että jos hääpari vaatii kaasolle/ bestmanille jotain tiettyä juhla-asua, he sen myös maksavat!!! Näin ei taida käy mun tapauksessa, olisi varmaan pitänyt miettiä 2 kertaa suostuuko moiseen hommaan...
TAPANAHAN ON
2
1455
Vastaukset
- Onsku
no tietysti hääpari maksaa, jos ne sellasta vaatii.
ootko kysynyt morsiamelta? jos se vaan ei oo tullu ajatelleeks asiaa.- maksoimme
Voi käydä myös niin kuten meidän tapauksessa, että puvut teetettiin. Halusimme hääteeman mukaiset värit ja maksoimme luonnollisesti puvut. Minulla oli kaksi kaasoa, joista toinen oli ompelutaitoinen ja ompeli itselleen puvun.
Hän olisi ommellut/hankkinut samanlaiset kankaat myös toisellekin kaasolle, mutta tämä toinen kaaso päätti hankkia kankaan itse. Vaan millä hinnalla... hän oli ottanut kankaita 150 euron edestä! Toinen kaaso, kun sai puvunkankaat 50 eurolla ja tasan se ei näkynyt laadussa, kun näin puvut. Luotin liiaksi tähän toiseen kaasoon, joka kylläkin tuotti pettymyksen myös niissä sovituissakin asioissa mitä hääpäivän osalta sovittiin hyvässä hengessä.
Jostain syystä jotkin kaasot osoittavat itsestään uusia ja useimmiten ikäviä puolia itsestään myöntyessään kunniatehtävään. Minusta ei voi todellakaan sanoa, että olisin ollut "bridezilla" kun tein kuitenkin paljon itse.
Kannattaa miettiä onko ystävyys sen arvoista, että uhraa sen hääjuhlassa.. vai oliko se ystävyyttä lainkaan. Olen ollut itsekin kaasona ja voin suositella sitä muillekin sellaiseen kunniatehtävään pyydettäessä JOS olette 100% vihkiytynyt siihen tehtävään. Se on itsestä kiinni, ja minä ainakin halusin morsiamelle ikimuistettavan päivän. Minä sen sijaan muistelen omia häitä osittain itkusilmässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718