Laatu ongelmia

tuulipukujupi

Bemarissa tosi paljon teknisiä ja laadullisia ongelmia! Taitaa olla samaa tasoa citroenin kanssa

Onneksi itse saan nauttia Toyota Avensiksen laadusta/laatuvaikutelmasta.

16

3634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bömmeristi

      Miten niin?
      Taitaapi olla tuulipukujupissa pahoja laatuongelmia kun ei hallitse yhdyssanoja.

    • Herra BMW

      Ainut ongelma on sinun päässäsi oleva laatuongelma jos luulet Toyotan tarjoavan jotain nauttimisen arvoista. Mistä ihmeestä näitä sikiää aina BWM palstalle?

    • tuulipukujuppi

      Kiva kun kopioit viestini tänne, kirjoitin sen Audi-palstalle, sitä ei ollut tarkoitettu tänne.

      terv. alkuperäinen tuulipukujuppi

    • kova kundi

      voit olla oikeassa, olen toyotalla ajellut ja huolettomia ovat.

      kun taas vaihdoin autoa viimeksi niin ostinkin bemarin, toisena vaihtoehtona olisi ollut avensis.

      joutuuhan sitä bemaria ehkä enempi korjaamaan ja kallistakin on, ehkäpä se bmw laatu on erinlaista.

      vaikka bmw olisi löyhempi, niin se näyttää laadukkaammmalta ja siinä on laatuvaikutelmaa.

      olen kyllä ihan tyytyväinen, kun bmw on kuitenkin niin komea, siksi bmw:lle täytyy antaa anteeksi.

      tieteskin paras auto olisi semmoinen kuin bemari ja luotettavuuden ja toiminta varmuus olisi samanlainern kuin tyotassa..... mutta olisiko se enää bmw

    • bmw

      Itsellä on bmw e36 -94 saksasta haettu ja on kyllä toiminu moitteettomasti, edellinen auto oli s40 volvo siinä kyllä oli pikku vikaa jatkuvasti.

    • bmw

      Itsellä on bmw e36 -94 saksasta haettu ja on kyllä toiminu moitteettomasti, edellinen auto oli s40 volvo siinä kyllä oli pikku vikaa jatkuvasti.

    • Corolla -02

      Todennäköisesti tämän kirjoittaja ajaa itsekkin BMW:llä.. Kunhan kirjoittelee tämmöistä shittiä että
      saisi ruokittua omaa egoansa.

      Oh well...

    • en yhtään ihmettele

      siitä, että entiset sotarikolliset ja maahanmuuttajat kokoavat niitä, esim. albaanit, entiset jugoslaavit ja jne..Kyllä niiden työmoraalin tietää.

    • BMW:n ainoa "vika" on sen korkea hinta, mutta eihän sitä ole tarkoitettukaan sosiaalitoimiston asiakkaille.

      • beeämvee

        No, eipä nämä bemut yleensä pärjää testeissä kilpailijoilleen. Eivät ole mitään testivoittajia ja ainakin ajo-ominaisuuksissa on parannettavaa.


      • Auvo
        beeämvee kirjoitti:

        No, eipä nämä bemut yleensä pärjää testeissä kilpailijoilleen. Eivät ole mitään testivoittajia ja ainakin ajo-ominaisuuksissa on parannettavaa.

        Eiköhän se lompakon saldotilanne määrää aika paljon minkälaisen pirssin sitä alleen ostaa. Jos uskoo tilastoihin, niin tällä palstalla on liikaa oikeita bemaristeja? Eipä silti, niin on myös noilla MB, Porsche, Audi, Jaguar ym. "ökyautosivuilla"!! Toyotahan on se ostetuin, vai kuinka?


      • -riffraff-
        Auvo kirjoitti:

        Eiköhän se lompakon saldotilanne määrää aika paljon minkälaisen pirssin sitä alleen ostaa. Jos uskoo tilastoihin, niin tällä palstalla on liikaa oikeita bemaristeja? Eipä silti, niin on myös noilla MB, Porsche, Audi, Jaguar ym. "ökyautosivuilla"!! Toyotahan on se ostetuin, vai kuinka?

        Toyota on ostetuin, mutta miten mahtaa olla, jos Toyota ja BMW maksaisivat saman verran?
        Olisiko Toyota edelleen ostetuin?
        Suomalaiset tuntien voisi hyvinkin olla, koska suomalainen tekee niin kuin työkaverillakin on tapana tehdä, l. äänestää demaria ja ajaa toyotalla.
        Poikkeavuus on "massa ihmiselle" vaikeaa.


      • on testeissä
        beeämvee kirjoitti:

        No, eipä nämä bemut yleensä pärjää testeissä kilpailijoilleen. Eivät ole mitään testivoittajia ja ainakin ajo-ominaisuuksissa on parannettavaa.

        On ne testejä voittanut. Oma 523 voitti aikanaan luxusautotestin ja sen seuraaja nykyinen 500 -sarjalainen voitti vastaavan TM-testin.

        Se siitä.


      • Auvo
        -riffraff- kirjoitti:

        Toyota on ostetuin, mutta miten mahtaa olla, jos Toyota ja BMW maksaisivat saman verran?
        Olisiko Toyota edelleen ostetuin?
        Suomalaiset tuntien voisi hyvinkin olla, koska suomalainen tekee niin kuin työkaverillakin on tapana tehdä, l. äänestää demaria ja ajaa toyotalla.
        Poikkeavuus on "massa ihmiselle" vaikeaa.

        Nyt pitäisi sitten varmaan miettiä asiaa kahdelta kantilta. Ensinnäkin jos BMW maksaisi yhtä paljon kuin Toyota nyt ja päinvastoin! Silloin varmaan kävisi kummassakin tapauksessa niin, että BMW:tä ostettaisiin enemmän, vai olisiko sittenkään niin?:)
        Mitä tulee taas äänestyskäyttäytymiseen, niin nykyään ei ole harvinaista ainakaan Fortumin parkkipaikalla, että äänestetään demaria ja ajetaan Bemaria!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe