Sims 2 ja toimiva no-cd crack

minä

Minulla on kaupasta OSTETTU Sims 2 peli. Cd 1 hajosi, kun yritin sitä varovasti irrottaa kotelosta. Ei se ehjänä lähtenyt kun kiinnitys oli niin tiukka. Uuden cd:n sain tilalle kun lähetin rikkoontuneen, mutta vieläkin haittaa itseäni tuo asia. Paperikotelossa cd on nykyään tallessa, mutta ei se edelleenkään ole turvassa kun ikinä ei tiedä, miten käy. Haluaisin siis säilyttää cd:n varmassa tallessa ja käyttää vain, jos tarvii esim. asentaa uudestaan.

Onko sims 2 olemassa toimiva no-cd crack ja jos on niin mistä sen saa? Olen vähän etsinyt netistä tietoa ja huomannut, että crackeja on, mutta monetkaan niistä ei toimi. Toinen vaihtoehto on polttaa cd, mutta siinäkään en ole onnistunut niin, että cd toimisi. Netistä olen ohjeita etsinyt, mutta en ole toimivia poltto-ohjeita löytänyt. Onko edes mahdollista saada toimiva cd kopio polttamalla?

Kiitos asiallisista vastauksista.

38

62653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen minä

      Anteeksi, mutta en ymmärrä mikset voi vain käyttää sita alkuperäistä levyä pelaamiseen kun sinulla kuitenkin se nyt taas on? Hanki pelilevylle vaikkapa oma, muovinen cd-kotelo. Eiköhän se niin ehjänä säily, vaikka sitä käyttäisitkin.

      • minä

        Sitä levyähän minä olen käyttänykin. Tietysti levyä tulee käsiteltyä varovasti ja säilytettyä hyvin, kuten pitääkin, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä voi tapahtua. En tiedä lähettäisivätkö enää toista, JOS jotakin levylle tapahtuisi. Siksi ajattelin, että olisi hyvä varautua.

        Eihän kyseessä ole mikään halpa peli. Jos uutta levyä ei enää tilalle saisi, menisivät rahat hukkaan, koska peli ei toimi ilman lyvyä. Peliä tulee pelattua sen verran useasti, että levyä käsiteltäessä VOI jotakin sattua.


      • LLaura
        minä kirjoitti:

        Sitä levyähän minä olen käyttänykin. Tietysti levyä tulee käsiteltyä varovasti ja säilytettyä hyvin, kuten pitääkin, mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä voi tapahtua. En tiedä lähettäisivätkö enää toista, JOS jotakin levylle tapahtuisi. Siksi ajattelin, että olisi hyvä varautua.

        Eihän kyseessä ole mikään halpa peli. Jos uutta levyä ei enää tilalle saisi, menisivät rahat hukkaan, koska peli ei toimi ilman lyvyä. Peliä tulee pelattua sen verran useasti, että levyä käsiteltäessä VOI jotakin sattua.

        Mulla on poltettu sims 2 ja se ei tahdo toimia miten sen saisi toimimaan?


      • Snowenkeli
        LLaura kirjoitti:

        Mulla on poltettu sims 2 ja se ei tahdo toimia miten sen saisi toimimaan?

        Hanki Lisäosa. Itelläkin on poltettu ja se toimii ku on asentanu lisärin/kamasetin


    • crakin

      Levyllä pelaaminen ärsyttää minuakin. En tosin pelkää, että levy rikkoutuisi, mutta monesta muusta syystä. esim. romppuaseman suhina kun laittaa pelin pyörimään. Olisi kivempi käynnistää peli pikakuvakkeesta (silloin voisi laittaa siihen myös liitteen skip intro). En myöskään tykkää ryömiä pöydän alla aukomassa romppuasemaa, laittamassa levyä sisään ja ulos. En ole löytänyt no cd crakia. Käytin sellaista aina sims1:stä pelatessani.... tosin vain siihen saakka kunnes tuli lemmikit, sen crakki ei oltu patchattu...
      NoCdCrack olisi todella kova sana.

      • löytyy

      • minä

      • se...
        minä kirjoitti:

        Oletko itse kokeillut tuota vai googletitko? Olen kuullut, että joidenkin crackien kanssa rakentaminen ei toimi. Toimiiko tuossa rakentaminen?

        onhan se toimiva, ainakin itselläni se on toiminut aikoinaan.
        mutta unohdin kokonaan ,että pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä ennenkuin tuon saa ladatuksi.
        elikkä annan toisen linkin
        http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/sims2.shtml
        eli se on tuo Mini bakup image

        mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa rakentamisen kanssa vaikka oonkin noita crackeja käyttäny :)


      • bmw_girl
        se... kirjoitti:

        onhan se toimiva, ainakin itselläni se on toiminut aikoinaan.
        mutta unohdin kokonaan ,että pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä ennenkuin tuon saa ladatuksi.
        elikkä annan toisen linkin
        http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/sims2.shtml
        eli se on tuo Mini bakup image

        mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa rakentamisen kanssa vaikka oonkin noita crackeja käyttäny :)

        miten saan asennettua sen?oon toivoton voisko joku neuvoa


      • Mie :)
        bmw_girl kirjoitti:

        miten saan asennettua sen?oon toivoton voisko joku neuvoa

        Siis toihan tiedosto pitää avata Daemon-Toolssilla... Mutta mistä nyt löytäs alkuperäisen exen kun on jo kerenny laittaa ei_toimivan.exen? Ja ei haluais asentaa uusiks ettei tallennukset mee...:D


      • Berserkker
        se... kirjoitti:

        onhan se toimiva, ainakin itselläni se on toiminut aikoinaan.
        mutta unohdin kokonaan ,että pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä ennenkuin tuon saa ladatuksi.
        elikkä annan toisen linkin
        http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/sims2.shtml
        eli se on tuo Mini bakup image

        mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa rakentamisen kanssa vaikka oonkin noita crackeja käyttäny :)

        Miten saan tuon crakin asennettua sillaa että se toimisi olen yrittänyt kaikia täällä mainittuja crakeja mutten ole saanut toimimaan asennettua kyllä.


    • Piski_1987

      cracks.am.com sivulta löytyy sims2 crack mutta en tiedä et toimiiko se....kokeile...

      • Dr Ace

        Sehän cracki löytyi heti googlettamalla sims 2 no-cd

        http://www.gameburnworld.com/dl/dl.php?file=Sims2v1.0FixedexeDVDEng.rar

        The_Sims_2_Multilanguage_DVD.iso mikä tulee a.o rarrista on alk.per tiedosto, n 2.9GB

        sitten joutukin vähän kikkailee, eli tämä fixed exe oli eri kuin tuon Italialaisen Giallon tekemällä paketilla, tossa muulilinkki: ed2k://|file|[PC.Game.DVD].The.Sims.2.-.Multilanguage.[ITA.-.ENG.-.FRA.-.DE.-.ESP.-.And.Others.Languages].-.DVD.Version.100%.Work.Granted.rar|3259648028|6F2C2E0B4C6B2A84456CF671C9EB4A34|/

        Eri jouduin ton gamecopyworldin crackin laittaa, ja sitten ton giallon mds:n vielä daemonilla, niin vihdoin peli käynnisty.. Noh, varmaan tunti palo..

        olipa epäselvästi, toivottavasti oli apua.. Mulla on kaikki emulaatiot päällä, tod.näk safedisk riittää..


      • Dr Ace

        Sehän cracki löytyi heti googlettamalla sims 2 no-cd

        http://www.gameburnworld.com/dl/dl.php?file=Sims2v1.0FixedexeDVDEng.rar

        The_Sims_2_Multilanguage_DVD.iso mikä tulee a.o rarrista on alk.per tiedosto, n 2.9GB

        sitten joutukin vähän kikkailee, eli tämä fixed exe oli eri kuin tuon Italialaisen Giallon tekemällä paketilla, tossa muulilinkki: ed2k://|file|[PC.Game.DVD].The.Sims.2.-.Multilanguage.[ITA.-.ENG.-.FRA.-.DE.-.ESP.-.And.Others.Languages].-.DVD.Version.100%.Work.Granted.rar|3259648028|6F2C2E0B4C6B2A84456CF671C9EB4A34|/

        Eri jouduin ton gamecopyworldin crackin laittaa, ja sitten ton giallon mds:n vielä daemonilla, niin vihdoin peli käynnisty.. Noh, varmaan tunti palo..

        olipa epäselvästi, toivottavasti oli apua.. Mulla on kaikki emulaatiot päällä, tod.näk safedisk riittää..


    • löytäjä
    • Rudolf

      Käy sivus www.freeinfosociety.com ja etti sielt niin siel on yksi ja seon versioile 1.0v ja siel on paljon muitakin crackeja!!! Toitovasti toimi.

    • Tietäjä. -.-

      Löydät crackkejä täältä jos et oo viel saanu sitä crackia siihen peliin. Itekki lainasin kamulta sims 2 ja asensin crackin ja toimii moitteettomasti.

      www.crack.Ms

      • Kokeillut

        Oon kokeillut kaikkia crackkeja, mutta rakennus ei toimi. Onko sellasta crackkii jossa toimis?


      • junijani

        Kiitos todella paljon avusta. Yritin niin monella tapaa saada simssin päälle ilman levyä. Nyt onnistuin ansiostasi :)


    • Akizu

      No kyl on se mul onnistunu

      kokeilet pari kertaa
      mut tuolt mininovastaki voi löytää sdiihe krakin

    • The simosens

      Oletko kirjoittanut että Download The sims 2 Crack tai download the sims 2 no-cd Crack ?? =)
      Toivon Löytäväsi Apua

    • jappedulle

      Etsi The sims 2 ohjekirjasta tietoa cd:een polttamisesta ta tallentamisesta tiedostoon.

    • LOLwtf

      VARMAA OSTITKISEN.... Waretit vaa

    • yöntimo123

      Pitäiskö mun muuten hankkii tolla kaupunkikämppä lisäosalle oma crack vai toimiiko jos käytän perus sims 2sen crackii?

      • dsdsdsdsdsddsdsf

        "VARMAA OSTITKISEN.... Waretit vaa " Ja mitä vitun väliä sillä on, ostiko vai warettiko hän sen?


      • looflllf

      • fklöotklöglö

      • että tuota

      • 85422
        että tuota kirjoitti:

        minne se cracki pitää oikehen kopioija että se ottaa toimiaksehen ?!

        D Tai C:\Program Files\EA GAMES\Sims 2 ja jonnekin kansioon


      • Toimi mulla toi :D
        että tuota kirjoitti:

        minne se cracki pitää oikehen kopioija että se ottaa toimiaksehen ?!

        Ite ainakin laitoin tämmöseen kansioon: C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2\TSBin ja sit se kysyy haluutko korvata sen ja paina Kyllä sit se oli siinä tai no en tiiä minne levylle sä oot sen asentanut mut mulla ainakin oli tuolla.


      • Hp
        Toimi mulla toi :D kirjoitti:

        Ite ainakin laitoin tämmöseen kansioon: C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2\TSBin ja sit se kysyy haluutko korvata sen ja paina Kyllä sit se oli siinä tai no en tiiä minne levylle sä oot sen asentanut mut mulla ainakin oli tuolla.

        sims2 lagaaaaaaaa


    • adfgvaerfgaergaeraef

      joo vittu jos on noin kädetön ettet tiedä miten levyä säilyttää mutta tiedät kaiken crackkäämisestä niin huhhu

    • dh

      Mulla ei toimi se sims 2 ohjekirjan takakannen numerot. mitä pitää tehä??

    • Socey
    • Lol

      Huoh.. voi ***** ettekö tyypit vaa osais mennä ostamaan vaan kaikki pitää aina crakata?

      • minävainn

        no älä hermostu, ootko ite osannu sillo ensimmäistä kertaa jonku crakin ladata ? empä oikee usko nii mitä nä tuut tänne rageemaan, kaikki kyllä oppii ku joku tulee neuvomaan. pässit -.-


    • Tellervo20022

      mistäpä nuita ennää ykyaikana ostelee...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe