Lämmitys Nubirassa

Ostoa harkitseva

Onko totta että lämmitys ei toimi
auton ollessa käynnissä, mutta seistessä
paikallaan, esim. pysähdyttäessä risteykseen ?

Miten ikkunat pysyy auki talvella, jos näin on ?

6

2158

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ah-

Mistä ihmeestä sellaista olet kuullut ettei lämmistys toimi auton seistessä? Kyllä toimii, totta kai.

CDX-mallin automaatti-ilmastoinnissa on tosin sellainen ominaisuus että kun auto pysähtyy, se kytkee sisäilmankierron päälle ja kun auto lähtee liikkeelle, alkaa ilmastointi taas ottamaan raitistailmaa ulkoa. Ei tuo kuitenkaan minulla mitään suurempia ongelmia ole aiheuttanut. Mielestäni Nubiran lämmityslaitteen tehottomuutta ja huurtumis ongelmia on liioiteltu.

• ex-Daewoo

Kyllä siinä lasien huurtumista oli mielestäni reilummin, mitä on muissa autoissani ollut. Lämmityslaite oli melko laimea, eli ei tahtonut pakkasilla riittää, myös lämpenemisaika oli pitkä.

Bensankulutus oli myös melko suurta, mainittakoon sekin vielä.

• -ah-
        ex-Daewoo kirjoitti:

Kyllä siinä lasien huurtumista oli mielestäni reilummin, mitä on muissa autoissani ollut. Lämmityslaite oli melko laimea, eli ei tahtonut pakkasilla riittää, myös lämpenemisaika oli pitkä.

Bensankulutus oli myös melko suurta, mainittakoon sekin vielä.

Kyllähän Nubira lämpeää hitaasti etenkin kovilla pakkasilla, mutta kun se sitten lämpeää niin ei sen jälkeen ole tarvitse palella. Lisäksi autossa on erittäin hyvät ja nopeat penkinlämmittimet. Huurtumistakin on reilummin kuin joissakin muissa autoissa mutta ei mitenkään ongelmaksi asti. Ei ainakaan minulla ole ollut. Tosin automaatti-ilmastointia täytyy talvisin käyttää monesti manuaalisesti.

Bensaa menee kaupungissa reilusti, maantiellä on mennyt noin 7,5-8 litralla sadalla.

• Mikatsu11
        -ah- kirjoitti:

Kyllähän Nubira lämpeää hitaasti etenkin kovilla pakkasilla, mutta kun se sitten lämpeää niin ei sen jälkeen ole tarvitse palella. Lisäksi autossa on erittäin hyvät ja nopeat penkinlämmittimet. Huurtumistakin on reilummin kuin joissakin muissa autoissa mutta ei mitenkään ongelmaksi asti. Ei ainakaan minulla ole ollut. Tosin automaatti-ilmastointia täytyy talvisin käyttää monesti manuaalisesti.

Bensaa menee kaupungissa reilusti, maantiellä on mennyt noin 7,5-8 litralla sadalla.

Ilmastointia ei saa käyttää talvisin saatanan idiootti!

• turpa kiinni
        Mikatsu11 kirjoitti:

Ilmastointia ei saa käyttää talvisin saatanan idiootti!

mene torille pätevyyttäs esittelemään.

• AJL

Omistanut kohta vuoden Nubiran 1.8 vakonin 13.700 km En ole huomannut lämmityksen pysähtyvä, mutta hitaasti lämpiää kuin DIISSELI kun lämpiää niin lämpönsä PITÄÄ.Siitä ikkunoiden aukipysymissä kylmähän siellä tulisi josne aukiolisi vitsi . puhallus kovemmalle homma hoituu. ihan hyvä ÖÖPPELIKSI !!!! HINTAANSA NÄHDEN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe