Agadiriin lasten kanssa???

tessu

Onko kukaan käynyt pienten lasten kanssa Agadirissa? Jos olet, niin miten matka meni? Matkustaisitko itse pienten lasten kanssa sinne? Miksi/miksi et?

9

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapset

      Siellä on aika törkyistä eli ripuli
      tulee 100varmasti. En ottaisi lapsia
      mukaan.
      Suuri suomalainen ripulitutkimuskin
      pidettiin siellä koska siellä sen saa
      varmuudella kaikki.

      • matkalainen1

        En menisi enää itse Agadiriin, enkä kyllä veisi lapsiakaan. Siellä kolmantena päivänä alkoi jo tuntua siltä, että himaan voisi lähteä.


      • keväällä siellä

        Egyptissä kyllä tulee aika varmasti ripuli ja muita sairauksia, mutta Marokossa ainakin meidän ryhmä selvisi mahavaivoitta.Kaikkea saattoi syödä, jopa jälkiruokia. Ihan turvallista, mutta kannattaa olla hepatiitti rokotus voimassa.


    • Agadirissa keväällä käynyt

      Kävin viime keväänä Agadirissa. Siellä oli aika kuumaa,ei mielestäni lasten paikka, vaikka me oltiin maaliskuun puolivälissä oli n.30c, ylikin sen.

      Jotkut paikat ovat erittäin sotkuisia ja bakteeripesiä mielestäni, esim. basaarialueelle ei ollut menemistä kun jo pelkät hajutkin olivat niin kuvottavia:).

      En suosittele kyllä kohdetta lapsiperheille. islam näkyy katukuvassa ja miehet aika innokkaita kauppaamaan ja muutenkin tuttavuutta tekemään. Naisia ei näy missään. Aikuisille hyvä kohde ja varsinkin pariskunnille. Ystävällnen palvelu.Ja vaikka mielestäni olikin likaista, niin ei me kyllä vatsapöpöjä matkalla saatu, niinkuin Egyptissä. Joissakin hotelleissa voi olla aika levotonta, niinkuin meidän hotskussa joka oli paikallisten asuma-alueella.Miinuksena myös seksiturismi.

      Muuten jäi kyllä hyvät muistot lomasta, suosittelen AURINKOMATKOJA matkan järjestäjänä. Asiantuntevat oppaat ainakin Agadirissa. Jotenkin vain tuntuisi siltä kokemusten perusteella, että lasten pitäis olla kyllä jo vähän isompia, ehkä kouluikäisiä.Ei siellä meidän ryhmämatkalla ollut lapsiperheitä kuin yksi, ja siinäkin mies marokkolainen.

      Ranta pitkä ja hyvä, mutta uimaan ei päässy, kun oli niin iso vuorovesivaihtelu ja oli se vesikin kyllä kylmää vielä keväällä.

      No mutta jos valitsitte kohteeksi Agadirin, niin hyvää matkaa!

      • Nimetön

        taidamme mennä jonnekin muualle
        t.tessu


    • J.kello

      4v. poika ja 9v. tyttö .
      Saas nährä millasta on ,odotuksia ei kauheesti ,mutta sittenhän sen näkee.

      Laitan palautetta palattuamme.

      • Anna

        Kerro ihmeessä minkälaista oli.
        Mekin olemme menossa sinne mieheni kanssa 17.11.Hotellimme on Yasmina, osaako kukaan sanoa minkälainen hotelli on? Odotan jännittyneenä matkaa...


      • J.kello
        Anna kirjoitti:

        Kerro ihmeessä minkälaista oli.
        Mekin olemme menossa sinne mieheni kanssa 17.11.Hotellimme on Yasmina, osaako kukaan sanoa minkälainen hotelli on? Odotan jännittyneenä matkaa...

        Agadir on aika turvallinen vaihtoehto.
        Hintataso on ehkä 2/3osaa Suomen hinnoista ,kunhan vain ei suostu maksamaan liikaa.

        Liikkuminen on takseilla halpaa .2e:lla pääsee kaupungissa mihin vain ,kunhan ei vain suostu maksamaan enempää.
        N.80e:lla voit neuvotella itsellesi taksin ja oppaan vaikka koko päiväksi.

        Agadirissä ei historiallista nähtävää ole ,koska 1960 tapahtunut maanjäristys tuhosi kaiken ,joten suosittelen retkiä esim. Marrakechiin.

        Kaupustelijat ovat aika innokkaita ,mutta kun ilmoittaa selvästi heti alkuun ,ettei ole kiinnostunut ,jättävät ne kyllä rauhaan.

        Ei muuta kuin hyvää matkaa .viettäkää mukava loma.

        PS:Kokeilkaa kameliretkeä .Oli hauskaa.


    • J.kello

      lasten kanssa.
      Palasimme juuri lasten kanssa viikon lomalta ja ei minkäänlaisia ongelmia ollut.
      Toki lasten perään on katsottava ,mutta niin on jokapaikassa ,minne olemme matkustaneet.

      Matkalla oli muitakin lapsiperheitä ja kommentit oli samanlaisia ,eli ei muuta kuin matkaan vain ja avointa mieltä.

      PS:Lapset tyttö 9v ja poika 3v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1698
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1039
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      75
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe