Mitä tykkäätte Einistä?
70-luvulla aloittaneesta iskelmälaulajattaresta?
Se on mun suosikkini!!!
Mitä yleensäkin tykkäätte iskelmästä? Onko iskelmä kuollut? Ite tykkään Laura Voutilaisesta (kahdesta ekasta levystä). Myös Eija Kantola ja Anna Erikksson ihan kivoja.
Einin eka ja Laura Voutilaisen eka ovat suosikkejani!!!
Eini? Iskelmä?
11
2742
Vastaukset
- H.R
Eini on ihan jees. Ja vaihtanut stailia kivan nuorekkaaseen suuntaan. Tykkään.
- muuten
Einin synttärit!!! (29.9.) täyttää 45!!!
- kritiikki
No en tykkää, voin sanoa, Voutilaisesta vielä vähemmän.
- einin ikätoveri
Juuri kun näin Einin telkussa, mietin kuinka hän on pystynyt elättämään itsensä laulamalla kaikki nämä vuodet. Olen samaa ikäpolvea, ja luulisi että näillä jessööraikänbuugi sun muilla käännösbiisellä ei näin kauaa pärjätä. Niitä hän tuntuu vieläkin laulavan, muita "hittejä" en Einiltä tiedäkään.
- Hittilistaa
Kyllähän Einillä noita hittejä piisaa! www.einimusic.com sivulta löytyy koko tuotanto. Haloo hela Finland, kesä ja yö, Olen neitsyt, Xanadu, Monta monta yötä, Kapteeni Aika, Me kaksi matkalla Tukholmaan, Yön jälkeen, Nukuitko sä kulta jo, Aina sun luonas ja ah aina niin ihana Kiitävän hetken hurma! Lisäksi lukuisia muita pienempiä hittejä.
Huone 105 on käsittääkseni noussut myös Einin esittämänä hitiksi, puhumattakaan tästä viimeisimmästä Kun kosket mua discopiisistä. Ja näköjään on jatkoa luvassa!!!!! - Taavi
Hittilistaa kirjoitti:
Kyllähän Einillä noita hittejä piisaa! www.einimusic.com sivulta löytyy koko tuotanto. Haloo hela Finland, kesä ja yö, Olen neitsyt, Xanadu, Monta monta yötä, Kapteeni Aika, Me kaksi matkalla Tukholmaan, Yön jälkeen, Nukuitko sä kulta jo, Aina sun luonas ja ah aina niin ihana Kiitävän hetken hurma! Lisäksi lukuisia muita pienempiä hittejä.
Huone 105 on käsittääkseni noussut myös Einin esittämänä hitiksi, puhumattakaan tästä viimeisimmästä Kun kosket mua discopiisistä. Ja näköjään on jatkoa luvassa!!!!!Ainoa radiokanava, joka nykyään soittaa Einiä on Iskelmä. Niin uutta kuin vanhempaakin tuotantoa. Ovat nostaneet Einin jopa kuuntelijalistalle. Aika hieno veto noinkin isolta radiolta. Tekevät ainakin ihan omaa juttua. Aivan niinkuin Einikin. Tsemppiä molemmille!
Hittilistaa kirjoitti:
Kyllähän Einillä noita hittejä piisaa! www.einimusic.com sivulta löytyy koko tuotanto. Haloo hela Finland, kesä ja yö, Olen neitsyt, Xanadu, Monta monta yötä, Kapteeni Aika, Me kaksi matkalla Tukholmaan, Yön jälkeen, Nukuitko sä kulta jo, Aina sun luonas ja ah aina niin ihana Kiitävän hetken hurma! Lisäksi lukuisia muita pienempiä hittejä.
Huone 105 on käsittääkseni noussut myös Einin esittämänä hitiksi, puhumattakaan tästä viimeisimmästä Kun kosket mua discopiisistä. Ja näköjään on jatkoa luvassa!!!!!Onkos "Kapteeni Aika" ollut sitten suuri hitti? Itse käsitin sen olevan melko tuntematon.
Kyllä Einiltä hyviä kappaleita löytyy, paljon!- PPP
UnOpened82 kirjoitti:
Onkos "Kapteeni Aika" ollut sitten suuri hitti? Itse käsitin sen olevan melko tuntematon.
Kyllä Einiltä hyviä kappaleita löytyy, paljon!Kapteeni Aika on ollut suht iso hitti Suomessa erityisesti Paula Koivuniemen esittämän, mutta kyllä tuo Einin versionakin hyvin tunnetaan.
PPP kirjoitti:
Kapteeni Aika on ollut suht iso hitti Suomessa erityisesti Paula Koivuniemen esittämän, mutta kyllä tuo Einin versionakin hyvin tunnetaan.
Kiitos kun kerroit.
Tosin se on Einille vähän sama kuin "Still Loving You" Sonata Arcticalle.
Molemmat versiot "Kapteeni Aika"-biisistä vuonna 1978... miksi ihmeessä?- leevi
UnOpened82 kirjoitti:
Kiitos kun kerroit.
Tosin se on Einille vähän sama kuin "Still Loving You" Sonata Arcticalle.
Molemmat versiot "Kapteeni Aika"-biisistä vuonna 1978... miksi ihmeessä?Eini teki kyseisen kappaleen ensimmäiseksi..ja Paula hänen jälkeensä.Levy-yhtiö oli molemmilla Finnlevy.Täytyy sanoa,että Eini on mieletön live-esiintyjä..selvästi Suomen ykkösartisteihin lukeutuva..todellinen ammattilainen.
leevi kirjoitti:
Eini teki kyseisen kappaleen ensimmäiseksi..ja Paula hänen jälkeensä.Levy-yhtiö oli molemmilla Finnlevy.Täytyy sanoa,että Eini on mieletön live-esiintyjä..selvästi Suomen ykkösartisteihin lukeutuva..todellinen ammattilainen.
Hieno live-esiintyjä ja todella mukava faneilleen. Oli ilo jutella hänen kanssaan.
Eka levy on paras albumi mikä mulla on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466