reijokp

Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Pelastuiko Jeesus?
Hei, Haluaisin kuulla mielipiteenne yhdestä asiasta. Jos vl:n mukaan vain ryhmään kuuluva voi pelastua, niin oliko Jees7182Totuus helluntailaisuudesta
Onko tämä kylmä totuus helluntailaisuudesta? http://www.james.pp.fi/helluntaiseurakunta.html Uskon, että on. Olen aina1224Luopiota ei tervehditä!
Kävin muutaman vuoden verran Turun Kotikirkossa, joka on siis Turun helluntaiseurakunnan tytärseurakunta. Erosin viralli17849Haloo Hela Finland...EINI tarvitsee teitä!
Einin uusi biisi "Kuumia tuulia" on äänestettävissä osoitteessa: http://nettihitti.kponet.fi/ Äänestetään Eini ykkösek8605Heli Ruotsalaisen esikoislevy
Onko kukaan minun lisäkseni hommannut Helin levyä? Aika makeita biisejä, varsinkin loppupään kappaleet.12881HB:n uusi DVD
Oletteko jo katsoneet läpi uuden HB:n DVD:n? Kyllä tuo keikka oli mainio, muistan sen hyvin, olin itsekin paikalla. Hyvi2345Suomi24 siistiksi!
Suomi24:n siistiksi tekeminen on suunnilleen samaa kuin kaatopaikan puhdistaminen. Paljon on jätettä täällä ja se haisee3214Johanna Pakosen uusi levy?
Onko tietoa milloin Johanna Pakoselta tulee uusi levy? ...2283T.T.L.
Mitä mieltä tästä? 1. luku: Ateriaa laittamassa Teo on juuri laittamassa ateriaa hänen hienossa suihkussaan, jossa on1120Hyvä Janina!
Oli se hyvä, että Varsinais-Suomesta pääsi kaksi vihreää eduskuntaan! Vihreät rulez! Janina Andersson on maailman paras0240Perhanan laiskurit!
Taidatte pelätä pientä lumisadetta? YHYY! V***u teidän puoleenne pitäisi lakkauttaa, kun ootte niin laiskoja ettette jak3261Kohta loppuu tuet!
Niin se taitaa vaan olla, että kurjat ajat on edessä työttömillä, sairailla ja eläkeläiseillä...ja opiskelijoilla tietty171032Tuloerot kasvavat!
Niin se vaan on, että kurjat ajat on edessä työttömillä, sairailla ja eläkeläiseillä...ja opiskelijoilla tietty! Toimeen2177Usko tai älä =D
Hah hah! Joku oli keksinyt hyvän keinon dissata kristillisdemokraatteja Varsinais-Suomessa! Ainakin minulle tuli USKO T1408Kristiina Mäki!
Ilokseni voin todeta, että Turun iskelmämusiikin ylpeys Kristiina Mäki julkaisi viime viikolla sekä kokoelman "20 suosik8915Mä putoan!
Voiko olla tämä tottakaan, että Yölinnun biisi "Mä putoan" äänestettiin kaikkien aikojen toiseksi parhaimmaksi biisiksi?4711Katra on ainoa oikea ehdokas!
Siis...ihan totta...älkää laittako sinne mitään tylsiä biisejä, jotka on ehdokkaana, kuten Humanen, Kentalan, Johanna Ku10583Kul kul
Jarilla kuuluu olevan uusi poikaystävä, luin Seiskasta...se tuntuu aika tutulta...olenkohan nähnyt sen jossain! Kul, ku1557Tartu mikkiin!
Katsokaa ihmeessä tartu mikkiin tänään klo 21 kakkoselta! Mukana Meiju Suvas, Kake Randelin, Fredi ja Vicky Rosti! Tulee111231King Diamondin hengelliset biisit!
Kutsuin King Diamondin seurakuntaamme viime kerralla ja kovin tuntui vanha veikko olevan iloissaan helluntalaisuudesta!241450