Olisi mukavaa

Pirre*

aloittaa ketju jotenkin niin ettei se tuntuisi gallupilta, mutta...en mie ossooooo....

Pitäisi osata eksyttää, kiemurtaa ja loruilla ensin ummet ja lammet ja hö haskan marjat mie sanon, siis..mikä on yököin työ tai velvollisuus, jota olette siirtäneet ja tönineet tuonnemmaksi tulevaisuuteen ja yrittäneet ajattelematta sitä, kuin se jotenkin ihmeellisesti häviäisi, ilman että tarvitset itse tarttua moiseen yökötykseen?

40

1910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistava.polku

1. Tyttären huoneen sähköhommat joita pelkään kun en osaa mutta kun niitä ei kukaan muukaan tee.

2. Pakastimen sulatus.

3. Hammaslääkärin tarkastus, josta se sadisti joka syksy muistuttaa muka-hyväntuulisella puolukkakortilla.

• siivous.Olen monta kertaa avannut oven,mutta kun katson sinne,on pakko lyödä ovi äkkiä kiinni..:(
        Ei tuu mitään,on yksinkertasesti niin kaaos,ettei tiedä mistä aloittaa...no,ens viikolla ;)

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

siivous.Olen monta kertaa avannut oven,mutta kun katson sinne,on pakko lyödä ovi äkkiä kiinni..:(
        Ei tuu mitään,on yksinkertasesti niin kaaos,ettei tiedä mistä aloittaa...no,ens viikolla ;)

inhoan sotkuisia vaatekaappeja ja mitä sotkuisemmaksi se pääsee sitä vaikeammalta sen järjestelynn aloittaminen tuntuu, pitäisi kai ottaa ovet pois kaapeista..auttaisikohan se...

Monta, varmaan kuukautta, keräsin henkisiä voimia, että jaksoin käydä käsiksi ns. tärkkeihen paperriin laatikkoon, sieltä löytyi kolme vuotta vanhoja kuitteja, vanhaksi menneitä takuukirjoja, romutettujen koneiden käsikirjoja ynm., ynm...mutta niin se vain viimein tuli ajantasaistettua muutamaksi vuodeksi...

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

siivous.Olen monta kertaa avannut oven,mutta kun katson sinne,on pakko lyödä ovi äkkiä kiinni..:(

aikaa...:))

Minäkin inhoan sotkuisia vaatekaappeja ja mitä sotkuisemmaksi ne pääsee sitä vaikeammalta niiden järjestelyn aloittaminen tuntuu, pitäisi kai ottaa ovet pois kaapeista..auttaisikohan se...

Monta, varmaan kuukautta, keräsin henkisiä voimia, että jaksoin käydä käsiksi ns. tärkkeihen paperriin laatikkoon, sieltä löytyi kolme vuotta vanhoja kuitteja, vanhaksi menneitä takuukirjoja, romutettujen koneiden käsikirjoja ynm., ynm...mutta niin se vain viimein tuli ajantasaistettua muutamaksi vuodeksi...

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

aikaa...:))

Minäkin inhoan sotkuisia vaatekaappeja ja mitä sotkuisemmaksi ne pääsee sitä vaikeammalta niiden järjestelyn aloittaminen tuntuu, pitäisi kai ottaa ovet pois kaapeista..auttaisikohan se...

se ensimmäinen versio kuitenkin tuli, kerkesin jo uudenkin version sykästä, mutta haitanneeko tuo mittää.

• Pirre*

sulatus on myös minulle sellainen viimetingan tehtävä, ja sitten kun siihen ryhtyy, niin ei se sitten tunnukaan mitenkään ylivoimaiselta, se ennakkoöklötys pitää vain jotenkin ylittää.

Mitenkähän sitä saisi pyyhkäistyä pois tuon öklöttäjän, minulla ei nuorena ollut tällaisia mielikuvavuoria ylitettävänä, mitenkähän suuriksi viimein kasvanevatkaan...:(

Taijjan palkata talkkarin..:)

• sinkku55

hammaslääkäri juttu myös,keksin aina kaikenlaisia tekosyitä että ei tarvitsisi mennä sinne.
        Minä kun pelkään hammaslääkäriä yli kaiken:((
        Mut onneksi mun hampaat on kumminkin hyvässä kunnossa:))

• Pirre*
        sinkku55 kirjoitti:

hammaslääkäri juttu myös,keksin aina kaikenlaisia tekosyitä että ei tarvitsisi mennä sinne.
        Minä kun pelkään hammaslääkäriä yli kaiken:((
        Mut onneksi mun hampaat on kumminkin hyvässä kunnossa:))

hampilääkäri kammosi on peräisin, olihan ne kyllä aika kamalia ne meidän lapsuudessa käytetyt hampaiden paikkaus toimenpiteet, poratkin olivat varmasti samoja joita käytettiin louhoksilla kivien poraukseen..:(

Siihen aikaa ei hammashoitoa aloitettu vielä alle kouluiässä ja hampaat pääsivät joillakin reikiintymään pahoin ja sitten se paikkaus tietysti teki kipeää - puudutustarvetta ei kukaan kysellyt..

Minä en avaa edes suutani ennenkuin saan varmuuden siitä, että saan puudutuksen ennen porauksen aloitusta....

• Pirre*

sinä muitakin sähköhommia, kuin lamppujen vaihtoa..?

:))tiijjätkö, että vaativampiin sähkötöihin täytyy olla suoritettuna tietyt tutkinnot ja voimassa olevat luvat? *olikohan se noin hmmm*

Ainako samanlainen puolukkakorttikin, voisi ne vaikka marjat vaihtaa..:)

• sinkku55
        Pirre* kirjoitti:

hampilääkäri kammosi on peräisin, olihan ne kyllä aika kamalia ne meidän lapsuudessa käytetyt hampaiden paikkaus toimenpiteet, poratkin olivat varmasti samoja joita käytettiin louhoksilla kivien poraukseen..:(

Siihen aikaa ei hammashoitoa aloitettu vielä alle kouluiässä ja hampaat pääsivät joillakin reikiintymään pahoin ja sitten se paikkaus tietysti teki kipeää - puudutustarvetta ei kukaan kysellyt..

Minä en avaa edes suutani ennenkuin saan varmuuden siitä, että saan puudutuksen ennen porauksen aloitusta....

Ennenhän ei todellakaan ollut mitään puudutus aineita ja mulla oli lapsuudessa aivan kauhea hammaslääkäri,että hui:(((
        No nykyäänhän ei satu,mut silti pelottaa sinne mennä.
        Onneksi mulla on hyvä hammasluusto:))

• on kaikki 'kissanristiäiset',ja sen seurauksena olen oppinut käyttämään luovuuttaa,'etten voi millään lähteä vaikka kuinka tahtois'.

• Pirre*

aika melko yleinen tuo "kissanristiäiskammo" miehillämme, toinen kravattikammo - vai liittyisikö se jotenkin..hmmm....siihen, vaatiiko vaimosi sinut laittamaan kravatin?..:)

• irma-1

Keksin aina ylitöitä!

• Pirre*

ihmettele ylitöitäsi, jotka sattuvat ja toistuvat aina samaan aikaan..:)?

Onneksi meillä ei juhlita nimppareita, ja synttäreitäkin vain tasavuosin.
        Tietysti lastenlasten juhlat tekevät poikkeuksen.

• renata1

käydä laittamassa kesämökki 'talviteloilleen'.
      Siirrämme sitä aina melkein lumen tuloon asti, sillä on haikeaa katsella lasten hiekkaleikkien kesäisiä jälkiä ja kaikkea mikä muistuttaa edellisestä kesästä, joka meni eikä enää palaa.
      Tänä viikonloppuna aiomme suorittaa tuon haikean mökkireissun ja kaikki tapahtuu vanhan kaavan mukaan. Mies kiipeää katolle, laittaa jonkun painavan esineen savupiipun päälle, etteivät putoilevat lehdet menisi piippuun. Minä seison maassa alapuolella ja varoittelen koko aika, että älä nyt vaan putoa sieltä.
      Huomenna heti aamulla lähdemme tälle jokasyksyiselle haikealle mökkimatkalle.

• Pirre*

kuulostamaan tosi haikealta.., meillä on tarkoitus käydä vielä muutaman kerran kylpemässä uudessa saarimökissämme, emme kaikkiaankaan ole ehtineet olla siellä kuin muutaman kerran, meni niin pitkäksi sen valmistuminen.
        Meillä ei ole ollut aikaisemmin omaa kesämökkiä, joten ei ole noita jäähyväisfiiliksiä omasta takaa.

• Pirre*

vastenmielisin ja yököin tehtävä ennakkoon on...vessan lavuaarin viemäriputkien, siis niiden vinkuroide...puhdistus ja selvitys...voi että kun sen tekisi joku muu...yöök!
      Nyt joku sanoo, tietenkin, ettei lavuaariin saa kammata hiuksia ja muuta sellaista mikä tukkii viemärin..mutkun se tukkiintuu vaikka tekisisi mitä ..siinä on siivilä aina paikallaan, ei siitä pitäisi päästä hiuksia läpi..

Toinen melkein yhtä vastenmielinen homma on pesutilojen viemärikaivojen pesu..

• renata1

patistelin 17 v, pian 18 nuorta miestä, poikaani viemään roskia , joita meille kertyy kyllä päivässäkin aika paljon, ja poika sanoi, että minä (siis hän) on varmaan joku roskakuski ja viemäriville.Laitoin hänet eilen avaamaan tukkoon menneen lavuaarin.
        Tämä nuori mies jäpättää yleensä aivan muodon vuoksikin kun joutuu epämieluisiin hommiin.
        Isänsä sanoo sitten aina ne ennalta arvattavat sanat:
        "odotahan kun joudut sotaväkeen....

• Pirre*
        renata1 kirjoitti:

patistelin 17 v, pian 18 nuorta miestä, poikaani viemään roskia , joita meille kertyy kyllä päivässäkin aika paljon, ja poika sanoi, että minä (siis hän) on varmaan joku roskakuski ja viemäriville.Laitoin hänet eilen avaamaan tukkoon menneen lavuaarin.
        Tämä nuori mies jäpättää yleensä aivan muodon vuoksikin kun joutuu epämieluisiin hommiin.
        Isänsä sanoo sitten aina ne ennalta arvattavat sanat:
        "odotahan kun joudut sotaväkeen....

lausetta ei enää kuulu meillä, kun lapset kuljettavat jo ikiomia roskiksiaan kodeissaan ja ilmeisesti kuuntelevat nyt omien perillistensä vastahakoista jurputusta *ähäkutti heille*.

Mie sanoin tässä jokupäivä näille meidän asukkaille, ettei niissä roskiksissa luve minun nimeäni, saa niitä muutkin tyhjentää..

:))eikö poika huomauta isää tautonomiasta..?.:)

• +-0

sittenkin tuo painonpudotus ja kuntoilun aloitus, voi kumpa joku voisi tehdä ne minun puolestani, VOISIKOHAN?? Itse en jaksa enkä ehtis millään...

• Pirre*

on varmasti ikävää yksin, ei kai muuten kukaan olisi kekannu ideaa Painonvartijoista..kallista vain on..kuulemma.
        Monet painonpudotus huuhaat tekevät kauppansa juuri tuota ajatusta hyödyntäen "Laihdu nukkuessasi".. ikäänkuin joku toinen näkisi sen vaivan...:)

Kuntoilukin olisi kivempaa tehdä kimppana, vaikka naapurin kanssa, mutta ainahan se ei ole mahdollista.

• renata1
        Pirre* kirjoitti:

on varmasti ikävää yksin, ei kai muuten kukaan olisi kekannu ideaa Painonvartijoista..kallista vain on..kuulemma.
        Monet painonpudotus huuhaat tekevät kauppansa juuri tuota ajatusta hyödyntäen "Laihdu nukkuessasi".. ikäänkuin joku toinen näkisi sen vaivan...:)

Kuntoilukin olisi kivempaa tehdä kimppana, vaikka naapurin kanssa, mutta ainahan se ei ole mahdollista.

kalliista sapuskasta kun ahmimme sitä. Sen jälkeen hakeudumme Painonvartiohin maksamaan, että saamme ylensyömisellä kertytetyt kilot hilattua alas.En mainosta, mutta minulla oli kallista läskiä runsaat kymmenen kiloa ja sain laihdutettua juuri ryhmässä. Kallista läskiä sanoi aviomies, mutta näytti silminnähden tyytyväiseltä vaimon solakoitunutta olemusta katsellessaan.
        Kahdeksan vuotta olen olut hoikka(suhteellisen) ja olen erään laihdutusryhmän kunniajäsen, mikä tarkoittaa, että voin käydä ryhmässä ilmaiseksi.

• Pirre*
        renata1 kirjoitti:

kalliista sapuskasta kun ahmimme sitä. Sen jälkeen hakeudumme Painonvartiohin maksamaan, että saamme ylensyömisellä kertytetyt kilot hilattua alas.En mainosta, mutta minulla oli kallista läskiä runsaat kymmenen kiloa ja sain laihdutettua juuri ryhmässä. Kallista läskiä sanoi aviomies, mutta näytti silminnähden tyytyväiseltä vaimon solakoitunutta olemusta katsellessaan.
        Kahdeksan vuotta olen olut hoikka(suhteellisen) ja olen erään laihdutusryhmän kunniajäsen, mikä tarkoittaa, että voin käydä ryhmässä ilmaiseksi.

ajatellut monet kerrat tuota ihan samaa, ja entä miten hullua, kun jossainpäin maailmaa ihmiset ovat luurangan laihoja ruoan puutteen takia ja esim. meillä täällä tapellaan taas ylensyönnin seurauksien kanssa, on sokeritautia, nivelrikkoja ja tukielinsairauksia jne...:(

Minä tiedän monia naisia, jotka ovat käyneet lukuisia kertoja Painonvartijoiden ryhmissä ja saaneetkin painonsa laskemaan, mutta sitten taas muutamien vuosien päästä sama uusiksi, kun se painonhallinta on niin vaikeaa jatkossa - sie olet sitten onnistunut siinäkin.

• renata1
        Pirre* kirjoitti:

ajatellut monet kerrat tuota ihan samaa, ja entä miten hullua, kun jossainpäin maailmaa ihmiset ovat luurangan laihoja ruoan puutteen takia ja esim. meillä täällä tapellaan taas ylensyönnin seurauksien kanssa, on sokeritautia, nivelrikkoja ja tukielinsairauksia jne...:(

Minä tiedän monia naisia, jotka ovat käyneet lukuisia kertoja Painonvartijoiden ryhmissä ja saaneetkin painonsa laskemaan, mutta sitten taas muutamien vuosien päästä sama uusiksi, kun se painonhallinta on niin vaikeaa jatkossa - sie olet sitten onnistunut siinäkin.

kun minusta oli niin kiltisti sinun taholtasí sanottu, että "sie olet onnistunut siinäkin."
        Juu, siinä kyllä, mutta kun lapsia on viisi, niin en ole tainnut heidän kanssaan onnistua parhaallaa mahdollisella tavalla.
        Hyvää yötä ja kiitos mielenkiintoisesta aloituksestasi!

• Pirre*
        renata1 kirjoitti:

kun minusta oli niin kiltisti sinun taholtasí sanottu, että "sie olet onnistunut siinäkin."
        Juu, siinä kyllä, mutta kun lapsia on viisi, niin en ole tainnut heidän kanssaan onnistua parhaallaa mahdollisella tavalla.
        Hyvää yötä ja kiitos mielenkiintoisesta aloituksestasi!

kukaan lastensa kasvatuksessa nyt ihan optimaalisen hyvin, aina on jotain jäänyt tekemättä.

Meijjän pitää olla armollisempia itsellemme...ja kyllähän se maailmakin heitä kouluaa...elä huoli, kunhan he ovat ihan aikuisia, sitten vasta voi nähdä sen "lopullisen" tuloksen..jos niin voi koskaan sanoa ihmisen kohdalla, kai tässä vieläkin olisi jotain opittavaa ..jos olisi oppijaksi..:/

Hyvää yötä vain ja kiitos.

• Blondi

tai en kykene esim. vaihtaa lamppua eteiseen siihen ritilän yläpuolella olevaan onko se kantaan. Vaatii kiipeämistä, siis ensin siirretään ruokapöytä eteiseen ja sitten sen päälle kiivetään, joten ylettyäkseni on aikamoinen projekti. Jos se sammuu nii sammukoon, onhan meillä taskulamppu. Kesällä sillä kattohökötyksellä ei ole käyttöä ja pian tämä pimea aika kuluu. Toinen juttu on noin katossa olevat verhokiskot, minkä helvetestakia joka paikkaa pitää kiivetä. Onneksi poikani laittoi verhotangot seinille sopivalle korkeudelle, nyt yletyn tuolin päällä seisomalla vaihtaan verhot, vaikka en ole vars. pätkä, mut silti ketuttaa nuo tollot suunnittelut. Tämä talo on rakennettu 70-luvulla ja siten johtoja meillä luikertelee jatko- ja jatkojohtoja jokapuolella seinustoilla. Oma koti kumminkin.

• Pirre*

minä vaihdan lamput; kiipeän keittiöjakkaralle, ennakkoon olen jemmannut ehjät lamput tissiliiveihini.. otan sitten palaneen lampun toiseen käteen ja toisella kaivan liiveistäni sen ehjän lampun, tai kaksi ja tungen taas ne palaneet takas - selityksenä kerron, etten uskalla nousta keittiöjakkaralle, enkä laskeutua jakkaralta niin että minulla on ne lamput käsissäni.., jostainsyystä pelkään, että horjahdan kun minulla on ne lamput käsissäni..ja sären itseni..:/

• Pirre* kirjoitti:

minä vaihdan lamput; kiipeän keittiöjakkaralle, ennakkoon olen jemmannut ehjät lamput tissiliiveihini.. otan sitten palaneen lampun toiseen käteen ja toisella kaivan liiveistäni sen ehjän lampun, tai kaksi ja tungen taas ne palaneet takas - selityksenä kerron, etten uskalla nousta keittiöjakkaralle, enkä laskeutua jakkaralta niin että minulla on ne lamput käsissäni.., jostainsyystä pelkään, että horjahdan kun minulla on ne lamput käsissäni..ja sären itseni..:/

miten ne lamput mahtuu sinne liiveihin??Mitäs jos kaadut ja ne lamput menee siellä rikki?
        kaamee ajatus..:( vai olitko ihan tosissas? :)

• Pirre*
        mii-su kirjoitti:

miten ne lamput mahtuu sinne liiveihin??Mitäs jos kaadut ja ne lamput menee siellä rikki?
        kaamee ajatus..:( vai olitko ihan tosissas? :)

tarvihe tunkea ihan kokonaan sinne, se ohuempi pää vain, kyllä ne kestää niinkin... ja ihan tosissani minä olen, ei minulla täällä ole aina adjutanttia tai assistenttiä ojentelemassa niitä lamppuja tarvittaessa minulle..mie kun kiipeän siihen keittiöjakkaran ylimmälle tasanteelle ja siitä kurkotan ja tappelen niiden inhottavien ruuvien kanssa, ja jännitän, että putoaako se lasinen läpyskä vai minä, ei siinä ole käsiä enää lampuille...:))

Niin no oishan se jos tippuisi, aika kamalaa sotkua sitten..

• Pirre* kirjoitti:

tarvihe tunkea ihan kokonaan sinne, se ohuempi pää vain, kyllä ne kestää niinkin... ja ihan tosissani minä olen, ei minulla täällä ole aina adjutanttia tai assistenttiä ojentelemassa niitä lamppuja tarvittaessa minulle..mie kun kiipeän siihen keittiöjakkaran ylimmälle tasanteelle ja siitä kurkotan ja tappelen niiden inhottavien ruuvien kanssa, ja jännitän, että putoaako se lasinen läpyskä vai minä, ei siinä ole käsiä enää lampuille...:))

Niin no oishan se jos tippuisi, aika kamalaa sotkua sitten..

minä kun ajattelin jo,että olet tunkenu ne lamput sinne oikein kunnolla:))))

Pienempi vahinko jos lamppu tippuu..ku ei tuu koko immeinen alas..

• Hannamari.O

ja vaatekomeron siivous on kaikista öklympää hommaa.
      Roskapussi täytetään aina täpötäyteen ja puolet roskista tippuu kun pussia yrittää ottaa pois paikaltaan.
      Vaatekomero on ihan toivoton, kun en ikinä raski heittää mitään pois. Mä vaan siirtelen tavaroita paikasta toiseen, ja sitten komero on yhtä sekainen ja täynnä lumppuja kun ennen siivoustakin.

• marlofiina

Tällä hetkellä ällöin tehtävä on - tai olis jos
      ehtis - yrittää selvitä kolmen luumupuun tuottamasta sadosta: luumuja on miljoonia, niitä
      tippuu koko ajan maahan ja kun lähestyt puita,
      jalkojen alta kuuluu lits läts. Luumut on todella hyvänmakuisia, mutta kun satokausi on kestänyt kohta kuukauden, niin johan meinaa tulla
      korvistakin. Mitä niille tekis??? Tulisiko joku
      hakemaan? Tuntuu pahalta kerätä kompostiin.

• Pirre*

kun oisit lähempänä...ai niin mistäs mie tiijjän missä ne miljoonat luumut putoilevat..:/

Voiko niitä luumuja säilöä jotenkin, en ole koskaan saanut, esim. itsetehtyä luumuhilloa? Venäjällä säilövät niitä umpioimalla sokeriliemeen.

Tänä syksynä taitaa olla ylituotantoa melkein kaikesta, puolukoita on kankaat punaisenaan, mustikoita jäi metsiin mahdottomia määriä..mutta mihis sitä määrätöntä hyvääkään..

• remmari

Tarvitsisin kotiin kauhakuormaajan viemään kaiken roinan ulos.

Jouduin lapsena siivoamaan ja tiskaanmaan niin paljon, että minusta tuntuu sen riittävän loppuiäkseni.

Äitini kaikkein tehokkain opetus oli se, että kotityöt ovat tylsintä ja surkeinta, mitä maailma päällään kantaa. Hän motkotti siitä jokainen päivä, ja pakotti minut tekemään työt puolestaan.

• Pirre*

joku siivousvastahakoisuus geeni..:)

Mites lapsesi.., tykkäävätkö he siivota?

Lapsemme muistelevat hirmuisia siivouspäiviämme, jokaikinen perjantai vein, kuin vihan vimmassa matot ja petivaatteet ulos, mutta nyt enen palo on sanmmunut, pikkuisin kituroipi enää....siivoukset ja ne viemäreiden aukaisut voisin luovuttaa ilomielin muille...

Sotkuisessa huushollissa en silti pystyisi elämään..

• remmari
        Pirre* kirjoitti:

joku siivousvastahakoisuus geeni..:)

Mites lapsesi.., tykkäävätkö he siivota?

Lapsemme muistelevat hirmuisia siivouspäiviämme, jokaikinen perjantai vein, kuin vihan vimmassa matot ja petivaatteet ulos, mutta nyt enen palo on sanmmunut, pikkuisin kituroipi enää....siivoukset ja ne viemäreiden aukaisut voisin luovuttaa ilomielin muille...

Sotkuisessa huushollissa en silti pystyisi elämään..

Äidinäitini oli himosiivooja. Ilmeisesti hän sai tyttärensä inhoamaan siivoamista, ja hän taas minua.

Kysymyksessä lienee sosiaalinen perimä.

• Pirre*
        remmari kirjoitti:

Äidinäitini oli himosiivooja. Ilmeisesti hän sai tyttärensä inhoamaan siivoamista, ja hän taas minua.

Kysymyksessä lienee sosiaalinen perimä.

miten kurjaa...yrittikö hän siivota sinutkin - lakaista ikäänkuin maton alle vai..:(

• Eikka-019

Hammaslääkäriin meno se on mullakin semmonen
      asia johon tuntuu löytyvän hyviä syitä,miksei
      voi mennä,tietysti jos paikka irtoaa se on eri
      juttu,mutta vuosittaiset tarkastuskäynnit on
      helppo sivuuttaa.Ilmeisesti alitajunnassa 50 luvun hihnavetoset,ilman mitään vesijäähdytystä
      kummittelevat hammasporat.

• Pirre*

tuntuu, että haistan vieläkin sen porauksen aiheuttaman kitskun...vai kuvittelenkohan mie vaan..kamalaa se oli silloin...

Nykyään en hampilääkäriä pelkää ja käyn vuosittaisissa tarkastuksissa .. sanoisinko ihan kiitollisena.

• kun käyn hammaslääkärillä.

Yleensä 3-4 kert./v.
        Työ oli aiemmin hampaile 'rassaavaa'ja lisäksi alahampaat ovat vaikeat saada kotikonstein pidettyä hammaskivestä vapaana,siksi käyn melko usein siivouttamassa ne lääkärillä.

Harvoin tarvitsee muuten korjailla.

Parturissa käyntiin pitäisi ottaa sama käytäntö,muuten venyy aika ja ne loput hiukset,mitä on.
        No kesällä parta ja hiukset noin samanpituiset(lyhyiset)

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2109
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      410
      1950
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1380
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1347
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1283
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      967
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      962
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      958
    10. 131
      878
    Aihe