yllätykset

seikku

Kertokaa omia kokemuksia miten yllätätte omaa aviomiestä tai aviovaimo positiivisella tavalla ja miten ovat suhtautuneet yllätykseen...

23

1639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummaa

Mikseivät tämäntapaisten aiheiden aloittajat koskaan itse kerro mitään,ovat jonkinlaisia kyttiä toisten elämään?

• tuffe

muuten minusta tuntuu että tuputan itseäni.

• ..voit vastata ja kysyä häneltä sitä, tai olla kaikessa rauhassa vastaamatta.
        Tämä 'kolahti', koska myös mun aloitukset on yleensä tuollaisia utelu -tyyppisiä. Mutta ei todellakaan ole tarkoitus kytätä kenenkään elämää, ja täällähän ollaan anonyymeinä.
        Varmaan tämäkin avauksen tekijä ihan viattomasti haluaa 'vinkkejä', miten yllättää kumppani. Kenelle siitä on haittaa/vaaraa?

• Sanin kirjoitti:

..voit vastata ja kysyä häneltä sitä, tai olla kaikessa rauhassa vastaamatta.
        Tämä 'kolahti', koska myös mun aloitukset on yleensä tuollaisia utelu -tyyppisiä. Mutta ei todellakaan ole tarkoitus kytätä kenenkään elämää, ja täällähän ollaan anonyymeinä.
        Varmaan tämäkin avauksen tekijä ihan viattomasti haluaa 'vinkkejä', miten yllättää kumppani. Kenelle siitä on haittaa/vaaraa?

tullut narinapalsta...teet niin tai näin,aina väärinpäin..:( kaikki entinen mukava on häipyny täältä sen jälkeen ku nuo valittajat saapu tänne....monta kivaa kirjoittajaa lähti....eihän se näin saa olla!

• sen jälkeen kun
        mii-su kirjoitti:

tullut narinapalsta...teet niin tai näin,aina väärinpäin..:( kaikki entinen mukava on häipyny täältä sen jälkeen ku nuo valittajat saapu tänne....monta kivaa kirjoittajaa lähti....eihän se näin saa olla!

SINÄ tulit sinne,siksi nyt oonkin täällä;DD

• sen jälkeen kun kirjoitti:

SINÄ tulit sinne,siksi nyt oonkin täällä;DD

kun et pärjää mulle:)))tulikos kuumat oltavat?;)
        ei vaiskaan...en viitti riidellä..minä oon niin kiltti..nykyisin..

• tuffe
        mii-su kirjoitti:

kun et pärjää mulle:)))tulikos kuumat oltavat?;)
        ei vaiskaan...en viitti riidellä..minä oon niin kiltti..nykyisin..

on hyvä mauste :))) Sehän tässä on niin hauskaa, kun meitä on erilaisia. Kyllähän sitä kaurapuuroonkin kyllästyy ennenpitkään...

• tuffe kirjoitti:

on hyvä mauste :))) Sehän tässä on niin hauskaa, kun meitä on erilaisia. Kyllähän sitä kaurapuuroonkin kyllästyy ennenpitkään...

se erillaisuushan juuri niin mukavaa onkin..mä pelkäänki sitä,että palstasta tulee sellanen nössö ettei kukaan uskalla olla eri mieltä tai että jutut menee vaan sellasiks "asia"jutuiks....välillä pitää olla vähän raisuakin..:))siis hyvässä mielessä..

• seikku

Kysyin ihan sen takia että olisi kiva saada itselle jotain mukavia vinkkejä ei tarvitse olla mikään kyttä..kiitos kumminkin mielipiteestäsi.

• 50+ palstalla
        mii-su kirjoitti:

se erillaisuushan juuri niin mukavaa onkin..mä pelkäänki sitä,että palstasta tulee sellanen nössö ettei kukaan uskalla olla eri mieltä tai että jutut menee vaan sellasiks "asia"jutuiks....välillä pitää olla vähän raisuakin..:))siis hyvässä mielessä..

se että Marionin kanssa ei SAA olla kukaan eri mieltä,muuten heti muka vainoaa;DD

• Setä
        50+ palstalla kirjoitti:

se että Marionin kanssa ei SAA olla kukaan eri mieltä,muuten heti muka vainoaa;DD

50 palstalla on oma suosikkipiirinsä joka pyörii,esimerkiksi omiin kannanottoihini ei yleensä vastaa kuin muutama miesnikki,olenkohan liian järkevä sinne?
        Jermun juttuja en nykyään edes lue

• Loistava.polku
        tuffe kirjoitti:

muuten minusta tuntuu että tuputan itseäni.

Jess ymmärrän tuon ihan täydelleen.... tiedän ihan tarkalleen mitä tarkoitat.

Hitsi.

• Seppo

Miten oletb tullut yllätetyksi,olitko iloinen ja miten haluaisit tulla yllätetyksi?

• 44aeniM

kotiin työmatkaltaan "vain" neljä viikkoa alkup. suunnitelmasta myöhässä - yllätys;))))
      Nyt hän pari vuorokautta valvoneena/ajaneena syötyään kuorsaa kantaattia kissat kainalossa - ja minä nautin jo pelkästä vierestä katselemisesta!:))))
      Pesukone hoitaa matkalaukusta pursunneet "likaiset työt".

• Women

mielenkiinnolla seurannuntätä palstaa, ennen en ole vastannu mut nyt vastaan..
        Kyllä ihan asiallinen ja mielenkiintoinen kysymys Seikulta!!!!!
        Minusta tuossa ei ollu mitään utelusta kyse, ihan normaali keskustelun avaus, elämää paljon nähneenä niin minusta keskustelujen aiheet aika hyvä, sitä en ymmärrä et hyviäkin jutun aiheita suotta poistetaan...Miks ihmeessä???. Ja sitä et oliko se Dw tai jotain morkattiin, miks????
        Ainahan mielenkiintoset keskustelut on kiinnostavia
        kyllä pidän ja haluan kuulla kaikkien mielipiteitä, olkoon sitte kotiäiti, työssäkävä, kotiisä, tai työssäkäyvä isä, sinkku, eronnut, naimisissa oleva, lesbo, homo,salaisessa suhteessa oleva, kaikki saa sanoa oman mielipiteensä....
        Olen ja tulen olemaan sitä mieltä....

• seikku
        Women kirjoitti:

Minusta tuossa ei ollu mitään utelusta kyse, ihan normaali keskustelun avaus, elämää paljon nähneenä niin minusta keskustelujen aiheet aika hyvä, sitä en ymmärrä et hyviäkin jutun aiheita suotta poistetaan...Miks ihmeessä???. Ja sitä et oliko se Dw tai jotain morkattiin, miks????
        kyllä pidän ja haluan kuulla kaikkien mielipiteitä, olkoon sitte kotiäiti, työssäkävä, kotiisä, tai työssäkäyvä isä, sinkku, eronnut, naimisissa oleva, lesbo, homo,salaisessa suhteessa oleva, kaikki saa sanoa oman mielipiteensä....

Kiitos woman kun sain sinulta positiivista palautetta toivon sinulle hyvää syksyn jatkoa ja kaikkea kivoja ylläreitä toivon sinulle jos joku lähiomainen tai ystävä keksii..

• Women
        seikku kirjoitti:

Kiitos woman kun sain sinulta positiivista palautetta toivon sinulle hyvää syksyn jatkoa ja kaikkea kivoja ylläreitä toivon sinulle jos joku lähiomainen tai ystävä keksii..

sullekkin, sait minutkin viimein vastaan tälle palstalle...
        ehkä itekkin teen tommosia avauksia kun sinä., jos olen yhtä rohkea kun sinä, vaikka paskaa saakin niskaansa. mut täähän on keskustelupalsta ja kaikilla saa olla omat mielipiteensä....
        Eikös vaan!!!!!

• sun
        Women kirjoitti:

yllätykset?

• women
        sun kirjoitti:

yllätykset?

niitä, olen sinkku, mut jos ois mies niinensin laittasin saunan päälle, käytäs saunassa ja sit syötäis, hyvin äkkiä......sit mentäis kammariin.......
        se ihana hieromaöljy jolla sivelisin ja ym. ym.
        Eihän tänne kaikkea voi kirj. kun poistavat ne hvinkin äkkiä.....
        mut kaikkihan tietää lopun.....vai tietääkö????

• Yks ukkeli
        women kirjoitti:

niitä, olen sinkku, mut jos ois mies niinensin laittasin saunan päälle, käytäs saunassa ja sit syötäis, hyvin äkkiä......sit mentäis kammariin.......
        se ihana hieromaöljy jolla sivelisin ja ym. ym.
        Eihän tänne kaikkea voi kirj. kun poistavat ne hvinkin äkkiä.....
        mut kaikkihan tietää lopun.....vai tietääkö????

Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta!

• women
        Yks ukkeli kirjoitti:

Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta!

voisin kertoakin mut kun olikin kyse et miten yllättää mies/vaimo, mut keinoja on kyllä monia miten yllättää jos vaikka on sinkku....
        Kyllähän mekin osataan, vai osataanko????
        Hmm..vaikka miten!!!!!

• osaamme
        women kirjoitti:

voisin kertoakin mut kun olikin kyse et miten yllättää mies/vaimo, mut keinoja on kyllä monia miten yllättää jos vaikka on sinkku....
        Kyllähän mekin osataan, vai osataanko????
        Hmm..vaikka miten!!!!!

Voithan aina yllättää jonkun toisen aviomiehen;D

• jos nytjätetään kaikki petipuuhat väliin, niin täytyy kertoa millä mieheni tuli yllätetyksi.
      mä en ole mikään kauhea urheilun ystävä, tosin nyt tuli kasottua (olikos ne mm kisat?) enemmän kisoja kuin koko elämän aikana yhteensä. joka tapauksessa mieheni katsoi minua silmät selällään kun hän sanoi että mennäänkö katsomaan fudismatsia. normaalisti mä olisin suunnilleen työntänyt sormet kurkkuun, mut nyt mä päätinkin sanoa et mennään vaan. ukko oli kuin halolla päähän lyöty. matsissa se sanoi et ihan uskomatonta et meidän mamma on fudismatsissa (oltu yhdessä 25 vuotta, enkä ennen oo vaivautunut menemään. ei musta kyllä nytkään mitään fania tullut).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6142
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4644
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3284
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3081
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1703
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1478
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1358
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      240
      1299
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe