ostin tuossa widmerin wicnelact liuosta, basiron ac 5% ja sebamedin hoitogeelin..
ja nyt on ongelmana ihon kuivuminen vaikka kyllähän nuissa lukee että se on tarkotuskin, mutta että kun laittaa basironia niin voiko sen jälkeen laittaa kosteusvoidetta tai tota hoitogeeliä?? kiitos jos viititte vastata :)
ja nyt on ongelmana ihon kuivuminen vaikka kyllähän nuissa lukee että se on tarkotuskin, mutta että kun laittaa basironia niin voiko sen jälkeen laittaa kosteusvoidetta tai tota hoitogeeliä?? kiitos jos viititte vastata :)
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kun laitan basironin jälkeen kosteusvoidetta niin iho alkaa punoittaa ja kirvellä ja se kuoriutuu monesta kohtaa tosi inhottavasti. (Käytän ainetta kerran päivässä) Differiniä laitan kolme neljä kertaa viikossa eikä mitään oireita. Huom! Rasvaan ihoa kosteusvoiteella aamuin illoin!
niimpä, iho kuivuu niin paljon että on ihan hirveen näkönen vaikka kuinka rasvais :/ minäkin laitan vain kerran päivässä.
mitäs tämä differin oikeen on? :)
Hei!
Kokeile jättää jokin pois - kaikki melko kuivattavia aineita ja pidä yksi tai kaksi päivää ettet käytä ollenkaan, näni iho saa rauhoittua.
Ja itse olen huomannut sisäiesti nautittuje öljyjen ja muutenkin rasvan (rypsiöljy, siement, manteli, rasvainen kala ja kalaöljy, miksei voi/kermakin) parantaneen ihoani niin ettei se hilseile ja punoita. Myös finnit ovat tasoittuneet.