onko tietoo e46 ja e39 tyyppivioista vai onko niitä olemassaakaan.oon vaihtamassa fordin bemariin niin ois hyvä tietää.
kysymys
8
1053
Vastaukset
Jokaisessa autossa on oma "tyyppivikansa", BMW:ssä niitä vain on vähemmän kuin monessa muussa merkissä:)))
e39 vioista mulla ei ole tietoa, mutta e46 heikot kohdat ovat etutukivarren nivelet, vuosimallien 1998-1999 termostaattivika (lienee suurinosa korjattu?), lämmityslaitteen flektin laakerit, etuvalojen suojamuovi "haurastuu".
Omassani (vm 2000) ei ole ollut mitään noista, eikä muutakaan vikaa...
Mutta noi mainitsemani kohdat kannattaa käydä läpi.- Erittäin laadukas autoilija
Täällähän näitä tyyppivikoja on vaikka toisille jakaa.
http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1014
http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1013Ikävä todeta, ettei ainakaan e46 ole noita vikoja esiintynyt.
Mulla on kolmas bemari peräkkäin, ja tuskin olisi, jos mainitsemasi viat löytyisivät jokaisesta yksilöstä.
En ole BMW-fanaatikko, joten vaihdan heti merkkiä jos ongelmia tulee.
Vielä ei ole tarvinnut edes harkita merkin vaihtoa:)
Ajakoon kuka millä lystää, mä ajan BMW:llä!:)- Timo
vikalistasta suurin osa vanhoista, yli kymmen vuotta vanhoista autoista poimittuja,joista suurin osa korjattu uudemmista malleista, itselläni
-00 E39 viaton auto, kulutusosia joutuu
tietenkin näinkin vanhaan autoon jo vaihtamaan.
Kyyti vaan on niin hienoa, että jotain vikojakin
sietäisi ennen kuin ajelisi jollain esim riisipussi
avensiksella tms. - e46320
Timo kirjoitti:
vikalistasta suurin osa vanhoista, yli kymmen vuotta vanhoista autoista poimittuja,joista suurin osa korjattu uudemmista malleista, itselläni
-00 E39 viaton auto, kulutusosia joutuu
tietenkin näinkin vanhaan autoon jo vaihtamaan.
Kyyti vaan on niin hienoa, että jotain vikojakin
sietäisi ennen kuin ajelisi jollain esim riisipussi
avensiksella tms.-00 e39-ä ei ole olemassa:O
- 528iA
e46320 kirjoitti:
-00 e39-ä ei ole olemassa:O
E39:ejä tehtiin 1996-2003 joten miksi niitä ei olisi 2000 vuonnakin tehty?
- artsi
mulla e-46 vm-01 ajettu 86000km
alatukivarret vaihdettu,puhaltimen tunnistin uusittu
pissapojan säiliön vuoto korjattu........
muuten hyvä peli kandee ostaa..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864