Saab epidemia

Ei vakuuta Saabin laatu:(
300000 autoa kutsuttu takaisin:O

18

4159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatuauto

      Kun on virheellinen osa mennyt tuotantoon, se myönnetään ja korjataan ilmaiseksi, näin parannetaan merkin laatuimagoa. Jos vikoja ei korjattaisi jälkikäteen niin uskottavuus siinä menisi. Hyvä SAAB, siitä on muiden hyvä ottaa mallia.

      • onni into

        Kuinka monta miljoonaa Saab tuotti tänään tappiota? Vastaukset millin tarkkudella.


      • "subsub"
        onni into kirjoitti:

        Kuinka monta miljoonaa Saab tuotti tänään tappiota? Vastaukset millin tarkkudella.

        Miten tämä asia sinua voi kiinnostaa noin suunnattomasti että jaksat sitä päivästä toiseen täällä jauhaa ?

        Minua, Saabin omistajana, asia ei kiinnosta milliäkään, minua lämmittää kun saan ajaa loistavalla autolla jonka on valmistanut Saab. Teikäläisen kitinät vaan vahvistaa sitä positiivista kuvaa joka minulle on Saabista tullut, se on mukava tunne kun aamuisin lähtee työpaikalle Saabilla, työmatka vaan loppuu aina kesken.


      • vai...
        onni into kirjoitti:

        Kuinka monta miljoonaa Saab tuotti tänään tappiota? Vastaukset millin tarkkudella.

        Kuinka monta Saabille kateellista Toyotistia näit tänään liikenteessä?

        Helppo vastata - Ne kaikki olivat.


      • Itä-Helsinkiläinen Saabisti
        "subsub" kirjoitti:

        Miten tämä asia sinua voi kiinnostaa noin suunnattomasti että jaksat sitä päivästä toiseen täällä jauhaa ?

        Minua, Saabin omistajana, asia ei kiinnosta milliäkään, minua lämmittää kun saan ajaa loistavalla autolla jonka on valmistanut Saab. Teikäläisen kitinät vaan vahvistaa sitä positiivista kuvaa joka minulle on Saabista tullut, se on mukava tunne kun aamuisin lähtee työpaikalle Saabilla, työmatka vaan loppuu aina kesken.

        "se on mukava tunne kun aamuisin lähtee työpaikalle Saabilla, työmatka vaan loppuu aina kesken."

        Mun työmatka piteni tällä viikolla noin 700-800 metrillä. Syynä se että Itäväylän ja kehä kolmosen liittymän uusi ramppi otettiin käyttöön. Kotimatka sentään pysyi samana.


    • sitä mieltä

      Mutta miten ihmeessä asia voi sinua kiinnostaa ? vai tuntuuko riisipussi paremmalta kun saa avautua ?

    • pattiin ?

      Ei sitten enää voi vinkua di-kasetista, siihen olet tähän asti vedonnut näissä laatuasioissa, harmittaako kun oljenkorret on käytetty ?

      • ei harmita, mutta naurattaa:D


      • sitten
        riffraff kirjoitti:

        ei harmita, mutta naurattaa:D

        itsesi kuoliaaksi ja kerro automerkki ,jolla ei olisi ollut isoa takaisinkutsua, viimeksi toyota jenkkilässä yli miljoona autoa...


    • vai...
      • Fati

        hyvä, että hiivattimiehilläkin on joskus syytä ylpeyteen. Niillekin olisi onnenpotku jos saisivat viedä sen Punton tai Pandan päiväksi ilmaiseen huoltoon ja nauttia esim. polkupyörän vauhdista :)


      • Fati

        hiivatti on Saabin kanssa tekemisissä nykyään? 80-luvulla oli yhteistyötä korinsuunnittelussa. Projektista syntyi ensimmäisen mallin 9000, Fiat Croma ja joku Lancian malli.

        Nykyään itketään joka paikassa, että Saab=Opel, joten ei kai tuosta 9000:sta sitten ole mitään jäljellä näissä nykyisissä Saabeissa.

        Heitäppäs faktoja pöytään..


      • diesel
        Fati kirjoitti:

        hiivatti on Saabin kanssa tekemisissä nykyään? 80-luvulla oli yhteistyötä korinsuunnittelussa. Projektista syntyi ensimmäisen mallin 9000, Fiat Croma ja joku Lancian malli.

        Nykyään itketään joka paikassa, että Saab=Opel, joten ei kai tuosta 9000:sta sitten ole mitään jäljellä näissä nykyisissä Saabeissa.

        Heitäppäs faktoja pöytään..

        on fiatin...


      • Fati
        diesel kirjoitti:

        on fiatin...

        faktasta, tätä en tiennytkään.


    • Laatuauto

      Elekee hyvät immeiset morkatko hyvvee aatoo. Kaikenlaiset maitoparrat ja muut juipit pitäkee pienempöö jörinätä Saabin laadusta, kun ette ossoo ku haakkua ja jonniijoutavoo vikuroida. Jos ette lopeta, niin tiä kostautuu teelle vielä ja korokojen kans.

    • arnold

      Saab on tunnollinen autonvalmistaja jonka laatu on hyvä moniin toisiin verrattuna. Nytkin on ilmeisesti kysymys todella harvinaisesta tapauksesta mutta silti asia on päätetty ottaa jatkotoimenpiteisiin.
      Esim. Volvo on kutsunut tuon tuostakin autoja tarkastuksiin. Japsiautoilla ehkä harvemmin mutta niiden ostajat ovatkin ns. tuulipukukansaa jotka ovat onnellisia kun saavat samanlaisen kärryn kun naapurin hitsarillakin on.

    • t9000

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe