Hei onko joku käynyt lapsettomuushoidoissa Virossa?
Kunnalliselle emme pääse ja yksityiseenkään ei...
Lapsettomuushoidot Virossa?
4
2558
Vastaukset
- Että tälleen
...miehen kanssa, ihan todella. Laitettiin s-postia kaikille mahdollisille klinikoille ja soitettiin samoin. Yksikään s-postia saaneista klinikoista EI koskaan ottanut yhteyttä, samoin kävi niille, jotka lupasivat puhelimitse lähettävänsä infoa hoidoistaan.
Samanlaista olen kuullut muiltakin, ettei kukaan ole saanut sieltä vastausta koskaan yht.otto pyyntöihinsä ja näin en lopultakaan ole kuullut kenestäkään, joka siellä olisi todella ollut.
Joko a) Eestiläisillä klinikoilla menee nykyään niin hyvin, etteivät tarvitse meidän ropojamme. Tai b) sinne pitää mennä paikan päälle ja summa mutikassa, musta tuntuu periaatteella, kävellä ovesta sisään ja jättää kaikki "korkeimman haltuun".
B) vaihtoehto ei todellakaan innosta, koska eihän sitä noin voi tietää mitä resursseja on sillä klinikalla, jonka oven satut avaamaan
A) vaihtoehto tuntuu täten olevan ainoa mahdollisuus
Me otimme yhteyttä, vajaa vuosi sitten, joten en tiedä, miten nyt on heillä vastaus halukkuutta.
Vuosi sitten löysin Googlettamalla Eestiläisklinikoista jonkun ( muistaakseni HS ) artikkelin, jossa joku sikäläinen klinikka toivotteli niin hetero- kuin lesboparitkin Suomesta tervetulleksi ja kertoi hintojen olevan murto-osan täkäläisistä...
Mene ja tiedä sitten sitäkään, koska mitään infoa emme asiasta tarkemmin saanee, kuin jonkin web-sivulla olleen "noin hinnaston".
Lopulta minä sitten menin täällä Mehiläiseen gynelle ( jonka valitsin heidän nettisivujensa opastamana ) ja hyvä gyne olikin. Vika löytyi heti ja on jo poistettukin, joten enää tässä vaan odotellaan....Niin, ja tämä Mehiläisessä käynti maksoi lopulta meille 132,- ja TYKS poli käynti päälle 72,-, yhteensä siis 204,- . Tuskinpa olisi Eestissä halvemmaksi tullut.- Lapseton
Otin jonkin aikaa sitten yhteyttä Viron lapsettomuusklinikoihin, ja sain vastaukset kaikista paikoista johon lähetin sähköpostia. Jostain vastattiin jopa puolen tunnin sisällä, ja mukana oli kattavat hinnastot ja ohjeet.
Jotkut hoidot varmaankin ovat Virossa edullisempia kuin Suomessa, mutta ne hoidot mihin me olemme menossa ovat siellä ulkomaalaisille kalliimpia kuin Suomessa. - douniainen
Lapseton kirjoitti:
Otin jonkin aikaa sitten yhteyttä Viron lapsettomuusklinikoihin, ja sain vastaukset kaikista paikoista johon lähetin sähköpostia. Jostain vastattiin jopa puolen tunnin sisällä, ja mukana oli kattavat hinnastot ja ohjeet.
Jotkut hoidot varmaankin ovat Virossa edullisempia kuin Suomessa, mutta ne hoidot mihin me olemme menossa ovat siellä ulkomaalaisille kalliimpia kuin Suomessa.Jonne meilasit?
Olisi suuri apu meille!
Olen yrittänyt googlettaa mutta mitään "järkevää"
osoitetta taikka klinikkaa en ikävä kyllä ole
löytänyt.. :(
_Kiitos jo etukäteen_
Toivottavasti pääsisimme hoitoihin sinne,
maksoi mitä maksoi! - Lapseton
douniainen kirjoitti:
Jonne meilasit?
Olisi suuri apu meille!
Olen yrittänyt googlettaa mutta mitään "järkevää"
osoitetta taikka klinikkaa en ikävä kyllä ole
löytänyt.. :(
_Kiitos jo etukäteen_
Toivottavasti pääsisimme hoitoihin sinne,
maksoi mitä maksoi!Tsekkaa nämä:
http://www.fert-c.ee/elite/index.html
http://www.novavita.ee/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841