TAPANAHAN ON

Voi luoja!

että jos hääpari vaatii kaasolle/ bestmanille jotain tiettyä juhla-asua, he sen myös maksavat!!! Näin ei taida käy mun tapauksessa, olisi varmaan pitänyt miettiä 2 kertaa suostuuko moiseen hommaan...

2

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onsku

      no tietysti hääpari maksaa, jos ne sellasta vaatii.
      ootko kysynyt morsiamelta? jos se vaan ei oo tullu ajatelleeks asiaa.

      • maksoimme

        Voi käydä myös niin kuten meidän tapauksessa, että puvut teetettiin. Halusimme hääteeman mukaiset värit ja maksoimme luonnollisesti puvut. Minulla oli kaksi kaasoa, joista toinen oli ompelutaitoinen ja ompeli itselleen puvun.

        Hän olisi ommellut/hankkinut samanlaiset kankaat myös toisellekin kaasolle, mutta tämä toinen kaaso päätti hankkia kankaan itse. Vaan millä hinnalla... hän oli ottanut kankaita 150 euron edestä! Toinen kaaso, kun sai puvunkankaat 50 eurolla ja tasan se ei näkynyt laadussa, kun näin puvut. Luotin liiaksi tähän toiseen kaasoon, joka kylläkin tuotti pettymyksen myös niissä sovituissakin asioissa mitä hääpäivän osalta sovittiin hyvässä hengessä.

        Jostain syystä jotkin kaasot osoittavat itsestään uusia ja useimmiten ikäviä puolia itsestään myöntyessään kunniatehtävään. Minusta ei voi todellakaan sanoa, että olisin ollut "bridezilla" kun tein kuitenkin paljon itse.

        Kannattaa miettiä onko ystävyys sen arvoista, että uhraa sen hääjuhlassa.. vai oliko se ystävyyttä lainkaan. Olen ollut itsekin kaasona ja voin suositella sitä muillekin sellaiseen kunniatehtävään pyydettäessä JOS olette 100% vihkiytynyt siihen tehtävään. Se on itsestä kiinni, ja minä ainakin halusin morsiamelle ikimuistettavan päivän. Minä sen sijaan muistelen omia häitä osittain itkusilmässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe