olen tarvittaessa tulostanut tuotetiedot paperille.
Missä on mies uskottavuutesi? Tarjoat ostettavaksi lenkkareita ja plasmatelevisioita netistä printatuilla esitteillä...ja tuotot on hyvät.
Kyllä on väsynyttä, jengi lähössä rosikseen johtoporrasta myöden ja päät propagandaa ajetaan vielä hölmömpien päähän.
No eipä tuollainen kusetus olisi edes mahdollista ilman sinunkaltaisiasi lapsenuskoisia. - Norjalainen villapaita
Voi lapsukaiset sentään. Poliisi voi lopettaa tutkimukset termillä "ei rikosta". Tuskin tämä tapaus etenee edes syyttäjälle.
Supermovettaja sä taidat olla trolli ?
Move on mennyttäkalua. Olisitte ottanut myyntiin tämän kuuluisan Gardemaister tuolin, olisitte kaatunut ainakin komeasti.
http://www.sotka.fi
Arvostelut tuolista:
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=salaliitto&t=3977 - Ville
Olisi kyllä mukava kuulla myynti argumenttisi. Sehän voisi puhelinkeskustelussa mennä joteensakin näin:"No sopermovettaja täällä hei! Mulla ois telkkari myynnissä.Kiinnostasko?"
Asiakas:"Ei ei nyt kyllä kiinnosta. On kyllä telkkari ihan omasta takaa jo tuoll.."
Sopermovettaja:"Se on hyvä telkkari.Plasmaa ja kaikki. On kuule 42tuumaa. Halpakin on ja saat kuule edullisesti. Edullisesti kuule saat joo."
Asiakas:"Niin kiitos vaan mutta kun en tarvitse televisiota. Ostettiin juuri uusi ja hyvä."
Sopermovettaja:"Hyvä telkkari. Usko pois. Kuulehan saat alennusta 300euroo.Hyvä telkkari. Osta pois vielä kun saat."
Asiakas:"No kuuluukohan siihen takuu?"
Sopermovettaja:"Takuu! Takuu kyllähän myö nyt takuu laitetaan. Paljonko laitetaan vuos? Kaksi? Osta hyvä mies pois vielä kun kerkiät. Mulla on ittellä kaks ja on hyvä. Usko pois!"
Asiakas:"Ei ei kyllä nyt on lopetettava."
Sopermovettaja:"Hai sie vielä katkase.."
Klik tuut tuut tuut..
Joo onnellista kaupustelijan uraa vain sinulle Sopermovettaja. Tosin älä ihmettele jos lyön luurin korvaasi heti kun aloitat myynti puheesi.
Ehkä kuitenkin ensivuonna ajelet jo ferrarilla sillä tulosi tulevat eittämättä olemaan hulppeat!!Hih - SuperMovettaja
Ville kirjoitti:
Olisi kyllä mukava kuulla myynti argumenttisi. Sehän voisi puhelinkeskustelussa mennä joteensakin näin:"No sopermovettaja täällä hei! Mulla ois telkkari myynnissä.Kiinnostasko?"
Asiakas:"Ei ei nyt kyllä kiinnosta. On kyllä telkkari ihan omasta takaa jo tuoll.."
Sopermovettaja:"Se on hyvä telkkari.Plasmaa ja kaikki. On kuule 42tuumaa. Halpakin on ja saat kuule edullisesti. Edullisesti kuule saat joo."
Asiakas:"Niin kiitos vaan mutta kun en tarvitse televisiota. Ostettiin juuri uusi ja hyvä."
Sopermovettaja:"Hyvä telkkari. Usko pois. Kuulehan saat alennusta 300euroo.Hyvä telkkari. Osta pois vielä kun saat."
Asiakas:"No kuuluukohan siihen takuu?"
Sopermovettaja:"Takuu! Takuu kyllähän myö nyt takuu laitetaan. Paljonko laitetaan vuos? Kaksi? Osta hyvä mies pois vielä kun kerkiät. Mulla on ittellä kaks ja on hyvä. Usko pois!"
Asiakas:"Ei ei kyllä nyt on lopetettava."
Sopermovettaja:"Hai sie vielä katkase.."
Klik tuut tuut tuut..
Joo onnellista kaupustelijan uraa vain sinulle Sopermovettaja. Tosin älä ihmettele jos lyön luurin korvaasi heti kun aloitat myynti puheesi.
Ehkä kuitenkin ensivuonna ajelet jo ferrarilla sillä tulosi tulevat eittämättä olemaan hulppeat!!HihÄlä Ville koskaan ryhdy myyntialalle, sinusta ei ole siihen.
- SuperMovettaja
ilh kirjoitti:
Amwayn kallein,täysin vapaaehtoinen paketti maksaa 500€(mukaan pääsee 119€,sis 7 tuotetta paperimateriaali) ja jos tuotteet 500€ paketista myy asiakkaalle ovh hintaan,niistä saa yli 800€.
Palaa asiaan,älä yritä ajautua muuhun aiheeseen.Ja jos haluat puhua esim amwaysta,niin älä heitä mitään potaskaa peliin.Ai niin...mut niinhän movettajilla olikin tapana...puhutaan paskaa minkä ehditäänÄlä nyt Amway-kusettaja yritä väittää, että yksikään teistä pelleistä pystyisi myymään sitä pesuaineroinaanne OVH hinnalla. Te myytte sitä samalla hinnalla millä ostatte, jotta pysyisitte hommassa mukana. Amway ottaa itse hyvän katteen aloituspaketin tuotteista. Moveen pääsee mukaan ilmaiseksi tai 99 € hinnalla.
- kodak
Älä nyt Amway-kusettaja yritä väittää, että yksikään teistä pelleistä pystyisi myymään sitä pesuaineroinaanne OVH hinnalla. Te myytte sitä samalla hinnalla millä ostatte, jotta pysyisitte hommassa mukana. Amway ottaa itse hyvän katteen aloituspaketin tuotteista. Moveen pääsee mukaan ilmaiseksi tai 99 € hinnalla.
sinähän sen tiedät, kun tunnet kaikki amwayn myyjät. kukaan amwayn myyjistä ei missään nimessä voi myydä kalliimmalla hinnalla, kun on itse ostanut. voi vittu sä oot supermovettaja turha jätkä... muista, että MOVE on tutkinnan kohteena (kyllä, voidaan todeta lailliseksi), eikä amway. voi olla, että amwaynkin vuoro tulee, mutta sitä odotellessa...
- Cluso627
Hupauuno kirjoitti:
Arpa on heitetty lahteen, super movettajia on hyper kusetettu ja eventti on tulossa;)
On tämä maa kyllä hulluja puolillaan!!Move esittelyyn onko niitä muuten täällä pohjoisessa?Onko edustajia?Olen monenlaisessa esittelyssä käyny joten olis ihan jees käydä MOVE esittelyssäkin.Kultaisin rahahanoin Cluso
- SuperMovettaja
kodak kirjoitti:
sinähän sen tiedät, kun tunnet kaikki amwayn myyjät. kukaan amwayn myyjistä ei missään nimessä voi myydä kalliimmalla hinnalla, kun on itse ostanut. voi vittu sä oot supermovettaja turha jätkä... muista, että MOVE on tutkinnan kohteena (kyllä, voidaan todeta lailliseksi), eikä amway. voi olla, että amwaynkin vuoro tulee, mutta sitä odotellessa...
Tässä on pikku lista niistä oikeudenkäynneistä, joissa Amway on ollut mukana. Amwaytä vastaan käytdään oikeutta joka maassa, mihin firma menee.
http://www.amquix.info/amway_hall_of_shame.html - ilh
Tässä on pikku lista niistä oikeudenkäynneistä, joissa Amway on ollut mukana. Amwaytä vastaan käytdään oikeutta joka maassa, mihin firma menee.
http://www.amquix.info/amway_hall_of_shame.htmlOsoittakaa joku firma mikä toimii amerikassa,jota kukaan ei ole koskaan haastanut oikeuteen.Eikös amerikkalaiset ole kuuluisia siitä että haastavat oikeuteen firman kun firman ja aiheesta kun aiheesta?
- joppe
http://www.amquix.info/amway_hall_of_shame.htmlKyl on movettajil nyt kusi sukassa,alkaa hätäpäissään osoitella sormella muihin firmoihin.Jos move selvii suomes tutkinnast ja menee viroon ja ruotsiin nii kauanko menee et toimintaa aletaa siel tutkii?
- minä
Cluso627 kirjoitti:
Move esittelyyn onko niitä muuten täällä pohjoisessa?Onko edustajia?Olen monenlaisessa esittelyssä käyny joten olis ihan jees käydä MOVE esittelyssäkin.Kultaisin rahahanoin Cluso
on täälä pohjosessakin LTE esittelyjä kerro vaan kaupunki
- oikeusjutut kaikki
ilh kirjoitti:
Osoittakaa joku firma mikä toimii amerikassa,jota kukaan ei ole koskaan haastanut oikeuteen.Eikös amerikkalaiset ole kuuluisia siitä että haastavat oikeuteen firman kun firman ja aiheesta kun aiheesta?
vaikuttavat aivan aiheesta nostetuilta jos jaksaa
lukea niitä läpi. Valitettavasti suomalaisten kynnys
viedä näitä verkostoparasiittejä oikeuteen vaikkapa
harhauttamisesta tai petoksesta on paljon korkeammalla kuin amerikoissa. Eikä meillä siksi toiseksi ole tuota järjettömien korvaussummien kulttuuriakaan joten hyöty jäisi pieneksi. - jaska
Pisnestä tehtäessä ei voida käyttää halpoja värilaserkortteja eikä automaattikortteja."...aloituspaketista voidaan ottaa tavanomainen liiketoiminan kate. "
Eikös ssml:n reilunpelin sääntöjen mukaan aloituspaketti pitäisi myydä ilman katetta?
Eihän ne säännöt tietty laki ole, mutta... - ruisku
minä kirjoitti:
on täälä pohjosessakin LTE esittelyjä kerro vaan kaupunki
Onko Rollossa esittelyjä?
- MeniMiljuuna
Amway kuoli
Onecoin menee julkiseen vaihtoon 2016 eiku 2017 eiku 2018 eiku 2019 eiku (jne)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15622383Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2462982Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292521Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912491Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152373- 1001597
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821562Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181361Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221337Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2411330