muut hierojat hoi

pihlaja

Ensimmäistä omaa matkapöytääni ostamassa ja kaipaisin apua. Minkälaisia kokemuksia teillä on matkapöydistä? Minkä merkkisiä teillä? Pöydän plussat ja miinukset? Kaipaisin itse tukevaa matkapöytää kun tuntuvat olevan kovin köykäsiä vaikka lupaavat että kestävät jopa 185kg asiakkaan niin silti pöytä vaikutti kiikkerältä.

9

10570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MasaRiksusta

Mitä pöytiä olet kokeillut? Markkinoilla on kolme varteenotettavaa valmistajaa, Fysioline, Jaccara sekä Rainer Rajala. Fysiolinen halvempi malli on lähinnä vitsi, vaikka sitä tukevarakenteisena mainostetaankin. Mukavuutta saa sijoittamalla kevyempään (ja kalliimpaan) alumiinirunkoiseen. Jaccaran matkapöytä vaikuttaa tukevalta, mutta heikot putkijalat on heppoista tavaraa ahkerassa käytössä (on nähty). Rajalan Delta-pöytä on tukeva kuin kuntosalilaite, rajala antaakin rungolle 10 vuoden takuun kun esim jaccara vain 5v.

• pihlaja

Juuripa rainer rajala yhtiöstä kävivät esittelemässä ja pöytä vaikutti kovin heppoiselta. Itse olen käynyt hierottavana Jaccara matkapöydällä joka tuntui kovin tukevalta ja siitä pidin.

kiitos hyvästä vastauksesta :)

• hieroja minäkin
        pihlaja kirjoitti:

Juuripa rainer rajala yhtiöstä kävivät esittelemässä ja pöytä vaikutti kovin heppoiselta. Itse olen käynyt hierottavana Jaccara matkapöydällä joka tuntui kovin tukevalta ja siitä pidin.

kiitos hyvästä vastauksesta :)

Niin siis rajalaahan tuo kehui..
        no itsellä on rajalan pöytä, ja on todella hyvä.

• pihlaja
        hieroja minäkin kirjoitti:

Niin siis rajalaahan tuo kehui..
        no itsellä on rajalan pöytä, ja on todella hyvä.

kato aamupöhnässä kun kirjottaa niin ei tajua ettei kaikki muut ehkä tajua sun ajatuksia.. mutta siis masan vastaus selvitti..ääh ei tää onnistu tähän aikaan yöstäkään. Masan vastaus oli hyvä, mun jatko vastaus ja jatkovastauksen vastaus ei nyt suju. Naiset ;P

• urheiluhieroja

Itselläni on Rajalan matkahieronta pöytä ja olen ollut erittäin tyytyväinen siihen. Koulussa ollessamme testasimme sitä että kyllä sen pitäisi kohtaista painoa kestää.
      Ja rajalanpöydässä oli hyvää mielestäni myös kantokassi jonka saa pyörillä. Ei heikkorakenteisemmankaan hieroja selkä mene mutakaal ekun eio tarvitse kantaa olalla pitkiä matkoja vaan voi vetää perässä näppärästi.
      Miinuksia en ole pöydästäni löytänyt muitskin että ostin sen aavistuksen liian matalana(siis oamvika kun tilasin liian matalan).

• katja

Itselläni menossa kolmas hierontapöytä, ensimmäinen fysiolinelta, 2 seuraavaa jaccaralta ja ainakin mulle jaccaran versio on ollut paras. Riittävän tukeva ja riittävän kevyt. Jos joku ihmettelee, miksi jo kolmas pöytä, niin pinta ei missään mallissa loputtomiin kestä, ja uuden pöydän hankkiminen on suunnilleen saman hintainen kuin päällystys. Runko kyllä kestää, ja asiakkaiden paino on ollut kaikkea välillä 50-150 kg.

• mhg-tech

Kyllä hoitopöydissä löytyy valikoimaa. Käväiseppä Oy MHG-Tech Ltd:n sivuilla ja vertaile hintoja.www.mhg-tech.net

• mp1973

Jaccaran matkapöytä vaikuttaa tukevalta, mutta heikot putkijalat on heppoista tavaraa ahkerassa käytössä (on nähty). Rajalan Delta-pöytä on tukeva kuin kuntosalilaite, rajala antaakin rungolle 10 vuoden takuun kun esim jaccara vain 5v. Kauppaan omaa (minttu)300€:lla,kaksi vuotta vanha,kuitti mukaan:040 724 3699...soittele...

• Timo2121

Itse ostin pitkän harkinnan jälkeen SSJ medin pöydän. Heidän 250 oli isoilla alennuksilla vielä alkuvuodesta ja yhtään en ole katunut. Hyvä tukeva pöytä ja mitotusta löytyy vaikka olisi hiven tukevampikin asiakas ;)
      ootappa...googletan....tossa on niiden saitti pöydille ym
      http://www.ssj-import.com/SSJimport_Oy_Ltd_tuotesivut-server/index.php
      Aiemmin ollut lojerin pöytä, mutta tais olla joku halvalla tehty.
      Kiitos hyvistä neuvoista 24 porukalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6434
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3230
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1746
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      999
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe