onko tietoo e46 ja e39 tyyppivioista vai onko niitä olemassaakaan.oon vaihtamassa fordin bemariin niin ois hyvä tietää.
kysymys
8
1082
Vastaukset
Jokaisessa autossa on oma "tyyppivikansa", BMW:ssä niitä vain on vähemmän kuin monessa muussa merkissä:)))
e39 vioista mulla ei ole tietoa, mutta e46 heikot kohdat ovat etutukivarren nivelet, vuosimallien 1998-1999 termostaattivika (lienee suurinosa korjattu?), lämmityslaitteen flektin laakerit, etuvalojen suojamuovi "haurastuu".
Omassani (vm 2000) ei ole ollut mitään noista, eikä muutakaan vikaa...
Mutta noi mainitsemani kohdat kannattaa käydä läpi.- Erittäin laadukas autoilija
Täällähän näitä tyyppivikoja on vaikka toisille jakaa.
http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1014
http://www2.helsinginsanomat.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1013Ikävä todeta, ettei ainakaan e46 ole noita vikoja esiintynyt.
Mulla on kolmas bemari peräkkäin, ja tuskin olisi, jos mainitsemasi viat löytyisivät jokaisesta yksilöstä.
En ole BMW-fanaatikko, joten vaihdan heti merkkiä jos ongelmia tulee.
Vielä ei ole tarvinnut edes harkita merkin vaihtoa:)
Ajakoon kuka millä lystää, mä ajan BMW:llä!:)- Timo
vikalistasta suurin osa vanhoista, yli kymmen vuotta vanhoista autoista poimittuja,joista suurin osa korjattu uudemmista malleista, itselläni
-00 E39 viaton auto, kulutusosia joutuu
tietenkin näinkin vanhaan autoon jo vaihtamaan.
Kyyti vaan on niin hienoa, että jotain vikojakin
sietäisi ennen kuin ajelisi jollain esim riisipussi
avensiksella tms. - e46320
Timo kirjoitti:
vikalistasta suurin osa vanhoista, yli kymmen vuotta vanhoista autoista poimittuja,joista suurin osa korjattu uudemmista malleista, itselläni
-00 E39 viaton auto, kulutusosia joutuu
tietenkin näinkin vanhaan autoon jo vaihtamaan.
Kyyti vaan on niin hienoa, että jotain vikojakin
sietäisi ennen kuin ajelisi jollain esim riisipussi
avensiksella tms.-00 e39-ä ei ole olemassa:O
- 528iA
e46320 kirjoitti:
-00 e39-ä ei ole olemassa:O
E39:ejä tehtiin 1996-2003 joten miksi niitä ei olisi 2000 vuonnakin tehty?
- artsi
mulla e-46 vm-01 ajettu 86000km
alatukivarret vaihdettu,puhaltimen tunnistin uusittu
pissapojan säiliön vuoto korjattu........
muuten hyvä peli kandee ostaa..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673