Onko ShowView-ajastus tärkeäkin toiminto kovalevytallentimissa? Olen suunnitellut LG 7800H-mallisen kovalevytallentimen ostoa, mutta huomasin että tuosta laitteesta kys. toiminto puuttuu. Menetänkö paljonkin käyttömukavuudessa jos ostan laitteen jossa ei ole kys. toimintoa?
ShowView-toiminnon käyttökelpoisuus
4
954
Vastaukset
- Okaro
Kai sinulla on videot tms. Oletko käyttänyt Showview'tä? Minä en panisi sille paljoa painoa. Usein katson ohjelmatiedot lähteistä, joissa showview'tä ei ole. Lisäksi jos nauhoitat digiboksista ei koodista juuri ole hyötyä.
- hsj
En ole koskaan käyttänyt ShowViewiä koska mulla on niin vanhat videot jossa sitä ei ollut. Miksi muuten digiboxin kautta tallennettaessa siitä ei ole hyötyä?
- Okaro
hsj kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt ShowViewiä koska mulla on niin vanhat videot jossa sitä ei ollut. Miksi muuten digiboxin kautta tallennettaessa siitä ei ole hyötyä?
Showview-koodiin on koodattu mm. kanavanumero. Digiboksista tallennetaan SCART:ista. Ehkä tallentimen saisi vielä ymmärtämään, että kanava tarkoittaa SCART:ia, mutta silti boksi pitää ohjelmoida erikseen.
- Anonyymi
Okaro kirjoitti:
Showview-koodiin on koodattu mm. kanavanumero. Digiboksista tallennetaan SCART:ista. Ehkä tallentimen saisi vielä ymmärtämään, että kanava tarkoittaa SCART:ia, mutta silti boksi pitää ohjelmoida erikseen.
Kagöfäk7u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852370- 431960
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!821765- 811554
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 491260
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 591111
- 481108