Jos koneessa on integroitu näytönohjain ja yksi agp -paikka, niin voiko siihen agp -paikkaan laittaa erillisen näytönohjaimen? Jos voi, niin mitä toimenpiteitä pitää tehdä sen integroidun ottamisesta pois käytöstä?
Ja mikä olisi hyvä litteä näyttö? Onko se Herculesin ProphetView 720 minkälainen? Se jalusta siinä mietityttää, minusta näyttää kyllä aika heppoiselta eli kannattaako tämmöistä näyttöä ostaa?
integroitu näytönohjain
5
623
Vastaukset
- Zetori
Eli eli,
Katot sun emolevyn manuaalista, mistä sieltä voi ottaa jumpperin pois, josta se disabloi sen integroidun näytönohjaimen.
En tiedä onko emoilla biossista disabloitavaa integroitua näytönohjainta, yleensä mun mielestä otetaan se jumpperi pois emolevyltä niin se disabloituu, sitten vain lyöt agp väylään kunnon näytönohjaimen.- M2KD
Joko jumpperilla (vanhemmat emot) tai biossista (uudemmat).
- d
M2KD kirjoitti:
Joko jumpperilla (vanhemmat emot) tai biossista (uudemmat).
ohjekirjassa lukee kai.
erillinen: kone alle 800mhz: gf2 riittää
kone yli 800mhz gf4mx440 tai 8500le - paulivil
d kirjoitti:
ohjekirjassa lukee kai.
erillinen: kone alle 800mhz: gf2 riittää
kone yli 800mhz gf4mx440 tai 8500leMiksi yli 800MHz kone vaatisi gf2 piiriä paremman?
- SR
jos välttämättä tarttee litteän näytön, kannattaa lukasta jotain vertailuja niistä, esim. mikrobitistä. Pelikäyttöön ei kyllä kannata moista hankkia tai jos ei ole tilanpuutetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965