Taisteletteko maan vetovoimaa vastaan?

///

Mita teette vai teetteko mitaan pitaaksenne maan vetovoimasta johtuvaa kehon alaspain suuntautuvaa painopistetta? (vatsa roikkuu, reidet roikkuu, posket roikkuu, silmatkin roikkuvat!)

Olisikohan hyva vain ajatella etta tarpeeksi kauan kun tallustaa tata planeettaa niin eihan se haittaa jos se alkaa nakya jo olemuksessakin vai pitaisiko sita vastaan taistella? Jos, niin miten?!

29

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ani_liini

En sanoisi että pitää taistella.
      Se kammpailu hävitään kuitenkin.
      Yritän kyllä huolehtia itsestäni minkä viitsin ja kykenen.
      Jos pitää painonsa kohtuuden rajoissa ja liikkuu sopivasti, eikö se riitä.
      Ryppyvoiteisiin ja kasvojen kohotuksiin en usko.
      Kyllä iän huomaa, ei sitä pysty häivyttämään millään konstilla.
      Minulle on riittänyt hyvä perusvoide, ihoni on hyvä ikäisekseni.
      Ainoastaan roikkuvat silmäluomet olisi hyvä leikkuuttaa, niistä on haittaa muutenkin kuin kosmeettisesti.

• mutta toisaalta ei.

Ylikuormaa ei ole kertynyt,mutta keho muuten räsistynyt ja kuntoutumismielessä harrastan liikuntaa.
      Kesällä sauvakävelyä ja viime talvena sain sukset hankittua 30-vuoden tauon jälkeen.

Molemmat mukavia ja helppoja tapoja liikkua.
      Lisäksi tehokasta ja saa olla raittiissa ulkoilmassa.
      Kuntosaleilla en ole käynyt ja pallopelit on jäänyt sulkapallon lyömiseen,mutta sekin jäänyt vähälle ja vaatii suurinpiirtein samantasoisen(tasottoman)pelaajan kaveriksi,että molemmat saavat hyödyn ja nautinnon.

Eihän täältä lähtiessä kai ole väliä,miten hyvä kuntoisena tai rapistuneena lähdetään kaikki kelpuutetaan.

Toisaalta, sairaseläkeläisenä tiedän,että on tuhlausta jos ei liiku silloin,kun vielä on niin terve,että voi sitä omaehtoisesti tehdä.

• Loistava.polku

Clinique Anti-Gravity Lift Firming Lotion on salainen aseeni.

• renata1

salainen kun kerroit kaikille.
        Minun "salainen aseeni" on kahdeksan tunnin yöuni ja aina kun on tilaisuus niin lenkkipolulle, tai metsään koirien kanssa.
        Juuri äsken luovutin 'työt' ja ei kun ulos raikkaaseen syysilmaan noin kuuden, seitsemän kilsan lenkille.

• Loistava.polku
        renata1 kirjoitti:

Minun "salainen aseeni" on kahdeksan tunnin yöuni ja aina kun on tilaisuus niin lenkkipolulle, tai metsään koirien kanssa.
        Juuri äsken luovutin 'työt' ja ei kun ulos raikkaaseen syysilmaan noin kuuden, seitsemän kilsan lenkille.

No joo nyt sen jo kaikki tietää. Että miksi oon niin filmaattisen näkönen.

Minäkin nukkuisin vaikka kuinka vaan kun en osaa muuten kuin lääkkeiden avulla. Liikuttua onneksi tulee: työmatkat kävelen 8 km päivässä ja sitten vielä lenkitän kahta koiraa - pakko vaik en aina viitsisikään. Pysyypähän ainakin kunto yllä ja veri kierrossa....

• tata
        renata1 kirjoitti:

..hö,kyl mäki nukkusin 8,tai vaikka 12 tuntia yhteen menoon,mutku pitää vettä heittää parin,kolmen tunnin välein... :)

• mie vaan
        tata kirjoitti:

..hö,kyl mäki nukkusin 8,tai vaikka 12 tuntia yhteen menoon,mutku pitää vettä heittää parin,kolmen tunnin välein... :)

noita vaippaloita laittammaan sinne huar perriin??

• Pirre*
        mie vaan kirjoitti:

noita vaippaloita laittammaan sinne huar perriin??

Miehelle vaippoihin joutuminen on niitä elämän kamalampia asioita...

Muistan kun isäni sanoi joskus ettei häntä saisi laittamaan vaippaa mistään hinnasta, ja sitten kun hän meni niin huonoon kuntoon, että se vaippa olikin tosiasia...hän hoki tietoisuuden rajamailla kuultuaan sanan vaippa, että "vaippa...vaippa...", itku oli tulla silloin...

• heinän teko

En taistele vaan hyväksyn tosi asiat, usein myös roikun päinvastoin eli annan vetovoiman tehdä tehtävänsä ja venytellä poimuja toiseenkin suuntaan, sillätavalla veri pääsee kiertämään niissäkin paikoissa joissa se ei tosinpäin ollessani pääse. Muuten ryppyjähän minulla ei ole kuin yksi ja minä istun sen päällä.

• Ekitalo

..niin mulla ei roiku kun yksi ruumiinosa ja sekään ei aina.
      Sillä olen huolehtinut itsestäni aina en millään rasvalla enkä silikoonilla vaan jalkalenkeillä eri muodossa.
      Esim. Tänään 2 tunnin sauvakävely 1 tunnin sählypeli 1 tunnin kuntosali.
      Tämän pitäisi tepsiä noihin roikkumisiin vai mitä?

• Jos niin,niin millä sykkeellä esim,2 h.sauvakävely lenkki.

• Ekitalo
        emw34 kirjoitti:

Jos niin,niin millä sykkeellä esim,2 h.sauvakävely lenkki.

..mutta kyllä mulla on sellainen mittari joka näyttää keskisykkeen ja maksimi sykkeen.
        Viimeksi kun oli niin keskisyke näytti 118 ja maksimi 130 mutta kyllä täytyy oikein lujaa mennä,että tuohon pääsee on kai jo senverran tullut käytyä lenkillä ettei saa nousemaan oikein korkealle ja palaudun kyllä tosi nopeasti.
        Mutta tuossa sähly pelissä kyllä ylärajat paukkuu jotka olen asentanut 160.neen

• Taatto

En tosiaan taistele. Haluan pitää jalat maassa.

Hunttari keksinyt näköjään omaperäisen nikin.

• kirjautunut tänne

vaikka et tavallisella nikilläsi,KJÄH ;D

• lannenhunttari

terveisia vaan 'lansirintamalta'....

• Taattona
        kirjautunut tänne kirjoitti:

vaikka et tavallisella nikilläsi,KJÄH ;D

koltiksella vähän muita kiireitä. Panee parastaan parast´aikaa.

• ///

Yleisesti ollaan sita mielta etta liikkuminen ja uni ovat hyvia kehon yllapitajia.

Uskaltaisikohan kukaan kipittaa veitsen alle vahentamaan ryppyjaan jos muuten olo tuntuu nuorekkaalta ja energiaakin riittaa?
      Olo kun tuntuu 30vuotiaalta mutta naamataulu nayttaa 60 . Ja jos sen operaation voisi tehda aivan taysin muiden tietamatta? (ei tietenkaan sellaista jossa iho vedetaan niin tiukalle ettei saa silmia eika suuta kiinni)

• Pirre*

, jos oisi tota hunttia tarpeeksi, voisi sitä jo jonkun vekin ja lisseerauksen jo nykästä korvan taa...

• Loistava.polku
        Pirre* kirjoitti:

, jos oisi tota hunttia tarpeeksi, voisi sitä jo jonkun vekin ja lisseerauksen jo nykästä korvan taa...

Ryppyjä ei vielä ole mutta muuten voisin kyllä parikin asiaa korjauttaa. Kun olis vaan sponsori.

• koltis
        Loistava.polku kirjoitti:

Ryppyjä ei vielä ole mutta muuten voisin kyllä parikin asiaa korjauttaa. Kun olis vaan sponsori.

Noihin pariin asiaan asiaankuuluva hieronta.

• Loistava.polku
        koltis kirjoitti:

Noihin pariin asiaan asiaankuuluva hieronta.

Kyllä se on puukkoa peliin - ja kysymys EI ole mistään "rintojen muotoilusta" vaan ihan muista ruumiinosista.

• koltis

Kyllä se on puukkoa peliin - ja kysymys EI ole mistään "rintojen muotoilusta" vaan ihan muista ruumiinosista.

Siinä tapauksessa en kai voi apuani tarjota. Dee dee.

• Pirre*

pari kohtaa vain, voivoi, meikäläisen olisi löydettävä rikkaampi ponsoroija..:(

• päällään

seisomista illalla auttaa.

• Kova jäbä

Aamulla vetasin 20km.lenkin juoksemalla,ennen
      töihin menoo.Ruokatunnilla uin toista km.ees
      taas järvessä,iltapäivällä oli liikuntaa työn
      puolesta,töitten jälkeen vetasin 20km.lenkin
      juoksemalla,lepopulssi on nyt aika korkee,mut
      kunto on kova,ei roiku,ei riipu,janottaa vaan,
      kun nestetasapaino on järkyttyny.Hitto kun heräsin kesken unien tähän janoon,no ei auta,
      se on tankattava vaan,huomenna on taas kovaa
      liikuntaa tiedossa.Liikunta on siitä hyvä,ettei
      tartte sairaana kuolla,kokeile sinäkin.

• Mittautin pituuteni. Suunta kuin hevoisen hännällä; 1.5 cm - alokaspituudesta.

Nainen Kansanradiossa todisti, ettei vatsalihasten kondiksessa pitämisellä
      ole mitään merkitystä selän kunnolle.

Rohkenen olla eri mieltä. Näinkin lähellä saattohoito-optioita
      tästä on omiakin kokemuksia. Vahvat vatsalihakset tukevat
      ruotoa rautaliivin tapaan.

Pituuden vähenemisessä kunta säästää lyhemmän puupalttoon tarpeena.

• Hyvä ikä

Olen aina ollut tyytyväinen ikääni ja ulkonäkööni. Jokaisella vuodella on hyvät ja huonot puolensa. Nykyinen ikä, ulkonäkö ja olotila on paras ja antoisin, kun on kokemuksia ja elämän viisautta jo kertynyt.

• Minäkin olen tyytyväinen elettyyn elämääni, vaikka se ei aina niin helppoa ole ollutkaan. Huolehdin itsestäni liikkumalla ja katson mitä suuhuni pistän. Minun mielestä on hauskaa, että minulle mahtuu vaatteet nitä olen käytänyt 20v. sitten, en toki käytä niitä enää mutta onpahan tullut parempia säästetyksi. Täytyy sanoa,että myös perimällä on osansa. Kyllä se kuitenkin itsetuntoa kohottaa kun vaatteet näyttää hyvältä päällä. Uskon, että minulla on parempi vanhuus kun yritän pitää itsestäni huolta. Ja on kai se tuosta puolisostakin kivempi kun välitän itsestäni.

• tätä,

kävele käsillä jonkin matkaa,niin se painovoima siirtää ne toiseen suuntaan,ja hetken on toinen tuntuma.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2891
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2275
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2244
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1323
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1308
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10