...olla useamman kuin yhden miehen kanssa kerralla. Tai näin olen kuullut useilta naisilta. Mikä siinä sitten on niin kivaa? Eräs tuttu (nainen) on ollut kolmen miehen kanssa samaan aikaan. Joka reiässä oli joku. =) Eikö se ole aika ahdistavaa?
Naiset ilmeisesti tykkää...
4
5149
Vastaukset
- Minna
Olet kuullut oikein;) Itse olen 25v ja sandwichin on ihania!:) On ihanaa olla ihan täynnä ja sitten ratsastaa kovalla kalulla ja saada samaan aikaan peppuun. Nam Nam
- jenna-täti
No olen harrastanut kimppapanoja kahden miehen kanssa, ja se oli todella ihanaa. Tosin he eivät tulleet sisääni samaan aikaan, vaan toisen tullessa sisääni toinen pani minua tissien väliin ja saatoin myös ottaa toiselta suuhun samaan aikaan. Oli myös ihanaa saada hyväilyjä pimppaan ja tisseihin yhtäaikaa.
Haluaisin kyllä kokeilla joskus useammankin miehen kanssa (kolmen tai neljän).Tässä sinulle olisi yks asiasta kinnostunut ja ennenkin kokeillut kiva 30v mies mukaan:)
Laita postia - [email protected]
-Matti-- tosi jees
Jep! Taivaallista, kun kaksi miestä kimpussa!! Yhtä aikaan ja vuorotellen..Kaks viikkoa paikat hellänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655410Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842717- 2742521
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362399Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311581Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai551197Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096