Eveliina se oli sitten kaunis nuori naisenalku! Surullista että hänen elämänsä päättyi noin karmealla tavalla! Rauha hänen muistolleen ja voimia hänen vanhemmilleen!
Eveliina Lappalainen
10
2213
Vastaukset
- hugol
Entäs jos Eveliina olisi ollut ruma? Olisiko hänen kuolemansa silloin ollut vähemmän surullista?
- panttilainaaja-eukko
Dostojevski loi valtavan opuksen aiheesta onko oikein murhata ruma ja iäkäs panttilainaajaeukko. Murhaaja kyllä koettaa oikeuttaa tekonsa, mutta on lopulta menettää lopulta järkensä, ilmoittautuu poliisille ja aloittaa katumustyön.
Entäs Otto?
Entäs ne, joita löydetään tapettuna jostakin loukosta, vanhempia miehiä tai naisia, jotka haudataan hiljaisuudessa, joita tuskin on tunnistettu. - elikko
panttilainaaja-eukko kirjoitti:
Dostojevski loi valtavan opuksen aiheesta onko oikein murhata ruma ja iäkäs panttilainaajaeukko. Murhaaja kyllä koettaa oikeuttaa tekonsa, mutta on lopulta menettää lopulta järkensä, ilmoittautuu poliisille ja aloittaa katumustyön.
Entäs Otto?
Entäs ne, joita löydetään tapettuna jostakin loukosta, vanhempia miehiä tai naisia, jotka haudataan hiljaisuudessa, joita tuskin on tunnistettu.Koko kyseinen surmajuttu on tunnettu pelkästään ihmisten tirkistelynhalun ja omahyväisyyden takia.
Kukaan ei kuitenkaan välitä.
Luetaan iltistä tekoitku naamalla ja ollaan laupeita lampaita kilttien ihmisten laumassa. Oma hyvyys korostuu kun paheksuu toisten vääriä tekoja. - ennen muuta
elikko kirjoitti:
Koko kyseinen surmajuttu on tunnettu pelkästään ihmisten tirkistelynhalun ja omahyväisyyden takia.
Luetaan iltistä tekoitku naamalla ja ollaan laupeita lampaita kilttien ihmisten laumassa. Oma hyvyys korostuu kun paheksuu toisten vääriä tekoja.jos tekijä on joku maahanmuuttaja, silloin itketään uhria. Jos tekijä on suomiäijä, etsitään väen väkisin jotain 'hiihtävää mustalaista' tilalle. Jos joku tappaa ulkomaalaisen, se sai mitä pyysikin, rasismi on 'muukalaisten vika'.
Sama kun puhuisi pässille, katso tuossa on puu, ja se hakkaa päätään siihen, vaikka piti vain katsoa, ja syyttää siitä muita. - ean..
Eveliina-tapauksen jatkuva paisuttelu alkaa todella tympiä.
- !!!
no ei sillä oo välii onko ruma vai kaunis... en ainankaa usko!! mutta totuus on kuitenki se et se oli kyl kaunis ja mukava tyttö.
- 86!
elikko kirjoitti:
Koko kyseinen surmajuttu on tunnettu pelkästään ihmisten tirkistelynhalun ja omahyväisyyden takia.
Luetaan iltistä tekoitku naamalla ja ollaan laupeita lampaita kilttien ihmisten laumassa. Oma hyvyys korostuu kun paheksuu toisten vääriä tekoja.no onha tuota juttuu liikaa kirjoiteltuu juu. ja raskasta vanhemille kun koko ajan ollaa juttu pyöritetty. mutta oisha se ollu kuka tahansa niin olis yhtä paljon kirjoiteltu. en tiedä yritetäänkä sillä auttaa vai mitä...
- hengenotto-poika
Otto-poika, oikein hvyä suomalainen nuori mies
- HUH HUH
OTTO ON KYLLÄ TOSI HYVÄ POIKA. EN TAJUU MITE SE IHMINEN PYSTYY ELÄÄ EDES ELÄMÄÄNSÄ.
- The Law Enforcement
Joo, Otto-poika saapi kyytiä,jos sattuu töitä minun työpaikaltani hakemaan.
Otto, we´ll never forget you!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703