Unelmiesi viikonloppu

MysNa

millainen se on? Missä ja miten viettäisit sen?

Oletuksena, että rahaakin on riittämiin :)

Hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

67

2902

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höyhensaaret

Siihen vain tarvittaisiin rahaa... Joku muu voisi hoitaa lapset ja viikonlopun ostokset ja ruokkia heidät minun matkaillessani...
      Eli mikään ilmainen tapa viettää lomailua, tuokaaan!

• MysNa

että nyt on rahaa...

ja vapaus valita mieleisensä unelmaviikonloppu :))

• (.)Y(.)
      • tosi-jorma

Ajatuksessasi on hienoin viikonloppu, minkä olen ajatuksellisesti koskaan nähnyt... ja vielä aidosti esitettynä... ;)))

Joten,
        mukavaa viikonloppua sinullekkin... ;)))))

• tuffe

sohvalle jäädä ja katsoa matkaohjelmia ;)))

Viikonloppua sullekin :)

• baMboo

aina kaikkea kaunista. Olen vanha tuttu täällä uusin eväin jostain menneisyydestä. Hyvää viikonloppua sinullekin ja makoisia unia maisemin kuvitettuina ;)))

• (.)Y(.)
        tosi-jorma kirjoitti:

Ajatuksessasi on hienoin viikonloppu, minkä olen ajatuksellisesti koskaan nähnyt... ja vielä aidosti esitettynä... ;)))

Joten,
        mukavaa viikonloppua sinullekkin... ;)))))

Mysin aloitus ja rahasta kun ei ois nuusa, niin vois viettääkin tuollaisen, abaut puolen vuoden viikonlopun, kierrellen ympäri maailmaa.. ;))

Maailmassa kun ois niin paljon, kaikkea kaunista katseltavaa ja koettavaa.. ;))
        Haaveilu ei onneksi maksa mitään.. :))

Samoin sinulle, mukavata viikonloppua.. ;))))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

sohvalle jäädä ja katsoa matkaohjelmia ;)))

Viikonloppua sullekin :)

Kohta tämä likka lähtee liikekannalle.. ;)))
        Samoin siulle tuffeliini.. :))

• (.)Y(.)
        baMboo kirjoitti:

aina kaikkea kaunista. Olen vanha tuttu täällä uusin eväin jostain menneisyydestä. Hyvää viikonloppua sinullekin ja makoisia unia maisemin kuvitettuina ;)))

Mukavaa, jos siitä oli sinullekkin iloa.. ;))
        Siis, vanha palstalainen, uudessa lookissa?.. ;))
        Kiitos, hyvää viikonloppuu sinullekkin.. ;)))
        Ei nyt jouda nukkumaan, keskellä kirkasta päivää.. :DD ;)))

• Hanna

oli hiirulaisten matka. Lapset halusivat katsoa kaksi kertaa. Kiitti matkasta!

• MysNa

vaikka tuo niiiiiin kaunista katseltavaa olikin, ei siihen viikonloppu sitten niin millään riitä... eikä kesälomakaan :))) Tai mistäs tiiän kuin pitkä kesis sulla on :DDD

Todella hienoa on, kun näitä silmäniloja kateltavaksemme uskollisesti annat :))))

• (.)Y(.)
        MysNa kirjoitti:

vaikka tuo niiiiiin kaunista katseltavaa olikin, ei siihen viikonloppu sitten niin millään riitä... eikä kesälomakaan :))) Tai mistäs tiiän kuin pitkä kesis sulla on :DDD

Todella hienoa on, kun näitä silmäniloja kateltavaksemme uskollisesti annat :))))

Pidennetty viikonloppu, kestäskii puol vuotta.. :DD
        Ja, rahaa kun olis, sellanen onnistus ihan kevyesti.. ;))
        Siullekkin, tuollanen pidennetty trippi, ihan varmasti kelpais.. ;))
        Eikös vaan?.. ;)))
        Varsinkin Hanisi kanssa.. ;)))
        Aattele nyt, mikä kokemus se ois!.. ;)))))

• (.)Y(.)
        Hanna kirjoitti:

oli hiirulaisten matka. Lapset halusivat katsoa kaksi kertaa. Kiitti matkasta!

Kiva, jos lapsetkin tykkäsivät tuosta.. :)))
        Tekijöiltä, kaunis kuvaus maailmasta.. :))

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

Pidennetty viikonloppu, kestäskii puol vuotta.. :DD
        Ja, rahaa kun olis, sellanen onnistus ihan kevyesti.. ;))
        Siullekkin, tuollanen pidennetty trippi, ihan varmasti kelpais.. ;))
        Eikös vaan?.. ;)))
        Varsinkin Hanisi kanssa.. ;)))
        Aattele nyt, mikä kokemus se ois!.. ;)))))

mie :)))

Ai...no sittenhän se varmaan riittäiskii...:DDD

Ja tässä kysymyksessähän rahaa ol' riittämiin :)))

No, aivan varmasti kelpaisi ja kokemusena niin ainutlaatuinen, että sitä voisimmekin sitten vielä Hanini kanssa eläkkeelläkin muistella - jos ennen sitä toteuttaa voisimme ;))) Jos ei, niin viimeistään silloin...

• baMboo
        (.)Y(.) kirjoitti:

Mukavaa, jos siitä oli sinullekkin iloa.. ;))
        Siis, vanha palstalainen, uudessa lookissa?.. ;))
        Kiitos, hyvää viikonloppuu sinullekkin.. ;)))
        Ei nyt jouda nukkumaan, keskellä kirkasta päivää.. :DD ;)))

vanha palstalainen uudessa lookissa ;)))
        Olin pitkään pois ja nytkin käyn harvakseen. Joskus aiemmin olin hyvinkin aktiivinen. Työ vie nyt aikaa. Palailen. Voin jossain välissä antaa vinkin, niin arvaat kuka olen ;)))

• (.)Y(.)
        baMboo kirjoitti:

vanha palstalainen uudessa lookissa ;)))
        Olin pitkään pois ja nytkin käyn harvakseen. Joskus aiemmin olin hyvinkin aktiivinen. Työ vie nyt aikaa. Palailen. Voin jossain välissä antaa vinkin, niin arvaat kuka olen ;)))

Palasit, perin salaperäisenä?.. ;))
        Mukavaa jos, tauon jälkeen kirjoittelet uudelleen.. ;)))
        Uteliaisuuteni heräsi.. ;))
        Palailehan, mie ootan sitä vinkkiä.. ;))
        Ja, toivottavasti tunnistan siut siitä vinkistäs.. ;))))

• Loistava.polku

Jos mulla olis rahaa ostaisin kesämökin jostain saaresta ja siellä olisin kaikki viikonloput olettaen että olis vielä autokin ja vene. Istuisin yöllä ulkona ja kuuntelisin.

Muutaisin sinne ehkä kokonaan ja erakoituisin.

• junttiukko

Siellä mökilläni juuri taas unelmaviikonloppu odottaa!

• Loistava.polku
        junttiukko kirjoitti:

Siellä mökilläni juuri taas unelmaviikonloppu odottaa!

*vihertää kateudesta*

• irma-1

Rentouttavaa eikä siellä ole sähköä eikä siis nettiä!

• Loistava.polku
        irma-1 kirjoitti:

Rentouttavaa eikä siellä ole sähköä eikä siis nettiä!

Mullakin on ihanat muistot lapsuuden mökiltä, jossa vietettiin illat takan ja öljylamppujen valossa, vesi kannettiin kaivosta ja saniteettitiloina olivat ulkohuussi ja vanha sauna.

Eikä mitään kaivattu lisää.

• MysNa

äärellähän se ISO unelma on mullakin.

Saareen ei kuitenkaan, sillä kelirikkoaikanakin sinne haluaisin.

Mökin varustus ei merkityksellinen - vesi kaivosta, valo kynttilästä/lyhdystä, parempi niin, silloin mökkifiilistä enemmän!

Hiljaisuutta "kuunnellen" mielenrauhaa...onkoha sitä... noh, jos ei nyt ole, niin siellähän sen voisi saavuttaa!

• tosi-jorma

Kultaseni... se on meillä vielä edessä... ;)))
      Eikä siihen ole enää kauankaan, kun se toteutetaan... ;)))
      Ja vähän pitempänä, kun viikonloppu... ;)))

• MysNa

mie ainakin sujuvasti...
        Siitäpä tullekin todella upea loma, sen tiiän :))))

Vaan nytpä olikin kyse ihan vaan yhdestä viikonlopusta...
        Millaisena sen toivoisit, jos/kun saisit siitä mieleiseisi tehdä ja haaveesi toteuttaa ...;)

• tuffe

joulu, omassa kodissani. Lapset ovat jännityksestä sekaisin, kissa kuusessa ja koira oksentaa kinkkurasvaa mun ainoalle matolle :) Se on elämää se.. :))

Kesällä voisin mennä vaikka Italiaan, jonnekin rantalomalle löhöämään, syömään mozzarellaa ja juomaan viiniä joka maksaa alle euron/pullo :))

• MysNa

toivotaan, että roolit nuo, ettet sie kuusess oks....Heh!!
        En muuten malta olla kysymättä, vaikka hiukka pelottaakin... et mites ne jouluvalot ja putket...ja hämppy parka ...?

Menistkös Italiaan mieluiten itsekses syömään ja eurolla juomaan, vai ottasitko "sponsori kainaloisen" :)) matkaan?

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

toivotaan, että roolit nuo, ettet sie kuusess oks....Heh!!
        En muuten malta olla kysymättä, vaikka hiukka pelottaakin... et mites ne jouluvalot ja putket...ja hämppy parka ...?

Menistkös Italiaan mieluiten itsekses syömään ja eurolla juomaan, vai ottasitko "sponsori kainaloisen" :)) matkaan?

katsoa että tuo työnjakolista on hoidettu ennen joulua, ettei mun tarvi kaikki nuo tehdä itse (jännittämiset, kuuseen hyppäämiset ja oksennukset)... :))

Niin, ne valot... vähän huono juttu, kun jo melkein lupasin etten niitä ota alas ennen joulua, ja näyttää siltä että muutan jo ens... hups, tässä kuussa :))))))))))))))))) Ehkä nyt kuitenkin olis varaa investoida uusiin... nuo vanhat oli jo vähän tylsät, ihan valkoiset vaan.. ;)))

Italiaan menisin tällä hetkellä suosiolla yksin :) noo, ehkä lastenvahti mukana... eikä se nyt niin kauheasti haittais jos se olisi miespuolinen :P

Minne matkaan sinä menisit?

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

katsoa että tuo työnjakolista on hoidettu ennen joulua, ettei mun tarvi kaikki nuo tehdä itse (jännittämiset, kuuseen hyppäämiset ja oksennukset)... :))

Niin, ne valot... vähän huono juttu, kun jo melkein lupasin etten niitä ota alas ennen joulua, ja näyttää siltä että muutan jo ens... hups, tässä kuussa :))))))))))))))))) Ehkä nyt kuitenkin olis varaa investoida uusiin... nuo vanhat oli jo vähän tylsät, ihan valkoiset vaan.. ;)))

Italiaan menisin tällä hetkellä suosiolla yksin :) noo, ehkä lastenvahti mukana... eikä se nyt niin kauheasti haittais jos se olisi miespuolinen :P

Minne matkaan sinä menisit?

letkuvaltot on? Vai joko silitit ne puhki ;))

Muutto onkin sulla sitten jo melkein ovella :)) ja hämpyllekin varmaan hankittuna oma muuttoloota?

Jaa, yksin tai miespuolisen lastenvahdin kanssa? Entä lapset....????

Kohteita olisi niin monta ihanaa vielä näkemättä. Mutta kyllä into piukassa odotan sitä tammikuista Thailand matkaamme, jonne kahdestaan kahdeksi viikoksi lennähdämme :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

letkuvaltot on? Vai joko silitit ne puhki ;))

Muutto onkin sulla sitten jo melkein ovella :)) ja hämpyllekin varmaan hankittuna oma muuttoloota?

Jaa, yksin tai miespuolisen lastenvahdin kanssa? Entä lapset....????

Kohteita olisi niin monta ihanaa vielä näkemättä. Mutta kyllä into piukassa odotan sitä tammikuista Thailand matkaamme, jonne kahdestaan kahdeksi viikoksi lennähdämme :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Monet hyvät sähköiskut tuli niistäkin letkuvaloista, mmmmmm... :))) Sullekin taisi sen Ken herätä eloon ;)))

Jonkinlaisen sopimuksen taisin allekirjoittaa tässä pari viikkoa sitten... pitäiskö vielä tarkistaa ettei se vaan ollut jonkun vekseli :)))

Hetkinen, pitääkö lapset olla lähettyvillä jos haluaa lastenvahtia? Ei oo kukaan aikaisemmin kertonut... pahus...

Vai sinne lennätte... *vihreänä* :)))) Katsokaakin että majoittaudutte jonnekin vuoristoon... ettei tarvi tulla perässä hakemaan teidät...

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Monet hyvät sähköiskut tuli niistäkin letkuvaloista, mmmmmm... :))) Sullekin taisi sen Ken herätä eloon ;)))

Jonkinlaisen sopimuksen taisin allekirjoittaa tässä pari viikkoa sitten... pitäiskö vielä tarkistaa ettei se vaan ollut jonkun vekseli :)))

Hetkinen, pitääkö lapset olla lähettyvillä jos haluaa lastenvahtia? Ei oo kukaan aikaisemmin kertonut... pahus...

Vai sinne lennätte... *vihreänä* :)))) Katsokaakin että majoittaudutte jonnekin vuoristoon... ettei tarvi tulla perässä hakemaan teidät...

näkee, että sitkeys palkitaan, aikansa kun silitää .... :)

No ei kai niiden pakko ole lähellä olla, kai sekin riittää jos itseä lapsettaa...??

Ei sentään ihan vuoristoon majoittauduta, mutta kukkulan laelle kylläkin :))

• MysNa
        MysNa kirjoitti:

näkee, että sitkeys palkitaan, aikansa kun silitää .... :)

No ei kai niiden pakko ole lähellä olla, kai sekin riittää jos itseä lapsettaa...??

Ei sentään ihan vuoristoon majoittauduta, mutta kukkulan laelle kylläkin :))

taas jäi yks t veke...

Mun pitää varmaan laittaa vaikka profiiliini kasa varakirjaimia, ni ei sit haittaa vaikka tekstistä "unohtuukin"... :(((

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

taas jäi yks t veke...

Mun pitää varmaan laittaa vaikka profiiliini kasa varakirjaimia, ni ei sit haittaa vaikka tekstistä "unohtuukin"... :(((

Enpä meinannut huomata sun vastausta...

Juu, mainio idea, laita sinne ne kirjaimet, käydään ite hakemassa... :)))))

On se vaan kummaa että se silittäminen on hauskaa niin kauan kun ei ole töpseliä seinässä :( Vai johtuuko se siitä kun ei ole kangasta välissä... tuosta täytyy tehdä markkinatutkimus ;)))

Hyvä kun menette korkealle, vaikka mulla on sellainen kutina että olet hyvissä käsissä :))) Jos ei, niin täältä pesee... kaulin on hyvässä iskussa... :)

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Enpä meinannut huomata sun vastausta...

Juu, mainio idea, laita sinne ne kirjaimet, käydään ite hakemassa... :)))))

On se vaan kummaa että se silittäminen on hauskaa niin kauan kun ei ole töpseliä seinässä :( Vai johtuuko se siitä kun ei ole kangasta välissä... tuosta täytyy tehdä markkinatutkimus ;)))

Hyvä kun menette korkealle, vaikka mulla on sellainen kutina että olet hyvissä käsissä :))) Jos ei, niin täältä pesee... kaulin on hyvässä iskussa... :)

varakirjaimia sitten "vaivatta" ja tarpeen tullen voi noutaa - kunhan ne sinne ensin laitan! Pitää varmaan laittaa puuttuvien kirjainten lisäks aika monipuolinen korjaus-sarja...

Tuo menikin jo sen verran vaikeaksi, että voisit markkinatutkimuksen siitä tehdä... ja minä vastaavasti siitä kuinka kauan nukkea pitää silittää jotta se herää henkin, kuten itselläni kävi :)) Nimi vaan vaihtui :DD

Kyllä olen hyvissä käsissä, paremmissa en voisi olla :)))))))))))

• Animus

...ilman lapsia on ihanaa juhlaa ;)

Mutta kaipaan mökkiä. Sitä ilman mukavuuksia, korvessa, järven rannalla. Yksin tai jonkun kivan miehen kanssa. Syksyllä. Se vasta on ELÄMÄÄ.

• MysNa

ymmärtänyt ja niinä viikonloppuina se hanapakkaus.... :)

Sitäpä minäkin! ja sellainen paikkahan meillä molemmilla joku päivä on - vaikkemme sitä vielä kenties uskokaan ...

• Animus
        MysNa kirjoitti:

ymmärtänyt ja niinä viikonloppuina se hanapakkaus.... :)

Sitäpä minäkin! ja sellainen paikkahan meillä molemmilla joku päivä on - vaikkemme sitä vielä kenties uskokaan ...

...eli mies tai pussiviini ;))

Muuten voisin löytää itteni nukkumasta sen hanapakkauksen vierestä ja miehen jääkaapista...

• MysNa
        Animus kirjoitti:

...eli mies tai pussiviini ;))

Muuten voisin löytää itteni nukkumasta sen hanapakkauksen vierestä ja miehen jääkaapista...

pahempi olis tyhjä hanapakkaus vieressä ja mies roskiksessa ;))

Jääkaapista aamulla löydettyä miestä olisi toki mukava lämpimäksi hieroskella yhteisen peiton alla...

• 44aeniM

Isäntä kotiutuu lähes kahden kk:n työmatkaltaan tulevana aamuyönä:))))))

• 44aeniM

Jouluinen ilta Lapissa.
        Mökin ikkunoista heijastuu takkatulen loimu - seisotte ulkona, hiljaisuuden keskellä, järven yllä hehkuvia revontulia katsellen ja miltei kuulet lumihiutaleen putoavan rakkaasi olkapäälle.

• 44aeniM
        44aeniM kirjoitti:

Jouluinen ilta Lapissa.
        Mökin ikkunoista heijastuu takkatulen loimu - seisotte ulkona, hiljaisuuden keskellä, järven yllä hehkuvia revontulia katsellen ja miltei kuulet lumihiutaleen putoavan rakkaasi olkapäälle.

(seisotte ulkona) toisianne syleillen, alastomat vartalot löylystä hehkuvina, hiljaisuuden...
        Kehtasinpas;)

• MysNa

hyvää... pitäiskö sun käydä ajoissa lepäämään, jotta aamuyöllä jaksat olla pirtsakkana vastassa!!??

• MysNa
        44aeniM kirjoitti:

(seisotte ulkona) toisianne syleillen, alastomat vartalot löylystä hehkuvina, hiljaisuuden...
        Kehtasinpas;)

näytät olevan hyvin romanttisella (joka enemmän kuin ymmärrettävää) tuulella - kaunista luettavaa!

Kuvaamassasi tilanteessa mieluusti olisin...

• 44aeniM
        MysNa kirjoitti:

hyvää... pitäiskö sun käydä ajoissa lepäämään, jotta aamuyöllä jaksat olla pirtsakkana vastassa!!??

En taatusti saa nukutuksi - kissatkin kiertävät minut jo kaukaa, kun huomaavat emännän viikkaavan naulassa roikkuvia pyyhkeitäkin...
        Ja kastelevan viherkasvit ähkyn partaalle...

Sitten H-hetkellä olen taas kuin Mrs. Jäävuori.
        Pari päivää menee tunteiden sulatteluun pois ikävän kipsistä - toki käyttäydyn "normaalisti" - mutta onneksi miehenikin tietää, että mahdollinen itku yms. tulee sitten vähän myöhemmin.
        Ja höpölöpö:)))))

• MysNa
        44aeniM kirjoitti:

En taatusti saa nukutuksi - kissatkin kiertävät minut jo kaukaa, kun huomaavat emännän viikkaavan naulassa roikkuvia pyyhkeitäkin...
        Ja kastelevan viherkasvit ähkyn partaalle...

Sitten H-hetkellä olen taas kuin Mrs. Jäävuori.
        Pari päivää menee tunteiden sulatteluun pois ikävän kipsistä - toki käyttäydyn "normaalisti" - mutta onneksi miehenikin tietää, että mahdollinen itku yms. tulee sitten vähän myöhemmin.
        Ja höpölöpö:)))))

olet "pahimmasta" toennut Mrs. Jäävuori :))) On varmaan kuitenkin ihanaa, kun hän taas pitkästä aikaa on kotona...

Mukavaa viikonlopun jatkoa teille!

• ggnojoP

*^'*^'*^'*^'^*^'^*^'**^'*^'*^'*^'^*^'^*^'*
      Kenties talvinen ja jouluinen viikonloppu Prahassa
      kulkien reellä jouluvalaistuja satumaisemia pitkin
      ja poikin.

Ja aina kun mieli tekisi, pysähtyisin hetkeksi
      "oikeanlaisen" kuppilan kohdalla nauttimaan hör-
      pyt ja taas matka jatkuisi lämpimissä vällyissä
      silmät tähtinä.

Tietenkin olisi mukavaa, jos sen voisi tuplata
      hyvässä seurassa. ;)

(mökillä aika kuluisi askareisiin, joten ainakin
      viikko sinne)

• MysNa

olet Pojo näpytellyt!
        Sopivat myös hyvin toiveviikonloppusi tunnelmaan, joka voisi olla hyvinkin romanttinen hyvän seuran mukaan sattuessa.... :)

Oikeanlainen kuppila, lie sellainen paikallinen? Vai?

• ggnojoP
        MysNa kirjoitti:

olet Pojo näpytellyt!
        Sopivat myös hyvin toiveviikonloppusi tunnelmaan, joka voisi olla hyvinkin romanttinen hyvän seuran mukaan sattuessa.... :)

Oikeanlainen kuppila, lie sellainen paikallinen? Vai?

Ja siellä niitä riittää moneen makuun. :)

• Ahneus varmaan, kun rahaa kerran käytettävissä :)
      Joku kaupunki, ehkä Barcelona, ajankohtana kevät/kesä tai syksy.
      Mahdollisimman pitkä viikonloppu, parhaassa mahdollisessa seurassa, hyvä opastustaito ei pahitteeksi.

Mahtavan mukavaa viikonloppua sinnekin!

• MysNa

että sulla on oma mökkipaikka??? Siksi et varmaan sinne niin himoitsekaan, varsinkin nyt kun tosiaan rahaa oli tarjolla ja riittämiin :)

Kyllä kaupunkiloma olisi yksi oma suosikkini myös! En vaan ihan tiedä minne? Rooma ja Pariisi nähty, kuten myös Wien... joka on jotenkin ihana ja romanttinen kaupunki ja sinne menisin kyllä mielelläni uudestaan. Niin paljon kuitenkin vielä näkemättä, joten ehkä pitäisi aina mahdollisuuden tullen, mennä vielä näkemättömiin ( onkohan toi nyt ihan suomea??) mestoihin.

Ootko käynyt Barcelonassa?

Hmmm... mahdollisimman pitkä viikonloppu? Alkaa torstaina ja päättyy maanantaina? :)

• MysNa kirjoitti:

että sulla on oma mökkipaikka??? Siksi et varmaan sinne niin himoitsekaan, varsinkin nyt kun tosiaan rahaa oli tarjolla ja riittämiin :)

Kyllä kaupunkiloma olisi yksi oma suosikkini myös! En vaan ihan tiedä minne? Rooma ja Pariisi nähty, kuten myös Wien... joka on jotenkin ihana ja romanttinen kaupunki ja sinne menisin kyllä mielelläni uudestaan. Niin paljon kuitenkin vielä näkemättä, joten ehkä pitäisi aina mahdollisuuden tullen, mennä vielä näkemättömiin ( onkohan toi nyt ihan suomea??) mestoihin.

Ootko käynyt Barcelonassa?

Hmmm... mahdollisimman pitkä viikonloppu? Alkaa torstaina ja päättyy maanantaina? :)

oot? ;))
        Kyllä mulla on mahdollisuus mökkeilyyn, oletan silti, että vaikkei oiskaan lähtisin mieluummin reissuun.
        Ja kyllä, oon viettänyt neljä päivää Barcelonassa. Paljon jäi näkemättä/kokematta, että vähintään tuollainen toinen to-ma pätkä ois paikallaan :)
        Samoin myös minä, yleensä mieluummin paikkaan, jossa ei ole ennen käynyt, mutta kun ei saanut edes viikkoa :(... ;))))

• sinkku55

Oman kullan kanssa:)))))
      Minä kun en kaipaa minnekään etelään nyt ainakaan:)))

Hyvää viikonloppua sinulle ja kullallesi;)

• MysNa

vaikka kylpylään sinut sillon 10 pvä veisi???
        vai minkä pitunen reissu teillä olikaan edessä?

Kylpylässä ei ihan viikkoa viitsisi liota? En mä ainakaan jaksaisi, kai?

Kiitos samoin teille kuhertelevaisille ;)

• sinkku55
        MysNa kirjoitti:

vaikka kylpylään sinut sillon 10 pvä veisi???
        vai minkä pitunen reissu teillä olikaan edessä?

Kylpylässä ei ihan viikkoa viitsisi liota? En mä ainakaan jaksaisi, kai?

Kiitos samoin teille kuhertelevaisille ;)

että pääsisi kylpylään:))))
        Viikon reissu oisi,mut kyllähän siellä voisi viikko olla,ajattele ei tarvitsisi tehdä mitään:)))Nauttia vaan toisista:)))))

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

että pääsisi kylpylään:))))
        Viikon reissu oisi,mut kyllähän siellä voisi viikko olla,ajattele ei tarvitsisi tehdä mitään:)))Nauttia vaan toisista:)))))

vaan viikon kun vedessä lilluu, tulee niin ryppyseksi ;))) Mut ei kai sekään haittaa, kun molemmat rypistyy samaan tahtiin :DDD

• sinkku55
        MysNa kirjoitti:

vaan viikon kun vedessä lilluu, tulee niin ryppyseksi ;))) Mut ei kai sekään haittaa, kun molemmat rypistyy samaan tahtiin :DDD

varmaan ehdi koko aikaa lillua,täytyy tehdä muutakin;)))Täytyy viettää kunnon loma;))
        Niin jokainen varmaan rypistyy,ilman vettäkin:)))

• MysNa
        sinkku55 kirjoitti:

varmaan ehdi koko aikaa lillua,täytyy tehdä muutakin;)))Täytyy viettää kunnon loma;))
        Niin jokainen varmaan rypistyy,ilman vettäkin:)))

että vedessä ei ihan kaikkea voi tehdä ??? ;)

Juu, rypistyy rypistyy, vaan eipä se mitään haittaa :))) Ainakaan mua ei haittaa, kunhan muuten toimii!

• sinkku55
        MysNa kirjoitti:

että vedessä ei ihan kaikkea voi tehdä ??? ;)

Juu, rypistyy rypistyy, vaan eipä se mitään haittaa :))) Ainakaan mua ei haittaa, kunhan muuten toimii!

Vedessähän seksikin maistuu erilaiselta;))
        Niin rypistyy ja kasvaa;))

• kalle-p

muistakaahan käyttää näitä ;))

Anttila kondomi Saat plussaa
      Atria kondomi Maistuis varmaan sullekin
      Avainlippu kondomi Tiedät kyllä miksi
      Benetton condom United genitals of Benetton
      Berex kondomi Pienille ja ei enää niin pienille leijonille
      Camel condoms Miehille jotka laukeavat omia aikojaan
      Citymarket kondomi Mammuttimarkkinat
      Denivit kondomi Denivit kondomi auttaa, kun tavallinen kondomi ei riitä... ja uskallat hymyillä!
      Dexit kondomi Dexit Dexit on siemenen exit!
      Ericsson condom ... ja kaikki vain pienenee...
      Fairy kondomi Entistä hellävaraisempi bakteereja tappava
      Fazer kondomi Sanokaa Fazer, kun haluatte hyvää.
      Felix kondomi Joka kiloon Felix-kondomeja on käytetty kaksi kiloa kumia.
      Finnair condom Illaksi kotiin
      Havi kondomi Ei valu
      HK kondomi ... ja pidot paranoo
      Honda kondomi Happy together
      Johnsson kondomi Joka kodin putkimies
      JVC condom All you need
      Kassler kondomi Taas ne tekee sitä
      Kellogs Rice Crispies condom Kaada niihin "maitoa" ja ne juttelevat sinulle!
      Kismet kondomi Niin hyvää ettei sanotuksi saa
      Lada kondomi Lujaa laatua Lada
      Libero-kondomi Up & Go!
      Libresse kondomi Ei reuna vuotoja
      Mars kondomi ...ja jaksat pidempään
      Mercedes Bentz kondomi Maailma tarvitsee esikumia
      Mikro Mikko kondomi Perustuu puhtaasti todellisuuteen
      Multitabs kondomi Yksi päivässä riittää
      Neste kondomi ...ja matka jatkuu
      Nike condom Just do it
      Nokia condom Connecting people
      Panu kondomi Panu kestää isältä pojalle
      Pentium condom Intel Inside
      Philips condom Let´s make things better
      Posti kondomi Varmasti perille
      Radiolinja kondomi Jotta suomalaiset voisivat rakastella enemmän
      Raider kondomi Siitä riittää kahdelle
      Rexona kondomi Aina löytyy tilaa, sille joka käyttää Rexonaa
      Sonera kondomi Saat 300 markalla ilmaista rakasteluaikaa
      Teletappi kondomi Uudestaan! Uudestaan!
      Tupla kondomi Ei taida tyttö tietää, että ois seinän takan patukkaa tarjolla...
      Uncle Ben´s condom Onnistut aina...
      Valintatalo kondomi Jää enemmän aikaa yhdessä oloon
      Viking Line condom Itämeren punaisimmat
      Volvo kondomi Turvallisuustestien voittaja
      WC-ankka kondomi Yltää joka paikkaan

• MysNa

"siitä" tulee.... jos noita kaikkia käyttää....:DDD Vai saaks valita vaan yhen tai muutaman ?

• sinkku55

Menee maku seksistä;)))ja kun on tuttu ja turvallinen kumppani,vai mitä????

• kalle-p
        MysNa kirjoitti:

"siitä" tulee.... jos noita kaikkia käyttää....:DDD Vai saaks valita vaan yhen tai muutaman ?

sentäs päällekkäin ;)
        Aattele se Anttila plop, plop, plop, plop, plop...

• PirreXX

.. saisi vaan olla ja nauttia ja mennä valmiiseen pöytään. Rentouttavia hoitoja ja olisi kuin uusi ihminen sen jälkeen..

• MysNa

kukaan ei odota sinulta mitään, vaan ympärilläsi hyöritään ja hyvää oloa kilvan tuotetaan. Hoitoja päästä jalkoihin, hierontaa, herkullista ruokaa.... jne.

Kyllä kiitos, mulle kans :)

• tosi-jorma

viettäisin, sen ainakin Sinun Seurassasi Kultaseni... ;)))))
      Ja millä lailla, se päätettäisiin sitten yhdessä, koska vaihtoehtoja on niin monia...
      Mutta... mieleeni tulis ensimmäisenä kyllä vaatimattomasti... rauhallinen kesämökillä olo, täydellä ylös pidolla... toisena tulis... kylpylä reissu vastaavalla ajatuksella... ;))) Ja kolmantena... hmmmm... ehkä pika pyrähdys johonkin Euroopan kaupunkiin... ;)))))

• MysNa

minäkin, kanssasi sun Aarteeni ;) Ja samapa tuo missä aikaa viettää, kun on parasta mahdollista seuraa...
        Mökillä voidaankin ylläpitää täyshoitoa, toinen toisillemme vuorotellen :))

• ollikolli-63

Tutussa ja turvallisessa ympäristössä..
      Taisin juuri viettää sellaisen..:))))))))))

• MysNa

tuopa "kuulosti" siltä, että mukavaa oli, kun noin hymyilyttääkin ;)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4856
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1949
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1928
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      170
      1580
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      295
      1502
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1199
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe