runescape koodit???

Heke

Kertokaa muitakii koodei runee ku pelkkii ns"värikoodei" mä tiiän värikoodit kertokaa niit ja mihin ne tehää??? sit voisko joku viel kertoo mist voi ladata koneelle jonkuu pokemon peli???

500

192665

    Vastaukset

    • E.T.

      Ei kannata käyttää koodeja runescapessa siita menee sitten into kun ite oon runescape vani joten en ha

      • lsfgiuLREHGHQEVBJRFG

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!


      • pieruliemi9
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        runecape koodit on olemas jos jotkut käyttää niitä


      • 334
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        onha esim flash2:moi se on yks


      • MUMMON MOLO

        ON SE VAAN JÄRKEVÄÄ ANTAKAA TIETOI NOIST KOODEIST


      • hackeri

        saatana joku (vani)?? (fani:)


      • hetero69
        pieruliemi9 kirjoitti:

        runecape koodit on olemas jos jotkut käyttää niitä

        no kerro (hackeri) mis on koodei neropatti lol );


      • j j
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        miksi kysyt koodeja kun niitä ei oo

        t:jere jokinen


      • niin on
        pieruliemi9 kirjoitti:

        runecape koodit on olemas jos jotkut käyttää niitä

        NIIN ON


      • mr runescape
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        noh pakko uhrautua! RUNESCAPEN KOODIT ON VAAN MITE SAA EES 2K HELPOITEN SE ON EES KOODI!
        noniin kerron miten se tapahtuu
        värikoodit on cyan: flash1:flash2:ja flash3: red: green:black ei oo mikää musta... mutta sitten on viel glow vai oliko se glov1 2 tai 3 sitte on scroll wave1:tai2 ja sitte oli joku mikälie flopblack: mut ei se enää toimi ku se oli 2003 luvun sara ful koodi! mut joudun menee nähää joskus muullon suomi24 keskusteluis! moikka! t obama kekkonen kuusamosta...


      • PETSka
        j j kirjoitti:

        miksi kysyt koodeja kun niitä ei oo

        t:jere jokinen

        vittu kyl runeen on koodei


      • ahgfd
        j j kirjoitti:

        miksi kysyt koodeja kun niitä ei oo

        t:jere jokinen

        on raha koodi ja enemmän!


      • juuupeli
        ahgfd kirjoitti:

        on raha koodi ja enemmän!

        mikä on se raha koodi


      • Koooodaaja

      • kattokaa vaikka

        tämmönen koodi on että kokeilet kaikkia esim:tämmösii ::1234444m koodeja ku runescapes ois kyl ideana hankkii omat rahat mut tämmönenki tapa on mut muistakaa aina jos hackeroitte toisten ukkoja tai koneita nii kytät saattaa olla vaikkaa aamulla ovella!!!!!!!!!!!!


      • joneli
        juuupeli kirjoitti:

        mikä on se raha koodi

        koklatkaa tätä esim:polz 2399m
        siinä on =)
        terveisin:mikko niemilä


      • --

        ei runeen mitään koodei oo ja mitä järkee laittaa jotain demon slayer koodi nii se ei oo koodi! pimpom!


      • --
        j j kirjoitti:

        miksi kysyt koodeja kun niitä ei oo

        t:jere jokinen

        Ei runeen mitään koodeja oo paitsi jotain värikoodeja mut ne ei oo koodeja! ne jotka luuleee et runeen on koodeja niin haistaa paskaa


      • cheatengine

      • lolmoi123
        kattokaa vaikka kirjoitti:

        tämmönen koodi on että kokeilet kaikkia esim:tämmösii ::1234444m koodeja ku runescapes ois kyl ideana hankkii omat rahat mut tämmönenki tapa on mut muistakaa aina jos hackeroitte toisten ukkoja tai koneita nii kytät saattaa olla vaikkaa aamulla ovella!!!!!!!!!!!!

        miten ne tiiätä ne jätkät kenel sä pöllit miten ne voi tiäätä ettei sä pöllisit esim mä halun koodei mut sun koodi se ::1234444 nii se on väärä jus testasin pitäks olla koodi ohjelma mä halun rahaa koodi koska oon tosi köyhä jos sul on rahaa toivoin ett anat rahaa tai quest koodi ihan mitä vaa hyvä koodi mitä saa rahaa toivoin sul on eri koodi ja ei hack ohjelma voi tehä suaraan


      • lolmoi123
        kattokaa vaikka kirjoitti:

        tämmönen koodi on että kokeilet kaikkia esim:tämmösii ::1234444m koodeja ku runescapes ois kyl ideana hankkii omat rahat mut tämmönenki tapa on mut muistakaa aina jos hackeroitte toisten ukkoja tai koneita nii kytät saattaa olla vaikkaa aamulla ovella!!!!!!!!!!!!

        add mua mun nimi on lolmoi123 toivon voit antaa mulle koodi tai jos oot rikas voiksä antaa kama tai ihan mitää vaa hyvää tai kehität mun ukko vastaa mua runescape jos tuut vaa?


      • -.-
        lolmoi123 kirjoitti:

        add mua mun nimi on lolmoi123 toivon voit antaa mulle koodi tai jos oot rikas voiksä antaa kama tai ihan mitää vaa hyvää tai kehität mun ukko vastaa mua runescape jos tuut vaa?

        jos osat koodi runescapes adda mua mun nimi on lolmoi123 jos sul on koodi sano mulle runescape sanon uudesta mun nimi on lolmoi123 ja jos sul on quest koodi toivon voit antaa mulle=)"!¤#%&£@$£€${€#%(/U


      • muistaka
        -.- kirjoitti:

        jos osat koodi runescapes adda mua mun nimi on lolmoi123 jos sul on koodi sano mulle runescape sanon uudesta mun nimi on lolmoi123 ja jos sul on quest koodi toivon voit antaa mulle=)"!¤#%&£@$£€${€#%(/U

        määääääää ennnnnnn tuuuuuuuuuuuuu nyt lolmoi123 tulkaaaa myöhemin tulka tänän tai ihan miloin vaa mut jos etttei löydä mua nii tulkaa joskus mut haluuuuuuuuuuun quest koodi tai rahaaaaaaaaaaa vastaka mulle ===============))))))))))))))))))))))))))))))))


      • rune pelaaja
        Koooodaaja kirjoitti:

        Runescapeen ei tietääkseni ole "Rahakoodeja". Mutta Cheat Enginellä pystyy tekemään Rahaa runescapeen. tässä Cheat enginen lataus linkki: http://www.plunder.com/Cheat-Engine-5-3-download-70010.htm

        sä olit oikees mut en osaa käyttää sit sitä regscrubXP juttuu latasin ne mut en sit osaa hackaa


      • runescape on kooditon
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        Ainoastaan värikoodeja löytyy. Ellet sitten sattumoisin ole joku superhakkeri joka murtautuisi vaikka pankin tietokantaan niin ehkä siinä tapauksessa...


      • pinkki mies9
        -- kirjoitti:

        ei runeen mitään koodei oo ja mitä järkee laittaa jotain demon slayer koodi nii se ei oo koodi! pimpom!

        demonslayeri on helppo mul on kyllä raha pula mul on rune lyhyt hihanen ja full helmi ja rune pantsari housut voitko antaa rahaa tarttisin eikä mitään koodeitarttee


      • Joku Joku
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        Tervehdys,löysin ns.koodin..

        sellanen yks tyyppi treenaaa toisten tyyppejä..

        sit annoin silel 20 lvl se teki siit 40 lvl ja sit luotin siihe nii annoin sille 80 lvl ja se teki siit 100 lvl!Se on iha mahti jätkä...

        Linkki miten voit treenauttaa hahmoasi!!!


        http://www.youtube.com/watch?v=rTOJ69TXSho


        Katsokaa,se jäbä ei scammi.


      • ...........
        juuupeli kirjoitti:

        mikä on se raha koodi

        runeen EI OLE KOODEJA!!!!!


      • gold man a k
        lolmoi123 kirjoitti:

        add mua mun nimi on lolmoi123 toivon voit antaa mulle koodi tai jos oot rikas voiksä antaa kama tai ihan mitää vaa hyvää tai kehität mun ukko vastaa mua runescape jos tuut vaa?

        moi mul on runes rahaa aika paljo nii mä voin antaa sulle rahaa ku mun tyyppi on membu nii jos haluut multa rahaa nii mä voin antaa sulle mun tyypin nimi on gold man a k laita se vaa sun kaveri listaan nii me voidaan tavata!


      • gold man a k
        -- kirjoitti:

        ei runeen mitään koodei oo ja mitä järkee laittaa jotain demon slayer koodi nii se ei oo koodi! pimpom!

        kui nii ihan oikeesti voin


      • gold man a k
        hetero69 kirjoitti:

        no kerro (hackeri) mis on koodei neropatti lol );

        mä oon membu pistä sun kaveri listaas nimi gold man a k


      • gold man a k
        334 kirjoitti:

        onha esim flash2:moi se on yks

        ok


      • range mikko3
        ........... kirjoitti:

        runeen EI OLE KOODEJA!!!!!

        on runeen koodeja niin esim glow1:-3 ja sit flasist1: 1-3 sama melkee kaikist ja scroll: no on muita... pölöhö!


      • killer89
        lolmoi123 kirjoitti:

        miten ne tiiätä ne jätkät kenel sä pöllit miten ne voi tiäätä ettei sä pöllisit esim mä halun koodei mut sun koodi se ::1234444 nii se on väärä jus testasin pitäks olla koodi ohjelma mä halun rahaa koodi koska oon tosi köyhä jos sul on rahaa toivoin ett anat rahaa tai quest koodi ihan mitä vaa hyvä koodi mitä saa rahaa toivoin sul on eri koodi ja ei hack ohjelma voi tehä suaraan

        lolmoi, sinun on opeteltava puhumaan Suomea, jos haluat meidän ottavan sinut tosissaan ja jelppivän sinua.


      • Spino1
        Koooodaaja kirjoitti:

        Runescapeen ei tietääkseni ole "Rahakoodeja". Mutta Cheat Enginellä pystyy tekemään Rahaa runescapeen. tässä Cheat enginen lataus linkki: http://www.plunder.com/Cheat-Engine-5-3-download-70010.htm

        mite se lajataa se ihmee cheat engine ku mulla tulee lets get you downloading elikkä voisikko auttaa?


      • ss terveisin: 17.v,
        j j kirjoitti:

        miksi kysyt koodeja kun niitä ei oo

        t:jere jokinen

        olen koittanut lumbessa niitä ja koko kaiken maan niitä perhanan raha koodeja. niin olen selannut koko sivuston. EI TOIMI!!!! muuten siihen lisään että mitä järkee on laitella noit huijaus juttuja ku ne ei toimi!


      • 99999
        joneli kirjoitti:

        koklatkaa tätä esim:polz 2399m
        siinä on =)
        terveisin:mikko niemilä

        misää kohassa se koodi pitää tehä????????????????????????????????


      • pelaajien vihaaja
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        ettekö tajuu et niitä voi tehä itte mul on melkein 40 koodii omia ki vielä ja käyttäkää (cheat engine)
        pistäkää googlee et kvg!!!
        mulla on nyt runessa 44492k koska oon käyttänyt omii chiittei... no okei... pitstäkää googlee rsbot.org
        haloo hei ootte vähä tyhmii! hankkikaa elämä ja tää oli saatana vinkki homoille jotka pelaa paskaa runescapea hankkikaa elämä vielä kerran hankkikaa elämä


      • fiksumpi kuin te!
        MUMMON MOLO kirjoitti:

        ON SE VAAN JÄRKEVÄÄ ANTAKAA TIETOI NOIST KOODEIST

        ootteko tosiaa noi jälkeenjääneitä että luulette että massive multiplayer online role playing game:ssa voi olla koodeja? VOI HYVÄT HYSSYKÄT


      • jaita
        killer89 kirjoitti:

        lolmoi, sinun on opeteltava puhumaan Suomea, jos haluat meidän ottavan sinut tosissaan ja jelppivän sinua.

        lol rune on paska ii helppo kun kaikki saa alle päivässä 99/99 noobit


      • the drago01
        lsfgiuLREHGHQEVBJRFG kirjoitti:

        kun ei hyvä ihminen runescapeen oo koodeja!

        moi oon paras


      • mattmik

        Kertoisitko mikä koodi


      • vally
        -- kirjoitti:

        Ei runeen mitään koodeja oo paitsi jotain värikoodeja mut ne ei oo koodeja! ne jotka luuleee et runeen on koodeja niin haistaa paskaa

        Idiootit ei runescapeen voi olla koodeja, kosta se on rooli peli.
        Esim,wow seki on rooli peli niihin ei ole koodeja mut niihin voi hacceroida tai tehdä private servuja.
        Olen joskus yrittäny hacceroida runessa, mutta turhaa käytin cheat engine uusinta verisota.
        Jos haluu rahaa tehkää näin hanki cheatti sitten avaa rune sit jotain laitat rahat cheattin sit ne
        siirtyy runeen. En jaksanu selitää tarkasti kun se ei mulla toiminu mul vai tulee rahaa 999 m mut ei pysty tradettaa eikä ostaa niillä. Eli turhaa, jotku osaa jotku ei olen se joka ei osaa.
        Tietenki netistä saa rahaa ilmatteeks jos haluu ilmaisen membun mut en osaa tehä enkä kerro miten :P
        Uskon että runen pelajat tykkääte enenmän pelata sellain että kerää itse rahat vai että on 9999999m
        Minusta ei ainakaa olisi mukavaa tai en tiedä.
        Se on varmaa että membun saa ilmatteeks tiedän miten mut en osaa tehä :(
        että silleen:Å


      • niko 10v
        hetero69 kirjoitti:

        no kerro (hackeri) mis on koodei neropatti lol );

        moi kuka haluu tietää miten saa 999m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • NIKO 10V
        j j kirjoitti:

        miksi kysyt koodeja kun niitä ei oo

        t:jere jokinen

        vittu kyl tasan on. saatana jos et usko ni selitä miks mul on 999M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HELVETIN PÄLLI


      • makkonen28
        ........... kirjoitti:

        runeen EI OLE KOODEJA!!!!!

        vittuku et älyy mitää vitun runkku


      • ukon nimi SonicXxi!
        gold man a k kirjoitti:

        moi mul on runes rahaa aika paljo nii mä voin antaa sulle rahaa ku mun tyyppi on membu nii jos haluut multa rahaa nii mä voin antaa sulle mun tyypin nimi on gold man a k laita se vaa sun kaveri listaan nii me voidaan tavata!

        Anna mulleki:)


      • :DDDDDDDDDDD
        gold man a k kirjoitti:

        moi mul on runes rahaa aika paljo nii mä voin antaa sulle rahaa ku mun tyyppi on membu nii jos haluut multa rahaa nii mä voin antaa sulle mun tyypin nimi on gold man a k laita se vaa sun kaveri listaan nii me voidaan tavata!

        no tuu esim g.e spirit treen luokse ja anna 20k ja si ootat että trade limit täyttyy taas tarviin vaa 140=) (mun nimi on pk junttu)


      • aki
        lolmoi123 kirjoitti:

        add mua mun nimi on lolmoi123 toivon voit antaa mulle koodi tai jos oot rikas voiksä antaa kama tai ihan mitää vaa hyvää tai kehität mun ukko vastaa mua runescape jos tuut vaa?

        mää voin kehittaa


    • Zake

      No onhan niit täs on rahakoodi
      moneyfornothing (väli) (summa)
      esim:moneyfornothing 100

      • jou

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?


      • Simppewlii
        jou kirjoitti:

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.


      • mitääh
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        mihin se rasti tulee?(helppoo tyypille).


      • rune
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        ai mikä tuo viimenen alt kirjain


      • rune
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        ai miten tuo tehään pitääkö painaa kaikki nuo napit pohjaan ja mikä tuo viimenen kirjain on ja tuleekosiiheen tuo* merkki?????????????????


      • Just...
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        Miten se Ö tehää???


      • kakka604
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        miten ne pystyy kirjottaa mä en älyy, kato mun kamu haluis tietää


      • runevani

        mista sä oot löytäny noi koodit kun ite oon ettiny niita vaikka kuinka kauan???


      • 5354

        mihin se koodi kirjoitetaan?


      • kekii
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        tuleeko se * sen ctrl g jälkeen painetaanko ne pohjaan mitense ö tehään entä mihin se rasti tulee ????


      • kekkku

        mihin se kirjotetaan?!????!??!?!?!?!!?!?!??!??!


      • killerfox
        kakka604 kirjoitti:

        miten ne pystyy kirjottaa mä en älyy, kato mun kamu haluis tietää

        Joku varmaa haluu tietää vähän koodeja
        ensiksi
        esim:
        [ukkosi nimi lukee tässä] red: moi
        tai flash1: moi
        flash on 1-3 eli laitajoku numero 1 2 tai 3
        blue: moi
        green: moi enkuks värit vaa ja : ja teksti


      • ceessari
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        onko tuo membuille?


      • hihhulihei
        killerfox kirjoitti:

        Joku varmaa haluu tietää vähän koodeja
        ensiksi
        esim:
        [ukkosi nimi lukee tässä] red: moi
        tai flash1: moi
        flash on 1-3 eli laitajoku numero 1 2 tai 3
        blue: moi
        green: moi enkuks värit vaa ja : ja teksti

        osaan runeen kaikki kama koodin


      • minä itse

        Kertokaas miten castlewarssiin pääsee runessa ?? vatakkaa ja äkkii!!


      • teppo
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        häh


      • Hc-K2
        hihhulihei kirjoitti:

        osaan runeen kaikki kama koodin

        niin voitko kertoo sen kaikki kama koodin runeen kun tiedät pliis ole niin kiltti :,)


      • markus11jou
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        siis mitä siihen kirjotetaan???


      • Function69

        niin toimiiko muka


      • samppa277

        ku laitan rahakoodin niin painako vaan enter sen jälkee..??


      • en tiiä
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        missä se rasti sit on


      • runehikke
        runevani kirjoitti:

        mista sä oot löytäny noi koodit kun ite oon ettiny niita vaikka kuinka kauan???

        miten sen voi tehä? siis raha koodin


      • hemmo66
        jou kirjoitti:

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?

        runessa koodit kirjoitetaan koodit siihen missä puhutaan.


      • leevi

        moi!! miten tehään nooita koodeja ja mihin niitä laitetaan????


      • rune ukko

        nii mihi se koodi laitetaa kertokaa nyt hyvät ihmiset!!!


      • runettajaaaaaaaa
        samppa277 kirjoitti:

        ku laitan rahakoodin niin painako vaan enter sen jälkee..??

        mikä se ns rahakoodi on? Siis minkä kirjoitan jos haluan rahakoodin! PLIIS KERTOAA mikä se rahakoodi on.


      • LoDiStO
        hihhulihei kirjoitti:

        osaan runeen kaikki kama koodin

        sano mulle pliis


      • 222

        ei ole raha koodia ja sä vähän huijaat ei se sun raha koodi ole oikea


      • pookeemonn
        runehikke kirjoitti:

        miten sen voi tehä? siis raha koodin

        mee googleen ja kirjota sinne pokemon creater...
        siin sulle ilmanen pokemonpeli


      • Datanomi
        LoDiStO kirjoitti:

        sano mulle pliis

        Kuulkaas ny runescapeen EI ole olemassa muita "koodeja" kuin väri "koodit". Runescape on javapohjainen nettipeli joten jos koodeja haluatte opetelkaa ensin vaikka c tms. en tiedä millä scripti kielel runescape on kirjoitettu mutta teidän täytyy "hakkeroida" runescape jotta pääsisitte käyttämään mitään teidän "raha koodejanne". Toisin sanoen runeen ei ole koodeja!
        ellette tee private serveriä.


      • L seyt

        Mihin ne koodit kirjotetaa


      • rune cimmy
        jou kirjoitti:

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?

        vittu ei runee oo koodei


      • EMP..
        hihhulihei kirjoitti:

        osaan runeen kaikki kama koodin

        HI SANOT ETTÄ TIIÄT KAIKKI KOODI , USKON MUT VOIKKO KERTOO PARI JA MONI LEWUNEN OOT MÄ ITE OON 71LW


      • cocis
        kekii kirjoitti:

        tuleeko se * sen ctrl g jälkeen painetaanko ne pohjaan mitense ö tehään entä mihin se rasti tulee ????

        missä paikassa pitää olla kun haluu tehä rahakoodia??


      • dragon scimitar 1000

        mihin ne koodit kirjoteetaa?????


      • AAAAAAAAAA
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        hei missä se rati ja miten se tehää!!!!!!


      • tietää kaiken
        rune cimmy kirjoitti:

        vittu ei runee oo koodei

        näin yhellä rune tyypillä jotain 101k ja se hankki se jostain sivulta


      • tiedän kaiken
        runehikke kirjoitti:

        miten sen voi tehä? siis raha koodin

        en tiiä näin vaan jonkin rune tyypin menossa hakeen joltain sivulta rahaa!!!!


      • rune fani
        cocis kirjoitti:

        missä paikassa pitää olla kun haluu tehä rahakoodia??

        no tiiäkkö raha koodin...jos tiiät niin kerro se mulle.......


      • matson789
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        wave2:scroll:wave:flash1-3:pink:red:green:black: ps:runeen on automineraaleja noobikin sen tietää zetzima käyttää niitä


      • dukenaattori
        rune ukko kirjoitti:

        nii mihi se koodi laitetaa kertokaa nyt hyvät ihmiset!!!

        kirjoita raha koodi siihen mihin kirjotetaan muuta kin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 'Shimurantti

        ei toi zaken koodi toimi oon kokeillu!!!
        jotka on hyvii pelaan runee voisko antaa mulle rahaa ku tarvin
        addatkaa Shimurantti


      • hilukka

        Mihin toi moneyfornothing kirjotetaa?


      • AGUAGU5
        LoDiStO kirjoitti:

        sano mulle pliis

        TULKAA KAIKKI20-30LV WILDU TEAMIIN MÄ OON AGUAGU5 RUNESSA SIIS LAITTAKAA KAMU LISTALLE AGUAGU5 15.1.2007 TULKAA WORLD 458 TONA PÄIVÄ MÄÄRÄNÄ NIIN SILLON ALKAA KAIKKIEN AIKOJEN 20-30LV WILDUTEAM
        VASTATKAA TÄHÄN VIESTIIN OK JA OM RUNESCAPE NIMI
        PS. MUISTAKAA LAITTA FREDILISTALLE AGUAGU5
        JOS ON JÄTKÄ JOKA ON PURE KIRJOITTAKAA TÄHÄN VIESTIIN NÄIN JOS TUUTTE OK ESIM ZEZIMA tai jotain
        joku oma rune jätkän nimi ja pure


      • ytyui
        tiedän kaiken kirjoitti:

        en tiiä näin vaan jonkin rune tyypin menossa hakeen joltain sivulta rahaa!!!!

        menkää www.rskauppa.tk siell teille rune kauppa mist voi ostaa rahall kamaa (oikeel rahal)


      • runescape zezima2
        Datanomi kirjoitti:

        Kuulkaas ny runescapeen EI ole olemassa muita "koodeja" kuin väri "koodit". Runescape on javapohjainen nettipeli joten jos koodeja haluatte opetelkaa ensin vaikka c tms. en tiedä millä scripti kielel runescape on kirjoitettu mutta teidän täytyy "hakkeroida" runescape jotta pääsisitte käyttämään mitään teidän "raha koodejanne". Toisin sanoen runeen ei ole koodeja!
        ellette tee private serveriä.

        minne se pitää kirjottaa ja miten?????????????????????? ku ite koiti niin ei onnistunu


      • street king
        AAAAAAAAAA kirjoitti:

        hei missä se rati ja miten se tehää!!!!!!

        lol paskaa vaan täälä on ku ei tomi ne koodit


      • utelias
        hihhulihei kirjoitti:

        osaan runeen kaikki kama koodin

        kerro mullekki ne koodit plz


      • -_-

        zeken on ihan totta oon kokeillu hahahahahahahahaha ette osaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • muutyykepu
        jou kirjoitti:

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?

        koodit kirjoitetaan siihen mihin puhe tekstitkin


      • murhaaja539

        mihin ne koodit kirjotetaan???jos tiiät ja sul on rune ukko ni kerro mun jätkän nimi on murhaaja539!!!


      • rune rulez
        jou kirjoitti:

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?

        ne pitää kirjoittaa suoraan siihen jutskaa mihin kirjotetaa ne muutkin viestit


      • Ihmetteliä

        Mihin se pitää kirjoittaa? (moneyfornothing)


      • juntti00
        pookeemonn kirjoitti:

        mee googleen ja kirjota sinne pokemon creater...
        siin sulle ilmanen pokemonpeli

        moi oot noob ja oot itse vaiks kui tyhmä ja et ees osaa enkkuu kun haluut vaa pelata jotain saatanan pokemon peliä oon juntti00 ja mua ei määräillä sä oot joku saatanan homo joka nussii isään


      • poika runesta
        hilukka kirjoitti:

        Mihin toi moneyfornothing kirjotetaa?

        mitä onko raha koodei olemassa ja mitä pitöö kirjottaa


      • pyörtynyt
        murhaaja539 kirjoitti:

        mihin ne koodit kirjotetaan???jos tiiät ja sul on rune ukko ni kerro mun jätkän nimi on murhaaja539!!!

        nii...

        keroo salikses ni kehitän sitä ja hommaan sulle rahooja rune kamaa...

        nii että kerro salikses.






































        porno poika


      • doåpaplfgg
        Datanomi kirjoitti:

        Kuulkaas ny runescapeen EI ole olemassa muita "koodeja" kuin väri "koodit". Runescape on javapohjainen nettipeli joten jos koodeja haluatte opetelkaa ensin vaikka c tms. en tiedä millä scripti kielel runescape on kirjoitettu mutta teidän täytyy "hakkeroida" runescape jotta pääsisitte käyttämään mitään teidän "raha koodejanne". Toisin sanoen runeen ei ole koodeja!
        ellette tee private serveriä.

        esim. red: , green: , yellow: , black: , flash1 , flash2: . flash3: , shake: , glow1 glow2 , glow3 siinä mitä minä tiedän


      • ghjfkghckc

        mihin ne raha koodin laitetaa?


      • homo

        ei ne raha koodit toimi ku niit ei oo senkin huijari


      • kaman tarvitsia
        hihhulihei kirjoitti:

        osaan runeen kaikki kama koodin

        mikä on kama koodi?


      • kerropas
        hihhulihei kirjoitti:

        osaan runeen kaikki kama koodin

        sano mulle yksi jos sopii haluun tietää kama koodeja tai saanko sulta sun ukon


      • Rokkipure2
        AGUAGU5 kirjoitti:

        TULKAA KAIKKI20-30LV WILDU TEAMIIN MÄ OON AGUAGU5 RUNESSA SIIS LAITTAKAA KAMU LISTALLE AGUAGU5 15.1.2007 TULKAA WORLD 458 TONA PÄIVÄ MÄÄRÄNÄ NIIN SILLON ALKAA KAIKKIEN AIKOJEN 20-30LV WILDUTEAM
        VASTATKAA TÄHÄN VIESTIIN OK JA OM RUNESCAPE NIMI
        PS. MUISTAKAA LAITTA FREDILISTALLE AGUAGU5
        JOS ON JÄTKÄ JOKA ON PURE KIRJOITTAKAA TÄHÄN VIESTIIN NÄIN JOS TUUTTE OK ESIM ZEZIMA tai jotain
        joku oma rune jätkän nimi ja pure

        OK. mutta mun ukol ei oo runei sen mage on just 41 nimi rokkipure2 jos joskus tuun niin pääseekö mut en oo varma


      • rftttttttttttttt
        kaman tarvitsia kirjoitti:

        mikä on kama koodi?

        kama koodi on yyoujjtktkddd87878787





        laittakaa kamu listaanne ritari 767


      • plösö tutti

        ei se toimi !!!! kokeilin monta kertaa et moneyfornothing 1000 ni ei toimi


      • roadstar91
        -_- kirjoitti:

        zeken on ihan totta oon kokeillu hahahahahahahahaha ette osaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kertoisitko miten se kooodi tehään pliiiis!!!


      • remu112
        tietää kaiken kirjoitti:

        näin yhellä rune tyypillä jotain 101k ja se hankki se jostain sivulta

        menesen nimisee sivuu ku gold4rs.com ja sielt (sumeks)rahaa sit valitse paljo haluut.


      • runeku
        jou kirjoitti:

        mihin koodit pitää kirjoitaa runessa?

        esim näin red:moi sit se tulee punasel !!!


      • värikoodi
        matson789 kirjoitti:

        wave2:scroll:wave:flash1-3:pink:red:green:black: ps:runeen on automineraaleja noobikin sen tietää zetzima käyttää niitä

        nää on ainoat väri koodit scroll: wave: flash1: flash2: flash3: glow2: white: red: green: ehkä pink: ja ehkä myös back: en oo kokeillu tota pink: ja blck:

        runescapessa ei ole mitään muita koodeja se lukee kun kirjautuu runeen siinä ruskeessa palkissa


      • @@@@@@huijari
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        ei oo koodeja jotka sanottii äske


      • rooopppi
        dukenaattori kirjoitti:

        kirjoita raha koodi siihen mihin kirjotetaan muuta kin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        nii mikä on se rahakoodi???????


      • rooopppi
        cocis kirjoitti:

        missä paikassa pitää olla kun haluu tehä rahakoodia??

        rahakoodi ei toimi missä se pistää kirjoittaa???


      • rooopppi
        rune fani kirjoitti:

        no tiiäkkö raha koodin...jos tiiät niin kerro se mulle.......

        rahakoodi on: Runscape=(haluamasi rahasumma) h2 runescape ja paina alt gr ja f4 painaessasi enteriä mut mä en vaa tiiä missä se pitäis kirjoitaa!!1


      • mun ukon nimi on zezima
        runettajaaaaaaaa kirjoitti:

        mikä se ns rahakoodi on? Siis minkä kirjoitan jos haluan rahakoodin! PLIIS KERTOAA mikä se rahakoodi on.

        ootte noobei


      • vastaa
        rune rulez kirjoitti:

        ne pitää kirjoittaa suoraan siihen jutskaa mihin kirjotetaa ne muutkin viestit

        miten sen 2levelin pääsee läpi?


      • peetu1
        runevani kirjoitti:

        mista sä oot löytäny noi koodit kun ite oon ettiny niita vaikka kuinka kauan???

        no kerro 1ks koodi ja raha koodi sit


      • -----
        rooopppi kirjoitti:

        rahakoodi on: Runscape=(haluamasi rahasumma) h2 runescape ja paina alt gr ja f4 painaessasi enteriä mut mä en vaa tiiä missä se pitäis kirjoitaa!!1

        kerro mulle mis se pitä ätehä?


      • Nimetön
        doåpaplfgg kirjoitti:

        esim. red: , green: , yellow: , black: , flash1 , flash2: . flash3: , shake: , glow1 glow2 , glow3 siinä mitä minä tiedän

        wave ja ei muuta


      • omggg
        doåpaplfgg kirjoitti:

        esim. red: , green: , yellow: , black: , flash1 , flash2: . flash3: , shake: , glow1 glow2 , glow3 siinä mitä minä tiedän

        ei oo olemassa mitään black koodia kokeilkaa vaikka


      • unran
        cocis kirjoitti:

        missä paikassa pitää olla kun haluu tehä rahakoodia??

        Te APINAT!!!!!!!!!!!!!! luulette että runessa on
        raha koodeja siihen on vaan hakkereita niitä saa
        www.hackers.com


      • inkclub
        hilukka kirjoitti:

        Mihin toi moneyfornothing kirjotetaa?

        sä oot niin oot koska haluut huijata
        koska oot semmonen nyyppä eli ääliö !!!!!!!!!!!!!!


      • inkclub
        hilukka kirjoitti:

        Mihin toi moneyfornothing kirjotetaa?

        oot oikeassa se johon se kirjotetaan on sun
        ahterissas


      • on on on
        Datanomi kirjoitti:

        Kuulkaas ny runescapeen EI ole olemassa muita "koodeja" kuin väri "koodit". Runescape on javapohjainen nettipeli joten jos koodeja haluatte opetelkaa ensin vaikka c tms. en tiedä millä scripti kielel runescape on kirjoitettu mutta teidän täytyy "hakkeroida" runescape jotta pääsisitte käyttämään mitään teidän "raha koodejanne". Toisin sanoen runeen ei ole koodeja!
        ellette tee private serveriä.

        on on on on on on on on on on on on on on on on on


      • jesse1
        doåpaplfgg kirjoitti:

        esim. red: , green: , yellow: , black: , flash1 , flash2: . flash3: , shake: , glow1 glow2 , glow3 siinä mitä minä tiedän

        onko ne värikoodit membuillle


      • kalama991

        homo toi raha koodi ei toimi


      • pake122
        Nimetön kirjoitti:

        wave ja ei muuta

        ja scroll:


      • Runemestari
        Datanomi kirjoitti:

        Kuulkaas ny runescapeen EI ole olemassa muita "koodeja" kuin väri "koodit". Runescape on javapohjainen nettipeli joten jos koodeja haluatte opetelkaa ensin vaikka c tms. en tiedä millä scripti kielel runescape on kirjoitettu mutta teidän täytyy "hakkeroida" runescape jotta pääsisitte käyttämään mitään teidän "raha koodejanne". Toisin sanoen runeen ei ole koodeja!
        ellette tee private serveriä.

        Runeen saa vain koodeja Cheat Enginen avulla!


      • tunttu
        rooopppi kirjoitti:

        rahakoodi on: Runscape=(haluamasi rahasumma) h2 runescape ja paina alt gr ja f4 painaessasi enteriä mut mä en vaa tiiä missä se pitäis kirjoitaa!!1

        moi ai mikä on rahakoodi ja mihin se pitää kirjoittaa ja miten täällä niko.


      • ...
        Simppewlii kirjoitti:

        Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan.

        Mikä toi alt sittoi merkki?


      • leevi48-am0nrabies

        niin siis et maksaako hackerit jos maksaa niin voi jumalauta. mut siis voiko ees joku sanoo jonkun ukon saliksen ja nimen? mun mese ja sähköposti on: [email protected] lähetä tohon viesti ukon nimi ja salis tai jos ukon vaihto kiinnostaa niin ihan sama juttu mul on 63lvl ukko ja 67lvl mut 67 lvl ukko hittaa rune2h 23 ja 63lvl rune2h niin hittaa 21... eli jos kiinnostaa ilmotele meseen tai sähköpostiin...


      • runescape-money-wanter

        tehkää tälle rahakoodi! Nimi:Jumppuhumala
        Password:humppujumala

        P.S: Ne värikoodit kirjotetaan siihen mis puhutaan! esim: flash2:wave: teksti!


      • etrfse
        mun ukon nimi on zezima kirjoitti:

        ootte noobei

        zezima ei oo englantilaisella ollu ikinä muuten ihan hyvä


      • unran
        runescape-money-wanter kirjoitti:

        tehkää tälle rahakoodi! Nimi:Jumppuhumala
        Password:humppujumala

        P.S: Ne värikoodit kirjotetaan siihen mis puhutaan! esim: flash2:wave: teksti!

        eeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii oooooooooo rrrrrrrraaaaaaahhhhhhhaaaaaaa kkkkkkkkkooooooooooddddddddddeeeeeeeeejjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa


      • haluun koodei
        cocis kirjoitti:

        missä paikassa pitää olla kun haluu tehä rahakoodia??

        kerro mulle raha koodi kun kerra tiiät se?
        ja muutki kertokaa koodei jos tiiätte!!!!
        mihi ne laitetaa jos tiiätte!?


      • HII!
        killerfox kirjoitti:

        Joku varmaa haluu tietää vähän koodeja
        ensiksi
        esim:
        [ukkosi nimi lukee tässä] red: moi
        tai flash1: moi
        flash on 1-3 eli laitajoku numero 1 2 tai 3
        blue: moi
        green: moi enkuks värit vaa ja : ja teksti

        GLOW1: TAI SIT 2 TAI 3. SIT:
        WAVE: SIIHEPELKKÄ TAI 1-3.


      • eduweli^

        minne se kirjotetaa


      • joku

        Voisiko joku antaa minulle rahaa kun olen rahan tarpeessa runessa??? ukkoni nimi on los one66 Kiitos jos joku on niin ystävällinen että voi auttaa


      • (SALAINEN)

        vittu te ootte tyhmii runee on pelkkii värikoodeja ei muuta saatana.


      • mika0899
        runehikke kirjoitti:

        miten sen voi tehä? siis raha koodin

        hei!muuten niit on vaan väri koodeja. mut kun kaikki näkee niit youtubesta niin ne uskoo et ne rahakoodit toimii ja ne väri koodit mitkä mä muistan nyt tällähetkellä niin ne on: red: cyan: green: purple: flash1: flash2: flash3: shake: slide: scroll: wave: wave2: glow1: glow2: glow3: siin oli ne kaikki väri koodit mitkä muistin juuri äsken. ps:addatkaa mika0899 sen skillit on:att60,str65,def60,range48,prayer43,mage52, runecrafting38,hp63,crafting44,minning54,smithing44 ,fishing60,coocing75,fm 67 ja wc 75.huom se on 76 levunen näissä skillesissä


      • dgdgfdgzgr

        ei toi rahakoodi toimi


      • o_Ofgh
        unran kirjoitti:

        Te APINAT!!!!!!!!!!!!!! luulette että runessa on
        raha koodeja siihen on vaan hakkereita niitä saa
        www.hackers.com

        TAJUTKAA NYTTEN ETTÄ RUNEEEN EI OLE MITÄÄN KAMA/RAHA KOODEJA!!!!!


      • cfs oihrfwjrytg44
        etrfse kirjoitti:

        zezima ei oo englantilaisella ollu ikinä muuten ihan hyvä

        itte oot homo


      • kkasas
        Datanomi kirjoitti:

        Kuulkaas ny runescapeen EI ole olemassa muita "koodeja" kuin väri "koodit". Runescape on javapohjainen nettipeli joten jos koodeja haluatte opetelkaa ensin vaikka c tms. en tiedä millä scripti kielel runescape on kirjoitettu mutta teidän täytyy "hakkeroida" runescape jotta pääsisitte käyttämään mitään teidän "raha koodejanne". Toisin sanoen runeen ei ole koodeja!
        ellette tee private serveriä.

        varmaan on


      • cheatengine
        (SALAINEN) kirjoitti:

        vittu te ootte tyhmii runee on pelkkii värikoodeja ei muuta saatana.

        cheatenginestä saa vaikka 999m mut mää on yrittän ja katoi youtubesta videoita siitä ni se on vitun vaikeeta!!!!!!


      • aaaaaaaaaaa
        @@@@@@huijari kirjoitti:

        ei oo koodeja jotka sanottii äske

        varmaan on


      • moii pojat
        homo kirjoitti:

        ei ne raha koodit toimi ku niit ei oo senkin huijari

        vittu hanki cheatengine saat vaikka 999m jos etit ohjeita mut se on vitun vaikkee käyttää


      • tosi uusi sittten

        mä kerron omani tälle haluun 1 millin hanki nimi:batmanpiia
        salis:salasana


      • simpsonit007

        oon testannu raha koodei mut niitä ei ole testakkaa jos ette usko


      • I goodz i
        minä itse kirjoitti:

        Kertokaas miten castlewarssiin pääsee runessa ?? vatakkaa ja äkkii!!

        osta Grand Exhangesta ---->lyhenne G.e nii osta ring of duelling(8) ja sitte jaitat päälle ja operate nii siellä on castlewars


      • gertjaars
        mun ukon nimi on zezima kirjoitti:

        ootte noobei

        mmulla on 99kaikki zezimalla ei oo sillä on summo 95 je gertjaarsilla on kaikki99


      • DEW sTANAa
        rftttttttttttttt kirjoitti:

        kama koodi on yyoujjtktkddd87878787





        laittakaa kamu listaanne ritari 767

        Jee!!!LÖYSIN KOODIN!!!TÄLLEEN SAA HELPOSTI PARI MILLIÄ!!!

        MENKÄÄ EKA PVP SERVUUN SIT JOHKI LUMBEEN MUT EI CASTLEEN!!!SIT PAINAKAA

        CTRL ALT F4

        !!!vähä ssiisti koodi!!!!!!!!!!!


      • ...............
        Runemestari kirjoitti:

        Runeen saa vain koodeja Cheat Enginen avulla!

        käytäppäs sitä cheat engineä niin katotaan montakohan kertaa sut bannitään


      • ................
        cheatengine kirjoitti:

        cheatenginestä saa vaikka 999m mut mää on yrittän ja katoi youtubesta videoita siitä ni se on vitun vaikeeta!!!!!!

        mene sivulle runescape3 sinne salis ja passu niin tulee ainakin99999miljoonaa key logger (ja muutama muu viirus joka scammii ukkos) mut onnee


      • sa
        DEW sTANAa kirjoitti:

        Jee!!!LÖYSIN KOODIN!!!TÄLLEEN SAA HELPOSTI PARI MILLIÄ!!!

        MENKÄÄ EKA PVP SERVUUN SIT JOHKI LUMBEEN MUT EI CASTLEEN!!!SIT PAINAKAA

        CTRL ALT F4

        !!!vähä ssiisti koodi!!!!!!!!!!!

        niin ei ml vaan toimi et miten se oieest tehään?


      • range mikko3

        noh... mitä järkee on huijata ku ei se ees toimi mikää ihmee ...... ei muista itekkää mikä se oli ku on niin ***** . (ja kaikille sama asia)!?


      • range mikko
        mun ukon nimi on zezima kirjoitti:

        ootte noobei

        moro! mä oon range mikko3 lisää mut kaveri listalle mul on jo sun nimi siel
        näkyillään ZEZIMA , OOT PARAS!!!!!!!


      • åttelu6064
        rftttttttttttttt kirjoitti:

        kama koodi on yyoujjtktkddd87878787





        laittakaa kamu listaanne ritari 767

        mä tiiän rahakoodin se on money€€€ niin se on se en muista tuleeko : tai välii koklatkaa ja yks kamakoodi on monteyrs:... ainaankin on vain 10k vähintään. näkyillaan oon åttelu6064.!`?XD


      • zedofterilookdod39
        on on on kirjoitti:

        on on on on on on on on on on on on on on on on on

        piti tulla tänne keskusteluun. koska kaveri käski, niinpä päätin koittaa. tässä rahakoodi: laita siihen "RESET" ja avaat... linkin sinne kirjoitat (esim) manyfree:100k vain 100k ei sen enenpää. aika hyvä koodi , joo on on se on, lol lol lol,..... minulla on 110lvl tyyppi sillä koitin ja delasin menetin kaikki kamat. mutta sain sen 100k koitat koko ajan mä sain yht: 100m jee kivaa t.zedofterilookdod39


      • str pr36 lvl 89 st99
        jesse1 kirjoitti:

        onko ne värikoodit membuillle

        ei ole


      • vvally
        DEW sTANAa kirjoitti:

        Jee!!!LÖYSIN KOODIN!!!TÄLLEEN SAA HELPOSTI PARI MILLIÄ!!!

        MENKÄÄ EKA PVP SERVUUN SIT JOHKI LUMBEEN MUT EI CASTLEEN!!!SIT PAINAKAA

        CTRL ALT F4

        !!!vähä ssiisti koodi!!!!!!!!!!!

        kannattaa ainaki silloin kun on tappanu jonku tyypin ja sil on makeesti kamaa niin silloin :D
        sit vaihat servuu niin on tuplasti paremmat kamat :P toi on vai noobeille :P


    • hay

      no green:wave: moi

    • too

      pokemonhan on ihan paska

    • pokemon

      moi mä tiiän mistä voi ladata pokkemon pelin koneelle seom

    • rune vani

      voisikko kertoo niita väri koodeja kun haluuaasin niita, mut kun en löyrä mistään???????

      • Fire115801

        Värikoodit
        red:
        green:
        purple:
        jne
        muita
        flash1:
        flash2:
        flash3:
        scroll:


      • Kelju-K kojootti
        Fire115801 kirjoitti:

        Värikoodit
        red:
        green:
        purple:
        jne
        muita
        flash1:
        flash2:
        flash3:
        scroll:

        Tässä (aika tarkat) ohjeet -----> Mene www.google.fi
        Search palkkiin kirjoitat: runescape rahakoodi
        Kato kaikki niin löytyy 100%varmast!!!


      • Mä vaa
        Kelju-K kojootti kirjoitti:

        Tässä (aika tarkat) ohjeet -----> Mene www.google.fi
        Search palkkiin kirjoitat: runescape rahakoodi
        Kato kaikki niin löytyy 100%varmast!!!

        Ei runee oo koodei!!!
        Ei oo ei tuu!!! Voi v***u teiän kaa!!!


      • blue
        Kelju-K kojootti kirjoitti:

        Tässä (aika tarkat) ohjeet -----> Mene www.google.fi
        Search palkkiin kirjoitat: runescape rahakoodi
        Kato kaikki niin löytyy 100%varmast!!!

        kavin kattoo googlest mut ei loytyny.niin tosin epailinkin silla runescapeen on pelkastaan varikoodeja ja yks makssullinen raha koodi


      • jontte
        Kelju-K kojootti kirjoitti:

        Tässä (aika tarkat) ohjeet -----> Mene www.google.fi
        Search palkkiin kirjoitat: runescape rahakoodi
        Kato kaikki niin löytyy 100%varmast!!!

        miten raha koodin saa onko sul ite se


      • simpsonit007

        esim voit puhuu shake:jotai wave1: tai2 ja jotai gree:jotai red: jottai tai flash1:,2tai3 glow1:2,tai3


    • _olvi_

      tiiän muitaki koodeja runescapeen addaa olvi40 niin sanon sinulle niitä koodeja kaikille muillekkin =) esim. raha koodin JA SEMMONEN ON ÄLKÄÄ VÄITTÄKÖ VASTAAN!!!

      • Julle89

        Rahakoodi on moneyfornothing (väli) (summa)


      • jokudf
        Julle89 kirjoitti:

        Rahakoodi on moneyfornothing (väli) (summa)

        tiietaa se on se raha koodi mut en tiia mihin se laitetaan!!!!!


      • hiiot
        jokudf kirjoitti:

        tiietaa se on se raha koodi mut en tiia mihin se laitetaan!!!!!

        mikä on runeen rahakoodi???


      • Function69

        niin mikä on se raha koodi jos semosta on??? =)


      • gfbnfijiujgfn

        mika on raha koodi?????????????????????????runescapeen!!!!!!!!!!!!


      • RUNESCAPE1234
        jokudf kirjoitti:

        tiietaa se on se raha koodi mut en tiia mihin se laitetaan!!!!!

        Mikä se rahakoodi on? saatan tietaa mihi se tulee......!!!!!!! kerron sit sullekkin!!!!!!!!!!!!


      • Tyypi
        jokudf kirjoitti:

        tiietaa se on se raha koodi mut en tiia mihin se laitetaan!!!!!

        kerro mulle se rahakoodi niin määkeron sulle mihin se laitetaan pistä mulle meseen viesti mese on [email protected]


      • tyypi

      • olvi40...vastaa

        niin...mikä on raha koodi?vastaa vaikka mulle sähkäriin....plz


      • laur i9999
        olvi40...vastaa kirjoitti:

        niin...mikä on raha koodi?vastaa vaikka mulle sähkäriin....plz

        mikä se on ??? kertokaa..... lähettäkäää tähän [email protected]


      • .,.,tyrfy
        olvi40...vastaa kirjoitti:

        niin...mikä on raha koodi?vastaa vaikka mulle sähkäriin....plz

        no lisä mut meseen [email protected]


      • roopeankka44
        Tyypi kirjoitti:

        kerro mulle se rahakoodi niin määkeron sulle mihin se laitetaan pistä mulle meseen viesti mese on [email protected]

        mikä on se paikka mihi se koodi laiteaa


      • tontza
        RUNESCAPE1234 kirjoitti:

        Mikä se rahakoodi on? saatan tietaa mihi se tulee......!!!!!!! kerron sit sullekkin!!!!!!!!!!!!

        Mihin siis se rahakoodi pannaan kertokaa pliis.


      • tontza mut runes raditz ssj...
        tontza kirjoitti:

        Mihin siis se rahakoodi pannaan kertokaa pliis.

        eli runes raditz ssj4 tai tahvo00200 ja lehettäkää sitä sähköpostii


      • terro risti3
        tyypi kirjoitti:

        laita mulle raha koodi ok? e-mail on [email protected]

        m' voin antaa sulle rahaa jos kerrot saliksen ja nickin mun 'ij'n nimi on terro risti3


      • muna
        Function69 kirjoitti:

        niin mikä on se raha koodi jos semosta on??? =)

        hanki chetengine


    • bisnes mies

      OSTAKAA ´50 LEVELINE NOBO UKKO VAIKKA 100k !!!!!! adatkaa olvi40!!!!!!!!!!!!!

      • dukenaattori

        mä ostan sen !!!!!!!!!1 mun jatkän rune nimi on stormman444


      • nyyyppä lol
        dukenaattori kirjoitti:

        mä ostan sen !!!!!!!!!1 mun jatkän rune nimi on stormman444

        vitun idioootti kato tuon viestin päivämäärä ja en ees pelaa mitään vitun "runescapea" enää ei oo koko accounttii ees ja oisin huijjannu sua tolla accountila LOLL


    • jejeeei

      maa trvin koodei runeen ja mihit ne kirjoitetaan
      =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=))=) -.-

    • jokupoika

      trvin koodeja runeen ja ja minne ne laitetaan addatkaa ov450 tai vastatkaa mun viestiin pidan private chatii päälläsiihen asti etta saan vastauksii =)

    • runeukkelii

      mihin laitetaan se raha koodi???

      • joku vaan

        joghjkdjhd


    • tico

      en tiiä raha koodei mut niita teksti goodei tiiän esim. scroll wave flash2 glow2



      ja pokemon pelin saa osoitteesta www.pokemoncrater.com

    • zz pave zz

      no esi merkiks on scroll
      shake
      slide
      jos haluat tehä sen koodin niin kijota näin vaikka
      esimerkiksi:
      red:moi!!!
      ja se on punanen.
      a tää on
      scroll:moi
      teksti liikkuu eteempäin ja katoaa

      • gjdj

        mihi laitetaa se moneyfornothing 100000?


      • Nimetön
        gjdj kirjoitti:

        mihi laitetaa se moneyfornothing 100000?

        Elikkä jos aijot tehä vaikka punasen niin laitat vaikka siihen kirjotus lootaan esim.red:moi!
        Muista raha koodia ei ole mutta jos on niin haluan kuulla vastauksia.
        yks raha koodi on että tee mining:ii niin isoks että voit kaivaa runee niin kaiva 100 runea niin saat 100k


    • mun nick on runessa 15m0

      pokemon pelejä ein saa mstään kun mä oon ettiny niitä jo vuoden tai 2
      runescapen kooodeja saaa ihan mistä vaan ja siihen tarvitaan semmonen chatti :)

      • nuuder

        1. kertokaa mikä koodi on

        2. mihin se laitetaan

        3. onko kama koodeja ?

        5. mun rune tuuppi on nuutters laittakaa listalle


    • Rune koodari

      täs ois rahakoodi. Kirjoittkaa se siihen mihin kirjoitetaan puhe.Tässä koodi "Runescape=haluamasi rahasumma h2 runescape" Kun lähetät paina alt f4 ja enter.

      • ooopppiii

        sun koodit on väärät


      • kalkkunahomo

        otsikko


      • filmivaneri runesta

        tää ei toimi


      • sdfsf

        se ei ollu se


      • simppeli1

        tuo ei toimi kirjota nii ku sä sen kirjotat


      • sfsdg
        kalkkunahomo kirjoitti:

        otsikko

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.


      • kertokaa rahakoodi
        sfsdg kirjoitti:

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.

        en tajunnu sitä sun hommaa selville jos kertoisit tarkemmin


      • apina papina
        sfsdg kirjoitti:

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.

        minne se sit pitää lähettää?


      • 4567
        sfsdg kirjoitti:

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.

        TOIMIIKOSE JOS TOIMII VIELÄ VOIKKO
        PÖLLIJOITAIN TYYPPEJÄ


      • nfgjtyjut
        sfsdg kirjoitti:

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.

        en oikeen ymmärtäny, niin voisit kertoo silleen ''ei neromaisesti''


      • runepallo3

        miten se meni vastaa niin pian ku voit pliide pliis


      • runepallo3

        [email protected] lähetä joku yksinkertainen rahakoodi ja se juttu alt f4 juttu laita sähkäriin tiedot kerro sun sähkärikin samal. plz vasta pia.


      • haamujoku

        mikä toi h2 juttu on?


      • tohhg GF te !
        nfgjtyjut kirjoitti:

        en oikeen ymmärtäny, niin voisit kertoo silleen ''ei neromaisesti''

        XD mähän ne koodit ja rahat tienaan ja tiiän noni mee chaniin ja si doffel joku mä kävin siel L-Ö?
        koittakaa ihmees mä annan sit 10k hehe vitsi,vitsi!
        no ei mitää rahakoodii.
        mun nimi on 90mi00 ja passu on numero23...
        antakaa mulle 1m-100k ja jotai harmin paikka mä oon alku tehtäväs ja oon 3lv.
        niin saisitte 29lvelisenn ukon eipä mul muuta noh jos pöllitte aivan sama.
        mul on muitakin ukkoja 73lvl ja 60lvl ja ne 2 ukkoo pölliä osaan eipä mulla muuta XD tv. simo harttunen!


    • ^^ni^K

      On koodeja rahakikka pitää olla rune mysteries quide valmis

    • ---------

      kertokaa muut koodit kun (värikoodit)

      • ,hj

        kirjota ite kaikki väri koodit


    • nasse-satä

      raha koodeita kyll o... jos sinull on 10k niin voit laittaa sen 1000k paina ekasi alt ar ja ctrl ykhtä aika niin viimeinen vaihe paina entter siinä se on

      • eetu954

        nasse-setä voisikko pliis tarkentaa vähän tota hommaa et mitä pitää tehä?


      • tuunari3

        niin selvennä mihin koodi pistetää
        ja muutenkin vähän selevemmin


      • jeps

        raha koodeita kyll o... jos sinull on 10k niin voit laittaa sen 1000k paina ekasi alt ar ja ctrl ykhtä aika niin viimeinen vaihe paina entter siinä se on    
        ------------
        alt ar enter???mikä ar???


      • ooooooh

        tarkentaisitko tota vähän?


      • zerro3

        kerro tarkemmin niin saat multa (zerro3)1000steel ja 1500 iron barii 3000 cow hide:a


      • MAAGI61

        MULTA SAA RAHA KOODIN MUN NIMI ON RUNESSA MAAGI61
        LISÄÄ SE KAMU LISTTAAN JA SITTEN VOIN KERTOO SULLE RAHA KOOGIN MUN NIMI SIIS ON RUNESSA

        MAAGI61


      • Nimetön

        ai mikä ar se on nasse setä???


      • shiMuRantTi

        niin mikä toi "ar" on??? en tajuu?


      • SHiMurAntTi

        mikä toi tos nasse-sedän viestis toi "ar" on???
        tarvisin raha koodii ku mu scammattiin!!!!
        kaikki jokka on scammereita lopettakaa runescapen pelaus!!!ne on perseestä jotka scammaa.....


      • wolf link

        mikä se ar oli


      • ererererere

        Moi. niin pitääkö altii pitää pohjassa vai painaa vaa.... SIIS PAINAT EKA VAAN ALTTII.. SIT AR ONKO TOI AR KIRJAIMII JA SIT CTRL JA ENTER NIIN TULEEKO RUUNEN PUHUMIS JUTTUU


      • runescapehullu

        miten se tapahtuu mul ei toimi!!!


      • king 9303

        mikä on ar näppäin?


      • Nallen avustaja
        wolf link kirjoitti:

        mikä se ar oli

        Kokkeile ku sulla on 10k ja sitte painat alt GR ja ctrl yhtä aikaa ja entter niin toimisko??en oo varma mut alt ar=Alt gr??


      • mul ei toimi
        Nallen avustaja kirjoitti:

        Kokkeile ku sulla on 10k ja sitte painat alt GR ja ctrl yhtä aikaa ja entter niin toimisko??en oo varma mut alt ar=Alt gr??

        kokeilin sitä ku on 10k ni alt gr ctrl ja entter ei toimi :( onko muita mitkä toimii? pitsä jokku autobotti jos ossaat :)


    • se on siinä

      kiitti nasse-setä!!!

      • black knight

        miten onnistuit siinä?ctrl alt enter?ja missä?ja pitääkö napsauttaa sitä raha summaa?kerro!


      • psycos

        jos kerrot miten se tehdään niin saat mun ukolta 2000 iron barii runessa


      • ShiMuRanTti

        siis miten sä teit sen??mikä se ar oli? oliko ne kaikki niinku ctrl alt ar? niin ihmettelen mikä se ar on!!! pliis kertokaa!!!


      • runde bllayerri

        niin miten sen nasse sedän koodin saa toimiin ku sää osasit sen???? VASTATKAA!!!


    • utrAAA

      jos haluat tietää raha koodin addatkää xl pasi
      nii kerron kaikki koodit nii! maksu on joku 5-20k (saapäättää paljon antaa) kerron vaikka raha kikan se on helppo sain tietää kuka keksi runecapen niin se oli mun kamu niin se kerto......tehnyt utrAAA zeziman salis on helppo!

      • juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

        ae on englantilaine se runescapen tekijä


      • WWW...

        ET SÄÄ VOI TIETÄÄ KUKA HOMO ON KEKSINY RUNEN!!!

        OKEI JOS MÄ OON OIKEESSA SÄ ANNANT MULLE 50k RUNESSA!!!

        MUN UKKO ON MC MARI 8OO


    • säkätä

      juu oon niitä rune koodei pasi e kaksi 82192872pankilla..sitten pasina.. p2oip ja entter!

      • dukenaattori

        tarkenna vähän tot pankilla olo koodeja


      • .ksuthsöro

        eihän tosta saa kukaan mitää selvää


    • zekronom

      annan 3000 iron,1000 steel,500mithril barii ja 5000 cow hidee 2000 silverii sille joka kertoo mulle jonkun hyvän rahakoodin!kerron nimimerkkini kun oot kertonu koodin

      • palolp

        runescapessa ei oo rahakoodii ei kannata uskoo niihin oon kokeillu kaikkii eikä mikään oo toiminu


      • macgaiveri

        jos haluutte rahakoodin, antakaa hirveesti jotain arvokasta esim. 3000 iron barii 5000 bronze barii ja silleen. nimimerkkini runes on Macgaiveri


      • onnen futari

        tiiän koodin josta saa 5,000k se on Moneyfornothing


      • rsds
        onnen futari kirjoitti:

        tiiän koodin josta saa 5,000k se on Moneyfornothing

        ewftrewfefwhdhsagfhdsghfgdshfghdsgfhdsgfgdsgfgfhsjdjsksdhfdkskjdjkkksjsjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


      • noob!!!!!!!!
        palolp kirjoitti:

        runescapessa ei oo rahakoodii ei kannata uskoo niihin oon kokeillu kaikkii eikä mikään oo toiminu

        lataa cheatengine saat vaikka 999m jos osaat käyttää sitä


      • k
        onnen futari kirjoitti:

        tiiän koodin josta saa 5,000k se on Moneyfornothing

        minne se pitää kirjoitaa


      • noobsteri55636
        noob!!!!!!!! kirjoitti:

        lataa cheatengine saat vaikka 999m jos osaat käyttää sitä

        ei secheat engine toimi osaan käyttää se sit vaan näyttää niin paljon rahalta


    • subude

      joo joo mie tiiän raha koodin kerron raha koodin kun annat palkkijon. kerron nimi merkillä xl pasi..esim.10k voi muuttaa 1000k.HELPPOO!

      • s.a.e

      • vilsu4

        anna raha koodi


      • ikaro san

        rune rahaa 3k


      • rune rahaa 3k
        ikaro san kirjoitti:

        rune rahaa 3k

        rune raha 3k


    • didididdii

      =) oikeen meni ton mikä ihmeen zehude vai mikä se onkaan sen koodin on oikee 10k uuttuu 1000k

      • rasse123456789

        nii voiks kertoo miten se tehää??


      • rasse123456789

      • sssssssssssss

        miten se tehäääääääää ku jos painaa ctrl alt ja sit entter ja sulla on 10k repus mut sittenku painaa sen entterin tulee se juttu jossa voi laitta niitä puhumis juttui jos ei osaa kirjottaa enkuu ja on suomalainen


    • häpö

      mene pelikulma nettiin ja lataa sieltä emulaattori ja peli

      • 000003234

        kertokaa runeen rahakoodi MYYDÄÄN RUNEE UKKO..ADDÄTKÄÄ XL PASI.

        MYYNISSÄ OLEVAN PELI HAHMON NIMI ON ill spell u


      • 3324

        kertokaa runeen rahakoodi MYYDÄÄN RUNEE UKKO..ADDÄTKÄÄ XL PASI.

        MYYNISSÄ OLEVAN PELI HAHMON NIMI ON ill spell u


    • rune pelle

      mäkin tiiän ne väri koodi mut, ensitä minne ne laitetaan? ja muutenkin olis ihan kiva saada rahaa runessa ilman mitään myymistä!

      • dukenaattori

        ei oo raha koodeja on vain väri koodeja ja sit on kama koodeja jotka on membuille ja nekin on ihan surkeit koodeja repikää siitä!!!!


      • äxdeelol
        dukenaattori kirjoitti:

        ei oo raha koodeja on vain väri koodeja ja sit on kama koodeja jotka on membuille ja nekin on ihan surkeit koodeja repikää siitä!!!!

        JOS KOODEJA KAIPAATTE NIIN LÄHETTÄKÄÄ PYYNTÖ OSOOTTEESEEN [email protected]


      • dj--nakki
        äxdeelol kirjoitti:

        JOS KOODEJA KAIPAATTE NIIN LÄHETTÄKÄÄ PYYNTÖ OSOOTTEESEEN [email protected]

        mä niinkun pyydän sitä koodia.eepo vaikuka sä ootkaan jos pelaat siis sitä runee niin ota kamuks santtu305 tai boom rang jos mun kamu on siellä tai minä niin tuu siihen worldiin ja neuvo!!! jos autat thx etu kätee!!! tai z pro z kamuks!!! ok? pliide!? tarkoitan eepoo waan.


      • dj--nakki
        dj--nakki kirjoitti:

        mä niinkun pyydän sitä koodia.eepo vaikuka sä ootkaan jos pelaat siis sitä runee niin ota kamuks santtu305 tai boom rang jos mun kamu on siellä tai minä niin tuu siihen worldiin ja neuvo!!! jos autat thx etu kätee!!! tai z pro z kamuks!!! ok? pliide!? tarkoitan eepoo waan.

        hei come on!?!? oon pelannu runee jo aika kaudet ja aina halunnu sen koodin mutta rahaasiitä et pyydäwaan kaveruutta eepo!!! kaveruus on tärkeämpää kun RAHA!!! hei haloo!!! ymmärrätkö?!


      • dj--nakki
        dj--nakki kirjoitti:

        hei come on!?!? oon pelannu runee jo aika kaudet ja aina halunnu sen koodin mutta rahaasiitä et pyydäwaan kaveruutta eepo!!! kaveruus on tärkeämpää kun RAHA!!! hei haloo!!! ymmärrätkö?!

        siis otarunessa kamuks b00m rang kahella nollalla eli ei oolla tai santtu305 oon sentään ammatilaine tai siis... mun kamu ainakin on !!! so.. come on!!!??? et edes oo wastannu noihin muihin!!! nii!!! oot sä nyt muka joku sokee wai....? wastaa ny eläkä oo nyssy!!! toivottaa dj---------------------------nakki siis dj--nakki *höh*


    • roopw

      moi !

    • runeen on raha koodi mut en...

      haluuks runeen raha koodin et saaa kerron kytille et pummit netissä koodeja.

      • rene

        luuleks että kytätät välittää jostain raha koodist


      • rene

        no voiks kertoo sen koodin kun oon aika köyhä runes


      • EN KERRO

        OOT HOMO JA PUMMI (RUMA LAPSI!!!!)PASKIAINEN!!!!


      • rene
        EN KERRO kirjoitti:

        OOT HOMO JA PUMMI (RUMA LAPSI!!!!)PASKIAINEN!!!!

        en oo ruma enkä homo enkä pummi oon oikessti koyhä runes...


      • no-limit-k
        rene kirjoitti:

        no voiks kertoo sen koodin kun oon aika köyhä runes

        Vitun nyypät saatana menkää kattoo mun accountin hiscoret account nimi: No-Limit-K mitään kaamaa en anna mutta ilmottakaa minulle jos haluatte että autan :)


      • jaska paska
        no-limit-k kirjoitti:

        Vitun nyypät saatana menkää kattoo mun accountin hiscoret account nimi: No-Limit-K mitään kaamaa en anna mutta ilmottakaa minulle jos haluatte että autan :)

        EI MENNÄ SUN UKOLLE!!!!!!!!!!!!!
        ole sinä hiljaa nyyppä (pervo) olet !!!


      • ponttooni
        no-limit-k kirjoitti:

        Vitun nyypät saatana menkää kattoo mun accountin hiscoret account nimi: No-Limit-K mitään kaamaa en anna mutta ilmottakaa minulle jos haluatte että autan :)

        EI MENNÄ SUN UKOLLE!!!!!!!!!!!!!
        ole sinä hiljaa nyyppä (pervo) olet !!!


      • joku kakka
        no-limit-k kirjoitti:

        Vitun nyypät saatana menkää kattoo mun accountin hiscoret account nimi: No-Limit-K mitään kaamaa en anna mutta ilmottakaa minulle jos haluatte että autan :)

        EI MENNÄ SUN UKOLLE!!!!!!!!!!!!!
        ole sinä hiljaa nyyppä (pervo) olet !!!


    • kljjhdhqhddqs
      • äxdeelol

        Siinä sulle mage pure


      • 69686766
        äxdeelol kirjoitti:

        Siinä sulle mage pure

        saisinko rune ukon? sähköposti on [email protected]


    • mikka salama97 #33

      jos haluut rune koodei ni anna 10k!

    • santtu

      miten runescapeen saa koodeja????? tarrtisin niitä

    • AITO RETARD

      JOS TOI SUN KOODI TOIMII NIIN MIKS ET ITE OSTA RUNE FULLEI SILLÄ 500k? OOT JOKU 10v Huijari!!OSTA NYT ELÄMÄ EES!!!!LUULEKKO ET JOKU USKOO SUA?????RETARD!!!!

    • RUNE UKKO36

      SAAT RUNEEN RAHA KOODIN JOSTAIN KAMASTA (MUTTA MIKÄÄN LOL KAMA EI KÄY VÄHINTÄÄN MITRILLII JOS ON SITÄ ALEMPI KAMA NII EI KÄY MUUTA MYÖS JOTKUT KIVET KÄY NIINKUN NE MITÄ VOI HAKATA TAI LOUHIA) NII JOS HALUUT KOODIN NII OSTA SE MULTA SEN VOI TEHÄ VAIK 100000000 KERTAA
      JA YHESTÄ KERRASTTA KUN SEN TEKEE NII SAA JO 20K VOIN MYÖ KERTOO MIHIN SE RAHAKOODI LAITETAAN

      MUN NIMI SIIS ON RUNESSA:RUNE UKKO36

      • Niko12345678910

        Mihi se kirjotettaa kerro Pliiis!!!!!!


    • tontza mut runes raditz ssj...

      ostakaa multa 20 lvl tyyppi jonka mage on 51 se maksais vaan 50 k addatkaa raditz ssj4 tai tahvo00200
      se on mun mielestä ihan hyvä tyyppi mut myyn sen pois sillä siltä pöllittiin kaikki tavarat

      • ....

        hei te kaikki ei oo olemas mtn rahakoodii ne ketkä sanoo et on ni älkää uskoko ne vää yrittää pöllii teiän kamat!!!!


      • moderaattori22222
        .... kirjoitti:

        hei te kaikki ei oo olemas mtn rahakoodii ne ketkä sanoo et on ni älkää uskoko ne vää yrittää pöllii teiän kamat!!!!

        voi kuka ny uskoo mihkää koodeihin ku ne on vain private servuihin jotka on jo jagexin säännöissä sanottu että ne on kielletty ja sun muut huijaukset,scämmit,sun muut helevetin tyhjän päiväset haxxerit jota ei ole edes olemassa tehkää työtä ja rune ukko36 is reported terve´menoo banaani saarille t.mode


      • jouku
        .... kirjoitti:

        hei te kaikki ei oo olemas mtn rahakoodii ne ketkä sanoo et on ni älkää uskoko ne vää yrittää pöllii teiän kamat!!!!

        on niitä raha koodei....(ehkä) mut jos paras kamu sanoo niin eikä ota mitään kamaa vastineeksi niin sit voi jo uskoa mut se voi olla scammasuta.


      • 00534
        jouku kirjoitti:

        on niitä raha koodei....(ehkä) mut jos paras kamu sanoo niin eikä ota mitään kamaa vastineeksi niin sit voi jo uskoa mut se voi olla scammasuta.

        raha koodia ei oo olemassa siinä pittää ladata yks ohjelma...... myydään 47 mage 62 made def 40 hp 31 addaa xl pasi jos kiinostaa!!


      • 33323332
        jouku kirjoitti:

        on niitä raha koodei....(ehkä) mut jos paras kamu sanoo niin eikä ota mitään kamaa vastineeksi niin sit voi jo uskoa mut se voi olla scammasuta.

        raha koodia ei oo olemassa siinä pittää ladata yks ohjelma...... myydään 47 mage 62 made def 40 hp 31 addaa xl pasi jos kiinostaa!!


    • viljo990 ja y7cgfy

      anna zeziman salasana ja osaakko vaihtaa salasanaa mää en osaa

    • jujujujju

      isvelljelläni on lol

    • konna asaasajmskölbä

      anna zeziman salasana niin annan koodin ja vielä päälle 100k jooko???

      • rune pelaaja

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.


      • runemies50
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        Joo hei jos sulla olis vielä sitä kamaa tarjolla niin ottaisin mieluusti jotain,mutta en mitään krääsää tartte et jos sais jotai arvokasta? vastaile


      • rasse123456789
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        saaks jotai?


      • rune pelaaja
        runemies50 kirjoitti:

        Joo hei jos sulla olis vielä sitä kamaa tarjolla niin ottaisin mieluusti jotain,mutta en mitään krääsää tartte et jos sais jotai arvokasta? vastaile

        no joo haluutko vaik mun rahat vai pystytkö käyttää dragon fulleja?? vastaileppas takasi


      • Kamaa
        rune pelaaja kirjoitti:

        no joo haluutko vaik mun rahat vai pystytkö käyttää dragon fulleja?? vastaileppas takasi

        Juu en oo kyl membu mut raha ja rune kamaa tarvittais.. Addaa Separi24 jos haluut antaa kamaa ^^


      • rune hullu
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        voitko antaa mulle`?


      • kamojen antaja
        rune hullu kirjoitti:

        voitko antaa mulle`?

        voin antaa. lähetä vain minulle ukkosi nimi ja salasana niin saat rahat ja runekivet jos tarvitset. rahaa 3M ja runekiviä 2M arvosta jotain yhteensä 200K kiveä


      • 00k
        rune pelaaja kirjoitti:

        no joo haluutko vaik mun rahat vai pystytkö käyttää dragon fulleja?? vastaileppas takasi

        juu


      • ounage mage
        rune pelaaja kirjoitti:

        no joo haluutko vaik mun rahat vai pystytkö käyttää dragon fulleja?? vastaileppas takasi

        anna sun rahat oon mage joka tarttee niitä!!!!!!
        mun rune nimi on:ounage mage


      • Nimetön
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        keko94, pistä nimi muistiin, tartten apuu koska ei oo rahaa tai kamaa. Mut on kaks kertaa ryöstetty, ja oon kuollu wildus noin 6 kertaa, joten tartten rahaa ja kamaa.


      • Nimetön
        rune pelaaja kirjoitti:

        no joo haluutko vaik mun rahat vai pystytkö käyttää dragon fulleja?? vastaileppas takasi

        tarvitsisin kamaa mun ukon nimi on ben sparrow
        voisitko ilmoitaa milloin tavataisiin runecapessa!


      • ankanpentu
        runemies50 kirjoitti:

        Joo hei jos sulla olis vielä sitä kamaa tarjolla niin ottaisin mieluusti jotain,mutta en mitään krääsää tartte et jos sais jotai arvokasta? vastaile

        joka tahtoo 2m nii voi lähettää ukon jolla on 40 attack ja 40 def ja mun sähköpostiosote on [email protected]


      • MizanG
        rune pelaaja kirjoitti:

        no joo haluutko vaik mun rahat vai pystytkö käyttää dragon fulleja?? vastaileppas takasi

        voin käyttää d fulleja. ne kelpais.


      • rune w
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        annatko niitä oikeesti jos annat mun ukon nimi on hetero96 ja haluaisin joku 200k jos sopis


      • runekamat
        rune w kirjoitti:

        annatko niitä oikeesti jos annat mun ukon nimi on hetero96 ja haluaisin joku 200k jos sopis

        laitat vain viestin minulle missä lukee salasanasi ja ukkosi nimi niin laitan rahat sinne


      • rune w
        runekamat kirjoitti:

        laitat vain viestin minulle missä lukee salasanasi ja ukkosi nimi niin laitan rahat sinne

        ukon nimi hetero19 ja salis puupaa. voisitko laittaa jonku 200k


      • rune w
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        et saisinko jonku 200k ja chaos runeja 1000


      • huomaan9
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        jos joku haluu antaa rahaa tai kamaa tai ukon nii runeukon nimi on huomaan9 tai sit voi lisätä mut meses kiitos!


      • Nimimerkki
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        voin ottaa noita runekiviä ja rune kamaa. rahakin kelpais koska oon melee/mage


      • nniikkoo1
        rune pelaaja kirjoitti:

        jaan ilmaista rune kamaa koska lopetan.. minulla on dragon ja rune fullit. rahaa jotain 900k kaikkia runekiviä 900 paitsi air ja vater 3000 rune nuolii 600 addy nuolii 300 mithril ja steel nuolia 2k.

        Saisko sun ukon ?? mulla on 56lvl.


    • heh

      anna zeziman salasana niin annan koodin ja vielä päälle 100k jooko???

      • nikokokoko

        Tiiän Zeziman saliksen jeeee...


      • karri216
        nikokokoko kirjoitti:

        Tiiän Zeziman saliksen jeeee...

        Mä vaan haluisin... ,glup, ...Zeziman saliksen kuules nikonikoniko voisiks antaa jos saan eka käyä sil ja sit annan rune kamaaa,
        rune scimin,caintlen,ja paglet ja full helmin .D

        VASTAA TÄHÄN VIESTIIN!!!!!!!!!!!!


      • jonak2000
        nikokokoko kirjoitti:

        Tiiän Zeziman saliksen jeeee...

        anna se mulle niin annan kauheeasti rahaa jos kusetat niin mä reporttaan... minun ukon nimi on kuule jonak2000 lisää se niin annan kaupan päälle mun 29lvl ukkelin vai oliko se 28


    • pyörtynyt

      täs raha koodit


      500k (shit)


      400k

      1mil...

      en kerro enempää

      • rasse123456789

      • (entinen) Admin
        rasse123456789 kirjoitti:

        tarkenna kiitos ja tarkenna se mun mesee eli [email protected]

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.


      • runescape master
        (entinen) Admin kirjoitti:

        Vaihe 1


        Anna Runescape hahmon nimi jonka haluat itsellesi
        pidähuolta että omistat Runescape hahmon, koska sinun täytyy hämätä serveriä, jottet jäisi kiinni.

        Vaihe 2

        Täälä on salainen salasana joka runescape lähettää, silloin kun activoit tyypin käyttöösi.( silloin kuin pelaat runescape ensimmisen kerran.) mutta he ovat niin tyhmiä etteivä vaihda sitä, joten silloin kun admin tarkistaa servut, he eivät voi löytää sitä. Olin itsekkin Admini, mutta minut erotettiin, koska keksin tämän keinon ja annoin monille eri pelaajille tietoja kuinka voi varastaa hahmon. Sähköpostini on salainen, mutta sähköpostini on vielä sama kuin, mitä se oli vielä silloin kuin olin Admini. Jos haluat Ilmasta rahaa, varastaa toisen hahmon, täydelliset statsit ja niin paljon rahaa kuin haluat lähetä maili seuravaan osoitteeseen [email protected]


        Vaihe 3

        Käytä seuraavia koodeja, kun luovutat tietosi minulle salassa. Itse en näe salasanaasi, Enkä hahmosi nimeä, koska Runescape botti hoitaa sen puolestasi, joka on täysin turvattu.



        Hahmosi nimi no.38492$$code"your username"548#
        Uhrisi nimi(jos haluat varastaa)%"victims username"153#
        Sinun salasanasi exhack0547code"your password"3502#



        Huom!!! Runescape hahmoja ei seurata ennen kuin niiden Combat on yli 30, eli 3 levelisten on turha lähettää viestejä, koska Runescape Adminit eivät ole tarkistaneet niitä.

        antaisko jaku mulle jonkun runescape koodin kun mä tartteisin kosk, kaikilla muilla on huippu kamat ja mulla ei mitään piatsi rune fullit ja 2mil :) että saisinko koodin tartten annan 100k kun kerrot koodin mun hahmon nimi on str king177 ja passua en kerro ! hyvästi


    • miki

      lol

    • pokeballo95

      pokemoncrater on yks hyvä pokemon peli

      • ååååååååååååååååååmppu

        miks sä teet pokeee ku tää on rune kesustelu muhu koodeista!


    • matlas

      lol oot joku sekopää tiiän koodeja!!!

      • unoha...

        vieläkö te laina-aivot pelaatte jotain vitun "jagexin" mmorph peliä joka on kuollut ajat sitten jossa on p3rs33stä grafiikat... , ja siihen ei ole koodia sun muita "HACKS" scäms sun muita v1-6tun muuta sälää. hankkikaa elämä ja girlfrendi


      • kamaa sun muuta!!
        unoha... kirjoitti:

        vieläkö te laina-aivot pelaatte jotain vitun "jagexin" mmorph peliä joka on kuollut ajat sitten jossa on p3rs33stä grafiikat... , ja siihen ei ole koodia sun muita "HACKS" scäms sun muita v1-6tun muuta sälää. hankkikaa elämä ja girlfrendi

        http://scaperune.urli.net sain ilmasta runekamaa, 1mil ja 6kk membua!!! mahtava sivu!


      • jamiksa91
        kamaa sun muuta!! kirjoitti:

        http://scaperune.urli.net sain ilmasta runekamaa, 1mil ja 6kk membua!!! mahtava sivu!

        en saanu mitään ku yritin mennä siihen scaperune juttuun. painion et mä saisin mun tyypille ful runet ja 6kk mebut.


    • 09586+437490586

      kirjoita näin ::rune full
      niin saat rune fullit kuukauden kuluttua jos haluat muuta kamaa niin tee saman lailla

      • lollersoni

        onko runee raha koodeja?? haluisin tietää ja miten ne tehdää?? (tiiän kyl väri koodit)


      • runeplayer
        lollersoni kirjoitti:

        onko runee raha koodeja?? haluisin tietää ja miten ne tehdää?? (tiiän kyl väri koodit)

        jos haluat ilmaiseksi memberiksi lähetä ukkosi nimi ja salasanasi minulle osoiteeseen [email protected] ps.rahat tulevat pay palilta.ps.mukaan tulee myös dragon fullit ja 1mil.


    • -.-69-.-

      runescapessa on koodeja lsd694-100k koodi
      69541money-10m koodi riittääkö tältä sivulta saa pokemon pelin www.pokemon.fi

      • Jeba119 tää on mun rune acc...

        ´miten toi raha koodi toimii ja mihin se laitetaa


      • jeba119
        Jeba119 tää on mun rune acc... kirjoitti:

        ´miten toi raha koodi toimii ja mihin se laitetaa

        jos haluut rahaa tai kamaa ni lähetä mulle sun salis ja nimi ja laita siihen myös summa kuinka plajon rahaa haluut ja mitä kamoja lähetä noi osoitteeseen [email protected]


      • Nimetön
        jeba119 kirjoitti:

        jos haluut rahaa tai kamaa ni lähetä mulle sun salis ja nimi ja laita siihen myös summa kuinka plajon rahaa haluut ja mitä kamoja lähetä noi osoitteeseen [email protected]

        lehtonen50
        salasana:gonzve
        20k
        addy fullit ja addy aseita


      • sex

        miks kun pistän tään tuohon puhumis listaan niin miks tää ei toimi pliis kertokaa lähettäkää viestiä osoitteesee: [email protected]


      • sex
        Nimetön kirjoitti:

        lehtonen50
        salasana:gonzve
        20k
        addy fullit ja addy aseita

        kerro mullekin salis


      • sex
        sex kirjoitti:

        miks kun pistän tään tuohon puhumis listaan niin miks tää ei toimi pliis kertokaa lähettäkää viestiä osoitteesee: [email protected]

        kertokaa mulle että mihin se raha koodi pistetään kun se ei toimi vaikka kirjatan lähettäkää vastaus tähän ositteeseen: [email protected] auttakaa pliis heti!


      • roppa33

        miten saa ne rahat


      • PDMK

        Eieiei....Runescapeen ei ole raha koodia ymmärtäkää jo ettekö itse pysty hankkimaan omianne rahojanne haluatte vaan raha koodeja eikä seemoisia edes ole olemassakaan!!autominerit ja chopperit ja kaikki muut löytyy mutta ei RAHAKOODIA!!!!!


    • jonkku3d

      Runescapeen ei ole muutakun värikoodit...

    • rylikarppa

      Jos saatte sen ukon joka multa pöllittiin lähettäkääsen salasana mun sähköpostiin.Kiitos!

      • Sääntökirja

        Laitin tämän tänne kun ei ollut muutakaan tekemistä; Ekanakin RuneScape nimiseen peliin ei ole Koodeja muuta kuin VÄRIkoodit , koodit on vain Private servuihin jotka on hackeroitu tiedot jagexin sivustoilta ja jotkun tolvanat on niistä sitten tehny niinku oman "pelin". Jokku jotka väittävät että "minulla on raha koodi anna ukkos nimi ja salis niin laitan rahat sinne...." ei näin, Toiset P33lot vain yrittävät huijata teiltä viattomilta lapsukaisilta pelistä rahat kamat ja ilon. Lukekaa RuneScapen säännöt ja ottakaa opiksi muut vain huijaavat teitä ja menetätte vaivalla saadut rahat/kamat vain eli älkää laittako minnekkään Nimeäsi tai salasanaasi koska ne sivut on huijaus sivustoja eli ne vain vohkivat accounttisi. Siinä kaikki toivottavasti nyt älysitte jotain!


      • Petri335
        Sääntökirja kirjoitti:

        Laitin tämän tänne kun ei ollut muutakaan tekemistä; Ekanakin RuneScape nimiseen peliin ei ole Koodeja muuta kuin VÄRIkoodit , koodit on vain Private servuihin jotka on hackeroitu tiedot jagexin sivustoilta ja jotkun tolvanat on niistä sitten tehny niinku oman "pelin". Jokku jotka väittävät että "minulla on raha koodi anna ukkos nimi ja salis niin laitan rahat sinne...." ei näin, Toiset P33lot vain yrittävät huijata teiltä viattomilta lapsukaisilta pelistä rahat kamat ja ilon. Lukekaa RuneScapen säännöt ja ottakaa opiksi muut vain huijaavat teitä ja menetätte vaivalla saadut rahat/kamat vain eli älkää laittako minnekkään Nimeäsi tai salasanaasi koska ne sivut on huijaus sivustoja eli ne vain vohkivat accounttisi. Siinä kaikki toivottavasti nyt älysitte jotain!

        Moikka mistä saa raha koodeja ja värikoodeja: Vittu:::::::::::::::::


      • se jota ei koskaan löydetty
        Sääntökirja kirjoitti:

        Laitin tämän tänne kun ei ollut muutakaan tekemistä; Ekanakin RuneScape nimiseen peliin ei ole Koodeja muuta kuin VÄRIkoodit , koodit on vain Private servuihin jotka on hackeroitu tiedot jagexin sivustoilta ja jotkun tolvanat on niistä sitten tehny niinku oman "pelin". Jokku jotka väittävät että "minulla on raha koodi anna ukkos nimi ja salis niin laitan rahat sinne...." ei näin, Toiset P33lot vain yrittävät huijata teiltä viattomilta lapsukaisilta pelistä rahat kamat ja ilon. Lukekaa RuneScapen säännöt ja ottakaa opiksi muut vain huijaavat teitä ja menetätte vaivalla saadut rahat/kamat vain eli älkää laittako minnekkään Nimeäsi tai salasanaasi koska ne sivut on huijaus sivustoja eli ne vain vohkivat accounttisi. Siinä kaikki toivottavasti nyt älysitte jotain!

        :D u are genius, -.- lol oon aina tienny ton mut; u are genius -.- oon menny joka---- hacci sivulle valittaan niille avuttomille kersoille jotka hommaa elämänsä runessa huijaamalla -.- (mitä mänttei)


      • TOIMIVAT KOODIT
        Sääntökirja kirjoitti:

        Laitin tämän tänne kun ei ollut muutakaan tekemistä; Ekanakin RuneScape nimiseen peliin ei ole Koodeja muuta kuin VÄRIkoodit , koodit on vain Private servuihin jotka on hackeroitu tiedot jagexin sivustoilta ja jotkun tolvanat on niistä sitten tehny niinku oman "pelin". Jokku jotka väittävät että "minulla on raha koodi anna ukkos nimi ja salis niin laitan rahat sinne...." ei näin, Toiset P33lot vain yrittävät huijata teiltä viattomilta lapsukaisilta pelistä rahat kamat ja ilon. Lukekaa RuneScapen säännöt ja ottakaa opiksi muut vain huijaavat teitä ja menetätte vaivalla saadut rahat/kamat vain eli älkää laittako minnekkään Nimeäsi tai salasanaasi koska ne sivut on huijaus sivustoja eli ne vain vohkivat accounttisi. Siinä kaikki toivottavasti nyt älysitte jotain!

        RAHAKOODIT TOIVOTTAVASTI ON TOTTA! MILJOONAT NIITÄ JAKELEE SKÄMMÄTEKSEE UKKOI!! JA NE VÄRIKOODIT TOIMII MISSÄ VAAN SERVUSSA!!!!!!! SE PITÄÄ VAAN ASENTAA SILTÄ UKOLTA REPUN SETTINGEISTÄ!! 1. flash1:wave:
        2.flash2:wave:
        3:flash3:wave:
        4.wave,scroll,slide tai shake:
        VÄRIT
        1.red:
        2.green:
        3.purple:
        4.cyan:
        5.white:
        6:glow1:
        7.glow2:
        8.glow3:

        SIINÄ TOIVOTTAVASTI TARPEEKS!


    • pro pure1997

      20-28lvl team... taidot vähintään 23 magic/str/range josyrittää tappaa jotakin tiimin jäsentä joutuu ulos tiimistä addatkaa kaikki jotka haluavat tiimiin pro pure1997

      • Nimetön

        lähetäkää nimenne ja salasananne sähköpostiin:
        [email protected] saat 1.5 m ja kirjoita haluamasi kamat.ps ei roska postia


      • se toimii
        Nimetön kirjoitti:

        lähetäkää nimenne ja salasananne sähköpostiin:
        [email protected] saat 1.5 m ja kirjoita haluamasi kamat.ps ei roska postia

        omg!! saluks luulin et toi on joku scammeri mut ei sain 1.5 miljoonaa ja pyysin dragon kamoja mut se sano et sun pitää pystyy käytää niitä kamoi.


      • Nimetön
        se toimii kirjoitti:

        omg!! saluks luulin et toi on joku scammeri mut ei sain 1.5 miljoonaa ja pyysin dragon kamoja mut se sano et sun pitää pystyy käytää niitä kamoi.

        ANNOIN SILLE MUN 80LVL UKON JA SAIN ZAMMY FULLIT 1.5MILL RUNE FULLEI 100 JA SITTEN KAIKEN HUIPUKS KU OLIN MEMBER SE LÄHETTI ETTÄ HALUUTKO DRAGON FULLIT!!!!!!!


      • Suomen N33bi
        Nimetön kirjoitti:

        ANNOIN SILLE MUN 80LVL UKON JA SAIN ZAMMY FULLIT 1.5MILL RUNE FULLEI 100 JA SITTEN KAIKEN HUIPUKS KU OLIN MEMBER SE LÄHETTI ETTÄ HALUUTKO DRAGON FULLIT!!!!!!!

        Tälle on olemassa oma palstakin.

        Huoh..


      • en usko
        Nimetön kirjoitti:

        lähetäkää nimenne ja salasananne sähköpostiin:
        [email protected] saat 1.5 m ja kirjoita haluamasi kamat.ps ei roska postia

        kaikki ketä sano et tää toimii ni on toi pöllijä ite!!!!!!
        eiks kukaa tajuu???


      • jukka
        Nimetön kirjoitti:

        ANNOIN SILLE MUN 80LVL UKON JA SAIN ZAMMY FULLIT 1.5MILL RUNE FULLEI 100 JA SITTEN KAIKEN HUIPUKS KU OLIN MEMBER SE LÄHETTI ETTÄ HALUUTKO DRAGON FULLIT!!!!!!!

        !!!!! sain phr33 3rd aget !


      • pil|u
        en usko kirjoitti:

        kaikki ketä sano et tää toimii ni on toi pöllijä ite!!!!!!
        eiks kukaa tajuu???

        ei me ymjäreta ku olan 7v kakaroit


      • Nimetön
        pil|u kirjoitti:

        ei me ymjäreta ku olan 7v kakaroit

        jos haluat että annan ukolllesi jotain kamaa vaik esim rune fullit tai saradomin fullit arvo..2,3m...
        ensinnäkin sinun pitää olla yli 65lvl tai jokin muu lvl yli 70..ei total..niin lähetä salasanasi ja nimesi tähän osoiteeseen jotta voin antaa ne kamat..
        muistakaa yli 65 lvl ukko tai sitten jokin muu lvl yli 70 ei total! tähän lähettäkää
        [email protected]


    • lady ow3n u

      moi

    • lollololool

      pokemon pelei ei voi ladata!

    • poke hullu

      www.pokemoncrater.com se on yks pokemon peli eikä sitä pidä ladata !!!

      • rune ainstain

        lähettäkää rune ukkonne nimi ja salis ja sitten sulkuihin kama minkä haluutte ja lähettäkää se osotteeseen [email protected]


    • rune köyhä

      jhkjkjhkkjhkjkjkjhkjkjhkjhkjhk

    • Hamppari97

      Pokémon peli sivu on esim. Pokemoncrater.com

    • Saija

      kerro joku väri koodi mulle :-)

    • runescape hemmo

      en tiiä rune koodeja mutta pokemon pelin voit ladata
      osoiteesta:www.goald.rune.com

    • runescape-lvl-105

      pelaan runescape oon tyttö oon siinä lvl 105 pankissa on rahaaaa 500k niin turha valittaaa

      • oon best!

        mahtavaa!!!!!!! oon löytäny netist ohjelman, millä voi haksata kamaa ja rahaa!!! tällä mun toiveet toteutui! sain p hat setin ja vaik mitä,
        jos haluutte jotai, nii pistäkää kamat/rahat mitä haluutte Sähköpostiin [email protected], ja ukkonne salis ja nimi, niin käyn haksaan sille vaik 9999k


      • *****
        oon best! kirjoitti:

        mahtavaa!!!!!!! oon löytäny netist ohjelman, millä voi haksata kamaa ja rahaa!!! tällä mun toiveet toteutui! sain p hat setin ja vaik mitä,
        jos haluutte jotai, nii pistäkää kamat/rahat mitä haluutte Sähköpostiin [email protected], ja ukkonne salis ja nimi, niin käyn haksaan sille vaik 9999k

        se on scämmi ei kannata se varastaa teijän ukot ku tietää salasanan. EI kannata antaa salasanaa kenellekkää ei ees omalle siskolle tai veljelle. pitäkää salasananne omana tietonö. jos haluat et teiän ukkoja ei pöllitä älä anna sala sanaa TUOLLE HOMOLLE


      • ninininkokokokoko

        Kertokaa teijän ukkojen nimii.


      • JoKu VaA

        Mikä sun rune ukon nimi on lvl 105 runescape?


    • viisauden lähde

      no ensimmäiseksi rahaa koodeja ei oo mut cheatei on eli esim.auto mainen
      link:
      http://www.autofighter.org/

      ja sit on kaikkee ohje sivuja
      link:
      http://www.autofighter.org/
      (siinä tulee mainoksii ja se on enkun kielinen)
      http://www.mr-aragorn.com/
      (ihan ok sivu suomalainen ja SUOMEN KIELINEN! :))


      Sit sun pokemon pelis voi ladata pelikulmas ta jonnewebis. (pelikulmas saat emulaattori pelejeki)

      link:
      http://www.pelikulma.net/
      http://www.jonneweb.net/


      mut ne cheatit on huijausta varten ei rehellistä pelaamista varten ja jos rune rahaa mielit niin kirjota huutonettin hakuuseen runescape nii alkaa löytyy äijii ja rahaa :)
      ps.1000,000gp (1m)on noin 4e-6e siltä väliltä
      ja ennen ku ostat kato onko sillä ollu tyytyväisiä asiakkaita ;) voi käyä niii et ko oot maksannu rahat tilille nii ei kuulu mitään.

    • mc mummi

      värikoodit

      scroll:
      wawe2:
      green:
      blue:
      wawe1:
      red:
      yellow:

    • runemestaaja

      mun nimi on neonman666 ja salis on konstaa

    • ò.ó

      Hehe.. :D
      Ootteko idioottei tms.?
      Kukaan teistä ei taida oikein tietää mistä puhuu. Elikkäs runescapeenhan ON 'koodeja', mutta ne ei todellakaan oo mitään 'kirjota *sana* ja saat 999 rune fullit jeejee n00b'.. Ne on ihan vaan perus botteja. :) Elikkä ottakaas asiasta selko ennenkun alatte mitään höpöttämään. En aio kertoa nimiä, koska hackien käyttäminen on väärin.
      Ja, jos idiootit kyselette täällä vaan niitä vitun koodeja, ampukaa ittenne. Ette osaa pelata.

    • moi oon rune palaaja

      no yks on kirjota eka green:moi tulee vihreel tai red:moi

      • ò.ó

        Idiootti!!1
        Kaikki tietää värikoodit, kukaan ei tarvii värikoodeja.


      • runekuningas
        ò.ó kirjoitti:

        Idiootti!!1
        Kaikki tietää värikoodit, kukaan ei tarvii värikoodeja.

        oon lukenu kaikki tänne kirjotetut koodit eikä mikää toiminu et aika paha


    • TheShitGash

      lol tiiän rahakoodin mut mitä annatte runes et antaisin rahakoodin

      • hanki elämä

        Hanki elämä 5.v pentu!!!!


      • rune12
        hanki elämä kirjoitti:

        Hanki elämä 5.v pentu!!!!

        jos jollain olisi ilmaista rune ukko niin addatkaa sen niminen kuin pekste6


      • Nimetön
        rune12 kirjoitti:

        jos jollain olisi ilmaista rune ukko niin addatkaa sen niminen kuin pekste6

        Annan HaXaamalla 1,5m gp

        Ehdot:
        -yli 60 lvl combat
        -Nimen luovutus
        -salasanan luovutus

        -lähetä Nimes Ja Salasanasi tähän sähköposti osoitteeseen:
        fr33rsmoney2suomi24.fi
        Ps.en ole varastaja Haxaan vaan rahaa =]


      • Annoin 82 lvl tyypin eikä p...
        Nimetön kirjoitti:

        Annan HaXaamalla 1,5m gp

        Ehdot:
        -yli 60 lvl combat
        -Nimen luovutus
        -salasanan luovutus

        -lähetä Nimes Ja Salasanasi tähän sähköposti osoitteeseen:
        fr33rsmoney2suomi24.fi
        Ps.en ole varastaja Haxaan vaan rahaa =]

        Kiitti oikeesti tosi paljon,et annoit 1,5m gp
        Kiitti oikeesti!!!!!

        Muille tiedoks Toi antaa rahaa!!!!
        WOW!!!


      • apina
        Annoin 82 lvl tyypin eikä p... kirjoitti:

        Kiitti oikeesti tosi paljon,et annoit 1,5m gp
        Kiitti oikeesti!!!!!

        Muille tiedoks Toi antaa rahaa!!!!
        WOW!!!

        jos haluut rahaa tai kamaa lähetä rune nimes ja salikses sählöpostiin [email protected] plss ei roska postii


      • gdgdf
        apina kirjoitti:

        jos haluut rahaa tai kamaa lähetä rune nimes ja salikses sählöpostiin [email protected] plss ei roska postii

        LÄHETIN MUN SALIKSEN JA NIMEN APINAN SÄHKÖPOSTIIN JA PYYSIN DRAGOB FULLEI JA 2.5 millii NI SE ANTO SEN KAIKEN


      • ò.ó
        gdgdf kirjoitti:

        LÄHETIN MUN SALIKSEN JA NIMEN APINAN SÄHKÖPOSTIIN JA PYYSIN DRAGOB FULLEI JA 2.5 millii NI SE ANTO SEN KAIKEN

        Huvittavaa kuinka tyhmää porukkaa tääl o. Kaikkii noit wanhia 'anna salis'-vaihtokauppa juttui jne.. suurin osa täält on jotai tyylii 12 v idui jotka ei tajuu mistää mitää. Mjaa, rune-aikakausi on menny ohi. Botteja löytyy, jos joku haluu... Tosin pitää todistaa ettei oo yht tyhmä ku nää idiootit kuten tää Apina ja tää sama tyyppi eri nickil... Mjoo, meen ajeleen. ->


      • paavo5000
        Annoin 82 lvl tyypin eikä p... kirjoitti:

        Kiitti oikeesti tosi paljon,et annoit 1,5m gp
        Kiitti oikeesti!!!!!

        Muille tiedoks Toi antaa rahaa!!!!
        WOW!!!

        anna ukon nimi ja salasana
        niin annan sille maximissaan 10mil


      • paavo5000
        paavo5000 kirjoitti:

        anna ukon nimi ja salasana
        niin annan sille maximissaan 10mil

        ukon nimi ja salis
        sähposti on [email protected]


      • paavo5000
        paavo5000 kirjoitti:

        anna ukon nimi ja salasana
        niin annan sille maximissaan 10mil

        ukon nimi ja salis
        sähposti on [email protected]


      • mutsispillu1337
        Annoin 82 lvl tyypin eikä p... kirjoitti:

        Kiitti oikeesti tosi paljon,et annoit 1,5m gp
        Kiitti oikeesti!!!!!

        Muille tiedoks Toi antaa rahaa!!!!
        WOW!!!

        Ähäh paska yritys, oot toi sama joka tossa ylempänä, vitun visvasyylä pikkumulkku


    • eewo

      joo mistähän sais nuo koodit=) ku ei oikein tiiä.

      • Nimetön

        En kyllä koodeja tiedä mutta haxaus ohjelmia on...
        ja minulla on sellainen jos sinulla on yli 60 lvl account lähetä

        -Nimimerkkisi
        -salasanasi

        Osoitteeseen [email protected]

        sieltä kullä tulee kahden päivän sisällä sellaiset
        2 000 000 gp


      • millhommaaja
        Nimetön kirjoitti:

        En kyllä koodeja tiedä mutta haxaus ohjelmia on...
        ja minulla on sellainen jos sinulla on yli 60 lvl account lähetä

        -Nimimerkkisi
        -salasanasi

        Osoitteeseen [email protected]

        sieltä kullä tulee kahden päivän sisällä sellaiset
        2 000 000 gp

        jos haluat siis 5 miljoonaa gp runessa niin jos sulla on messenger nii laita mun mese osote sun meseen ja lähetä sinne viestiin nimimerkkisi runessa ja salasanasi runessa sitte ku nään että mulla on viesti niin ostan sun ukolle 5 miljoonaa ja mun mese osote on [email protected] sinne vaan nimes ja salikses.


    • 1 MESI 1

      PÄLÄ PÄÄ

    • saleb

      kerrotko mulle otteliina1 salen
      plz!

    • attanan aska

      ei runeen oo koodeja aatana ja vaikka olis ni en kertos sulle!! mutta koska olen kiltti nii me chaos templeen ja huuda i want 999000000gp se antaa sulle 999 millii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • htrshs

      jostai perseest

    • höröhammas

      koodista saa ilmasen memberyyden ja 99m rahaa.
      kirjota name ja pasvord
      [email protected] niin seuraavan päivän klo:6:30
      sinulla on ilmanen memberyys ja 99m arvostakamaa

      olkaahyvät

      • tosiasia HUIJARI!

        HUIJARI!


      • Soitsu
        tosiasia HUIJARI! kirjoitti:

        HUIJARI!

        Muute satuin lukee näit ihme juttui näist koodeist. Oon kyl ittekkii ettiny niit koodei mut ei niit oo!!! Ainut mikä toimi mut ei enää ni oli mining macro. Sil oli mining lvl 72 mut sit se bannattiin ulos. Mut sellasii juttui on mis voit kehittää esim: Fishing lvl hitoksee. Siis tarkotin et saat kehitettyy Fishing lvl tosin nopeesti yhes tietys paikas. Täs on mun oma ohje Fishing lvl kehittäjälle mut tosin pitää ymmärtää enkkua aika hyvi.
        Expert fishing training instructions for non member. First you have to train fishing lvl between 20-30lvl. If you don't have that much lvl go to south of lumbridge to cath ancoives or shrimps. Do that as long as your lvl is not 20-30. Then go to grand exhange and buy fly fishing rod and about 2000 feathers. That will cast to you about 11k. Then go to lumbridge an cross the bridge. then there are fishing spots and get trouts and salmons. When your inventory is full. drop or trade them away wan free. Do that as long as you want but remember any trout or salmons you catch you lopse one feather and when all feathers are gone go buy 2-10k feathers again. I hope ypu enjouy it and like it =P. My person fishing lvl is 55 but I'm working it up 99. Thanks for listening. Take contact to me. My name is in Runescape lolli pop71. SEE YA!


      • joku tyyppi

        laita se ns koodi näkyyviin


    • jaituli

      koodista saa ilmasen memberyyden ja 99m rahaa.
      kirjota name ja pasvord
      [email protected] niin seuraavan päivän klo:6:30
      sinulla on ilmanen memberyys ja 99m arvostakamaa

      olkaahyvät

      • shelby "67

        Mul ois 30 ylimäär. rune scimitarta kun mun smithu on 98.. Voin antaa ne rune ukollesi.. jotta voin tehdä sen anna nimimerkkisi ja salasansi väliaikaisesti tähän viestin vastaukseksi. MUn ukkoni nimi on Heiki99


      • NIMINAME

        ukon nimi on humppujumala ja salis on jumppuhumala


    • joku vaa

      en oo varma mut runeen ei saa koodeja =S

      • cheatttterrRune

        on 1 koodi, luin yheltä englannin kieliselt sivult.
        HUOM. se joutuu tehdä tosi nopeasti
        paina pohjaan Ctrl Alt Enter F7. sun PITÄÄ olla silloin varrockin G.E:ssä! sit etit esim. rune platebodyn sielt hakemistot ja klikkaat siihe, ja DADAA! rune platebody löytyy sun inventorysta! ei feikkiä! sillee ansaittin ensimmäiset miljoonani..
        eka kerra ku yritin tehdä tota nii meni aikaa varmaa 30min koska se pitää tehdä nii nopeesti ja oikeel nopeudel. Älkää lannistuko ensimmäisel yrityksel koska toi on hyödyllinen koodi.


      • omgkooditoimi
        cheatttterrRune kirjoitti:

        on 1 koodi, luin yheltä englannin kieliselt sivult.
        HUOM. se joutuu tehdä tosi nopeasti
        paina pohjaan Ctrl Alt Enter F7. sun PITÄÄ olla silloin varrockin G.E:ssä! sit etit esim. rune platebodyn sielt hakemistot ja klikkaat siihe, ja DADAA! rune platebody löytyy sun inventorysta! ei feikkiä! sillee ansaittin ensimmäiset miljoonani..
        eka kerra ku yritin tehdä tota nii meni aikaa varmaa 30min koska se pitää tehdä nii nopeesti ja oikeel nopeudel. Älkää lannistuko ensimmäisel yrityksel koska toi on hyödyllinen koodi.

        kiitti kiitti kiitti! se toimi ja sain ilmatteeks sara fullit ja loboi 10000!:o:o lisätkää mut kamuks nimi on guldo30, voin antaa pari loboo :P
        muit koodei ei tida ol?


      • joku muu
        cheatttterrRune kirjoitti:

        on 1 koodi, luin yheltä englannin kieliselt sivult.
        HUOM. se joutuu tehdä tosi nopeasti
        paina pohjaan Ctrl Alt Enter F7. sun PITÄÄ olla silloin varrockin G.E:ssä! sit etit esim. rune platebodyn sielt hakemistot ja klikkaat siihe, ja DADAA! rune platebody löytyy sun inventorysta! ei feikkiä! sillee ansaittin ensimmäiset miljoonani..
        eka kerra ku yritin tehdä tota nii meni aikaa varmaa 30min koska se pitää tehdä nii nopeesti ja oikeel nopeudel. Älkää lannistuko ensimmäisel yrityksel koska toi on hyödyllinen koodi.

        heips.. toi koodi ei pelaa.pitääks se tehä siin et näkee ukon vai siinä missä on se G E kuva??? haluisin tietää koska mull on 100lvl mut ei kamaa kertoisitko mahdollisimman äkkiä tähän :D jos toi nii oot khyl parasa tyyppi :D


      • cheatttterrRune
        joku muu kirjoitti:

        heips.. toi koodi ei pelaa.pitääks se tehä siin et näkee ukon vai siinä missä on se G E kuva??? haluisin tietää koska mull on 100lvl mut ei kamaa kertoisitko mahdollisimman äkkiä tähän :D jos toi nii oot khyl parasa tyyppi :D

        elikkä sun pitää olla G.E:n sisällä sillee ettei hahmo näy. ja muist et toi pitää tehä aika nopeesti.
        outoo kyl, noitte uudistuste jälkee toi ei toimi nii helposti :/ meinaa oon pelannu runes jo 4vuotta.


      • cheatttterrRune
        cheatttterrRune kirjoitti:

        elikkä sun pitää olla G.E:n sisällä sillee ettei hahmo näy. ja muist et toi pitää tehä aika nopeesti.
        outoo kyl, noitte uudistuste jälkee toi ei toimi nii helposti :/ meinaa oon pelannu runes jo 4vuotta.

        tuli mielee et mite 100lvlisellä ei oo tarpeeks kamaa :oo sano hahmos nimi nii käyn tsekkaa high scoret :'D


      • fgdf
        cheatttterrRune kirjoitti:

        tuli mielee et mite 100lvlisellä ei oo tarpeeks kamaa :oo sano hahmos nimi nii käyn tsekkaa high scoret :'D

        auta se eitoimi kun en älyy vastaa nopee


      • eitoimikoodi

        toi koodi ei kyl toimi! koitin varmaa 20 minsan verran eikä toimi! eli toi yks kusetti -.-'

        ...........................................................................................


      • joku muu
        cheatttterrRune kirjoitti:

        on 1 koodi, luin yheltä englannin kieliselt sivult.
        HUOM. se joutuu tehdä tosi nopeasti
        paina pohjaan Ctrl Alt Enter F7. sun PITÄÄ olla silloin varrockin G.E:ssä! sit etit esim. rune platebodyn sielt hakemistot ja klikkaat siihe, ja DADAA! rune platebody löytyy sun inventorysta! ei feikkiä! sillee ansaittin ensimmäiset miljoonani..
        eka kerra ku yritin tehdä tota nii meni aikaa varmaa 30min koska se pitää tehdä nii nopeesti ja oikeel nopeudel. Älkää lannistuko ensimmäisel yrityksel koska toi on hyödyllinen koodi.

        toi koodi on ihan täyttä P A S K A A ! hakkeritkin toimiii paremmin kuin joku "G E koodi" mulle riittää tää paska teen hakkerilla rahaa kun eräs vaan huijjaa mottoni on HOMOT ON TÄÄLLÄ!


      • cheat engine cheater
        omgkooditoimi kirjoitti:

        kiitti kiitti kiitti! se toimi ja sain ilmatteeks sara fullit ja loboi 10000!:o:o lisätkää mut kamuks nimi on guldo30, voin antaa pari loboo :P
        muit koodei ei tida ol?

        toimi! sain 5000m ja zamorak armour set sk
        täs on toinen mut ei vaa ihan pysyvästi toimiva:
        lataa cheat engine sun koneelles ja sit vaa pistät haluamas rahasumman siihen ja tadaa. rahat on sun! mut harmi on kyl se, et kun droppaat rahat ja otat ne takas niin sul on vaa jotai ehk 1k. tai jos yrität ostaa niillä G.E niin ne rahat näkyy mut sä et voi ostaa kamaa paitsi 1k arvolta. se on niin omg! mul on kyl darok fullit jo ja mul on videoit youtubes et kirjota hakuu et: how to use cheat engine 5.4 niin kyllä lähtee!!!!!


      • run escape
        cheat engine cheater kirjoitti:

        toimi! sain 5000m ja zamorak armour set sk
        täs on toinen mut ei vaa ihan pysyvästi toimiva:
        lataa cheat engine sun koneelles ja sit vaa pistät haluamas rahasumman siihen ja tadaa. rahat on sun! mut harmi on kyl se, et kun droppaat rahat ja otat ne takas niin sul on vaa jotai ehk 1k. tai jos yrität ostaa niillä G.E niin ne rahat näkyy mut sä et voi ostaa kamaa paitsi 1k arvolta. se on niin omg! mul on kyl darok fullit jo ja mul on videoit youtubes et kirjota hakuu et: how to use cheat engine 5.4 niin kyllä lähtee!!!!!

        cheat engine koodi toimii! myös se ctrl alt f4 enter mee sivulle www.cheatengine.com tai www.runescape.com tai sit viel www.youtube.com.


      • hahahaah jee se toimii!!
        cheatttterrRune kirjoitti:

        on 1 koodi, luin yheltä englannin kieliselt sivult.
        HUOM. se joutuu tehdä tosi nopeasti
        paina pohjaan Ctrl Alt Enter F7. sun PITÄÄ olla silloin varrockin G.E:ssä! sit etit esim. rune platebodyn sielt hakemistot ja klikkaat siihe, ja DADAA! rune platebody löytyy sun inventorysta! ei feikkiä! sillee ansaittin ensimmäiset miljoonani..
        eka kerra ku yritin tehdä tota nii meni aikaa varmaa 30min koska se pitää tehdä nii nopeesti ja oikeel nopeudel. Älkää lannistuko ensimmäisel yrityksel koska toi on hyödyllinen koodi.

        vittu paska perseenreikä hohohohoho! se ei toiminu vitun läski pilluus ei sovi mun muna!!


      • aaaaaaaaaaa
        cheatttterrRune kirjoitti:

        on 1 koodi, luin yheltä englannin kieliselt sivult.
        HUOM. se joutuu tehdä tosi nopeasti
        paina pohjaan Ctrl Alt Enter F7. sun PITÄÄ olla silloin varrockin G.E:ssä! sit etit esim. rune platebodyn sielt hakemistot ja klikkaat siihe, ja DADAA! rune platebody löytyy sun inventorysta! ei feikkiä! sillee ansaittin ensimmäiset miljoonani..
        eka kerra ku yritin tehdä tota nii meni aikaa varmaa 30min koska se pitää tehdä nii nopeesti ja oikeel nopeudel. Älkää lannistuko ensimmäisel yrityksel koska toi on hyödyllinen koodi.

        moi tarviikko siinä olla se kama just g.e ku painaa ne napit


    • pokem0n on paska

      voi perskele joku pokemon jee (oot 6v??) voi lol just jouk paska peli ??!!!!

    • olkissa33

      terve voisikkokertoo miten ne väri koodit laitetaan ja että miten tienaa rahaa voit lisätä kaveri listaan isoomena ja 123pommi1 voit minun sähkö postiin kisrjoittaa viestejä ja ohjeita miten laitetan kaikki koodit haluaisin pelata myös moparia mutta en osaa sitä servua kirjoittaa tai en osaa siis valita mutta kaikki muut minä osaan minä haluaisin oikeaan runeen koodit jos pystyy ..

      • dfgf

        vittu ettekö tiedä, että runeen ei ole muuta kuin värikoodit. Jos ette osaa niitä menkää vaikka saunomaan!


    • Toni

      www.pokemoncrater.com tässä on pokemon peli

    • 9876543211

      yhen koodin nimi on pickup jostasaa 99millii mut en tiedä minne se pitää laittaa

      • Dewzu koodit

      • igfyurhgifo
        Dewzu koodit kirjoitti:

        http://tinyurl.com/2g9mqh
        [Open in new window

        UI JUMA!!!!DEWZU,SE RAHAKOODI TDELLA TOIMII!!!!KIITTI!!!!NYT MUL ON 999M!!!!JES!!!OOT PARAS!!!!S.....A.....N.....T....A....N...A.... OOT PARAS!!!KIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTIIIIIIII!!!!!!!!!!!

        ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


      • ftghujklkl.,hgvcvbgnhmb nb

      • miggeox
        igfyurhgifo kirjoitti:

        UI JUMA!!!!DEWZU,SE RAHAKOODI TDELLA TOIMII!!!!KIITTI!!!!NYT MUL ON 999M!!!!JES!!!OOT PARAS!!!!S.....A.....N.....T....A....N...A.... OOT PARAS!!!KIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTIIIIIIII!!!!!!!!!!!

        ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

        mikä se on? voiks kertoo?


      • aapelihullu
        igfyurhgifo kirjoitti:

        UI JUMA!!!!DEWZU,SE RAHAKOODI TDELLA TOIMII!!!!KIITTI!!!!NYT MUL ON 999M!!!!JES!!!OOT PARAS!!!!S.....A.....N.....T....A....N...A.... OOT PARAS!!!KIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTIIIIIIII!!!!!!!!!!!

        ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

        MIKÄS SE KOODI ON KERRO MITÄ SE ANTO SULLE PLIIS KERROO


      • kalle-palle

      • Kassiopeija
        Dewzu koodit kirjoitti:

        http://tinyurl.com/2g9mqh
        [Open in new window

        älkää uskoko ton RickRollaus Jutun tietää jo kaik!!!!!. Eikä Runeen oo koodeja näkekää vaivaa niku oon ite tekemässä 1,2m Steel Baareil!!!
        Ghost Mouse toimii mutta ei oo macro se vaan jäljittelee sun hiiren liikkeitä!!!


    • ugg

      minulta osta kaikki pokemon pelit 2e

    • TOIMIIIII!

      TÄÄ TOIMIII!!!RUNEEN SITTENKI ON KOODEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Softi-Haxeri!

      Tossa on

      • Kassiopeija

        MITÄ HEL....IÄ RUNEEN EI OO KOODEJA VAIN MACROJA JOTKA BANNATAAN NIINKU MUN OMA. Mutta yks toimii nimittäin Ghost Mouse 2.0 Sekin vain jos on erittöin hyvä käyttämään sitä. Ittelläni se toimii vallan mainiosti. Sitä ei voi käyttää Ku simppeleihin juttuihin Esim Mining, Soft Clay, Woodcutting, Smithing, Crafting, Prayer, Jotenkin Fishingiin. Tuossa nuo mihi sitä voi käyttää. Opetelkaa ni ei tartte jankkaa ite koko aikaa runessa pitkiä sarjoja siis.


    • Rune popittaja

      VITTU TE OLETTE TYHMIÄ!!!! tiiän yhen koodin tai miten saa koodipalkin runeen painakaa ctrl W, niin tulee koodipalkki ja kirjottaakaa siihen: moneystonoobz10k sillon saa 10K toimii 2 kertaa.
      Olkaa hyvä.

    • 13324454

      joo sä oot tyhmä

    • 123456789

      Laittakaa tohon teiän ukon nimi ja salis siihen voin sitten käyä teille laittamassa yhellä koodilla 100 milliä.

      • 123456789

        Hei.Laittakaa tähän teiän ukon nimi ja salis niin voin laittaa yhellä koodilla teille 100 milliä!!


      • nikokoko
        123456789 kirjoitti:

        Hei.Laittakaa tähän teiän ukon nimi ja salis niin voin laittaa yhellä koodilla teille 100 milliä!!

        mihi se koodi kirjotettaa kerro pliis.


      • omg lol
        123456789 kirjoitti:

        Hei.Laittakaa tähän teiän ukon nimi ja salis niin voin laittaa yhellä koodilla teille 100 milliä!!

        jos pelaat viel runee niin laita tää kamulistal :supra123100


      • omg lol
        123456789 kirjoitti:

        Hei.Laittakaa tähän teiän ukon nimi ja salis niin voin laittaa yhellä koodilla teille 100 milliä!!

        mikä sun tyypin nimi on? jos kerrot niin annan saliksen se mun tyyppi on 11lvl mut tä on mun koe tyyppi


    • runefriikki

      runescapessa ei ole huiaus koodeja, mutta siinä on "glitchejä", glitch tarkoittaa runescapessa olevia bugeja, jotkin niistä ovat hienoja ja jotkin ovat pienia liukumisia tai vastaavia. Yhdessä Glitchissä voi kävellä ilmassa. glitchejä on monia ja niitä löydetään kokoajan lisää. Jos haluat tietää miten niitä tehdään, niin katso vaikka youtubesta.

      • rune tyyppini on mika0899

        että mitä kirjotan youtubeen runefriikki?


    • MoneyIsClean
      • y7cgfy

        mitä vittua mää ja mun kaveri kerran tehtiin toi runescape goodeja ihan huvin vuoks ja me alotettiin tää viesti ja nyt niinku 500 on vastannu mun kysymykseen W00000T!!!!


      • =O
        y7cgfy kirjoitti:

        mitä vittua mää ja mun kaveri kerran tehtiin toi runescape goodeja ihan huvin vuoks ja me alotettiin tää viesti ja nyt niinku 500 on vastannu mun kysymykseen W00000T!!!!

        Jaa että sillälaila :DD aika kivaa penkoo niit viestei vai ? ..


      • -----___-_____---_
        =O kirjoitti:

        Jaa että sillälaila :DD aika kivaa penkoo niit viestei vai ? ..

        Kyl runee on koodeja!!!!Koska "RUNE" on viikinki peli!
        "rune" ja "runescape" on ihan eri asia!

        Mut runescape koodejakii on täs on yks sivu:
        www.bringvictory.com


      • allgofreemaster
        -----___-_____---_ kirjoitti:

        Kyl runee on koodeja!!!!Koska "RUNE" on viikinki peli!
        "rune" ja "runescape" on ihan eri asia!

        Mut runescape koodejakii on täs on yks sivu:
        www.bringvictory.com

        runeen on olemassa paljon hakkereita muuta ei koodeja muyn isoveliki teki runescape classicciin hakkerin mutta jos koodata haluatte niin ei muuta ku moparscapepeen


    • *****

      tiiätkö miten saan runetyyppini takas ku se pöllittiin jos tiiät lähetä viesti [email protected] ja kerro.

    • joneli

      laittakaa niitä vitun rahakoodeja

    • MINÄ VAAN

      IHAN TOSI NIITÄ KOODEJA EI OO PAITSI TIETENKIN HEKKEROINTI

    • ddds pk

      saatana mä haluun koodeilla rahaa ku ei jaksa hankki sitä ku menetin millin 1päivä

      • jumpe

        Tiedän miten saa 100k runessa ... Sitä on vaikea selittää joten jos haluat rune ukollesi 100k niin ukon nimi ja salasana osoitteeseen [email protected] niin teen sinulle rahakoodin !


      • jöööö
        jumpe kirjoitti:

        Tiedän miten saa 100k runessa ... Sitä on vaikea selittää joten jos haluat rune ukollesi 100k niin ukon nimi ja salasana osoitteeseen [email protected] niin teen sinulle rahakoodin !

        aahahahahahahaha


      • apinasorsa
        jöööö kirjoitti:

        aahahahahahahaha

        runescape.com on java-peli jossa on raha koodeja Esim: Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan. se on niin helppoo itse olen runessa multimiljendööri : D jos ette ymmärtänyt niinkun ei kukaan teistä lisätkää kamuks (apinasorsa) : D saatanan noobi


      • OMG WTF toi on kirous: D
        apinasorsa kirjoitti:

        runescape.com on java-peli jossa on raha koodeja Esim: Ku painat Ctrl G* nappi, ja sitten Alt Ô. Siinä ei tuu mitään äänimerkkiä, mutta kun painat kuvaruudusta rastia, ni siihen aukee semmone ikkuna, mihi ne kirjotetaan. se on niin helppoo itse olen runessa multimiljendööri : D jos ette ymmärtänyt niinkun ei kukaan teistä lisätkää kamuks (apinasorsa) : D saatanan noobi

        toi apinasorsan juttu toimis mut ei kannata!!! sillä koodil saattaa lähtee sun ukko : D mul on lähteny ainakin 10 : D mut kannattaa kokeilla vaikka sillee et teet uuden ukon ja sillä uudel ukol (joka on paska) teet koodeja : D sillee on kiva leikkii!


      • kokki581
        OMG WTF toi on kirous: D kirjoitti:

        toi apinasorsan juttu toimis mut ei kannata!!! sillä koodil saattaa lähtee sun ukko : D mul on lähteny ainakin 10 : D mut kannattaa kokeilla vaikka sillee et teet uuden ukon ja sillä uudel ukol (joka on paska) teet koodeja : D sillee on kiva leikkii!

        saisinko yhden ukon mul ei oo kun 19 levune range pure jonka range on vaan 20 plz saanks yhen ukon? mun ukon nimi on piiateemu pistä kamulistalle jos annat ukon plz antakaa iha mikä lvl vaan.


      • :O:O:O
        jumpe kirjoitti:

        Tiedän miten saa 100k runessa ... Sitä on vaikea selittää joten jos haluat rune ukollesi 100k niin ukon nimi ja salasana osoitteeseen [email protected] niin teen sinulle rahakoodin !

        Tiedän miten saa 100k runessa ... Sitä on vaikea selittää joten jos haluat rune ukollesi 100k niin ukon nimi ja salasana osoitteeseen [email protected] niin teen sinulle rahakoodin !


      • hh
        OMG WTF toi on kirous: D kirjoitti:

        toi apinasorsan juttu toimis mut ei kannata!!! sillä koodil saattaa lähtee sun ukko : D mul on lähteny ainakin 10 : D mut kannattaa kokeilla vaikka sillee et teet uuden ukon ja sillä uudel ukol (joka on paska) teet koodeja : D sillee on kiva leikkii!

        ei toimi


      • lololololol
        OMG WTF toi on kirous: D kirjoitti:

        toi apinasorsan juttu toimis mut ei kannata!!! sillä koodil saattaa lähtee sun ukko : D mul on lähteny ainakin 10 : D mut kannattaa kokeilla vaikka sillee et teet uuden ukon ja sillä uudel ukol (joka on paska) teet koodeja : D sillee on kiva leikkii!

        en mä ainakaan saa sitä toimiin miten sä saat sen???kerroppas muillekkin!!


    • (the h4x0r™)

      Runescape, on java peli, sitä ei voi hakkeroida/crackeroida, eikä siihen ole koodeja, on eriasia jos pelaat jotain vitun flash peliä joka sijaitsee pelikone.fi sivulla tai jotain sinnepäin. jos haluat runeen rahaa, niin lataa joku 'recording macro' ja käytä sitä rune, jätä vaikka yöksi päälle hakkaamaan vähä 'gold oree' ja aamulla huomaat että oot saanu aikaseks jonku verran. tota ku teet 3 viikkoo niin kyllä siinä jo muutama milli tulee. myyt ne sitte g:e'ssä huonoimmalla hinnälä(tai whatever) ja siitä se sittä lähtee.

    • Zytz

      Runeen on tarjolla vain värikoodeja. Joku kokeneempi voi osata scriptiä ja päästä peliin käsiksi.
      Tässä oon lukenu viestei ja aika tätä suomi24-tasoa on :Dd

      Puolet runen pelaajista on nykyää jtn. 6-9v. noboja. Saa etsiä membuservuista
      fiksumpaa porukkaa =P

      Runen ns. "rahakoodista" on kohuttu niin paljon, että kaikki eivät enää tiedä mihin uskoa. Tuollaista EI ole tarjolla ja piste. Jos ei mitenkään jaksa aikaansa tuhlata hakata puuta lumbyssa, niin koita moparia tai fruqooscapea.

    • Akizella

      Hyvät ihmiset runescapeen ei ole muita koodeja kuin väri koodit chattii (esim red:) peliin kyllä löytyy botteja mutta ei kannata käyttää... bänniä tulee. KOODEJA EI SIIS OLE!!! älkää kyselkö mihin kirjotetaa, ei ole koodeja! ei ne toimi ku sitte yritätte

      • haggeri

        Runescape on paska peli vaikka itekkin pelaan, väri koodit ei ole pelkästään membuille, eikä tietääkseni ole mitään ragha koodeja mut on bot:teja niil tienaa : D


    • RUNEKOODIJAKAJA

      HAKSASIN RUNESCAPEN SERVERIT JA SAIN KAIKKI KOODIT KAIKILLE TAVAROILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      MENKÄÄ http://l4d.fi/forums JA REKISTERÖITYKÄÄ JA KIRJOITATTE PELIT ALUEELLE "Rune koodi olen köyhä ;'(" JA VIESTIKSI "ANTAKAA RUNE KOODEJA PLIIIIS OLEN KÖYHÄ (RUNEUKKOSI NIMI TÄHÄN)" JA KERRON TEILLE KOODEJA YKSITYISVIESTILLÄ!!!

      • dsdsd

        Jos kerrotte oman ukon nime ja saliksen ni voin hommata ilmasiks 50mil noin 10 min =)


      • avtsu
        dsdsd kirjoitti:

        Jos kerrotte oman ukon nime ja saliksen ni voin hommata ilmasiks 50mil noin 10 min =)

        mitään voi hommata kuhan hacksaat vaa mutta mä tiiän sen ohjelman että siiihen laitetaa raha määrä ja se tulee sit


    • GKreL

      Runescapeen ei ole koodeja, vaan botteja, jotka levuttavat ukkoasi itsestään, mutta runescapeen on jäänyt yksi vuoto, jonka kautta voi hankkia itselleen jäsenyyden, nimittäin Wallie-Card, eräänlainen prepaid kortti, joka antaa pitkän koodin, esim 1234-1234-1234-1234-ASD.

      Eräs ryhmä on kuitenkin skriptannut ns. Keygeneraattorin, eli generaattorin, joka luo avaimia, niin, ettei sitä korttia tarvitse ostaa. En tiedä, milloin bugi korjataan, mutta vielä kun on aikaa niin kannattaa käyttää..

      Generaattorin voi ladata täältä: up.servut.us/17279

    • Mombasaa
      • b nbngfnm

        xdlol


    • cxvvds

      ne on hölömöi jotka uskoo runescape raha,tai levu koodeihin

      • Veketin626

        runescapeen on vain värikoodeja ja jotkut osaavat voivat hackeroida mutta oikeita koodeja ei runescapeen löydy... ja muuten noi edelliset koodit niin niistä mikään ei oo toiminut :/

        ukkoni nimi:Veketin626


    • DR.HAX

      Tässä on jotakin teille noobit älä käytä tai DR.HAX sanoo: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXX! ja tietsikka lentää päin pläsii

      • Vitunapinat

        Jos ootte tollasii rahan puutteisia paskoja nii menkää moparscapee!


    • 21

      noekask entiiä seuraavaks entiiä jaseuraavaksentiiä

      • korttari pk

        Sain cheat enginen,mut en osaa käyttää vaik kuinka katon youtubesta ohjeita. Jos joku osaa käyttää ni voitko ketoa?


      • JAMPPAMC
        korttari pk kirjoitti:

        Sain cheat enginen,mut en osaa käyttää vaik kuinka katon youtubesta ohjeita. Jos joku osaa käyttää ni voitko ketoa?

        LOPPUJEN LOPUKS EI EES KANNATA MITÄÄN KOODEI NIITÄ RAHOJA SAA MONEÖL TAVAL
        ESIM TAPA UKEKLEITA


    • mcrkka

      runescapessa ei ole yhtään mitään koodeja paitsi väri koodeja, mutta jos haluat pelaa selaista runescape niin pelaa feikki runea niissä on koodei Tiän kyl pari feikkii runee moparscape, frugooscape...

    • juusto päivää

      miten saa värikoodit kun yritän keksiä jotai se menee pois mielestä kertokaa pliis??

    • tiedoks vaan

      mee sivulle www.moparscape.com ja lataa moparscape ja täs siihen pari koodii ei toimi kaikis servuis :starter ja :money :runes toimii kaikissa :noclip pääset minkä vaan läpi ton koodin avulla mutta sut bannataan jos käytät sitä ja :pking pääset wilduun ittestään :pure susta tulee pure :macig tulee 99 en muista enempään mutta laita googleen moparscapen koodit sielä on yli 200koodii voi tulostaa toivottavasti oli apua

      • jeejeetottaonkokeili

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe