Äiti-tytär-fantasia

niin..

Olisi kiihottava irstailla yhtäaikaa äidin ja tyttären kanssa.

9

5074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaisella on omat fantasiansa..

• ..o

oisko sust kiihottavaa irstailla yhtaikaa faijas ja jonku muijan kans?
      Mä luulen et ei oo montaa mutsii ja tytärtä siihen hommaan yhtaikaa myöskään,tuntuu tosi sairaalta halulta.

• tänne

olen 67 v ja äiti 89 v

• KGB

Sortavalasta löytyy. Suositus: kaks kortsua päällekkäin ja väliin tervattu villasukka. Pyykkipoika nenään, jos meet asunnolle. Hotellissa kannattaa komentaa ensin suihkuun ja sillä aikaa vetää satiasvoiteet karvoihin.

• kävi

eräällä risteilyllä tapahtui mulle. illalla pokasin diskosta söpön lukiolaismimmin hyttiini. Aamiaisella tapasin sitten tyttären äidin, näpsäkän nelikymppisen bruneten. iltapäivätanssien aikaan olinkin jo tämän hytissä. yhtä aikaa ei kuitenkaan onnistunut :(

• Anonyymi

Mulle kävi hyvin samankaltaisesti mutta ihan kuivalla maalla!
        Ajan pirssiä keskisessä Suomessa ja illan/yön vikana kyytinä himokas n. 20v. mimmi joka halus välttämättä kuitata kyydin "luonnossa" ja saisi samalla helpotusta puutteeseensa kun jätkäkaverinsa vaan ryyppää ja pelaa pleikkaa kun on armeijasta lomilla... No siinä yön pikkutunteina naitiin mukavasti mutta piti olla hissun kissun kun äiti nukkui samassa kämpässä.
        Aamupäivällä kahvien jälkeen lupauduin viemään mimmin töihin mutta kun hänet olin jättänyt työmaalleen niin huomasin hänen tiputtaneen toisen hansikkaansa pirssin jalkatilaan... No ajattelin käydä tiputtaan hansikkaan hänen kotiinsa joka oli kotimatkani varrella... Kuinka ollakkaan hänen äitinsä avasi oven ja ystävällisesti kysyi maistuisiko kahvi, johon toki suostuin. En tietenkään kertonut että olin ollut yötä vaan että löysin hansikkaan autosta ja muistin mihin olin viimeisen asiakkaan jättänyt...
        Kahvia keitellessä tämä siro ja pienikokoinen leski kävikin vaihtamassa hieman asua ja kysyi vieno hymy huulilla että kai sitä "palkkio" maistuu kun viitsit hansikkaan palauttaa..?! Ja niin sitten äidin kanssa touhusin siinä päiväseltään mutta en siis yhtäaikaa minäkään...

• uhuh..

Voisi panna tytärtä takaa ja tytär nuolisi samalla äitinsä pillua, josta on tullut maailmaan ! Ois ihanan rivoa !

• Anonyymi

Joo todellakin. Todella kiihottava ajatus esim nussia omaa tyttöystävääni kun hänen äitinsä katsoisi vierestä ja välillä antaisin hänellekkin kunnolla. Molemmat voihkisi kovaan ääneen ja lopuksi spermat heidän naamalle

• Anonyymi

Ei liity varsinaisesti aiheeseen, mutta joskus pari kolmekymmentä vuotta sitten kävin thai-hierojalla. Nuori tyttö tuli hieromaan ja heti perässään tuli nainen, joka kertoi olevansa tytön äiti ja opettaa tyttöä. Ihan aluksi hän halusi näyttää, miten asiakas saadaan tyytyväiseksi. Neuvoi hyvin yksityiskohtaisesti että näin ja näin ja tyttö teki työtä käskettyä, ja sitten pyyhki vatsan, rinnan ja naaman puhtaaksi, kun vähän roiskui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe